Véranda

Avis sur Doubletree by Hilton Hotel Woking

4 out of 5
Doubletree by Hilton Hotel Woking
Victoria Way, Woking, England

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 322 avis sur 873." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 311 avis sur 873." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 141 avis sur 873." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 67 avis sur 873." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 32 avis sur 873." "

8,6/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

david

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelent
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matt - General Manager le 3 janv. 2024
Dear David, Thank you for a 5/5! See you back soon.

10/10 Excellent

david

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matt - General Manager le 3 janv. 2024
Dear David, Thank you for a 5/5! See you back soon.

10/10 Excellent

Christine

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Matt - General Manager le 24 avr. 2023
Dear Christine, Thank you for a 10/10! See you soon for more :-)

10/10 Excellent

dan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Gonzalo le 3 févr. 2022
Thank you for taking the time to complete our survey, your feedback is much appreciated. I was glad see by the score provided that you enjoyed your time spent with us and we look forward to the pleasure of having you as our guest at the DoubleTree by Hilton Woking again! Should you require further assistance please do not hesitate to contact me directly.

10/10 Excellent

Sylvain

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2020

8/10 Bien

David

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

10/10 Excellent

Paul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel confortable
Bon hôtel, propre et impeccable. Bon restaurant.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

6/10 Satisfaisant

Fabien

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien, sauf le restaurant
Hôtel très confortable, mais j’ai eu un problème avec le restaurant, intoxication alimentaire
Séjour de 1 nuit en mars 2020

6/10 Satisfaisant

Annemieke

Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Positif
Très positif
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accès facile et accueil chaleureux
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

Xavier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien, propre et pro
Hôtel haut de gamme, un peu excentré, au calme. Breakfast copieux et bon. La chance d'avoir été au 7e étage

8/10 Bien

isa, angouleme

Les points forts : Propreté
Trop de bruit
Nous avons séjourné côté rue. Cela a malheureusement gâché nos nuits, le bruit des voitures étant incessant.
Séjour de 3 nuits en février 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

10/10 Excellent

Xavier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La qualité Hilton dans un environnement urbain
Très agréable, avec un breakfast "full english" de très bonne tenue. Un aspect décevant pour un Hilton : la douche, truffée de fuites au niveau du cordon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout à fait correcte.
Accueil chaleureux et très correcte, la chambre était propre rien à noter de particulier vis à vis du service. Le seul point qui peut gêner certains est la proximité avec une route très passante de nuit comme de jour.

10/10 Excellent

mohamed said, Houilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exellent
Nous avons passé un agréable séjour à refaire

10/10 Excellent

hieu treng, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel bien situé , qualité et prix intéressant
agréable séjour

8/10 Bien

s

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre standard - Hotel agréable
Bonnes impressions d'ensemble. J'y suis allé 3 fois. Je recommande même si c'est un peu cher mais à Woking c'est le prix.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sans faute pour un sans charme
Bonne

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Holiday Inn Woking
Vrai pour les Holiday Inn et aussi pour les hôtels Accord -- si vous réservez par Hotels.com, votre carte de fidelité de la chaine ne sert à rien ! Dommage.

8/10 Bien

Deb

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It's a short 6 min walk from the Woking station. Rooms are warm during the cold weather which is great
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Ian

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property with lovely staff. Very quite nice room with great amenities. A really enjoyable stay.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Matt - General Manager le 24 mai 2024
Dear Ian, Thank you for sharing this review! Hope to have you back soon.

8/10 Bien

medini

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Nice staff, rooms are fine for short stay, very nice toiletries
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Matt - General Manager le 21 mai 2024
Dear Medini, Thank you for this lovely note! Hope to have you back soon for another good stay.

10/10 Excellent

Simon

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel at front desk was one of the best. Very helpful, friendly and supportive. Great to have met him.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Matt - General Manager le 7 mai 2024
Dear Simon, What a lovely review to share. Thank you.See you back soon for more.

10/10 Excellent

Zoe

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stay as a guest for a wedding nearby. Lovely hotel. Beautiful room. Polite staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Matt - General Manager le 29 avr. 2024
Dear Zoe, What a lovely note, thank you for sharing.See you back soon.

10/10 Excellent

michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Matt - General Manager le 29 avr. 2024
Dear Michael, Thank you for a 5/5 rating! See you back soon.

4/10 Médiocre

Lilyana

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very dusty place I was very surprised to see that in this big famous hotel……
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Matt - General Manager le 12 avr. 2024
Dear Lilyana, I am very surprised to see this comment about the cleanliness of the hotel. As generally we receive nothing but praise on this. Please accept my sincere apologies.

10/10 Excellent

Scott

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice stay, near local shops, restaurants and bars
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Matt - General Manager le 25 mars 2024
Dear Scott, What a lovely review! Thank you for sharing it, and hope to have you back soon for another great stay.

4/10 Médiocre

Thusitha

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Poor hotel standards
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Matt - General Manager le 25 mars 2024
Dear Thusitha, Thank you for your rating. I am sorry to see that on this occasion we only achieved a 2/5. Hopefully you will give us another chance, so that we can show you that we are more than capable of delivering a 5/5 stay.

2/10 Horrible

Aster

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Reseption staff terible
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Matt - General Manager le 18 mars 2024
Dear Aster, Thank you for sharing your rating following your stay. I am sorry to see that the Front Office team had such a negative effect on your stay. I will forward your feedback to the Front Office manager for further review.I hope you will give us another chance in the future, so that we can show you that we are more than capable of delivering a stay that is memorable for all the right reasons.

2/10 Horrible

Haijing, Sugar Land

Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Matt - General Manager le 15 mars 2024
Dear Haijing, Sorry to see such a low rating, without any detail shared. Hopefully you will give us a chance in the future to remedy any issues that you encountered.

10/10 Excellent

julia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy check in and check out, gluten free bread and muffins available at breakfast, only negative would be how difficult it was to reach the hotel by phone beforehand - the phone just rang unanswered for over 10 mins each time. Apart from that, would recommend.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Matt - General Manager le 15 mars 2024
Dear Julia, Thank you for this review! I am happy to see that overall your stay went well, and at the same also appreciate the constructive aspect shared that allows us to improve.See you back soon for another 5/5 stay.

10/10 Excellent

Ricky

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
N/A
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Matt - General Manager le 6 mars 2024
Dear Ricky, Thank you for the great rating! See you back soon.

8/10 Bien

XIAOHONG

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parking needs extra 15 pounds per day. Please be noticed.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Matt - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Xiaohong, Thank you for the rating. The rate of parking, is advertised on all our websites. Hope to have you back soon.

8/10 Bien

Alison

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Matt - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Alison, Thank you for leaving an 8/10 rating. Hope to have you back for a 10/10 stay soon.

6/10 Satisfaisant

Derek

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Room clean bed very hard not good sleep breakfast not bad but just warm No fryed eggs
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Matt - General Manager le 13 févr. 2024
Hi Derek, Thank you for taking the time for leaving a review following your stay. I am sorry that you faced some shortcomings, where possible we will ensure that we improve! Hope to have you back soon.

4/10 Médiocre

Philip

Les points forts : Propreté et personnel et service
Not a great experience!!!
Food was nice is the only positive. Had to pay £15 to park overnight. Then didn’t sleep due to incessant loud humming from within the ceiling. I mentioned to receptionist who said she’d look into it . Not an acceptable response as dismissive. Please contact me on this number to discuss further.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Matt - General Manager le 12 févr. 2024
Dear Philip,Thank you for sharing your review. I am sorry to read that you didn't have a god night's sleep, I will have maintenance to look at the room you stayed in as a matter of importance. As for the parking, the charge is clearly advertised when the booking is made. If you wish to discuss further please reach out to the hotel directly as Hotels.com doesn't share personal details.

6/10 Satisfaisant

MARTIN

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was not ready to check in at 3 pm so had to wait,not offered a drink whilst waiting. Room ok but a bit run down. Breakfast good. Some staff ok,others moody and miserable
Réponse de Matt - General Manager le 11 févr. 2024
Dear Martin, Thank you for taking the time for letting us know about your experience. I am happy to see the positives shared and at the same time, grateful for the constructive detail also! We will take the feedback on-board to ensure we improve and hope to have you back soon!

6/10 Satisfaisant

d

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Firstly not told parking was £15 per night prior to booking. On first night main meal was brought out before we had finished our starter and chips were cold(also not chunky as stated). Could not have coffee after meal as machine was broken. No draught beer or Guinness. Cooked breakfast was not that good. However the staff were very polite and friendly.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Matt - General Manager le 15 janv. 2024
Dear D, Thank you for taking the time for letting us know about your experience at the hotel. I am sorry to see that some aspects of your stay didn't go as well as one would expect, and this will be discussed further with the team. On a positive, however, I am delighted to see that the service was commendable. Hope to have you back soon, so that we can show you that we are more than capable of delivering a stay that is memorable for all the right reasons.

10/10 Excellent

Veronica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
it was very good
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Matt - General Manager le 15 janv. 2024
Dear Veronica, Thank you for this lovely rating. See you back soon for more.

10/10 Excellent

Sylvia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service place is nice staff are great very welcoming. The assistant manager M kiss and his manager Uman are always about and stop to have chat.
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
Réponse de Matt - General Manager le 10 janv. 2024
Dear Sylvia, Thank you so much! See you soon :-)

6/10 Satisfaisant

Dawn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Matt - General Manager le 3 janv. 2024
Dear Dawn,Thank you for your rating. Sorry to see that we only scored 3/5. Hope to have you back soon for a hopefully faultless stay.

2/10 Horrible

Jessica

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matt - General Manager le 8 janv. 2024
Dear Jessica, I am sorry to see that we only scored 2/10. I hope you will give us another chance, so that we can show you that we are more than capable of delivering a 10/10 stay.

8/10 Bien

Nicolás

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
good
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Matt - General Manager le 10 janv. 2024
Hi Nicolas, Thank you for this lovely rating.See you back soon.

10/10 Excellent

BRYN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Small room Great breakfast £15 to park is too much and should be complimentary or discounted for guests
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matt - General Manager le 2 janv. 2024
Dear Bryn,Thank you for your rating of 5/5. At the same time, also I am grateful for the constructive detail shared. See you back soon.

10/10 Excellent

Jessica

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Matt - General Manager le 2 janv. 2024
Dear Jessica,Thank you for a 10/10 rating. See you back soon.