Avis sur Holiday Inn and Suites Winnipeg Downtown, an IHG Hotel
Holiday Inn and Suites Winnipeg Downtown, an IHG Hotel
360 Colony Street, Winnipeg, MB
Avis
7,2
Bien
7,8/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
18 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Ash le 26 juil. 2021
Thank you for staying with us and providing valuable feedback. We apologize to you for any inconvenience caused, however, let me assure you that the entire hotel is a non-smoking zone.
I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 sept. 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 déc. 2019
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Justin D. - Guest Service Supervisor le 24 janv. 2020
Thank you for taking time to review your stay with us. We are sorry to hear we did not meet your expectations of your stay in December. We will look into the concerns you mentioned.
10/10 Excellent
AlainBergeron, Québec Qc
Voyage en famille
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AlainBergeron
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
31 août 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de ivan le 9 oct. 2019
thank you for your reviews.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 févr. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2019
Merci de partager votre expérience positive que vous avez eue avec notre hôtel. Je suis heureux que vous ayez eu la chance de profiter de tout ce que nous avons à vous offrir avec notre excellent emplacement. Nous avons hâte de vous revoir bientôt!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 nov. 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Hotel Management le 8 déc. 2018
Merci pour votre évaluation récente de notre hôtel. Nous tenons à nous excuser, votre séjour n’a pas été satisfaisant à 100%. Le confort et la satisfaction des clients nous préoccupent au plus haut point, et nous sommes désolés des inconvénients que vous avez subis avec notre restaurant. Nous nous engageons à tout mettre en œuvre pour offrir un environnement agréable et des logements confortables. Les commentaires que nous recevons de nos précieux clients, comme vous, nous permettent de cibler les problèmes. Merci de rester avec nous et nous espérons que vous nous donnerez une chance de rendre votre séjour aussi agréable que possible.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Mathieu
6 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathieu
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle hôtel, bonne bouffe, en face d'un bon Café
Voyageur vérifié
Réponse de Management le 21 déc. 2016
Thank you for staying at our hotel, and for taking the time to post a review. My hotel is fortunate to have a
dedicated and professional team who take pride in delivering excellent customer service. We are pleased
that you enjoyed your experience, and we look forward to seeing you on future trips to Winnipeg.
And a Merry Christmas and New Year from all of us!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Proche de l'aéroport
Voyageur vérifié
Réponse de Management le 24 nov. 2016
Thank you for staying at our hotel, and for taking the time to post a review of the Holiday Inn & Suites Winnipeg Downtown. Hopefully you will have time to explore our great city next time. We look forward to welcoming you back again soon!
8/10 Bien
mourad, Montréal
25 juin 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
mourad
Réponse de General Manager le 10 août 2016
Thank you for staying at our hotel, and for taking the time to post a review of the Holiday Inn & Suites Winnipeg Downtown. We appreciate your kind comments about your stay and we look forward to seeing you when your travels bring you back to Winnipeg!
8/10 Bien
Gaston, Quebec
2 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Winnipeg Aout 2015.
Gaston
Réponse de Management le 14 nov. 2015
Thank you for taking the time to comment on your experience here at the Holiday Inn and Suites Winnipeg Downtown. I am happy you had the chance to take advantage of all we have to offer with our great location and that you were pleased with the service we strive to achieve. We look forward to welcoming you back again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
destiny
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
destiny
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
WILLIAM
Voyage d’affaires
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
WILLIAM
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Mi le 21 mai 2024
Hello William,Thank you for taking time to provide us feed back. Please accept my sincere apologies regards to the gym and It's in our list for immediate change. We have taken your comment to our management team. Thank you very much.Best Regards,Guest services team.
4/10 Médiocre
Sheilla
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheilla
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Mi le 21 mai 2024
Hello Sheilla,Thank you very much for taking time to provide us a feedback. Please accept our sincere apologies for inconvenient occurred during your stay. We have provided your comment to our management team.Thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
Patrick
16 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Mihi le 17 mai 2024
Hello Patrick,Thank you for taking time to rate our hotel. Have a great day.Best regards,Guest services team
4/10 Médiocre
Bria
Voyage d’affaires
16 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bria
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de MI le 17 mai 2024
Hello Bria,Thank you for taking time to provide us feed back, We are extremely sorry that your stay was not up to the expectation. will take your comment to out management team.Thank you.Have a great day!Guest services team.
4/10 Médiocre
Mary
Voyage en couple
15 mai 2024
Mary
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Mi le 17 mai 2024
Hello Mary,Thank you for taking time to provide us feed back, We are extremely sorry that your stay was not up to the expectation. will take your comment to out management team.Thank you.Have a great day!Guest services team.
6/10 Satisfaisant
nithinreddy
Voyage d’affaires
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
nithinreddy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Services le 12 mai 2024
Thank you for your feedback. We appreciate you bringing the concerns about the surrounding area to our attention, especially regarding your family's safety.While we can't control the environment outside the property, we take guest safety very seriously. We'd love to learn more about your specific concerns. This will help us improve guest communication and potentially explore additional security measures.
10/10 Excellent
loy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
loy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Services le 12 mai 2024
Thank you so much for your kind review! We're thrilled to hear the staff were friendly and welcoming during your stay. We're also happy the hotel's location was convenient for your appointments.Wishing you a smooth recovery!
2/10 Horrible
Milan
Voyage en groupe
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Milan
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Services le 5 mai 2024
We are very sorry about your experience at Holiday Inn Winnipeg Downtown. We strive to be better with each feedback and feedback like yours help us improve our facility and also security for our guests. We will pass this on to our management team. Again, sorry about your experience.
4/10 Médiocre
Tora
2 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Tora
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Stephen
Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Stephen
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Services le 29 avr. 2024
Thankyou for staying with us!
10/10 Excellent
Jennifer
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services le 22 avr. 2024
Thankyou for your feedback !
4/10 Médiocre
Nikki
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nikki
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Services le 21 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback! I'm sorry to hear that your stay at the Holiday Inn didn't meet your expectations. It's great to hear that the staff quickly addressed the issue with the soap dispenser, and that the shower and water pressure were above average. However, we apologize for the other issues you experienced, including the carpet and fitness center. We will make sure to pass on your feedback to the hotel management.
2/10 Horrible
Carolyn
Voyage en famille
19 avr. 2024
Carolyn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Services le 19 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Holiday Inn Downtown Winnipeg. We apologize for the unacceptable experience you had. Please know that we take situations like this very seriously and are taking immediate action to address the issue.
10/10 Excellent
Shieraldine
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shieraldine
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mihi le 15 avr. 2024
Hello ShieraldineThank you for staying at Holiday Inn Downtown. I am happy to see you enjoy your stay.Appreciate you sharing your ratings with us. Hope to see you back soon.Have a great day!Thank you very much.Guest Services Holiday Inn Winnipeg-Downtown.
4/10 Médiocre
Yvonne
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Yvonne
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Mihi le 17 avr. 2024
Hello Yvonne,Thank you for your ratings and hope you enjoyed your stay. Hope to see you soon again.Have a great day!Thank you.Guest Services.
2/10 Horrible
Wk
13 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wk
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mihi le 15 avr. 2024
Hello Wk,Appreciate you sharing your ratings with us. I am sorry your stay didnt go as you plan. Please let us know more. We like to help to make it better.Have a great day!Thank you very much.Guest Services Holiday Inn Winnipeg-Downtown.
8/10 Bien
Carrie
13 avr. 2024
Carrie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services le 3 mai 2024
Thankyou for your stay with us !
4/10 Médiocre
Nate
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nate
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services le 6 avr. 2024
We are very sorry for the experience. We will let the management know about your experience.
10/10 Excellent
Jared
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jared
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services le 5 avr. 2024
Thakyou for your response !
10/10 Excellent
Shanice Julia
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shanice Julia
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Services le 1 avr. 2024
Thankyou for your response !
6/10 Satisfaisant
Marty
Voyage d’affaires
31 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Marty
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Services le 31 mars 2024
Thankyou for your response
10/10 Excellent
KARYN, ATIKOKAN
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KARYN
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Services le 31 mars 2024
Thankyou for you response.
10/10 Excellent
Jonathan
15 mars 2024
Jonathan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services le 5 avr. 2024
Thankyou for your response!
6/10 Satisfaisant
Frank
Voyage en groupe
14 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services le 14 mars 2024
Thankyou for your review
2/10 Horrible
Crystal
28 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Crystal
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services Team le 28 févr. 2024
Dear Guest,We're truly sorry for the difficulties you faced during your stay. Your safety and comfort are our top priorities, and we regret any inconvenience caused by the disturbances and conditions you mentioned. Please know we're taking your feedback seriously and will work to address these issues promptly. We hope for the chance to make it right in the future.Sincerely,Guest Services Team
10/10 Excellent
Jaime-Lynn
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime-Lynn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mihi le 26 févr. 2024
Hello Jaime-Lynn,Thank you very much for staying at Holiday Inn –downtown. Appreciate that you taking time to provide us feedback. I am extremely happy to see that you stay was up to your liking. I will share your comment with our team, I am sure they would love see that you gave 5/5 for our team.Have a great day!Thank you very much.Guest Services Holiday Inn Winnipeg-Downtown.
10/10 Excellent
Abigail
21 févr. 2024
Abigail
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 24 mars 2024
Thankyou for the review !
4/10 Médiocre
Lisa
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 19 févr. 2024
Thankyou for your review.
10/10 Excellent
Alanna
17 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Alanna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 19 févr. 2024
Thankyou for your review !
10/10 Excellent
Gurpreet
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gurpreet
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 19 févr. 2024
Thankyou for your review !
2/10 Horrible
Samad
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Samad
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services le 14 févr. 2024
We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. We take your feedback seriously and are addressing the cleanliness and maintenance issues immediately. Our team is committed to providing a safe and comfortable environment for all guests. Thank you for acknowledging the efforts of our front staff; we are working diligently to improve the overall guest experience.
4/10 Médiocre
Jessica
12 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Jessica
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 14 févr. 2024
Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Please be assured that we take your feedback seriously, and we are actively addressing the issues you mentioned to ensure a more pleasant experience for our guests in the future. We appreciate your honesty and hope to have the opportunity to make it right on your next visit.
10/10 Excellent
Steven, manitou
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 14 févr. 2024
Thankyou for your review !