Extérieur

Avis sur Holiday Inn and Suites Winnipeg Downtown, an IHG Hotel

3 out of 5

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 259 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 358 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 186 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 117 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 82 avis sur 1002." "

7,8/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Nous avions réservé une chambre non-fumeur et étonnamment, il y avait une senteur de cigarette imprégnée dans les murs
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Ash le 26 juil. 2021
Thank you for staying with us and providing valuable feedback. We apologize to you for any inconvenience caused, however, let me assure you that the entire hotel is a non-smoking zone. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Un hôtel plein centre-ville mais le parking n’est pas compris ...
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Équipements
Wifi pourris Eau de la Douche et du robinet etait jaune pipi Aucun thermostat pour la température et c’était congelé Pas de micro onde
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Justin D. - Guest Service Supervisor le 24 janv. 2020
Thank you for taking time to review your stay with us. We are sorry to hear we did not meet your expectations of your stay in December. We will look into the concerns you mentioned.

10/10 Excellent

AlainBergeron, Québec Qc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rien à dire pour la chambre c etait parfait .. déjeuner payant mais excellente qualité 4 à 5 jours pour le retour du dépot c est trop long
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
emplacement , personnel agréable, propreté de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de ivan le 9 oct. 2019
thank you for your reviews.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien aimé mon séjour et très bien reçu par le personnel de l'hôtel je recommande cet endroit fortement.
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
À proximité de beaucoup de points intéressants: Bell MTS, La Fourche, etc.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2019
Merci de partager votre expérience positive que vous avez eue avec notre hôtel. Je suis heureux que vous ayez eu la chance de profiter de tout ce que nous avons à vous offrir avec notre excellent emplacement. Nous avons hâte de vous revoir bientôt!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Je n'ai pas aimé parce qu'il n'y avait pas de room service tout le temps et le resto en bas c'était long avant de commander.
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Hotel Management le 8 déc. 2018
Merci pour votre évaluation récente de notre hôtel. Nous tenons à nous excuser, votre séjour n’a pas été satisfaisant à 100%. Le confort et la satisfaction des clients nous préoccupent au plus haut point, et nous sommes désolés des inconvénients que vous avez subis avec notre restaurant. Nous nous engageons à tout mettre en œuvre pour offrir un environnement agréable et des logements confortables. Les commentaires que nous recevons de nos précieux clients, comme vous, nous permettent de cibler les problèmes. Merci de rester avec nous et nous espérons que vous nous donnerez une chance de rendre votre séjour aussi agréable que possible.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2018

8/10 Bien

Mathieu

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle hôtel, bonne bouffe, en face d'un bon Café
À mon arrivée j'avais des problèmes avec ma carte de crédit et on ne m'a pas rajouté de stress on m'a plutôt offert un upgrade gratuit et l'option de moitie moitié pour mon dépôt de sécurité étant donne que le montant pour le dépôt de sécurité ne passais pas! Je me suis retrouvé dans une grande suite avec un lit confortable et le personnel de l'hôtel à téléphoner plutard pour s'assurer que je ne manquais de rien, là veille de mon check out se fut la mème chose :-) toute mes demandes on été répondue dans un délai très court et on m'a même dépanner en m'envoyant un taxi lorsque je suis aller faire mes course car vendredi à l'heure du dîner c'était impossible d'attraper ou d'appeler un taxi nul part! J'ai téléphoner l'hôtel et même pas 10 min apres j'étais au chaud on my way back! A big thank you to all the staff I will Définitely repeating my expérience Next time I stay in the city! Merry Christmas
Réponse de Management le 21 déc. 2016
Thank you for staying at our hotel, and for taking the time to post a review. My hotel is fortunate to have a dedicated and professional team who take pride in delivering excellent customer service. We are pleased that you enjoyed your experience, and we look forward to seeing you on future trips to Winnipeg. And a Merry Christmas and New Year from all of us!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Proche de l'aéroport
Bref et court seulement pour la nuit avant départ extrêmement tôt.
Réponse de Management le 24 nov. 2016
Thank you for staying at our hotel, and for taking the time to post a review of the Holiday Inn & Suites Winnipeg Downtown. Hopefully you will have time to explore our great city next time. We look forward to welcoming you back again soon!

8/10 Bien

mourad, Montréal

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon
Réponse de General Manager le 10 août 2016
Thank you for staying at our hotel, and for taking the time to post a review of the Holiday Inn & Suites Winnipeg Downtown. We appreciate your kind comments about your stay and we look forward to seeing you when your travels bring you back to Winnipeg!

8/10 Bien

Gaston, Quebec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Winnipeg Aout 2015.
Tres beau sejour a Winnipeg. Visites interessantes de musees et de la ville.
Réponse de Management le 14 nov. 2015
Thank you for taking the time to comment on your experience here at the Holiday Inn and Suites Winnipeg Downtown. I am happy you had the chance to take advantage of all we have to offer with our great location and that you were pleased with the service we strive to achieve. We look forward to welcoming you back again soon!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

destiny

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved the pool
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

WILLIAM

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barely slept for 3 nights, too much noise from sirens and cars, too many transients coming and out. Gym facilities broken and unsafe.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Mi le 21 mai 2024
Hello William,Thank you for taking time to provide us feed back. Please accept my sincere apologies regards to the gym and It's in our list for immediate change. We have taken your comment to our management team. Thank you very much.Best Regards,Guest services team.

4/10 Médiocre

Sheilla

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The worst Holiday Inn I’ve ever been. No microwave and blower in the room, pool was iced cold, washroom was old and dirty. Parking is terrible. Will not come back on this location.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Mi le 21 mai 2024
Hello Sheilla,Thank you very much for taking time to provide us a feedback. Please accept our sincere apologies for inconvenient occurred during your stay. We have provided your comment to our management team.Thank you for staying with us.

4/10 Médiocre

Patrick

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Mihi le 17 mai 2024
Hello Patrick,Thank you for taking time to rate our hotel. Have a great day.Best regards,Guest services team

4/10 Médiocre

Bria

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Area is not the nicest. Rooms are not clean and felt unsafe
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de MI le 17 mai 2024
Hello Bria,Thank you for taking time to provide us feed back, We are extremely sorry that your stay was not up to the expectation. will take your comment to out management team.Thank you.Have a great day!Guest services team.

4/10 Médiocre

Mary

Voyage en couple
Seedy neighborhood. Unsafe parking area. Treadmills moth not working. Difficult to access pool and hot tub.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Mi le 17 mai 2024
Hello Mary,Thank you for taking time to provide us feed back, We are extremely sorry that your stay was not up to the expectation. will take your comment to out management team.Thank you.Have a great day!Guest services team.

6/10 Satisfaisant

nithinreddy

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Location around the property did not feel pleasant or safe for kids or family.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Services le 12 mai 2024
Thank you for your feedback. We appreciate you bringing the concerns about the surrounding area to our attention, especially regarding your family's safety.While we can't control the environment outside the property, we take guest safety very seriously. We'd love to learn more about your specific concerns. This will help us improve guest communication and potentially explore additional security measures.

10/10 Excellent

loy

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff very friendly and the hotel itself was in great proximity to the clinic and hospital where I had my operation!!!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Services le 12 mai 2024
Thank you so much for your kind review! We're thrilled to hear the staff were friendly and welcoming during your stay. We're also happy the hotel's location was convenient for your appointments.Wishing you a smooth recovery!

2/10 Horrible

Milan

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
indigenous person threatened me and kicked my friend right outside property for which police and and hotel staff did nothing, also on the third day of our stay same thing happened to my friends and me, while we were outside to enjoy the weather
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Services le 5 mai 2024
We are very sorry about your experience at Holiday Inn Winnipeg Downtown. We strive to be better with each feedback and feedback like yours help us improve our facility and also security for our guests. We will pass this on to our management team. Again, sorry about your experience.

4/10 Médiocre

Tora

Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Stephen

Voyage d’affaires
The room was nice and spacious but the television did not work.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Services le 29 avr. 2024
Thankyou for staying with us!

10/10 Excellent

Jennifer

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services le 22 avr. 2024
Thankyou for your feedback !

4/10 Médiocre

Nikki

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Holiday Inn Express needs some attention and upgrades. We got to our room and the first this we noticed is that the carpet was cut away from the wall, so there was a cement gap. And the carpet was very stained and dirty. The bathroom had no soap in the dispenser, but the staff fixed that quickly. The tub had a hole in it, which wasn't a big deal. The shower and water pressure was above average! I tried to use the fitness centre but both treadmills and the eliptical were broken. It was also very dirty. Location for what we were doing was great but parking is very limited. And expensive - $20 a day to park.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Services le 21 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback! I'm sorry to hear that your stay at the Holiday Inn didn't meet your expectations. It's great to hear that the staff quickly addressed the issue with the soap dispenser, and that the shower and water pressure were above average. However, we apologize for the other issues you experienced, including the carpet and fitness center. We will make sure to pass on your feedback to the hotel management.

2/10 Horrible

Carolyn

Voyage en famille
Bedbugs
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Services le 19 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Holiday Inn Downtown Winnipeg. We apologize for the unacceptable experience you had. Please know that we take situations like this very seriously and are taking immediate action to address the issue.

10/10 Excellent

Shieraldine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thanks for a good Service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mihi le 15 avr. 2024
Hello ShieraldineThank you for staying at Holiday Inn Downtown. I am happy to see you enjoy your stay.Appreciate you sharing your ratings with us. Hope to see you back soon.Have a great day!Thank you very much.Guest Services Holiday Inn Winnipeg-Downtown.

4/10 Médiocre

Yvonne

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Mihi le 17 avr. 2024
Hello Yvonne,Thank you for your ratings and hope you enjoyed your stay. Hope to see you soon again.Have a great day!Thank you.Guest Services.

2/10 Horrible

Wk

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Didnt get to check in
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mihi le 15 avr. 2024
Hello Wk,Appreciate you sharing your ratings with us. I am sorry your stay didnt go as you plan. Please let us know more. We like to help to make it better.Have a great day!Thank you very much.Guest Services Holiday Inn Winnipeg-Downtown.

8/10 Bien

Carrie

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services le 3 mai 2024
Thankyou for your stay with us !

4/10 Médiocre

Nate

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My vehicle was broken into even though the hotel staff mentioned that there was security on the site. Will not stay again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services le 6 avr. 2024
We are very sorry for the experience. We will let the management know about your experience.

10/10 Excellent

Jared

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect location!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services le 5 avr. 2024
Thakyou for your response !

10/10 Excellent

Shanice Julia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very close to everything. Very friendly staff
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Services le 1 avr. 2024
Thankyou for your response !

6/10 Satisfaisant

Marty

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Nice staff, but outside noise/sirens annoying
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Services le 31 mars 2024
Thankyou for your response

10/10 Excellent

KARYN, ATIKOKAN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff at this property are outstanding. From the check-in, to the restaurant, to the cleaning staff - everyone was friendly, kind, thoughtful and considerate. Thank you for your excellent service and customer support!
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Services le 31 mars 2024
Thankyou for you response.

10/10 Excellent

Jonathan

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services le 5 avr. 2024
Thankyou for your response!

6/10 Satisfaisant

Frank

Voyage en groupe
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
menu too small parking lot verrry icy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services le 14 mars 2024
Thankyou for your review

2/10 Horrible

Crystal

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not easy to get to, lots of unsafe people. Fights in the pool area and very dingy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services Team le 28 févr. 2024
Dear Guest,We're truly sorry for the difficulties you faced during your stay. Your safety and comfort are our top priorities, and we regret any inconvenience caused by the disturbances and conditions you mentioned. Please know we're taking your feedback seriously and will work to address these issues promptly. We hope for the chance to make it right in the future.Sincerely,Guest Services Team

10/10 Excellent

Jaime-Lynn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mihi le 26 févr. 2024
Hello Jaime-Lynn,Thank you very much for staying at Holiday Inn –downtown. Appreciate that you taking time to provide us feedback. I am extremely happy to see that you stay was up to your liking. I will share your comment with our team, I am sure they would love see that you gave 5/5 for our team.Have a great day!Thank you very much.Guest Services Holiday Inn Winnipeg-Downtown.

10/10 Excellent

Abigail

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 24 mars 2024
Thankyou for the review !

4/10 Médiocre

Lisa

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 19 févr. 2024
Thankyou for your review.

10/10 Excellent

Alanna

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 19 févr. 2024
Thankyou for your review !

10/10 Excellent

Gurpreet

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Best services all over the world. holiday Inn my first priority ever
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 19 févr. 2024
Thankyou for your review !

2/10 Horrible

Samad

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was very dirty, it seemed that they were accommodating homeless people, that were staying there. There were people that were smoking in stairways, it was very dangerous place, somebody pulled the alarm on our second night and we spent an hour in very cold night. My room smelled very musty, and the property was not well maintained. The front staff were very nice eventhough they had to put up with lots of homeless people.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services le 14 févr. 2024
We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. We take your feedback seriously and are addressing the cleanliness and maintenance issues immediately. Our team is committed to providing a safe and comfortable environment for all guests. Thank you for acknowledging the efforts of our front staff; we are working diligently to improve the overall guest experience.

4/10 Médiocre

Jessica

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Room smelled musty, headboard had some weird substance on it, carpet was stained and gross. Toilet made weird noises. Was not very clean
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 14 févr. 2024
Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Please be assured that we take your feedback seriously, and we are actively addressing the issues you mentioned to ensure a more pleasant experience for our guests in the future. We appreciate your honesty and hope to have the opportunity to make it right on your next visit.

10/10 Excellent

Steven, manitou

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the hockey game
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 14 févr. 2024
Thankyou for your review !