Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
21 août 2023
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Michael Lombardo, Assistant General Manager le 23 août 2023
Thank you for the strong review. We're thrilled you enjoyed your stay with us and hope to see you again the next time you visit the area!
6/10 Satisfaisant
Alizee
11 août 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A éviter
Alizee
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Michael Lombardo, Front Desk Manager le 11 août 2022
Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête en ligne concernant votre récent séjour dans notre hôtel.
Au nom de toute notre équipe, je tiens à m'excuser de ne pas avoir dépassé vos attentes. Votre satisfaction est importante pour nous et nous utiliserons les commentaires que vous avez fournis pour apporter des améliorations afin de garantir que nous offrons une expérience exceptionnelle à nos clients à l'avenir.
J'espère que vous envisagerez de rester avec nous à nouveau afin que nous puissions avoir une autre chance de vous offrir une expérience supérieure.
8/10 Bien
Dominique
1 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Dominique
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Stephanie, Stafford
20 mai 2024
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 22 mai 2024
Thank you for the reply! We're glad you enjoyed your stay with us and hope to see you back again soon!
2/10 Horrible
Camille
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Camille
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 20 mai 2024
I am sorry to hear about the cleanliness issues you described in your room. It is true that we do not have the luxury of shuffling guests around during our busy summer weekends. Our front desk agent did what she could by offering new linens and I regret to see that was insufficient. We appreciate the feedback nonetheless and will use it to help us do a better job moving forward.
10/10 Excellent
Bobbi
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bobbi
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 14 mai 2024
Thank you for the kind review! It's awesome to know you appreciated our friendly staff and central location. We look forward to seeing you back again the next time you visit our area!
10/10 Excellent
Alex
Voyage en famille, Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 29 avr. 2024
Thank you for the feedback. It's awesome to know you enjoyed our friendly staff and found excellent value in your stay with us. We hope to see you again the next time you visit our area!
2/10 Horrible
Crystal
27 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Crystal
Réponse de Sleep Inn Management le 27 avr. 2024
I am sorry we had to refuse you further service after you were still in your room three hours after checkout time. We wish you better luck — and lots of love — in your future travels.
8/10 Bien
Ashlyn
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Ashlyn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Juliet Busser - Front Desk Manager le 22 avr. 2024
Thank you for choosing Sleep Inn in Wilmington, NC! We are so happy to hear that you enjoyed your stay here! We are hoping to update to the new Sleep Inn brand standards soon! I hope to see you here again soon!
8/10 Bien
Cody
14 avr. 2024
Cody
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 6 mai 2024
Thank you for the feedback. We're glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again the next time you visit our area.
6/10 Satisfaisant
Gaurav
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaurav
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Juliet Busser - Front Desk Manager le 14 avr. 2024
Thank you for choosing Sleep Inn in Wilmington, NC! We are sorry to hear about the A/C and your room condition upon check-in. I apologize for the inconvenience and the staff not being to assist you. We will be addressing these issues in the next staff meeting we have and we hope that you will be inclined to visit us again and improve on your last stay!
10/10 Excellent
Buddy
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Buddy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Juliet Busser - Front Desk Manager le 14 avr. 2024
Thank you for choosing Sleep Inn in Wilmington! We are so happy to hear that you enjoyed our breakfast here! We hope to see you again soon!
2/10 Horrible
Jeff
8 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 8 avr. 2024
Thank you for letting me know about this situation. That is definitely not an acceptable response from our front desk agent in that situation, so I will work with the staff to help them better handles moments like this moving forward. I hope you will give us another opportunity to provide you with superior customer service in the future.
8/10 Bien
Donna
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Donna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 6 avr. 2024
Thank you for the feedback. It’s awesome to know you enjoyed our friendly staff and deluxe, continental breakfast. We look forward to hosting you again the next time you visit our area!
8/10 Bien
Travis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Travis
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 1 avr. 2024
Thank you for the feedback. I'm glad you enjoyed our clean rooms. I appreciate you bringing those maintenance issues to our attention so we can get those addressed immediately. We look forward to seeing you again on your next visit.
8/10 Bien
Carletta
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Carletta
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 30 mars 2024
Thank you for the feedback. We’re glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again the next time you visit our area.
8/10 Bien
Ri'Shanda
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ri'Shanda
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 25 mars 2024
Thank you for the reply. It is wonderful to hear you appreciated our central location and deluxe, continental breakfast. We look forward to seeing you again on your next visit!
6/10 Satisfaisant
Fredric, Monroe
13 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Fredric
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 13 mars 2024
Thank you for the feedback regarding your recent visit. I am sorry to hear a maintenance issue caused us to have to switch you to another room, as I understand that can be inconvenient. I hope you will give us another look the next time you visit our area.
10/10 Excellent
Shanaye
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Shanaye
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 12 mars 2024
Thank you for the feedback. It's awesome to know you appreciated our friendly staff and had a great visit overall! We hope to see you again the next time you visit our area.
10/10 Excellent
Sandra G
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra G
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 10 mars 2024
Thank you for the feedback. It's wonderful to hear you appreciated our friendly, efficient staff. We look forward to seeing you again on your next visit!
6/10 Satisfaisant
Dayana
Voyage en groupe
8 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Dayana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 8 mars 2024
Thank you for the feedback. I apologize for the smoke smell negatively impacting your stay with us. We absolutely do our best to enforce our hotels no-smoking policy, so I hate to hear that this occurred during your stay. I hope you will give us a chance to do better the next time you visit our area.
6/10 Satisfaisant
Sandra
Voyage en couple
7 mars 2024
Les points forts : Propreté
Sandra
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 8 mars 2024
Thank you for letting us know about your recent stay. I am sorry to hear our executive housekeeper missed those issues while inspecting your room. I will share this feedback with him so we can work to do a better job moving forward. I hope you will give us an opportunity to do better the next time you need a room in our area.
2/10 Horrible
Curtis
Voyage en couple
6 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Curtis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 7 mars 2024
Thank you for letting us know about your recent visit. I am sorry to hear you encountered so many issues during your time with us. I wish you had mentioned the odor issue while you were in-house so we could have fixed it or offered you a different room. I hope you will give us another opportunity the next time you need a room in our area.
2/10 Horrible
Jaxon, Southport
2 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaxon
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 4 mars 2024
Thank you for the reply. I am sorry you did not enjoy your stay with us. I hope you will give us another opportunity in the future to provide you with superior customer service.
10/10 Excellent
Jose
1 mars 2024
Jose
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 4 mars 2024
Thank you for the feedback. We're glad you enjoyed your stay and hope to see you again the next time you visit our area!
6/10 Satisfaisant
Conor
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Conor
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Julie - Front Desk Manager le 26 févr. 2024
Thank you for staying with us here at Sleep Inn in Wilmington, NC! We are very sorry to hear that you're AC didn't work in your room, you're always more than welcome to let the front desk know about your issues so that they may try and address it for you! We hope to see you here again soon!
10/10 Excellent
ethel
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ethel
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Julie - Front Desk Manager le 25 févr. 2024
Thank you for staying with us at Sleep Inn Wilmington, NC! We are so happy to here that our staff was a highlight of your trip! We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Jeff
Voyage d’affaires
23 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Jeff
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Julie - Front Desk Manager le 25 févr. 2024
Thank you for staying with us here at Sleep Inn in Wilmington, NC! I'm sorry to hear that your room wasn't up to standards, we will be sending our maintenance team up to the room to remedy that as soon as we can. As well as speaking with our inspectors about the issue.
8/10 Bien
Debbie S
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie S
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Julie - Front Desk Manager le 23 févr. 2024
Thank you for staying with us here at Sleep Inn! We are glad to here that you had a good stay other than the toilet roll. Which we will get fixed as soon as possible! We hope to see again soon!
6/10 Satisfaisant
carrie crenshaw, palm spring
13 févr. 2024
carrie crenshaw
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 13 févr. 2024
Thank you for the feedback. I appreciate you letting us know about the issue with the air conditioner so we can have our maintenance team fix that immediately. I hope you will give us another opportunity the next time you need a room in our area.
10/10 Excellent
Ninfa
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ninfa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Julie - Front Desk Manager le 12 févr. 2024
Thank you for staying with us here at Sleep Inn in Wilmington, NC! We are glad to hear you enjoyed your stay with us! We hope to see you again.
10/10 Excellent
JOHN J.
Voyage en famille
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOHN J.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 5 févr. 2024
Thank you so much for the glowing review! It's awesome to know all the aspects of your stay exceeded your expectations. Ms. Andrea certainly enjoyed reading your comments! We hope to see you again the next time you need a room in the area.
8/10 Bien
Michael
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 18 janv. 2024
Thank you for the feedback! I'm glad you appreciated our friendly staff and had an enjoyable visit overall. We look forward to seeing you again on your next visit!
8/10 Bien
Stephanie
Voyage en groupe
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Quiet place. Decent. Basic
Stephanie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 15 janv. 2024
Thank you for the response. I am glad you enjoyed your stay and that our hotel met all of your expectations. I hope you will select us again the next time you need a room in the area.
10/10 Excellent
Linda
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 14 janv. 2024
Thank you for the feedback. I am glad you had a great experience with us. We appreciate all the feedback and are constantly evaluating our breakfast options. We hope to see you back again soon!
8/10 Bien
Erica, Concord
Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erica
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 14 janv. 2024
Thank you for the feedback. I’m glad you enjoyed our friendly team and had an enjoyable overall experience. I hope you will select us again the next time you need a room in our area.
10/10 Excellent
Margaret
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 12 janv. 2024
Thank you for the feedback. I'm glad you enjoyed your stay and appreciated our deluxe, continental breakfast. I hope to see you back again soon!
10/10 Excellent
Jamie
Voyage en famille, Voyage en couple
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 10 janv. 2024
Thank you for the feedback. I'm glad you enjoyed our friendly staff and had a positive experience overall. We hope to see you back again soon!
10/10 Excellent
Chyna
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chyna
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 9 janv. 2024
Thank you for the reply. We're thrilled you enjoyed your stay with us and hope to see you again the next time you visit our area!
10/10 Excellent
James
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 8 janv. 2024
Thank you for the feedback. We're glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again the next time you visit our area!
10/10 Excellent
jorge
3 janv. 2024
jorge
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 25 janv. 2024
Thank you for the feedback! We're glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again the next time you visit our area!
2/10 Horrible
Rafeeka
2 janv. 2024
Rafeeka
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 8 janv. 2024
Thank you for the reply. I am sorry to hear you did not enjoy your stay with us. I hope you will give us another opportunity in the future to provide you with superior customer service.
8/10 Bien
Meredith
1 janv. 2024
Meredith
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 5 janv. 2024
Thank you for the feedback. We're glad you enjoyed your stay with us and hope to see you back again soon!
6/10 Satisfaisant
Stephanie
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Breakfast issue
Stephanie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 5 janv. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Sleep Inn.As a Choice Privileges member you are truly valued.I do appreciate your feedback regarding the issue with the breakfast attendant. I spoke with you on the phone the other day, so I won't bore you by repeating myself here, but rest assured that issue is being addressed.We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No major complaints
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 1 janv. 2024
Thank you for the feedback. It's great to hear our hotel met your expectations and that you appreciated our friendly staff. I hope you'll choose us again the next time you need a room in the area.
10/10 Excellent
Michael
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 1 janv. 2024
Thank you for the reply. We're glad you enjoyed your time with us and hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Fabrice
29 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabrice
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 29 déc. 2023
Thank you for letting us know about your recent visit. I am sorry to hear the service you received at check-in did not meet your expectations. I appreciate you bringing this to my attention so I can address it with the staff and help them do a better job moving forward.
10/10 Excellent
Bethany
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bethany
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael Lombardo, AGM le 29 déc. 2023
Thank you for the feedback. We're glad you enjoyed your stay and hope to see you back again soon!
10/10 Excellent
Mark
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Julie - Front Desk Manager le 26 déc. 2023
Thank you for staying with us at Sleep Inn in Wilmington, NC! We hope to see you again!
10/10 Excellent
Roderick
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roderick
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Julie - Front Desk Manager le 26 déc. 2023
Thank you for staying with us at Sleep Inn in Wilmington, NC! We hope to see you again!