Avis sur Williamsburg Inn, an official Colonial Williamsburg Hotel
Williamsburg Inn, an official Colonial Williamsburg Hotel
136 East Francis Street, Williamsburg, VA
Avis
9,8
Exceptionnel
10/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Patricia le 16 mai 2024
Kerry thank you for staying at the Williamsburg Inn. We are happy to hear that you enjoyed your stay at the Williamsburg Inn. We truly appreciate your feedback and are glad to see the small touches made your stay more enjoyable. Our team works diligently to create meaningful experiences. We hope we have the opportunity to host you again.
10/10 Excellent
Jeffrey Robert
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey Robert
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Pkipp le 7 mai 2024
Thank you for your kind review, we look forward to hosting you again!
10/10 Excellent
Catherine
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de pkipp Guest manager le 1 mai 2024
Thank you for taking the time to review our Historic hotel, we look forward to seeing you again!
10/10 Excellent
Christine
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de pkipp Guest manager le 1 mai 2024
Thank you for taking the time to rate our property.
10/10 Excellent
Mai
14 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mai
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Pkipp le 14 avr. 2024
Thank you for rating our Hotel, please come back again soon!
10/10 Excellent
jack
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jack
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Pkipp le 14 avr. 2024
Thank you for the kind words, we are happy that you took the time to review our hotel. Please come visit us soon.
6/10 Satisfaisant
Francis
20 mars 2024
Francis
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Pkipp le 14 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel, we hope you get the chance to return soon.
10/10 Excellent
Mary Beth
Voyage en famille
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary Beth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Patricia le 14 mars 2024
Thank you for staying at the Williamsburg Inn! We are so happy we could make this stay enjoyable.
10/10 Excellent
Karen
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Patricia le 2 mars 2024
Thank you for choosing to stay with us at the Williamsburg Inn. We are so happy that you enjoyed your stay with us and enjoyed all the small details. We look forward to hosting you again.
4/10 Médiocre
L
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
L
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Patricia le 14 mars 2024
L,We thank you for your feedback and ensure we have been working on this issue with our maintenance team to locate the source of the problem. We hope that we can earn your business again in the future.
10/10 Excellent
Christina
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Leslie le 12 janv. 2024
The team here at the Williamsburg Inn appreciates that you took the time to rate us and are thrilled to see such a great rating. We can’t wait to welcome you back the next time you are in Colonial Williamsburg! Best Regards, Leslie Shotwell Guest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Larry
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Leslie le 12 janv. 2024
Thank you so much for sharing your experience with us at the Williamsburg Inn. I am so glad that you enjoyed your time with us and that you especially enjoyed dinner. We look forward to welcoming you back again someday. Best Regards, Leslie Shotwell Guest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
susan
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
susan
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Dan- Guest Service Manager le 31 janv. 2024
Thank you for providing feedback. We hope to welcome you back to the Williamsburg Inn.
10/10 Excellent
Kenneth
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Leslie le 12 janv. 2024
Thank you so much for sharing your experience with us at the Williamsburg Inn. I am so glad that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back again someday. Best Regards, Leslie Shotwell Guest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
David W
4 nov. 2023
David W
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Leslie le 12 janv. 2024
The team here at the Williamsburg Inn appreciates that you took the time to rate us and are thrilled to see such a great rating. We can’t wait to welcome you back the next time you are in Colonial Williamsburg! Best Regards, Leslie Shotwell Guest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Helen, Glendale
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Leslie le 5 nov. 2023
Thank you so much for sharing your experience with us at the Williamsburg Inn. I am so glad that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back again the next time that you are in Williamsburg.Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Kenna
31 oct. 2023
Kenna
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Leslie le 5 nov. 2023
The team here at the Williamsburg Inn appreciates that you took the time to rate us and are thrilled to see such a great rating.We can’t wait to welcome you back the next time you are in Colonial Williamsburg!Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Kenneth
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Williamsburg and is the finest experience
Kenneth
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Leslie le 29 oct. 2023
Thank you so much for sharing your experience with us at the Williamsburg Inn. I am so glad that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back again the next time that you are in Williamsburg. Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Kathy
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magic in Williamsburg
Kathy
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Leslie le 16 oct. 2023
Thank you so much for sharing your experience with us at the Williamsburg Inn. I am so glad that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back again someday.Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Dragos
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dragos
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Leslie le 16 oct. 2023
Thank you so much for sharing your experience with us at the Williamsburg Inn. I am so glad that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back again someday.Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Leslie le 2 oct. 2023
Thank you so much for sharing your experience with us at the Williamsburg Inn. I am so glad that you enjoyed your time with us and especially enjoyed the little extras that we provide to our guests.We look forward to welcoming you back again someday.Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Magdalene
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magdalene
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Leslie le 2 oct. 2023
The team here at the Williamsburg Inn appreciates that you took the time to rate us and are thrilled to see such a great rating. We can’t wait to welcome you back the next time you are in Colonial Williamsburg!Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Mohammed
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Mohammed
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Leslie le 22 sept. 2023
The team here at the Williamsburg Inn appreciates that you took the time to rate us and are thrilled to see such a great rating. We can’t wait to welcome you back the next time you are in Colonial Williamsburg!Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille, Voyage d’affaires
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Leslie le 16 sept. 2023
Michael,The team here at the Williamsburg Inn appreciates that you took the time to rate us and are thrilled to see such a great rating. We can’t wait to welcome you back the next time you are in Colonial Williamsburg!Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Pheona, Milwaukee
25 août 2023
Pheona
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Leslie le 15 sept. 2023
The team here at the Williamsburg Inn appreciates that you took the time to rate us and are thrilled to see such a great rating. We can’t wait to welcome you back the next time you are in Colonial Williamsburg!Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
8/10 Bien
Robert
Voyage en couple
8 août 2023
Les points forts : Équipements
Robert
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Pamela le 25 août 2023
Hello Robert - Thank you for your feedback.Menu review is underway and room service is offered during breakfast hours. We look forward to welcoming you back to Colonial Williamsburg soon.
8/10 Bien
Elizabeth
2 août 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Lots of atmosphere but lacking warm hospitality
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Leslie le 2 août 2023
Thank you for staying with us and for your comments. I sincerely apologize that you did not experience amazing hospitality during your visit. This is not the level of service we generally provide and it certainly does not meet our standards. I have shared your comments with our team and we will take the appropriate steps to prevent this from happening in the future. We hope that we will have another occasion to meet your expectations and give you the exceptional service that you deserved this time.Best regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Richard
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best place and wirth every cent.
Richard
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Leslie le 2 août 2023
The team here at the Williamsburg Inn appreciates that you took the time to rate us and are thrilled to see such a great rating.We can’t wait to welcome you back the next time you are in Williamsburg!Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Gunilla, Alexandria
Voyage en famille
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gunilla
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Leslie le 2 août 2023
Thank you so much for sharing your experience with us at the Williamsburg Inn.I am so glad that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back again someday.Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Cheryl
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Leslie le 2 août 2023
Thank you so much for sharing your experience with us at the Williamsburg Inn.I am so glad that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back again someday.Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
CRAWLEY A.
14 juil. 2023
CRAWLEY A.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Leslie le 2 août 2023
Thank you so much for sharing your experience with us at the Williamsburg Inn. I am so glad that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back again someday.Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Martin
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Leslie le 2 août 2023
Thank you so much for sharing your experience with us at the Williamsburg Inn. I am so glad that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back again someday.Best Regards,Leslie ShotwellGuest Loyalty and Experience Manager
10/10 Excellent
Joan
Voyage en couple
21 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joan
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Pkipp le 22 juin 2023
Thank you for rating our hotel, we look forward to hosting you once again! Paula Kipp GSM
10/10 Excellent
Molly
Voyage en famille
13 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Molly
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Pkipp le 22 juin 2023
Thank you for the outstanding rating and kind words, we look forward to your return to our area soon!Paula Kipp GSM
10/10 Excellent
Jennifer, South Hamilton
31 mai 2023
Jennifer
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Pkipp le 22 juin 2023
Thank you for rating our Colonial Housing, we look forward to hosting your stay once again!Paula Kipp GSM
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Pkipp le 22 juin 2023
Thank you for rating our hotel, we look forward to hosting you again.Paula Kipp GSM
8/10 Bien
Larry, Mesquite
Voyage en couple
3 mai 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 3 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Stephanie
27 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Pkipp le 22 juin 2023
Thank you for rating our hotel.
8/10 Bien
Wendy
Voyage en famille
18 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thumbs up.
Wendy
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Jeanne
Voyage en couple
31 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne
Séjour de 2 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Erik, WASHINGTON
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
28 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Pkipp le 22 juin 2023
We look forward to hosting you once again, thank you for your review.Pkipp GSM
10/10 Excellent
Gerald
21 mars 2022
Gerald
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
Donna
Voyage en couple
7 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Pkipp le 22 juin 2023
Thank you for your kind review. Please come back to see us again soon. Pkipp GSM
10/10 Excellent
Stephen
6 mars 2022
Stephen
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Pkipp le 22 juin 2023
Thank you for rating our hotel. Please come back to see us again soon.Pkipp GSM
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en famille
28 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 2 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Abigail
16 févr. 2022
Abigail
Séjour de 1 nuit en février 2022
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
13 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Pkipp le 22 juin 2023
Thank you for rating our hotel, please come back to see us!Paula Kipp GSM
10/10 Excellent
James
7 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en février 2022
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
4 févr. 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2022
10/10 Excellent
Emily
18 janv. 2022
Emily
Séjour de 1 nuit en janvier 2022