Avis sur Sandman Hotel & Suites Williams Lake
Sandman Hotel & Suites Williams Lake
664 Oliver St, Williams Lake, BC
Avis
7,0
Bien
7,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
14 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Alexandra. S - General Manager le 18 avr. 2023
Hi Jean, I hope you brought these concerns to the Guest Service Agent. We would love the opportunity to welcome you back and earn those next 2 stars. Take care
10/10 Excellent
Denis
22 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denis
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Thank you for taking the time to review our property
10/10 Excellent
Luc
23 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très propre
Luc
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean, nice little room
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
21 mai 2014
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sandman williams lake
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 juin 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Liam
Voyage d’affaires
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liam
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Liam
Voyage d’affaires
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liam
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Hanna
27 mai 2024
Les points forts : Équipements
Hanna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GSM le 27 mai 2024
Hello Hanna, Thank you for your review! We are delighted to hear that you enjoyed the cleanliness and level of customer service provided by our team. We look forward to welcoming you back soon. Take Care, Tracy Guest Service Manager
8/10 Bien
Susannah
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Susannah
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GSM le 27 mai 2024
Hello Susannah, We are sorry to hear that your experience at our hotel was not all positive. We apologize for the inconvenience caused by the guest in another room. We hope that we will get the opportunity to welcome you back in the future and will make sure you are not by an exit door, Thanks Tracy Guest Service Manager
4/10 Médiocre
Chris
Voyage en groupe, Voyage d’affaires, Voyage en couple
24 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GSM le 27 mai 2024
Hello Chris, I have tried to reached out to you by phone and I have just sent an email. Can you please respond when you have time, Thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Cassandra
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cassandra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GSM le 22 mai 2024
Hello Cassandra, Thanks for the kind words about our team. We are getting a HUGE reno this year and I will bring your concerns to the management. We look forward to having you return soon, Thanks Tracy Guest Service Manager
4/10 Médiocre
Norman
16 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Norman
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GSM le 21 mai 2024
Hello Norman.Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your feedback. We hope that we get an opportunity to welcome you soon! thanks Tracy Guest Service Manager
2/10 Horrible
Vince
Voyage d’affaires
15 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Vince
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de GSM le 22 mai 2024
Hello Vince, I would like to speak to you about your most recient stay with us, you can reach me at the hotel. I look forward to speaking to you, Thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
David
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de GSM le 18 mai 2024
Thank you. We appreciate your feedback on our rooms and are continuously working to improve our guest experience.
8/10 Bien
MARK
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
MARK
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GSM le 13 mai 2024
Hello Mark, thank you for leaving a review. Next time you stay with us please ask for the 1st floor or the Suite side where there is an elevator. We look forward to welcoming you back, thanks Tracy Guest Service Manager
8/10 Bien
John
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GSM le 12 mai 2024
Hello John, I apologize that you have to park next door as are parking lot is not setup for big rigs or trucks pulling trailer. I hope your stay was good and we look forward to welcoming you back, Thanks Tracy Guest Service Manager
8/10 Bien
Alex
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GSM le 12 mai 2024
Hello Alex, thank you for taking the time to leave a review, and we look forward to welcoming you back one day, Thanks Tracy Guest Service Manager
6/10 Satisfaisant
Genesis
8 mai 2024
Genesis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Karin
7 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Karin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GSM le 12 mai 2024
Hello Karin, I am sorry to see you only gave us a 3/5 rating. I hope we can welcome you back and give us the opportunity to make your next stay better, Thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Karamjit
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karamjit
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GSM le 12 mai 2024
Hello Karamjit, We are glad we were able to provide you with a great stay and hope to have you back, Thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Klaus
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Klaus
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de gsm le 12 mai 2024
Hello Klaus, Thanks for the 5* star review, we are happy to hear your stay was good, we hope to welcome you back again, Thanks Tracy Guest Service Manager
8/10 Bien
Ian, Chillliwack
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GSM le 5 mai 2024
Hello Ian, Thank you for the review, We look forward to welcoming you back on day, Thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Gisa
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 4 mai 2024
Gisa, Thanks for the 5* review, I will be sure to share it with the team. Have a great day and we will see you again. Tracy Guestt Service Manager.
8/10 Bien
Kerrieanne
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kerrieanne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 4 mai 2024
Hello Kerrienne, We appreciate you taking the time to leave a review. See you again, Tracy Guest Service Manager
8/10 Bien
Andrew
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 3 mai 2024
Hello Andrew, thank you for taking the time to do a review. I am glad you enjoyed your stay and we look forward to wrelcoming you back in the future, thanks Tracy Guest Service Manager
8/10 Bien
Navreet
27 avr. 2024
Navreet
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de GSM le 21 mai 2024
Hello Navreet. Thank you for taking the time to leave a review. We look forward to seeing you again, Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Lauren
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 27 avr. 2024
Thank you so much for the 5 STAR review! It is always our pleasure to host you and we look forward to your next return.Thanks Tracy Guest Service Manager
2/10 Horrible
B
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
B
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Service Manager le 24 avr. 2024
Hello Blaine, I have checked our system and the Expedia portal and both are systems show that you had been booked for a room with 2 double beds. While I understand you decided not to stay that night, allow us to have you give an opportunity on your next visit to Williams Lake.
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en groupe
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de gsm le 23 avr. 2024
Hello Ryan, Thanks for taking the time to do a review, We are happy to hear the front desk team was able to meet your needs at check in, We look forward to welcoming you back on day soon, Thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Justin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de gsm le 23 avr. 2024
Hello Justin, we are glad we could help you during the stressful time.We hope that everyone is still okay and we hope to welcome you back again one day, thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Brittany
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de gsm le 23 avr. 2024
Hello Brittany, I apologize for the noise during your stay. This past weekend was the indoor rodeo and barn dance. I hope you will consider us for your next stay and we will arrange to have you on the suite side away from the parking lot, Thanks Tracy Guest Service Manager
8/10 Bien
Kirsten
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kirsten
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 23 avr. 2024
Hello Kristen, thank you for taking the time to do a review. We are glad you enjoyed your stay and we hope to welcome you back one day, Thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Danielle
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 20 avr. 2024
Hello Danielle, the pool was clean. We hope to welcome you back again one day soon so you can relax in the pool, Thanks Tracy Guest Service Manager
4/10 Médiocre
Lindy
17 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de gsm le 20 avr. 2024
Hello Lindy, I would like to offer my apologies for your accommodation experience. I hope we get the opporunity to welcome you back and give us a chance to do it right, thanks Tracy Guest Service Manager
6/10 Satisfaisant
Joanne
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 20 avr. 2024
Hello Joanne, I appoligize for there being gum on the headboard. I hope you let front desk know so they could address it right away. We hope you will come stay with us again and give us another chance. thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Patrick
Réponse de GSM le 20 avr. 2024
Hello Patrick, We hope you are all still doing okay. We are glad that your stay with us was all good. We hope to welcome you back again one day. take care Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
sean
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 15 avr. 2024
Hello Sean, Thank you for taking the time to leave a review score of 5/5, we look forward to see you again, Thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Corry
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Corry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 15 avr. 2024
Hello Corry, Thank you for taking the time to leave a review. We are getting a HUGE Reno this year, I will pass on that we need more power outlets in the room to the team, Thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Myles
Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Myles
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 13 avr. 2024
Hello Myles, Thank you for doing a review and I will be sure to let our front desk team know your kind words, Thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Edward, Coldstream
Voyage d’affaires
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 13 avr. 2024
Hello Edward, I am glad to here you found our location good. We hope you had a great stay and we look forward to welcoming you back, Thanks Tracy Guest Service Manager
8/10 Bien
Ruth
11 avr. 2024
Ruth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GSM le 3 mai 2024
Hello Ruth, thank you for taking the time to do a review, much apperciated. Thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
David
10 avr. 2024
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GSM le 3 mai 2024
Hello David, thank you for the 5* review. Take care and we will see yoiu again, thanks Tracy Guest Service Manager
10/10 Excellent
Paul
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GSM le 9 avr. 2024
Hello Paul, thank you for taking the time to leave a review. I will be sure to share your kind words with our team. We look forward to welcoming you back again soon. Thanks Tracy Guest Service Manager
6/10 Satisfaisant
chris
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
chris
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de gsm le 9 avr. 2024
Hello Chris, my name is Tracy, I am one of the Guest Service Managers and I would like the opportunity to speak to you about your most recent stay. Hopefully you give us a chance to make your next stay a better experience. You can reach me at the hotel, I look forward to your response.
8/10 Bien
Kristy, Surrey
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GSM le 1 avr. 2024
Hello Kristy, thank you for taking the time to leave a review and you’re right our hallways can be confusing at times. We are going to be getting a huge reno this year and we hope to welcome you back to check it out, Thanks Tracy Guest Service Manager
8/10 Bien
Ronald
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Service Manager le 31 mars 2024
Hello Ronald, we are going under reno's this year and I will be sure to meantion your concerns about the lighting in the parking lot, as for the cliental that are hanging around, its all over and we do try to ask them to leave when we see them on the lot. Thanks Tracy Giuest Service Manager
10/10 Excellent
Kristin
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Service Manager le 31 mars 2024
Hello Kristin, We are happy to hear you enjoyed your breakfast with a view and yes the acess to the water is awesome.We hope to welcome you back on youre next little getaway. Thanks Tracy Guest Service Manager
4/10 Médiocre
Heather
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
26 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Service Manager le 31 mars 2024
Hello Heather. I am sad to hear there were many issues with your stay. We would like the opporunity to make it up to you, Please reach out to me, I look forward to your response. Thanks Tracy Guest Service Manager
8/10 Bien
mia
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
mia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Service Manager le 31 mars 2024
Hello Mia, Thank you for take the time to do a review, we hope to welcome you back again soon, Thanks Tracy Guest Service Manager