Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
22 déc. 2022
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de NASSAUER HOF Team le 2 janv. 2023
Lieber Gast,wir danken Ihnen für Ihre Bewertung und freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.Herzliche Grüße und alle Gute für 2023!Ihr Nassauer Hof Team
10/10 Excellent
Jacov
Voyage d’affaires
18 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacov
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de NASSAUER HOF Team le 19 oct. 2022
Besten DANK für die tolle Bewertung! Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.Herzliche GrüßeIhrNASSAUE RHOF Team
10/10 Excellent
Jacov
Voyage d’affaires
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacov
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de NASSAUER HOF Team le 19 oct. 2022
Herzlichen Dank, Jacv, für die volle Punktzahl!IhrNASSAUER HOF Team
4/10 Médiocre
Marc
Voyage d’affaires
9 oct. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Hotel Nassauer Hof le 11 oct. 2021
Dear Marc, Dear guest, we would like to sincerely thank you for taking the time to evaluate your stay. This enable us learn more about the different needs of our guests and to continuously develop ourselves. We sincerely apologize for the fact that your last stay did not meet your wishes. We understand that you were looking forward to a stay with us at the Hotel Nassauer Hof and were therefore disappointed. We are very sorry about that. We hope that you will give us a chance to convince you of our house and our service in the future. Yours sincerely, The Nassauer Hof Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Helena Miller le 8 juil. 2019
Dear Guest,
thank you so much for taking your time to comment your visit at our hotel. We are very glad you had a good time while staying with us - it is always a pleasure to receive positive feedback. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
We would be happy to have you back anytime soon!
Warm regards from Wiesbaden,
Your Hotel Nassauer Hof Team
8/10 Bien
Guillaume
16 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay
Guillaume
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de M.Steltmann le 29 oct. 2018
Dear Guillaume,
first of all I would like to thank you for your honest feedback!
We are glad your informed us about the incident and that we were able to respond to it and find a way to make your stay pleasant after all.
We hope to be able to welcome you again soon!
Warm regards from Wiesbaden
your Hotel Nassauer Hof Team
8/10 Bien
Guillaume
14 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay
Guillaume
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de M.Steltmann le 16 oct. 2018
Dear Guillaume,
first I would like to thank you for taking the time to comment your stay at the Hotel Nassauer Hof. We are happy that you had a lovely stay and that you enjoyed the hotel and the pool.
Please excuse me for saying, that there is no extra fee for the gym, but we sincerely appologise if there was a misunderstanding.
We hope to welcome you again soon in Wiesbaden.
Warm regards from Wiesbaden
your Hotel Nassauer Hof Team
10/10 Excellent
Luc, Luxembourg
22 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Luc
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Merle Steltmann le 2 févr. 2018
Dear Luc,
thank you very much for your comments regarding your stay at the Hotel Nassauer Hof.
Thank you so much for your honest feedback and for you lovely words about your expierience. This feedback will serve as an encouragement to all of our staff.
We are looking forward to your next visit.
Warm regards from Wiesbaden,
Your Hotel Nassauer Hof Team
10/10 Excellent
EMIKO
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
EMIKO
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Nassauer Hof Team le 25 avr. 2024
Dear guest,thank you for your visit and your positiv evaluation.We are looking forward to your next vist.Best regardsYourNassauer Hof Team
6/10 Satisfaisant
Howard
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Howard
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Nassauer Hof Team le 12 avr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for your visit and for sharing your experience with us. We are very pleased to hear that you enjoyed the surroundings and our service. Unfortunately, we could not convince you with the room produkt and the security.Please be assured that we have taken the points you mentioned into account in the already planned refurbishment.We would be very pleased to welcome you again.Best regardsYOur Nassauer Hof Team
10/10 Excellent
Matthias
28 janv. 2024
Matthias
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Nassauer Hof Team le 4 avr. 2024
Sehr geehrter Gast,wir danken Ihnen für Ihren Besuch und Ihre positive Bewertung.Mit besten GrüßenIhrNASSAUER HOF TEAM
8/10 Bien
Alexandra
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandra
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Nassauer Hof Team le 8 janv. 2024
Sehr geehrter Gast,wir danken Ihnen für Ihren Besuch und Ihre Bewertung.Mit besten GrüßenIhrNASSAUER HOF TEAM
2/10 Horrible
wissam
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
wissam
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 3 janv. 2024
Dear guest,thank you very much for visiting the HOTEL NASSAUER HOF and for taking the time evaluate your stay.We are very sorry that your negative experience caused you to avoid the Hotel. We apologize for any inconvenience, but we still look forward to welcoming you back.Best regardsThe NASSAUER HOF Team
10/10 Excellent
Biljana
21 déc. 2023
Biljana
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 27 déc. 2023
Dear Biljana,Thank you for your visit and the best review! We love to hear, that you enjoyed your stayBest RegardsYourNassauer Hof Team
10/10 Excellent
Gerd
11 déc. 2023
Gerd
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 13 déc. 2023
Dear guest,we are very happy with your 5 star review. Thank you for this motivation!Best regardsYour NASSAUER HOF TEAM
8/10 Bien
YUKARI, HIMEJISHI
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
YUKARI
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 13 déc. 2023
Dear Guest,thank you for your vissit and your review.Y our comments help us to improve our services and we apologise for the inconvenience during breakfast.Best RegardsYour NASSAUER HOF
8/10 Bien
Larisa, Jersey city
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Larisa
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 13 déc. 2023
Dear guest,thank you for your visit and for sharing your experience regarding the pool area and the massage jets.Best RegardsYourNASSAUER HOF TEAM
10/10 Excellent
Gerd
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerd
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 13 déc. 2023
Dear guest,thank you so much for your visit and your very nice review. We love to hear, that you enjoyed your stay at the Hotel and our german Christmas Market :-)Best regardsYour NASSAUER HOF TEAM
8/10 Bien
Haifa
Voyage en famille
8 nov. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Haifa
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Nassauer Hof Team le 10 nov. 2023
Dear guest,Thank you for giving us a positive rating. We thank you for your feedback and look forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 8 oct. 2023
Dear Michael,thank your for your visit and your excellent rating. We love to hear, that you had a perfect stay and that you enjoyed your time at the NASSAUER HOF!Best regradsYourNASSAUER HOF TEAM
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 8 oct. 2023
Sehr geehrter Gast,wir bedanken uns für Ihren Besuch und Ihre tolle Bewertung. Besuchen Sie uns gerne bald wieder, damit Sie auch das Frühstück und vor allem unsere Therme genießen können ;-)Herzliche GrüßeIhrNASSAUER HOF TEAM
6/10 Satisfaisant
Markus, London
25 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Markus
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 8 oct. 2023
Sehr geehrter Gast,herzlichen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung. Wir bedauern es sehr, dass wir Ihre Erwartungen nicht in allen Bereichen erfüllen konnten.Beste GrüßeIhrNASSAUER HOF TEAM
10/10 Excellent
Francis
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francis
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Amanda Silva Rocha le 22 août 2023
Dear Mr. de Backer,Thank you very much for your feedback. We are glad you enjoyed your stay and are looking forward to welcoming you again.Best regardsHotel Nassauer Hof
4/10 Médiocre
Toshiyuki
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 août 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Toshiyuki
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Amanda Silva Rocha le 14 août 2023
Dear Mr. Kawai,First, I would like to thank you for your message. We may only improve our service when our guests give us feedback.May I ask what exactly was bad about our housekeeping?I apologize sincerely that you were not satisfied with our service and would like to offer a free upgrade for your next stay with us.Looking forward to your reply.Best regardsAmanda Silva RochaReservations Manager
10/10 Excellent
james
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Classy hotel
james
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Amanda Silva Rocha le 28 juil. 2023
Dear James,Thank you very much for your kind feedback.We are looking forward to welcoming you again in the near future.Best regards
10/10 Excellent
ashok
Voyage en couple
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ashok
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 27 juil. 2023
Dear ashok,thank you very much for your visit to the Nassauer Hof and your superb rating. We are pleased that you enjoyed your stay and were satisfied with our services, especially the dinner in the ENTE.We would be very happy to welcome you again. You are always most welcome!With best regardsYour NASSAUER HOF TEAM
6/10 Satisfaisant
Per
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Per
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 27 juil. 2023
Dear Per,thank you very much for choosing the HOTEL NASSAUER HOF as your abode during your visit in Wiesbaden and for sharing your very personal assessments. We are very sorry to learn that you had an unpleasant stay and didn’t receive the expected service. Please accept our apologies in due form for any trouble you had. We appreciate you taking the time to share your experience. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problems and prevent any future occurrences.We truly value your feedback and hope you will give us another chance to show you the true level of service our hotel is capable of.With best regards,Your Nassauer Hof Team
10/10 Excellent
Jakob
15 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jakob
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Amanda Silva Rocha le 20 juil. 2023
Vielen Dank, dass Sie uns positiv bewertet haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback und freuen uns Sie wieder begrüßen zu dürfen.
8/10 Bien
Sundus
11 juil. 2023
Sundus
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Amanda Silva Rocha le 23 août 2023
Dear Sundus,Thank you for your rating.We are glad you enjoyed your stay and are hoping to receive 5 star rating after your next visit :)Best regardsHotel Nassauer Hof
10/10 Excellent
Michael
18 juin 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 23 juin 2023
Sehr geehrter Gast,Herzlichen DANK für die tolle Bewertung, über die wir uns alle sehr freuen!Beste GrüßeIhrNASSAUER HOF TEAM
10/10 Excellent
Jean-Francois
Voyage d’affaires
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel and friendly staff
Jean-Francois
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 13 juin 2023
Dear Jean-Francois,thank you for staying with us and for your nice and friendly feedback. We are very happy that you enjoyed the Nassauer Hof! We are looking forward to your next visit. Best regards Your NASSAUER HOF TEAM
8/10 Bien
Thomas
Voyage d’affaires
17 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Thomas
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 21 mai 2023
Sehr geehrter Gast, wir bedanken uns für Ihren Besuch, Ihre Bewertung und Ihre Anmerkungen, die uns helfen unserer Leistungen zu verbessern.Herzliche Grüße
10/10 Excellent
Robert, Jonestown
4 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 9 mai 2023
Dear Robert,thank you very much for your visit to the Nassauer Hof and your rating. We are pleased that you were satisfied with location of the Hotel.Even more we are sorry that the Breakfast buffet was not satisfactory, and we sincerely apologize to you. Nevertheless, we would be very happy to welcome you again. You are always most welcome!With best regardsYour
10/10 Excellent
Murtadha
Voyage en famille
4 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Murtadha
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 9 mai 2023
Dear Murtadha,thank you so much for staying with us and for your wonderful feedback! Hoping to have the pleasure to welcome you again in Wiesbaden and looking forward to your next visit.Best RegardsYour
10/10 Excellent
Jan Falk
Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan Falk
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 9 mai 2023
DANKE IHNEN, lieber Jan Falk, für diese tolle Bewertung!Darüber freuen wir uns alle sehr.Herzliche Grüße
8/10 Bien
Bianca
16 févr. 2023
Bianca
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Hotel Nassauer Hof Team le 9 mars 2023
Sehr geehrter Gast, wir danken Ihnen recht herzlich für Ihren Besuch im HOTEL NASSAUER HOF und Ihre Bewertung. Da Kundenzufriedenheit und Servicequalität oberste Priorität bei uns haben, sind wir für jedes Feedback sehr dankbar.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in Zukunft zu unseren Gästen im HOTEL NASSAUER HOF zählen zu dürfen.Mit den besten Grüßen Ihr Nassauer Hof Team
10/10 Excellent
Jacinto m
15 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacinto m
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 16 févr. 2023
Dear Jacinto m,thank you very much for visiting the NASSAUER HOF and your positive feedback. We love to hear, that you enjoyed your stay and we are looking forward to your next visit.Best regardsYour NASSAUER HOF Team
10/10 Excellent
Camelia
5 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect location for long layover
Camelia
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 6 févr. 2023
Dear Camelia,thank you so much for your wonderful feedback. We love to hear, that you enjoyed our service and your layover stay in WiesbadenBest regardsYOUR NASSAUER HOF TEAM
10/10 Excellent
Glauco
30 janv. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Glauco
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de NASSAUER HOF Team le 30 janv. 2023
Dear Glauco,thank you very much for visiting the NASSAUER HOF and your positive feedback. We love to hear, that you enjoyed your stay and we do hope to have the pleasure to welcome you again.Best regardsYour NASSAUER HOF TEAM
6/10 Satisfaisant
Behrang
24 janv. 2023
Behrang
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Stefica
4 déc. 2022
Stefica
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Hotel Nassauer Hof le 6 déc. 2022
Sehr geehrte Stefica,wir danken Ihnen für Ihre Bewertung und hoffen, dass Sie eine angenehme Rückreise hatten. Sie, unsere Gäste stehen bei uns im Mittelpunkt, daher möchten wir Ihren Aufenthalt immer zu Ihrer vollsten Zufriedenheit gestalten.Es freut uns sehr, dass uns dies bei Ihnen gelungen ist.Gerne heißen wir Sie in Zukunft wieder im Hotel Nassauer Hof willkommen.Viele GrüßeIhr Nassauer Hof Team
6/10 Satisfaisant
Thomas
Voyage en couple
2 déc. 2022
Thomas
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Hotel Nassauer Hof le 6 déc. 2022
Sehr geehrter Gast,für Ihr ausführliches Feedback, dass Sie uns nach Ihrem Aufenthalt in unserem Hause zukommen ließen, sowie die Zeit, die Sie sich dafür genommen haben, danken wir Ihnen herzlich.Bitte seien Sie versichert, dass uns die Meinung unserer Gäste sehr am Herzen liegt. Wir haben bereits sehr ausführlich Ihre angesprochenen Punkte intern besprochen und an die zuständigen Mitarbeiter zur Verbesserung weitergegeben.Wir möchten uns sehr dafür entschuldigen, dass Ihr letzter Aufenthalt bei uns nicht Ihren Wünschen entsprach. Wir verstehen, dass Sie sich auf Ihren Aufenthalt gefreut hatten und dementsprechend enttäuscht wurden. Das bedauern wir sehr.Wir hoffen dennoch, dass Sie uns in Zukunft noch einmal die Chance geben, Sie von unserem Hause und von unserem Service zu überzeugen.Viele Grüße Ihr Nassauer Hof Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The place to stay Weisbaden
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Hotel Nassauer Hof le 6 déc. 2022
Dear Guest,Thank you very much for finding the time to give us such positive feedback!It is nice to hear that you felt comfortable in our house. We are already looking forward to your next visit here in beautiful Wiesbaden!Best regardsYour Hotel Nassauer Hof Team
10/10 Excellent
DANIEL, New York
27 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DANIEL
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Hotel Nassauer Hof le 6 déc. 2022
Dear Daniel, thank you very much for taking the time to rate our house and service. We are pleased that your stay met your expectations.We would be happy to welcome you again as a guest in our house in the future.Many greetingsYour Nassauer Hof Team
8/10 Bien
Nadine
Voyage d’affaires
27 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadine
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Hotel Nassauer Hof le 6 déc. 2022
Sehr geehrter Gast.,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Nassauer Hof zu beurteilen.Ihre Anmerkungen haben wir an die entsprechende Abteilung weitergegeben und werden diese natürlich umgehend prüfen. Dies ist garantiert nicht der Standard unseres Hauses und wir werden diesen Umstand prüfen. Ihren Zusatz im Bezug auf unser Buffett haben wir gerne weitergegeben.Gerne würden wir Sie bald wieder als Gast willkommen heißen!Mit freundlichen Grüßen aus WiesbadenIhr Nassauer Hof
10/10 Excellent
Ayfer
Voyage d’affaires, Voyage en couple
23 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ayfer
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de NASSAUER HOF Team le 25 oct. 2022
Sehr geehrter Gast,haben Sie vielen Dank für Ihre freundlichen Worte und die tolle Bewertung, über die wir uns alle sehr freuen!!Herzlichen DANK und Beste GrüßeIhr NASSAUER HOF TEAM
8/10 Bien
Michael
16 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
4/10 Médiocre
Stefica
25 sept. 2022
Stefica
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Nassauer Hof Team le 29 sept. 2022
sehr geehrter Gast,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu bewerten. Das Wohlbefinden und die Meinung unserer Gäste liegen uns sehr am Herzen. So ist es unser ziel, unsere Servicequalität kontinuierlich zu überprüfen und zu verbessern.Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche GrüßeIhr Nassauer Hof Team
10/10 Excellent
Jens
Voyage en couple
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jens
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Nassauer Hof Team le 29 sept. 2022
Sehr geehrter Gast,wir danken Ihnen herzliche für Ihre Bewertung und hoffen, Sie hatten eine angenehme Heimreise. Neben Ihrer positiven Bewertung schätzen wir Ihren wertvollen Hinweis, den wir intern ausführlich besprechen werden.Wir freuen uns Sie hoffentlich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Viele Grüße aus WiesbadenIhr Nassauer Hof Team
8/10 Bien
Steen
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Et dejligt ophold
Steen
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Nassauer Hof Team le 5 sept. 2022
Dear guest,thank you very much for your detailed feedback as well as for the time you took for it.We are pleased to hear that you enjoyed the location of our hotel with our spa area and the Nassauer Hof Bar as well as our services. We also would like to thank you for your constructive criticism. Please be assured that we take your valuable information very seriously and will discuss it in detail with our staff.many greetings from Wiesbaden,Your Nassauer Hof Team