Avis sur OYO Hotel Wichita Falls - Downtown
OYO Hotel Wichita Falls - Downtown
1601 8th St, Wichita Falls, TX
Avis
6,8
7,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
David
14 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Gabriel
Voyage d’affaires
8 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
RUBEL
Voyage d’affaires
3 mai 2024
RUBEL
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
RUBEL
Voyage d’affaires
2 mai 2024
RUBEL
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Rhett
26 avr. 2024
Rhett
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Rhett
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
24 avr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rhett
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Rhett
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
18 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rhett
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Gabriel
6 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Brian
Voyage en groupe
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
MOLLY, Sherwood
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
MOLLY
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Ahmed
1 mars 2024
Ahmed
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dewi le 20 mai 2024
Thank you for sharing your seamless experience, Ahmed! We will look forward to your next visit, as we wish to continue serving you in the same manner repeatedly. Regards, Dewi
2/10 Horrible
Haylee
28 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Haylee
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Tim le 20 mai 2024
Hi, Haylee! We are very sorry that you have had an uncomfortable experience with us. Cleanliness is something about which we are particular and can not compromise, of course, we never want our visitors to face these problems. Thank you for raising this problem, and be assured that we will take this up and address it immediately. In case something else, please contact us. Regards, Tim
6/10 Satisfaisant
Michael
19 févr. 2024
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Michael! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
4/10 Médiocre
Trevor
13 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trevor
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Trevor! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
10/10 Excellent
JEFFREY, Merritt Island
Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JEFFREY
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Jeffrey! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim.
6/10 Satisfaisant
Elizabeth
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Elizabeth! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
10/10 Excellent
Augustine
6 févr. 2024
Augustine
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Augustine! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
8/10 Bien
Aditya
Voyage en groupe
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Aditya
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
We appreciate your positive rating, Aditya! We take pride in providing our guests with a great experience. Regards, Tim.
8/10 Bien
Brandy
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brandy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Glad to see that you have rated us positively, Brandy! Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Noah.
6/10 Satisfaisant
Darius
4 janv. 2024
Darius
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Darius! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Alan
Voyage d’affaires, Voyage en couple
24 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Iris
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iris
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
We appreciate your positive rating, Iris! We take pride in providing our guests with a great experience. Regards, Tim.
8/10 Bien
Roschelle
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Co trip
Roschelle
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 2 mai 2024
Glad to see that you have rated us positively, Roschelle! Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Noah.
10/10 Excellent
Shana
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shana
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 3 avr. 2024
Hi, Shana! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Hell
28 nov. 2023
Hell
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Joey le 22 janv. 2024
We are sorry for the inconvenience, Hell! We can understand that your stay did not meet your expectations. Do not worry we will strive hard to serve better. Do give us another opportunity and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon. Regards, Joey
10/10 Excellent
Alanna
Voyage en famille
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lovely Place
Alanna
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Jameson
Voyage en famille
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great little hotel
Jameson
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Dewi le 6 déc. 2023
That is great to hear, Jameson! Thank you for joining our family and we will always aim to live up to your standards. Regards, Dewi
8/10 Bien
Charles
11 nov. 2023
Charles
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ammy le 22 janv. 2024
Thanks for the positive rating, Charles! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.
10/10 Excellent
Tammy
Voyage d’affaires, Voyage en couple
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Carl Erik
21 oct. 2023
Carl Erik
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Scott
Voyage d’affaires
11 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
10/10 Excellent
Kasey
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great clean space no smoking allowed
Kasey
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Davey
Voyage d’affaires
8 oct. 2023
Davey
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Peter
6 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Peter
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Esmeralda
2 oct. 2023
Esmeralda
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
keld
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
keld
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Thank you very much, keld! Delighted to know you loved our services. Keep giving us the opportunity and we assure you an amazing experience every time. Regards, Eva
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
For the price, it is a good deal
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Hi, Guest! Thanks a lot for staying with us and for the positive feedback. Looking forward to giving an amazing experience on your stay. Regards, Eva
8/10 Bien
Erin
24 sept. 2023
It was a place to lay our head.
Erin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Hi, Erin! Thank you so much for the positive rating and for taking out your valuable time to share the experience with us. We thank you for giving us an opportunity to make the services even better by sharing your feedback. Regards, Eva
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en famille
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice
Stephen
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Thank you for rating us with such awesome words, Stephen! We will strive to keep up with your expectations every time. Regards, Eva
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Rosy le 11 sept. 2023
Thank you so much for the positive rating! Thank you for sharing this with us, we have duly noted your feedback, and we will strive for a better experience in the future. Regards, Rosy
4/10 Médiocre
Annahleise
Voyage en couple
2 sept. 2023
Les points faibles : Équipements
Annahleise
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Annahleise! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Eva
10/10 Excellent
Harlan
31 août 2023
Harlan
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Barbara le 11 sept. 2023
Pleased to hear your kind words of gratitude, Harlan! We are going to do our best to never fail to impress you every time. Regards, Barbara
8/10 Bien
Servando
Voyage en famille, Voyage d’affaires
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Servando
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
We are happy to see you liked the stay, Servando! It will be great if you could spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead. Regards, Eva
2/10 Horrible
Cara
Voyage en groupe
29 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not great
Cara
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Joshep le 11 sept. 2023
Sorry for the unpleasant experience you had with us. Cara! Thank you for notifying us, and we will surely be working for the better guest experience. Regards, Joshep
2/10 Horrible
Patrick, Dumfries
27 août 2023
Patrick
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Ammy le 22 janv. 2024
Hi, Patrick! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
2/10 Horrible
RHONDA
27 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
RHONDA
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Rhonda! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Eva
8/10 Bien
Larry
Voyage en famille
27 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Larry
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Rosy le 11 sept. 2023
Thank you so much for the positive rating, Larry! Thank you for sharing this with us, we have duly noted your feedback, and we will strive for a better experience in the future. Regards, Rosy
2/10 Horrible
Darryl
26 août 2023
Darryl
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Darryl! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will try our best to make sure your future visits are more comfortable and relaxing. Regards, Eva
4/10 Médiocre
Patrick
31 juil. 2023
Patrick
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Maria le 11 sept. 2023
Hello, Patrick! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted, and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Maria