Avis sur InterContinental Hayman Island Resort, an IHG Hotel
InterContinental Hayman Island Resort, an IHG Hotel
Hayman Island, Whitsundays, QLD
Avis
8,6
Excellent
9,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Arpad Romandy le 17 déc. 2019
Thank you for your kind review Aurelie. The fact you felt you could have stayed longer is incredible to hear! We look forward to seeing you again soon.
Kind regards,
Arpad Romandy
General Manager
10/10 Excellent
Steven
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 4 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Chris
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Chris
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jarryd
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jarryd
Séjour de 5 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Sven
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Sven
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Na
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Na
Séjour de 4 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Hoda
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hoda
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en couple
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Gerald R
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerald R
Séjour de 6 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Selina
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Selina
Séjour de 6 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
Nima
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Nima
Séjour de 2 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
Daniel Anjos dos
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel Anjos dos
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Adrian Levy, Resort Manager le 9 févr. 2024
Dear Daniel Anjos dos,We apologise for the issues you experienced during your stay. Your feedback is important to us, and we're sorry for any inconvenience caused. We'll address these matters internally to ensure improvements. We appreciate your understanding and hope to welcome you back for a better experience in the future.
10/10 Excellent
Tania
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tania
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Adrian Levy, Resort Manager le 9 févr. 2024
Dear Tania,Thank you for staying with us at InterContinental Hayman Island Resort and perfect stay score.If you would like to provide any further feedback, please don't hesitate to reach out via our reservations team - hayman.reservations@ihg.comWarm regards,
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Adrian Levy, Resort Manager le 9 févr. 2024
Dear Matthew,Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you had an excellent stay with us and that you feel Hayman Island is back in a big way. Your feedback means the world to us, and we look forward to welcoming you back for another fantastic experience in the future.
6/10 Satisfaisant
Shirley
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Shirley
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Adrian Levy, Resort Manager le 9 févr. 2024
Dear Shirley,Thank you for your feedback. We're glad you enjoyed our stunning location and the exceptional service from our staff. We apologise for any disappointment with the food quality, especially at the Italian restaurant. Your comments are valuable to us, and we'll address them internally. We appreciate your patronage and hope to welcome you back for an improved experience.
4/10 Médiocre
Anthony
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Not worth the money, go to the Maldives.
Anthony
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Adrian Levy, Resort Manager le 9 févr. 2024
Dear Anthony,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words about the room and staff, but we're truly sorry to hear that your experience with some of our team members did not meet your expectations. Please know that we take your comments seriously, and we will address any training gaps to ensure consistent and professional service.
8/10 Bien
kanwar kishen
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
kanwar kishen
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Adrian Levy, Resort Manager le 9 févr. 2024
Dear Kanwar Kishen,Thank you for staying with us at InterContinental Hayman Island Resort and feedback score.If you would like to provide any further feedback, please don't hesitate to reach out via our reservations team - hayman.reservations@ihg.comWarm regards,
8/10 Bien
Ginny
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ginny
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Adrian Levy, Resort Manager le 9 févr. 2024
Dear Ginny,Thank you for your score and if you would like to provide any further feedback, please don't hesitate to reach out via our reservations team - hayman.reservations@ihg.comWarm regards,
10/10 Excellent
Ganzorig
27 déc. 2023
Ganzorig
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Adrian Levy, Resort Manager le 9 févr. 2024
Dear Ganzorig,Thank you for staying at InterContinental Hayman Island Resort and your perfect score. If you would like to provide any further feedback, please don't hesitate to reach out via our reservations team - hayman.reservations@ihg.comWarm regards,
8/10 Bien
Luke
Voyage en couple
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luke
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Samantha Mountford - Executive Assistant le 8 déc. 2023
Dear Luke,Thank you for choosing to share your feedback of your recent stay at InterContinental Hayman Island Resort. Please know that we appreciate the detailed comments you have provided in relation to the elements of your stay that did not meet your expectations. It is only with feedback such as this, we can improve and ensure smooth and positive experiences. I have shared all your comments with the Department Leaders, to ensure that our processes are reviewed and noted for additional training to be provided to staff. Thank you once again on behalf of the entire team and we hope to welcome you back in the near future.
10/10 Excellent
Sherie
Voyage en famille
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Adrian Levy, Resort Manager le 29 nov. 2023
Dear Sherie,Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your time with us at InterContinental Hayman Island Resort.We appreciate your comments about the dinner selections and availability and will certainly take them into consideration for improvement. It's great to know you found the room beautiful, enjoyed the snorkeling at Blue Pearl Bay, and made use of our well-equipped gym. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay!
8/10 Bien
Wael
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wael
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Adrian Levy, Resort Manager le 7 nov. 2023
Dear Wael,Thank you for providing feedback of your recent stay at InterContinental Hayman Island Resort. We are happy that you had a wonderful time holidaying with us on the island as it is always a pleasure to see our valued guests enjoying their stay. We hope to see you back in the near future. Warm regards,
4/10 Médiocre
Amelia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 sept. 2023
Les points faibles : Équipements
Amelia
Réponse de Samantha Mountford - Executive Assistant le 24 oct. 2023
Dear Amelia,We appreciate your feedback regarding your recent visit with us at InterContinental Hayman Island Resort, and we're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We take your comments seriously, and we will use them to make necessary improvements to our accommodations and dining options.Providing value for the price paid is essential, and we apologise for falling short in your case. We'll work on enhancing the overall guest experience and expanding our dining options to better cater to our guests.We hope you'll consider giving us another opportunity in the future to provide you with a more satisfying and enjoyable experience. If you have any more comments or suggestions, please don't hesitate to share them with us. Warm regards
10/10 Excellent
kelby
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
kelby
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Samantha Mountford - Executive Assistant le 24 oct. 2023
Dear Kelby, Thank you for the 5-star feedback of your recent stay at InterContinental Hayman Island Resort. We hope to see you back in the near future.
10/10 Excellent
Grant
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Grant
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Samantha Mountford - Executive Assistant le 24 oct. 2023
Dear Grant, Thank you for providing feedback of your recent stay at InterContinental Hayman Island Resort. We are happy that you had a wonderful time holidaying with us on the island as it is always a pleasure to see our valued guests enjoying their stay. We hope to see you back in the near future.
10/10 Excellent
Helen Jane
Voyage en couple
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen Jane
Séjour de 6 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Nai-Lan Edna
Voyage en couple
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nai-Lan Edna
Séjour de 3 nuits en août 2023
8/10 Bien
Salim
21 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Salim
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Reservations Team le 19 juil. 2023
Hi Salim,Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Allan
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Reservations Team le 19 juil. 2023
Hi Allan,Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy and we are glad that you enjoyed your stay with us.
8/10 Bien
Louis
Voyage en couple
18 mai 2023
Les points forts : Propreté
Louis
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Sarah Butler le 26 mai 2023
Dear Louis,Thank you for your valued feedback from your recent stay at InterContinental Hayman Island Resort. Please accept my sincerest apologies that your expectations were not met, due to the disturbances you experienced. This is certainly not the image we strive to deliver to our guests. Please know that your feedback is appreciated and has been passed across to our department heads, so that we can ensure situations like this will not occur in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that this occurrence was an exception.Again, thank you for sharing your comments, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at Sarah.Butler@ihg.com.Sincerely,Sarah ButlerExecutive Assistant to the General Manager
8/10 Bien
Linda, Chelsea
Voyage en couple
9 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Sarah Butler le 26 mai 2023
Dear Linda,Thank you for choosing to share your feedback of your recent stay at InterContinental Hayman Island Resort. Please know that we appreciate the detailed comments you have provided in relation to the elements of your stay that did not meet your expectations. It is only with feedback such as this, we can improve and ensure smooth and positive experiences. I have shared all your comments with the Department Leaders, to ensure that our processes are reviewed and noted for additional training to be provided to staff. Thank you once again on behalf of the entire team and we hope to welcome you back in the near future.Sincerely,Sarah ButlerExecutive Assistant to the General Manager
10/10 Excellent
Vinny
22 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No Better Place for Our Honeymoon
Vinny
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Sarah Butler le 26 mai 2023
Dear Vinny,Your kind words about our staff, and their work ethic towards serving our valued guests, is immensely appreciated, for which I have shared with the team. I can see that there are some areas that you feel require improvement, and through detailed feedback such as yours, we can shine a light on these elements of the resort offering, to ensure we are enhancing each guest’s stay. On behalf of the entire team, we thank you for your kind words and we look forward to welcoming you back in the near future. Sincerely,Sarah ButlerExecutive Assistant to the General Manager
8/10 Bien
Cher
Voyage en couple
22 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cher
Séjour de 3 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Briony
19 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Briony
Séjour de 7 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
James, NSW
Voyage en couple
17 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 5 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Jessica
17 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 4 nuits en février 2023
8/10 Bien
Bahar
30 janv. 2023
Bahar
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Edwin
Voyage en couple
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edwin
Séjour de 6 nuits en janvier 2023
6/10 Satisfaisant
Lili
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 janv. 2023
Les points forts : Propreté
Lili
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
4/10 Médiocre
Martyn
Voyage en famille
19 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Martyn
10/10 Excellent
Huidi
Voyage en couple
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Huidi
Réponse de Hayman Team le 6 janv. 2023
Thank you for providing your amazing feedback and review. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back to InterContinental Hayman Island in the future.
8/10 Bien
Tracey Lee
27 oct. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Home grown Maldives at your doorstep
Tracey Lee
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Hayman Team le 2 déc. 2022
Thank you for your amazing feedback, we are pleased to hear that you had a great stay. We are doing our best to ensure that the service standards are improved to avoid similar situations. We hope we get the chance to welcome you back to enjoy an even better experience.
10/10 Excellent
Margo
24 oct. 2022
Margo
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de Hayman Team le 3 déc. 2022
Thank you for your amazing review, we are glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Joanne
23 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay in Paradise
Joanne
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Hayman Team le 2 déc. 2022
Thank you for your feedback, we are glad to hear you had an amazing stay. We look forward to welcoming you again in the future.
10/10 Excellent
Jacinta
10 oct. 2022
Jacinta
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Heinrich
Voyage en famille
29 sept. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Heinrich
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de Hayman Team le 4 oct. 2022
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Don G
Voyage en couple
28 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Don G
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Hayman Team le 6 sept. 2022
Thank you for your feedback, we are glad that you enjoyed your stay and the service.We hope to welcome you back again soon.
8/10 Bien
Ross
Voyage en couple
19 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ross
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Hayman Team le 6 sept. 2022
Thank you for taking the time to provide a review for your recent stay. We are pleased to hear that you enjoyed your stay. We will be sure to pass on your feedback to our food and beverage team for review, as we appreciate your concerns.We look forward to welcoming you again to Hayman Island.
8/10 Bien
Anthony
15 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 2 nuits en août 2022
4/10 Médiocre
Josephine
13 août 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Josephine
Séjour de 4 nuits en juillet 2022