Avis sur Residence Inn by Marriott Whitby
Residence Inn by Marriott Whitby
160 Consumers Dr, Whitby, ON
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gajen Nadesan le 30 avr. 2024
Dear Alexandre, Thank you for choosing to stay at the Residence Inn Whitby and providing your honest feedback on the Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent similar events occurring in the future. Once again, thank you for taking the time to share your feedback. Sincerely,
10/10 Excellent
Pierre-Gilles
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre-Gilles
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Gajen le 17 janv. 2024
Dear Pierre, Thank you for providing feedback on your recent experience at Residence Inn Whitby. We take pride inproviding a clean and comfortable space for all of our guests. Our team appreciates that you noticed. We look forward to seeing you again soon.Sincerely,
8/10 Bien
Corine
6 oct. 2023
Corine
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Gajen le 19 oct. 2023
Dear Corine, Thank you for choosing to stay at the Residence Inn Whitby and providing your honest feedback on the Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent similar events occurring in the future. Once again, thank you for taking the time to share your feedback. Sincerely,
8/10 Bien
Mireille
Voyage en famille
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mireille
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Gajen Nadesan le 19 oct. 2023
Dear Mireille, Thank you for taking a moment to share your experience at Residence Inn Whitby . We are so pleased to hear you found our accommodation facilities and guest experience to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Gabrielle
Voyage en famille
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabrielle
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Gajen Nadesan le 31 août 2023
Dear Gabrielle, Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Residence Inn Whitby iscommitted to providing high-quality guest experience , and we’re thrilled to hear that we made a goodimpression on you. We hope you’ll visit us again soon.Best Regards,
10/10 Excellent
christian
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
christian
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Gajen Nadesan le 31 août 2023
Dear Christian, Thank you so much for your positive feedback! We appreciate your kind words and are so glad that you had a great experience with us. We strive to provide the best customer service, and we’re glad to hear that we succeeded. Thanks again!”Best Regards,
10/10 Excellent
Sophie
7 août 2023
Sophie
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Gajen Nadesan le 31 août 2023
Dear Sophie, Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Residence Inn Whitby iscommitted to providing high-quality guest experience , and we’re thrilled to hear that we made a goodimpression on you. We hope you’ll visit us again soon.Best Regards,
10/10 Excellent
Sylvain
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EVETHING PERFECT
Sylvain
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Gajen Nadesan le 16 août 2023
Dear Sylvain, Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Residence Inn Whitby iscommitted to providing high-quality guest experience , and we’re thrilled to hear that we made a goodimpression on you. We hope you’ll visit us again soon.Sincerely,
10/10 Excellent
Simon
Voyage en couple
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Gajen Nadesan le 16 août 2023
Dear Simon, Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Residence Inn Whitby iscommitted to providing high-quality guest experience , and we’re thrilled to hear that we made a goodimpression on you. We hope you’ll visit us again soon.Sincerely,
8/10 Bien
valery
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
valery
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Gajen Nadesan le 16 août 2023
Dear Valery, Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Residence Inn Whitby iscommitted to providing high-quality guest experience , and we’re thrilled to hear that we made a goodimpression on you. We hope you’ll visit us again soon.Sincerely,
8/10 Bien
Sylvain
Voyage en famille
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylvain
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Gajen Nadesan le 5 juil. 2023
Dear Sylvain, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay at the Residence Inn Whitby.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team leaders as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Gajen Nadesan General Manager
10/10 Excellent
Denis
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denis
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Gajen Nadesan le 8 juin 2023
Dear Denis, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay at the Residence Inn Whitby.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team leaders as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Gajen Nadesan General Manager
10/10 Excellent
serge
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
serge
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Gajen Nadesan le 8 juin 2023
Dear Serge,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay at the Residence Inn Whitby.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with team leaders as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Gajen Nadesan General Manager
10/10 Excellent
Denis
Voyage d’affaires
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denis
Séjour de 4 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Mario
31 oct. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
2/10 Horrible
Myriam
Voyage en famille
8 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Myriam
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Denis
21 mai 2022
Denis
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Gajen Nadesan le 15 juil. 2022
Dear Denis,
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Residence Inn Whitby.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first.
Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us.
Sincerely,
10/10 Excellent
Kareen
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
18 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kareen
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Gajen Nadesan le 19 avr. 2022
Dear Kareen,
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Residence Inn Whitby.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first.
Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us.
Sincerely,
Gajen Nadesan
General Manager
8/10 Bien
Michel
Voyage en famille
18 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Gajen Nadesan le 19 avr. 2022
Dear Michel,
Thank you for choosing to stay at the Residence Inn Whitby and providing your honest feedback on the Guest Satisfaction Survey.
Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent similar events occurring in the future.
Once again, thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate you choosing to stay with us during these unusual times.
Sincerely,
Gajen Nadesan
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
28 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2022
Réponse de Gajen Nadesan le 19 avr. 2022
Dear Guest,
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Residence Inn Whitby.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first.
Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us.
Sincerely,
Gajen Nadesan
General Manager
10/10 Excellent
Lydie
Voyage en famille
9 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour de 3 jours
Lydie
Séjour de 3 nuits en février 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 juil. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Gajen le 7 sept. 2021
Dear Anonymous,
Thank you for choosing to stay at the Residence Inn Whitby and providing your honest feedback on the Guest Satisfaction Survey.
Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent similar events occurring in the future.
Once again, thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate you choosing to stay with us during these unusual times.
Sincerely,
10/10 Excellent
Claude
Voyage d’affaires
16 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claude
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Brionna le 16 oct. 2020
Thank you for taking the time to review your recent stay with us Claude. We are so glad you enjoyed our hotel, and we hope to see you again if you are travelling in the area!
8/10 Bien
IvanP., St-Colomban
Voyage d’affaires
18 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
IvanP.
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Brionna le 18 sept. 2020
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are so glad you enjoyed you time here. We are currently not supplying dish soap as all the dishes must go through the dishwasher to ensure they are properly sanitized. Thank you for staying with us and we hope to see you again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Bri le 8 août 2019
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are so glad you enjoyed your stay and we hope to see you again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Bri le 20 juil. 2019
Thank you for reviewing your stay with us. We are glad you enjoyed your stay and we hope you choose our hotel again if you are traveling in the area.
4/10 Médiocre
Mathieu, Montréal
3 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et équipements
Mathieu
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Bri le 5 juil. 2019
Hello, Thank you for taking the time to review our hotel. Unfortunately on holidays we do not provide housekeeping service. We do hope that you choose to stay with us again as we continue to provide our guest with exceptional service.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Bri le 17 avr. 2019
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We hope you choose our property should you be traveling in the area again.
8/10 Bien
Antoine Jr
20 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antoine Jr
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
10/10 Excellent
Michael
27 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable pour notre escale
Michael
Séjour de 1 nuit en août 2018
6/10 Satisfaisant
Pierre
19 août 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour pour une nuitée.
Pierre
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2017
10/10 Excellent
jean-François
22 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jean-François
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chaleureux et attentionnés
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Luc
31 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luc
10/10 Excellent
serge
30 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
serge
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
resto à proximité facille d axces
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
pierre, Île perrôt
4 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
pierre
10/10 Excellent
pierre, Île Perrôt
31 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super place
pierre
10/10 Excellent
Jonathan, Montréal
19 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité-prix!
Jonathan
10/10 Excellent
antoine, Quebec, QC
7 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
antoine
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Stephan, Montréal
26 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephan
10/10 Excellent
serge
21 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
serge
8/10 Bien
Guy, LaPrairie
25 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Calme et reposant.
Guy
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Joanne et Michel, Québec
15 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre