Hall

Avis sur Hampton By Hilton Aberdeen Westhill

3 out of 5
Hampton By Hilton Aberdeen Westhill
Straik Road, Elrick, Westhill, Scotland

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 471 avis sur 681." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 180 avis sur 681." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 23 avis sur 681." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 681." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 681." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Lucie

Séjour de 2 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Fabien

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Nicola le 23 juil. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your review

10/10 Excellent

Gabriel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Nicola le 15 juil. 2019
Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Damien

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel juste pour dormir
Hotel un peu perdu dans une zone industrielle. Au final je regrette la réservation trop loin de Aberdeen (je pense qu'on aurait eu le même souci avec celui de l'aéroport). Après une journée de visite, nous n'avons pas voulu reprendre la voiture pour aller à Aberdeen (~20 min pour l'aller). Nous n'en avons donc rien vu. Pour le repas nous nous somme rendus chez Tesco assez proche pour prendre quelques produits. Le petit déjeuner est très bien. Comme dans les autres Hampton by Hilton. La chambre est quasi identique à celle de la chaîne visitée à Edimbourg et Dundee avec des petits détails qui diminuent la qualité (Hansgrohe à la place de Grohe sur les robinetteries, etc.). Disons que c'était le moins bien des 3 Hampton by Hilton visité dans notre séjour. Mais il est bien au dessus de celui d'une chaîne concurrente plus cher que nous avons eu. Au moins le parking est gratuit.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Nicola le 15 juil. 2019
Thank you for your review

10/10 Excellent

JEAN LUC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TRES BON RAPPORT QUALITE PRIX PERSONNEL ATTENTIF
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Nicola le 14 juin 2019
Thank you for your review. We are delighted you enjoyed your stay with us and we hope we can welcome you back some time in the future.

8/10 Bien

Véronique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Nicola le 28 mai 2019
Thank you for your review

10/10 Excellent

Peter

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Værdi for pengene
God placering og god kvalitet
Séjour de 1 nuit en juin 2023

8/10 Bien

Dinet

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Waren zonder kennisgeving naar de locatie omgeboekt. Een net hotel, fijn ontbijt en vriendelijk personeel.
Séjour de 2 nuits en juin 2023

8/10 Bien

SUZANNE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not usual standards
Welcoming and very comfortable. Had booked into Westhill but were transferred to Airport. Very quiet which was unexpected being so close to the airport. Usual good breakfast. Noticed tables were not wiped down which was always done in other Hamptons we've stayed in, also no daily newspapers. Very little around but an excellent carvery/eatery 5 minutes walk away. Rooms only serviced every 3 days but this was not a problem for us. Our problem was parking as offshire workers leave their cars when flying out to rigs. We came back one evening and no spaces in car park. A staff member moved her car to let us have her space. The following night we had to park on their grass. We felt we could not go out in the car during the day in case we could not get our space back. It was very tying and very inconvenient. The staff were understanding and helpful wirh this issue but really not suitable for us.
Séjour de 3 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

David

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
My stay was amazing but the only downside was the 2 rude girls at the reception desk on my first night. All the rest of the staff were so helpful and freindly, just the 2 on first night
Séjour de 2 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Ewan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Gordon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was very clean and looked amazing and the bed was so firm Altho the bed was very noisy during our night time activities and squeaked a lot and was my first time going beyond a Premier Inn or Travelodge and I wasn’t expecting that from a Hilton if I’m honest but overall stay was good and breakfast was excellent
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

Neil

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Zoe le 20 mars 2023
Dear Neil,Thank you so much for taking the time to review your recent stay at the Hampton by Hilton Westhill. We are so glad to hear you had a pleasant stay with us and we really appreciate your feedback. We hope for the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe FraserGSA

8/10 Bien

Alexander

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One night stay
One night stay, no problems. Would return.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Zoe le 13 mars 2023
Dear Alexander,Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us at the Hampton by Hilton Westhill. We really appreciate your feedback! We hope for the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe FraserGSA

6/10 Satisfaisant

craig

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room was great clean and spacious Good offering was really poor with evening meal options very limited Breakfast great
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Zoe le 11 mars 2023
Dear Craig,Thank you for taking the time to review your stay at the Hampton by Hilton Westhill. We really appreciate your feedback. I have passed your comments regarding your morning and evening meals on to the relevant department. If you would like to discuss these matters further, please do not hesitate to get in contact. We hope for the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe Fraser

8/10 Bien

Lynn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reasonable value and good standards
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Zoe le 11 mars 2023
Dear Lynn,Thank you so much for taking the time to review your recent stay at the Hampton by Hilton Westhill - we really appreciate all your feedback. We are glad to hear you had a pleasant stay with us and hope for the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe FraserGSA

10/10 Excellent

Kelly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Can not fault my stay lovely staff very clean hotel and breakfast was lovely very good value for money
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Zoe le 5 mars 2023
Dear Kelly,Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us at the Hampton By Hilton Westhill. We are very pleased to hear you had a pleasant stay and hope for the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe FraserGSA

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Staff, Hotel, room, gym were all brilliant. Food on the other hand was not so good. Burgers were tasteless, bun was soft in the middle and hard on the outside. Breakfast, eggs and coffee were disgusting. Went and got a mcdonalds.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Zoe le 28 févr. 2023
Dear "Anonymous",Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us at the Hampton by Hilton Westhill. I have passed your comments regarding your dining experience on to the relevant department. If you would like to discuss this or any issues with your recent stay further, please do not hesitate to get in contact. We hope for the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe FraserGSA

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Worst breakfast ever
Really disappointed in breakfast - no milk no bread no juice as machine broken, hot food ran out just after 9, no staff and had to ask for water
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Zoe le 28 févr. 2023
Dear "Anonymous",Thank you for taking the time to review your recent stay with us at the Hampton by Hilton Westhill. I have passed your comments regarding your breakfast experience on to the relevant department. This is not our regular standard and really appreciated all your feedback. If you would like to discuss this matter further, please do not hesitate to get in contact. We hope for the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe Fraser

10/10 Excellent

Elizabeth

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Zoe le 28 févr. 2023
Dear Elizabeth,Thank you so much for taking the time to review your recent stay at the Hampton by Hilton Westhill. We are glad to hear you had a pleasant stay and hope for the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe FraserGSA

8/10 Bien

Wendy

Les points forts : Propreté et personnel et service
Very welcoming and clean hotel. Bed was so comfortable and bathroom perfect. The only negative was the cooked breakfast which was not pleasant at all. However there was a good selection of cereals, toast and pastries.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Zoe le 19 févr. 2023
Dear Wendy,Thank you so much for taking the time to review your recent stay at the Hampton by Hilton Westhill. We are glad to hear you had a pleasant stay with us! I have passed your comment regarding your breakfast experience on to the relevant department. We really appreciated your feedback. Please do not hesitate to get in contact if you would like to discuss this issue any further.Kind regards,Zoe FraserGSA

6/10 Satisfaisant

kjell

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very friendly and helpful staff, nice and comfortable rooms. Restaurant and bar were however a great disappointment. Dinner appeared come straight from a microwave.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Zoe le 19 févr. 2023
Dear Kjell,Thank you so much for taking the time to review your recent stay at the Hampton by Hilton Westhill. I'm sorry to hear that your dining and bar experience wasn't satisfactory. I have passed your comments regarding this on to the relevant departments. If you would like to discuss any issues regarding your stay any further, please do not hesitate to get in contact.We hope for the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe FraserGSA

10/10 Excellent

Jacqueline

Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Zoe le 11 mars 2023
Dear Jacqueline,Thank you so much for taking the time to review your recent stay at the Hampton by Hilton Westhill - we really appreciate all your feedback. We are glad to hear you had a pleasant stay with us and hope for the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe FraserGSA

10/10 Excellent

Jayne

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Zoe le 19 févr. 2023
Dear Jayne,Thank you so much for taking the time to review your recent stay at the Hampton by Hilton Westhill. We are so glad to hear you had a pleasant stay and hope for the chance to welcome you back soon!Kind regards,Zoe FraserGSA

6/10 Satisfaisant

Richard

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avoid the Food!
Newish hotel, room nicely appointed and tidy. Food on the evening was NOT good. The restaurant was reasonably quiet but the food took around 45mins to arrive. When it did it was very cold (Lasagne). I returned it to the Manager who gave no apologies, just took it back to the kitchen. Another 25mins later a 2nd Lasagne arrived...it was average! Breakfast - 6 out of 10
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Zoe le 3 févr. 2023
Dear Richard,Thank you for taking the time to review your recent stay at the Hampton by Hilton Westhill. I have passed your comments regarding your dining experience on to the relevant department. If you wish to discuss these matters further, please do not hesitate to get in contact with ourselves. We hope for the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe FraserGSA

10/10 Excellent

Zoe

Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Zoe le 3 févr. 2023
Dear Zoe,Thank you for taking the time to review your recent stay at the Hampton by Hilton Westhill. We are so glad you had a great stay and hope for the chance to welcome you back soon!Kind regards, Zoe FraserGSA

10/10 Excellent

Allan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 Excellent

Hennie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Prima zaken hotel
Prima hotel, mooie ruime kamer, prima receptie. Maar het ontbijt was echt onder de maat voor een hotel uit deze klasse. Met veel zakelijke & offshore klanten is het onbegrijpelijk dat een warm ontbijt pas vanaf 7 uur beschikbaar is; vanaf 6 uur is er alleen continental. En dus zitten gasten te wachten totdat de kok klaar is - heel bizar. Verder is het niet heel erg smakelijk; koffiemachine melk wordt niet bijgevuld, en ook zo voor juice - dagenlang. Soms zijn de croissants heerlijk vers, de andere dag duidelijk van een dag eerder. Fruit cocktail is niet vers, smaakloos. Beperkte keuze, geen muesli (wel cornflakes) en er is alleen maar naturel yoghurt. Voor een 2-sterren hotel was dit allemaal acceptabel geweest, maar niet voor een 3-sterren hotel. Sorry voor het 'gezeur', maar daarom een middelmatige score op comfort terwijl het hotel & staf zelf prima zijn!
Séjour de 5 nuits en janvier 2023
Réponse de Zoe le 31 janv. 2023
Dear Hennie,Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us at the Hampton by Hilton Westhill. I have passed your comments regarding your dining experience on to the relevant department. Please if you would like to discuss things further, do not hesitate to contact us, and we hope to have the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe FraserGSA

10/10 Excellent

Toni

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Zoe le 31 janv. 2023
Dear Toni,Thank you for taking the time to review your stay at the Hampton by Hilton hotel. We hope to have the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe FraserGSA

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Zoe le 31 janv. 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay at the Hampton by Hilton Westhill, we hope to have the chance to welcome you back soon!Kind regards, Zoe FraserGSA

8/10 Bien

stuart

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and tidy relatively new building. limited evening menu so eat out. good breakfast choice
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Zoe le 31 janv. 2023
Dear Stuart,Thank you for taking the time to review your stay at the Hampton by Hilton Westhill. I have passed your comments about the evening menu on to the relevant department. We hope to have the chance to welcome you back soon.Kind regards,Zoe Fraser

8/10 Bien

David

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not bad
Nicely presented hotel but seemed very quiet during my stay and lacked atmosphere. Reception staff were very friendly. The rooms are clean and looked new. However, the pillows were so soft they were unusable which resulted in poor sleep. The food was nice, but there was a lack of choice and all orders were meant to be placed via an app. What's happened to good old restaurant service??
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Sarah Mckechnie le 16 janv. 2023
Good Afternoon David, Many thanks for taking the time to review the Hampton by Hilton Westhill. I am sorry to read that your pillows were not up to your expectations. I will pass this to the relevant team. January is a quiet month and hopefully if you visit again later in the year it will be a busier atmosphere. Kind RegardsSarah McKechnie

10/10 Excellent

Catherine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean hotel with very frinedly and helpful staff. My daughter is gluten free and they were really accomodating.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Sarah Mckechnie le 16 janv. 2023
Hello Catherine, Many thanks for taking the time to leave feedback regarding your recent stay with us. I will share with the team and we all look forward to welcoming you again to the hotel. Kind RegardsSarah McKechnie

10/10 Excellent

David

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Sarah Mckechnie le 16 janv. 2023
Hello David, Many thanks for taking the time to leave feedback. We look forward to welcoming you back again soon. Kind RegardsSarah McKechnie

10/10 Excellent

Elizabeth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Sarah Mckechnie le 16 janv. 2023
Hello Elizabeth, Many thanks for taking the time to leave feedback regarding your recent stay with us. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.Kind RegardsSarah McKechnie

8/10 Bien

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Sarah Mckechnie le 16 janv. 2023
Hi Michael, Many thanks for taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you to the hotel in the future. Kind RegardsSarah McKechnie

10/10 Excellent

Julie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel, very helpful and friendly staff.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Sarah Mckechnie le 16 janv. 2023
Hi Julie, Many thanks for taking the time to leave us your feedback. We look forward to getting the opportunity to welcome you back to the hotel soon. Kind Regards Sarah McKechnie

10/10 Excellent

Neil

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel with efficient friendly staff.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Sarah Mckechnie le 16 janv. 2023
Hello Neil, Many thanks for leaving us lovely feedback, I look forward to welcoming you to the hotel on your next visit. Kind RegardsSarah McKechnie

10/10 Excellent

Patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My weeks visit to parents in Aberdeen.
Stay was very good, staff were excellent and kept us informed about caronavirus updates, as we recieved a continental breakfast the morning we left sat 21st march. All nice ,just have to get into the way of heating system in room either to hot or too cold! We will return. Thankyou. Stay safe.
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Nicola le 23 mars 2020
Thank you for your review. We appreciate your feedback. Hopefully we can welcome you back some time in the future

10/10 Excellent

Gary

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Nicola le 23 mars 2020
Thank you for staying with us. We appreciate your business

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable room with excellent bathroom. Great shower! Overall good value.
Séjour de 7 nuits en mars 2020
Réponse de Ali le 19 mars 2020
Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Ali le 5 mars 2020
Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay.

8/10 Bien

Barbra

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Nicola le 4 mars 2020
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback

10/10 Excellent

Mauricio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ali le 24 févr. 2020
Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.

8/10 Bien

Mark

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ali le 21 févr. 2020
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend break
Weekend get away - great hotel even if a little out of Aberdeen - reception staff /service /room comfort and food excellent- great breakfast. Relaxing atmosphere -will definitely be back.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ali le 19 févr. 2020
Thank you very much for your kind review. We are so glad you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again soon!

10/10 Excellent

Maria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very friendly staff, very clean room and facilities and the brea
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ali le 17 févr. 2020
Thank you very much for your kind review. we are very glad you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, comfy, friendly staff. Would definitely recommend.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ali le 12 févr. 2020
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon!

8/10 Bien

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic hotel with inclusive parking and breakfast.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ali le 12 févr. 2020
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon!