Avis sur Westford Regency Inn & Conference Center
Westford Regency Inn & Conference Center
219 Littleton Rd, Westford, MA
Avis
8,0
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
11 sept. 2023
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sandra Front Office Manager le 3 oct. 2023
Thank you
8/10 Bien
Marylene
10 sept. 2023
Marylene
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sandra Front Office Manager le 17 sept. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
4/10 Médiocre
Jean-Vincent
1 août 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Vincent
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Laura C le 8 août 2023
Thank you for your review!
4/10 Médiocre
Nicolas
Voyage d’affaires
25 mai 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Nicolas
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Laura C le 20 juin 2023
Thank you for your review Nicolas, we appreciate your feedback.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
14 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Tanya M. Hill le 16 oct. 2019
Thank you for your feedback! We value your opinion. We are currently renovating our guest rooms. We hope that you visit us again in the future.
4/10 Médiocre
Julien
17 juin 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julien
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Tessa le 21 juin 2019
Thank you for sharing your feedback!
10/10 Excellent
Marion
25 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait !
Marion
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Paresh
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paresh
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Corinne
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Corinne
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Sandra Diaz le 21 mai 2024
Good evening,We are glad everything worked out for you. Hope to see you again.
8/10 Bien
JACLYN
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JACLYN
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 21 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
4/10 Médiocre
Chuck
18 mai 2024
Chuck
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 21 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
2/10 Horrible
Judith
10 mai 2024
Judith
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sandra Diaz le 11 mai 2024
Good Evening,We would like to apologize for the inconveniences you experienced, I would like to help you in getting your refund. Please send me an email at sdiaz@westfordregency.com with your contact info.
8/10 Bien
Tiana
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Tiana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sandra le 18 mai 2024
Good Afternoon,Thank you for filling out our survey. We appreciate your time.
8/10 Bien
Pam
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pam
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sandra Diaz le 7 mai 2024
Good Evening,Thank you taking your time out to complete our survey.
6/10 Satisfaisant
Michael, Ridgefield
Voyage en famille
5 mai 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sandra le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You, Westford Regency Management team.
2/10 Horrible
Angel
Voyage d’affaires
4 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Angel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sandra le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You, Westford Regency Management team.
8/10 Bien
Kenneth, Kanata
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sandra le 23 avr. 2024
Good Morning,Thank you for your feedback and time,
6/10 Satisfaisant
Dianne
16 avr. 2024
Dianne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 18 avr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
8/10 Bien
Jamie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 18 avr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
2/10 Horrible
Caleb
14 avr. 2024
Caleb
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sandra le 6 mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You, Westford Regency Management team.
8/10 Bien
Nancy
Voyage d’affaires
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 18 avr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
10/10 Excellent
Kiara
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 8 avr. 2024
Good morning, Thank you for your taking the time to fill out our survey.
10/10 Excellent
Brian
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sandra le 31 mars 2024
Happy EasterThank you for taking your time out to take our survey. Hope to see you again !
8/10 Bien
Barbara
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 26 mars 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
6/10 Satisfaisant
Liana
25 mars 2024
Les points forts : Propreté
Liana
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 26 mars 2024
Good Morning,Thank you for taking the time to fill out our survey.Hope you have a great day.
10/10 Excellent
Karen, Plymouth
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sandra le 19 mars 2024
Good Morning,Thank you for taking your time to provide your feedback. I will forward all suggestions and comments to the General Manager. and staff.
10/10 Excellent
Terry
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Terry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sandra le 19 mars 2024
Good Morning,Thank you for your time and feedback.
10/10 Excellent
Pablo, Rockport
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pablo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 17 mars 2024
Good morning,Thank you for your feedback.
4/10 Médiocre
Florence
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Florence
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 3 mars 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
2/10 Horrible
MARIA
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIA
Réponse de Sandra Front Office Manager le 13 févr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
10/10 Excellent
Anne
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sandra Diaz le 7 févr. 2024
Good Morning,Thank you for being a valued guest with us. We appreciate your time and feedback.
6/10 Satisfaisant
susan
2 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
susan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra Diaz le 7 févr. 2024
Good Morning,Thank you for staying with us and appreciate your time and feedback.
10/10 Excellent
Rosalind
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosalind
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 26 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
8/10 Bien
Elizabeth
25 janv. 2024
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 26 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
10/10 Excellent
Marianne
23 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Marianne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra le 23 janv. 2024
Good Afternoon,Thank you for taking the time to respond to our survey, We appreciate your time and business.
10/10 Excellent
Jeanmarie
Voyage en groupe
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeanmarie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra le 23 janv. 2024
Thank you for taking the time out in completing our survey. We appreciate your time and business.
8/10 Bien
David
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 22 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
10/10 Excellent
Leanne
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leanne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra le 23 janv. 2024
Good Afternoon,Thank you for time and business.
2/10 Horrible
Catherine
20 janv. 2024
Catherine
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 22 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
10/10 Excellent
Maureen
20 janv. 2024
Maureen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 22 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
10/10 Excellent
Jackie
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jackie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 22 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
8/10 Bien
Anthony
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Anthony
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 22 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
10/10 Excellent
Ellen
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ellen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 22 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
4/10 Médiocre
Christopher
Voyage en couple
11 janv. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 13 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
8/10 Bien
Rebecca
Voyage en famille, Voyage en couple
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 13 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
10/10 Excellent
richard
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
richard
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sandra Front Office Manager le 8 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
10/10 Excellent
Hayden
7 janv. 2024
Hayden
Réponse de Sandra Front Office Manager le 26 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.
8/10 Bien
Chad
1 janv. 2024
Chad
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sandra Front Office Manager le 2 févr. 2024
Good morning,We appreciate your time in filling out our survey. We hope you visit us again soon.
10/10 Excellent
Oksana
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Oksana
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sandra Front Office Manager le 2 janv. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey. Guest feedback assists us in evaluating our performance and allows us to take corrective action when necessary. All comments and or suggestions will be shared with all department Managers. Thank You,Westford Regency Management team.