Avis sur Hampton Inn & Suites Westford-Chelmsford
Hampton Inn & Suites Westford-Chelmsford
9 Nixon Rd, Westford, MA
Avis
8,8
Excellent
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Yves
Voyage en groupe
3 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellentissime
Yves
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Brianna le 11 juin 2022
Thank you for your review we are so glad you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
nathalie
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nathalie
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Michel
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fin de semaine en famille.
Michel
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de HG le 8 janv. 2019
Thank you for your feedback, we hope you will stay with us again soon!
10/10 Excellent
Josée, Mascouche
11 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Josée
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel familial
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Mohamed, Terrebonne, Québec.
19 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohamed
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
15 juin 2015
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Overbook
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Denis, marseille
31 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
easy and clean
Denis
8/10 Bien
Marlene, Québec
3 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement stratégique (services + autoroute)
Marlene
8/10 Bien
ALDO, Laval, Qc
19 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfait
ALDO
8/10 Bien
Michel, Québec
8 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
8/10 Bien
François, Nîmes
14 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité-prix
François
8/10 Bien
christian
12 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
christian
8/10 Bien
Pereira
4 sept. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très satisfaisant et propre
Pereira
10/10 Excellent
Mohamed
29 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohamed
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 janv. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
irfan
19 mai 2024
irfan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Marymar
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marymar
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Heather
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Deborah
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Jennifer
28 avr. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
KYLE
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KYLE
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dina le 15 avr. 2024
Hi Kyle,I am verry sorry to hear about your experience. We stive to make everyone's experience the best. I hope you will give us another try so we can show you how great and clean our hotel is.
10/10 Excellent
Jean
7 avr. 2024
Jean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Kimberly
31 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dina le 1 avr. 2024
Hello,Thank you for the great review. I am glad you enjoyed your stay. Please come back again.
10/10 Excellent
Karen
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dina le 1 avr. 2024
Hello,Thank you for the great review. I am glad you enjoyed your stay. Please come back again.
8/10 Bien
Alan
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dina le 1 avr. 2024
Hello,Thank you for the great review. I am glad you enjoyed your stay. Please come back again.
10/10 Excellent
Valerie
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Valerie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dina le 27 mars 2024
Hello,Thank you for your great review. I am glad you enjoyed your stay. Hope you come back soon.
8/10 Bien
Janet
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Elizabeth
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mike L. le 19 mars 2024
Good morning Elizabeth,Thank you so much for staying with us and for posting this 5 out of 5 review!! While I am so happy you enjoyed your stay it's disappointing it was missing a few items. I'm very sorry to hear that your room was not equipped with a bedside table/lamp. This is very uncommon, and we will be looking into this matter.Thank you again for choosing to stay with us and for taking the time to post your insight here. We hope to see you again soon.Regards,Michael L. General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford
10/10 Excellent
Ahmed
17 mars 2024
Ahmed
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dina le 27 mars 2024
Hello,Thank you for your great review. I am glad you enjoyed your stay. Hope you come back soon.
2/10 Horrible
Young, Orange Park
5 mars 2024
Young
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dina le 27 mars 2024
Hello,I am so sorry to see that we did not meet expectations. Please let me know how we could have improved your experience
10/10 Excellent
Keri
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keri
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dina le 24 févr. 2024
Hi Keri,Thank you for the great review. I am glad you enjoyed your stay. Hope you come back and stay with us again.Dina
10/10 Excellent
Kerry
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kerry
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mike L. le 14 févr. 2024
Good afternoon Kerry,Thank you so much for staying with us and for posting this online ratting! Your 10 out of 10 is very much appreciated! My team and I hope that when your travels return you to the Westford area, you will once again choose to stay with us.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford
6/10 Satisfaisant
Chad
10 févr. 2024
Chad
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dina le 12 févr. 2024
Good morning Chad,Thank you for your review on your recent stay. We always strive to provide the best service possible so I am sorry that we only received a 3 out of 5. I hope you will visit us again soon.Dina
10/10 Excellent
LUIS
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LUIS
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good day Luis,Thank you so much for staying with us and leaving this 5 out of 5 review! Your choice to stay with us and taking the time to post this is very much appreciated. The team and I look forward to welcoming you back soon.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford
10/10 Excellent
Wendy
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good morning Wendy,Thank you so much for staying with us and for taking the time to post this online ratting of your stay with us! A 10 out of 10 would ratting is very much appreciated. We hope to see you again soon during your next stay in the Westford area.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford
10/10 Excellent
John
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good day John,Thank you so much for taking the time to let us know about our associate and how they made your stay more enjoyable. We strive to make our guests feel at home and it seems our associate was successful during your visit. I very much look forward to sharing your comments with her and we hope to see you again soon. Thank you for choosing to stay with us.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford
10/10 Excellent
Richard
Voyage en couple
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Hello Richard,Thank you for staying with us for an overnight. We are so happy to hear that your stay was a clean and comfortable stay one. Seeing a 5 out of 5 ratting is very much appreciated. The team and I look forward to seeing you on your next trip to the Westford area. Thank you again for staying with us!Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford
10/10 Excellent
Mark
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good day Mark,Thank you for staying with us and for this 10 out of 10 rating! We are so happy to provide you with a quiet and clean stay. We are glad you were able to enjoy our complimentary breakfast during your stay with us and hope to see you again soon.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford
8/10 Bien
barbara
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
barbara
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good morning Barbara,I hope you are doing well. I would like to thank you for staying with us and posting this 8 out of 10 review. It seems we missed the mark during your stay with us. When time permits, we would very much value your time and insight into how we might have enhanced your stay with us. We can be reached at 978-392-1555.Thank you so much for staying with us!Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford
10/10 Excellent
Karen
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great experience!
Karen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good day Karen,Thank you so much for choosing to stay with us and for posting this online review. We are so pleased to hear you enjoyed your stay and that you would stay with us again! Our friendly team and I look forward to seeing you again during your next visit to the Westford area.Have a great day and again, thank you for choosing us!Best regards,Michael L. General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford
10/10 Excellent
Minh Jack
Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Minh Jack
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Dina le 8 févr. 2024
Hello,Thank you for taking the time to complete this survey. I am very happy you enjoyed your stay.Hope you come back again.
10/10 Excellent
ana
Voyage d’affaires
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ana
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dina le 8 févr. 2024
Hello,Thank you for taking the time to complete this survey. I am very happy you enjoyed your stay.Hope you come back again.
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Dina le 8 févr. 2024
Hello,Thank you for taking the time to complete this survey. I am very happy you enjoyed your stay.Hope you come back again.
10/10 Excellent
Wendell
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendell
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dina le 8 févr. 2024
Hello,Thank you for taking the time to complete this survey. I am very happy you enjoyed your stay.Hope you come back again.
10/10 Excellent
Michael
7 déc. 2023
Michael
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Daniel
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
susan
Voyage en couple
3 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
susan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Jan
2 déc. 2023
Jan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good afternoon Jan,I hope you are doing well. I would like to sincerely thank you for staying with us and for taking the time to post this 5 out of 5 review of your stay with us! Your feedback is very much appreciated, and we look forward to your return trip to the hotel in the future.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford