Literie hypoallergénique, rideaux occultants, chambres insonorisées

Avis sur Hampton Inn & Suites Westford-Chelmsford

2.5 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 567 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 304 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 80 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 27 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 23 avis sur 1001." "

9,4/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Yves

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellentissime
Très bel Hôtel, bien situé, personnel aux TOP . Je recommande vivement.
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Brianna le 11 juin 2022
Thank you for your review we are so glad you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!

10/10 Excellent

nathalie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Propreté de la douche très moyen pour le reste très belle hôtel
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fin de semaine en famille.
Séjour d'une fin de semaine pour voir un match de football , les Eagles du Boston College.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de HG le 8 janv. 2019
Thank you for your feedback, we hope you will stay with us again soon!

10/10 Excellent

Josée, Mascouche

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 jours en famille. Secteur calme. Petits dejeuner chaud et froid gratuit. Hôtel propre et lits confortables. À 40 minutes de Boston, nous y retournerons sans hésiter si nous avons à séjourner à nouveau dans le coin.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel familial
Le personnel est souriant . La chambre est propre et bien climatisée. Les lits sont confortables. Les déjeuners chauds sont copieux et variés. Les restos sont à proximité et même certains sont accessibles à pied. Le seul bémol c'est pour ceux qui veulent visiter Boston ou aller à la plage. Les distances pour y accéder varient de 40 à 90 minutes. Excellent séjour.

8/10 Bien

Mohamed, Terrebonne, Québec.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons passé un très agréable séjour. à la réception,ils étaient très gentils,le petit déjeuner était varié et bon.le quartier super.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Overbook
We reserved more than one week before 3 rooms. The day before we get at the hotel, we received an e-mail saying they cancelled our reservation. Raison, they overbook the hotel. This hotel is noisy. You listen car from the Highway and people arround you, specialy the one walk over your head.

10/10 Excellent

Denis, marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
easy and clean
only one night, but very comfortable as always with hampton inn

8/10 Bien

Marlene, Québec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement stratégique (services + autoroute)
Emplacement près des restaurants, boutiques, essence et autoroute. Proximité des services très appréciée. Gare de train à 15 minutes de voiture à Lowell. Chambre très propre, grande, mais insonorisation entre les chambres laisse à désirer. Déjeuner sytle buffet est offert: la variété pourrait être pris en compte. Service et accueil impeccable !

8/10 Bien

ALDO, Laval, Qc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfait
excellent

8/10 Bien

Michel, Québec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dans l'ensemble tout était correct . Le seul bémol le lit d'appoint pour le 3 iem enfant nous coûtait 20$ par nuit. Pas trop de commodité pour les grandes familles. Lors de la location de le chambre, personne ne nous a mentionné la surcharge. Le reste était très bien.

8/10 Bien

François, Nîmes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité-prix
Cet hôtel offre un bon rapport qualité-prix, même s'il est assez éloigné de Boston. Chambre propre et confortable, insonorisation convenable, service satisfaisant. Très bon petit déjeuner inclus, avec large offre de fruits frais. A recommander, surtout pour ceux qui veulent visite les environs nord de Boston, Salem, Marblehead, Gloucester etc.

8/10 Bien

christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Pereira

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très satisfaisant et propre
Bon rapport qualité/prix avec un bon petit déjeuner inclus mais un peu loin du centre ville de Boston.

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pas très loin de la ville de boston. Le chambres très propres, grandes, confortable, bien équipées. Excellent service, petit desjeuner inclut, wifi. En gros, on était très satisfait. Il y a même une piscine.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très propre, très bon et abordable. Je le conseille à tous.

10/10 Excellent

irfan

Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Marymar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I had time to relax and enjoy.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Heather

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Front desk person was extremely nice and welcoming at our later evening arrival.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Deborah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Jennifer

Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

KYLE

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Backed up shower, room had a terrible musty odor.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dina le 15 avr. 2024
Hi Kyle,I am verry sorry to hear about your experience. We stive to make everyone's experience the best. I hope you will give us another try so we can show you how great and clean our hotel is.

10/10 Excellent

Jean

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Kimberly

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean property , comfortable
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dina le 1 avr. 2024
Hello,Thank you for the great review. I am glad you enjoyed your stay. Please come back again.

10/10 Excellent

Karen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff and clean room
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dina le 1 avr. 2024
Hello,Thank you for the great review. I am glad you enjoyed your stay. Please come back again.

8/10 Bien

Alan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dina le 1 avr. 2024
Hello,Thank you for the great review. I am glad you enjoyed your stay. Please come back again.

10/10 Excellent

Valerie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dina le 27 mars 2024
Hello,Thank you for your great review. I am glad you enjoyed your stay. Hope you come back soon.

8/10 Bien

Janet

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great value and in close proximity to much.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Elizabeth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No bedside table with lamp to read.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mike L. le 19 mars 2024
Good morning Elizabeth,Thank you so much for staying with us and for posting this 5 out of 5 review!! While I am so happy you enjoyed your stay it's disappointing it was missing a few items. I'm very sorry to hear that your room was not equipped with a bedside table/lamp. This is very uncommon, and we will be looking into this matter.Thank you again for choosing to stay with us and for taking the time to post your insight here. We hope to see you again soon.Regards,Michael L. General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford

10/10 Excellent

Ahmed

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dina le 27 mars 2024
Hello,Thank you for your great review. I am glad you enjoyed your stay. Hope you come back soon.

2/10 Horrible

Young, Orange Park

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dina le 27 mars 2024
Hello,I am so sorry to see that we did not meet expectations. Please let me know how we could have improved your experience

10/10 Excellent

Keri

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary at the front desk was very nice and helpful
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dina le 24 févr. 2024
Hi Keri,Thank you for the great review. I am glad you enjoyed your stay. Hope you come back and stay with us again.Dina

10/10 Excellent

Kerry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mike L. le 14 févr. 2024
Good afternoon Kerry,Thank you so much for staying with us and for posting this online ratting! Your 10 out of 10 is very much appreciated! My team and I hope that when your travels return you to the Westford area, you will once again choose to stay with us.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford

6/10 Satisfaisant

Chad

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dina le 12 févr. 2024
Good morning Chad,Thank you for your review on your recent stay. We always strive to provide the best service possible so I am sorry that we only received a 3 out of 5. I hope you will visit us again soon.Dina

10/10 Excellent

LUIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good day Luis,Thank you so much for staying with us and leaving this 5 out of 5 review! Your choice to stay with us and taking the time to post this is very much appreciated. The team and I look forward to welcoming you back soon.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford

10/10 Excellent

Wendy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good morning Wendy,Thank you so much for staying with us and for taking the time to post this online ratting of your stay with us! A 10 out of 10 would ratting is very much appreciated. We hope to see you again soon during your next stay in the Westford area.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford

10/10 Excellent

John

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Je'Ana was professional, kind and friendly! She followed up to make Sure everything was up to par, which was greatly appreciated
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good day John,Thank you so much for taking the time to let us know about our associate and how they made your stay more enjoyable. We strive to make our guests feel at home and it seems our associate was successful during your visit. I very much look forward to sharing your comments with her and we hope to see you again soon. Thank you for choosing to stay with us.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford

10/10 Excellent

Richard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great overnight stay. Clean and comfortable. Breakfast was OK too!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Hello Richard,Thank you for staying with us for an overnight. We are so happy to hear that your stay was a clean and comfortable stay one. Seeing a 5 out of 5 ratting is very much appreciated. The team and I look forward to seeing you on your next trip to the Westford area. Thank you again for staying with us!Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford

10/10 Excellent

Mark

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quiet clean great breakfast good value
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good day Mark,Thank you for staying with us and for this 10 out of 10 rating! We are so happy to provide you with a quiet and clean stay. We are glad you were able to enjoy our complimentary breakfast during your stay with us and hope to see you again soon.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford

8/10 Bien

barbara

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good morning Barbara,I hope you are doing well. I would like to thank you for staying with us and posting this 8 out of 10 review. It seems we missed the mark during your stay with us. When time permits, we would very much value your time and insight into how we might have enhanced your stay with us. We can be reached at 978-392-1555.Thank you so much for staying with us!Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford

10/10 Excellent

Karen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great experience!
Enjoyed our stay at this hotel. Staff was friendly and helpful. Room was clean, comfortable, and up-to-date. Price was reasonable for a mid-week one-night stay. Would stay again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good day Karen,Thank you so much for choosing to stay with us and for posting this online review. We are so pleased to hear you enjoyed your stay and that you would stay with us again! Our friendly team and I look forward to seeing you again during your next visit to the Westford area.Have a great day and again, thank you for choosing us!Best regards,Michael L. General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford

10/10 Excellent

Minh Jack

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a good stay.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Dina le 8 févr. 2024
Hello,Thank you for taking the time to complete this survey. I am very happy you enjoyed your stay.Hope you come back again.

10/10 Excellent

ana

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel nice clean and friendly
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dina le 8 févr. 2024
Hello,Thank you for taking the time to complete this survey. I am very happy you enjoyed your stay.Hope you come back again.

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very helpful
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Dina le 8 févr. 2024
Hello,Thank you for taking the time to complete this survey. I am very happy you enjoyed your stay.Hope you come back again.

10/10 Excellent

Wendell

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great value and excellent staff
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Dina le 8 févr. 2024
Hello,Thank you for taking the time to complete this survey. I am very happy you enjoyed your stay.Hope you come back again.

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Front desk staff very pleasant and accommodating definitely appreciated it check In took less than five minutes.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

susan

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
It was at the end of a dark road in what seemed to be a commercial area. When we checked in, after dark, there were a few people that we felt uncomfortable with standing at the entrance smoking, and a guest calling the front desk saying someone was banging on their door. We considered not checking in. It ended being an ok room, the bathroom floor was sticky and amenities very basic. I will not stay here again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Jan

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Michael L. le 8 févr. 2024
Good afternoon Jan,I hope you are doing well. I would like to sincerely thank you for staying with us and for taking the time to post this 5 out of 5 review of your stay with us! Your feedback is very much appreciated, and we look forward to your return trip to the hotel in the future.Best regards,Michael L.General ManagerHampton Inn & Suites by Hilton Westford