Avis sur Studio 6 West Palm Beach, FL
Studio 6 West Palm Beach, FL
1535 Centrepark Drive North, West Palm Beach, FL
Avis
6,0
6,0/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
5,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Carlos
26 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Paige
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Paige
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
melissa
Voyage en groupe
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
melissa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
rafael
24 mai 2024
rafael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
jessica
Voyage en groupe, Voyage en couple
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
jessica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Jessica,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Brian
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Brian, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Heinrich
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heinrich
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Heinrich, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
James
Voyage d’affaires
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi James, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Glen
Voyage d’affaires
2 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Glen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Glen, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Jeffrey, Thank you for the awesome rating!Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Charles
28 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Charles,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Georgette
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgette
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Georgette,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
Luis angel sanchez
26 avr. 2024
Luis angel sanchez
Séjour de 2 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
justin
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
justin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Justin,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Rob
23 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Rob
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Georgette
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgette
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 mai 2024
Hi Georgette, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Georgette
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgette
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Georgette
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgette
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Melissa
21 avr. 2024
Melissa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Thomas
19 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
melanie
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
melanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Melanie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
8/10 Bien
Milagros
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Milagros
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 26 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Thomas
12 avr. 2024
Thomas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 26 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Cristian
8 avr. 2024
Cristian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 avr. 2024
Hi Cristian,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
isabel
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
isabel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi Traveler,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Georgette
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgette
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi Georgette, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Georgette
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgette
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 avr. 2024
Hi Georgette, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Etneciv
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Etneciv
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Georgette
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgette
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Elduyn
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elduyn
Séjour de 2 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Shauntrel
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Shauntrel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Michael, Lantana
22 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Heather
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Heather,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
iron
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
iron
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Iron,Thank you for the excellent rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Alicia
14 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Alicia,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Eric
13 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mars 2024
Hi Eric, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Eric
11 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Eric
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mars 2024
Hi Eric, Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Natalie #Team6
8/10 Bien
Anora
7 mars 2024
Anora
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mars 2024
Hi Anora, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6