Avis
5,8
6,0/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
5,4/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
3 août 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
eddy, Montréal
13 août 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Très bonne situation.
eddy
4/10 Médiocre
Khalil
Voyage en groupe
28 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Khalil
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Chris
Voyage en famille
26 mai 2024
Chris
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Miguel
Voyage en famille, Voyage en couple
20 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Miguel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Karla
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karla
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Sharon
17 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Bunny
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bunny
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Bunny,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
David
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi DavidThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
8/10 Bien
Oscar
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Oscar,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Ryan
24 avr. 2024
Ryan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
ju
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
ju
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Scarlet
15 avr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scarlet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Scarlet,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Shayne
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shayne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Shayne,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Greg
Voyage d’affaires
8 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Greg, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
ALAN C
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALAN C
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Claire
5 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Claire
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Claire, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Kimberly, Arlington
5 avr. 2024
Kimberly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Allen
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Allen, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
8/10 Bien
Janete, Santa Clara
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janete
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 avr. 2024
Hi Janete, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Frederick
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frederick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hi Frederick, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Frederick
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frederick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 21 mars 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Pamela
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi PamelaThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Robert
Voyage en famille
24 févr. 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 5 mars 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Norberto m
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Norberto m
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Norberto,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Rhonda
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rhonda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Monte, Burlington
Voyage d’affaires
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monte
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Janete, Santa Clara
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janete
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Janete,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Resa
20 déc. 2023
Resa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Doug
17 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Doug
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Doug,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Rosa
7 déc. 2023
Rosa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Thomas
Voyage en famille
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
John
13 nov. 2023
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
John
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 nov. 2023
Hi JohnThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
David
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good night's sleep at a quick overnight stop
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 nov. 2023
Hi DavidWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
BERNARD
Voyage d’affaires, Voyage en couple
6 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
BERNARD
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 nov. 2023
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Yengpaolor
4 nov. 2023
Yengpaolor
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Alva
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alva
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 nov. 2023
Hola Alva,¡Gracias por la increíble reseña! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Stephanie
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Stephanie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
James S
30 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not worth the price
James S
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 nov. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Susan
Voyage en famille
27 oct. 2023
Susan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Franklin
Voyage d’affaires
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Franklin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Jen
Voyage avec des animaux de compagnie
23 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Jen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Debra
Voyage en famille
19 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 oct. 2023
Hi Debra,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Ankhang
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ankhang
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 25 oct. 2023
Hi Ankhang,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
4/10 Médiocre
Jean
3 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Tyler, Wishon
23 sept. 2023
Tyler
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 sept. 2023
Hi Tyler,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Daniel
Voyage en groupe
18 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Katherine, Martinez
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Réponse de Brand Experience Team le 18 sept. 2023
Hi Katherine,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Deborah
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 sept. 2023
Hi Deborah,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6