Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
15 sept. 2018
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
6/10 Satisfaisant
Lionel
16 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lionel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 mai 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
samy
16 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
samy
8/10 Bien
Jocelyn, Stoneham
10 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien
Jocelyn
2/10 Horrible
Natalie
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Xum Franco
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xum Franco
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Xum Franco,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Phildasha
7 avr. 2024
Phildasha
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Eileen
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Eileen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi EileenThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
8/10 Bien
John
17 mars 2024
John
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Dawn
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Joseph
Voyage d’affaires
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi Joseph,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Luis
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi Luis, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Beverly Ann
2 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beverly Ann
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi Beverly Ann,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
2/10 Horrible
Cory
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cory
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Cory,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
8/10 Bien
James
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi James,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
F
19 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
F
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi F,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Richard Del
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard Del
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 févr. 2024
Hi Richard Del,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Reasonable option in Walnut Creek
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Alfonso
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable two nights.
Alfonso
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
4/10 Médiocre
Samson
27 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samson
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
10/10 Excellent
Carla
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Carla
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 7 févr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Lisamarie
6 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Lisamarie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Benjamin
1 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 janv. 2024
Hi Benjamin, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
6/10 Satisfaisant
D
Voyage d’affaires
29 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
D
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Karen
27 déc. 2023
Karen
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Benjamin
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benjamin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 janv. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Carla
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carla
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Roberto
23 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Roberto
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Lawrence
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s a Motel 6
Lawrence
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 janv. 2024
We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6
8/10 Bien
Manuel
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stayed at Motel 6
Manuel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 23 déc. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
19 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Gueorgui
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gueorgui
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 déc. 2023
Hi Gueorgui, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
6/10 Satisfaisant
Tyrone
Voyage en groupe
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tyrone
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 déc. 2023
Hi Tyrone, Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Larry
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Clemente
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clemente
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Anna
27 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 5 déc. 2023
Hi Anna,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Jed
Voyage en couple
24 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jed
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 5 déc. 2023
Hi Jed,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
GRANITE
Voyage d’affaires
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
GRANITE
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Ken
Voyage en couple
13 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ken
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 21 nov. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
James
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No Hot Water
James
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 21 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Steven
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Slanted bed and no hot water
Steven
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 21 nov. 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Mauly
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauly
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 21 nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Ray
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ray
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 nov. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en couple
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 nov. 2023
Hi Thomas, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6
6/10 Satisfaisant
Lisa
30 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Lisa
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Support le 2 nov. 2023
We are deeply sorry for any inconvenience you may have encountered, and we want to assure you that your feedback is of utmost importance to us.
6/10 Satisfaisant
Nelson, West Covina
30 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Nelson
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Support le 2 nov. 2023
We are deeply sorry for any inconvenience you may have encountered, and we want to assure you that your feedback is of utmost importance to us.
8/10 Bien
Gene
29 oct. 2023
Gene
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Armondo
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Armondo
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest support le 23 oct. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for your positive feedback.
8/10 Bien
Alex
Voyage en famille
18 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Alex
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest support le 18 oct. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for your positive feedback.