Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Christopher
6 mai 2024
Christopher
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Owner le 7 mai 2024
Thank you, Chris, for taking the time to share your experience. We understand your frustration and sincerely apologize for the inconvenience you experienced. We deeply regret that you did not receive the confirmation emails for your reservation, leading you to make alternative arrangements. We take this feedback very seriously and are working diligently to ensure that such issues do not occur in the future. While we understand that refunds are typically not granted in these situations, we will gladly review your case and reach out to you if there is any possibility of accommodation. We truly value your positive disposition despite this unfortunate experience and hope that you will give us another opportunity to demonstrate our commitment to exceptional service. In the meantime, please feel free to contact us directly if you have any further questions or concerns.
8/10 Bien
Sarah J.
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sarah J.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Owner le 16 avr. 2024
Hi Sarah,I am sorry to hear that the mattress at our hotel were not up to your expectations during your recent stay. Our team takes great pride in ensuring that every aspect of our guests' experience is of the highest quality, and I apologize that we fell short in this aspect. We understand the importance of a comfortable and restful night's sleep for our guests. Please know that we are constantly working to make improvements and upgrades throughout the hotel, including our mattresses. If you have any additional questions or concerns, feel free to contact us at the hotel. Thanks again for your comments.
10/10 Excellent
Hallie
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hallie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Owner le 16 avr. 2024
Thank you Hallie for your feedback on your recent stay with us. We are delighted to hear that overall, you had a nice experience. We apologize for the inconvenience of the shower on the 4th floor not having enough pressure. On a positive note, we are glad to know that you enjoyed having a microwave and fridge in your room. We understand the importance of having those amenities. It's great to hear that you found our beds to be comfortable as well. Our team works hard to provide a comfortable and relaxing stay for our guests, so it's always rewarding to receive positive feedback. Thanks again for your comments. We look forward to future visits with you!
8/10 Bien
ALAN
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ALAN
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
gus
Voyage en famille, Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
gus
Séjour de 2 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
michelle
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Tracy
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Mary
Voyage d’affaires
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Alicia
14 janv. 2024
Alicia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Craig
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Stephanie
10 janv. 2024
Stephanie
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Roger
31 déc. 2023
Roger
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Shannon
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shannon
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Mary
Voyage en famille
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mary
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Amy
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Lillian
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lillian
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Jena
26 nov. 2023
Jena
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Olutayo
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Olutayo
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Brogan
Voyage en famille
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brogan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Michele
Voyage d’affaires
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michele
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Shannon
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shannon
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Brian
11 nov. 2023
Brian
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
SHANNON
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nothing special
SHANNON
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Katie
Voyage en famille
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Amy
Voyage en famille
29 oct. 2023
Amy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 30 oct. 2023
Thank you for your kind words, Amy! We are pleased to hear about your positive experience and hope to welcome you back to our property soon!
8/10 Bien
Marilyn
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marilyn
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 30 oct. 2023
Thank you, Marilyn, for your review! We sincerely appreciate your business and look forward to future visits with you!
10/10 Excellent
Nancy, Denver
Voyage en famille
21 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Nancy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 30 oct. 2023
Thank you for your response, Nancy. I'm glad to hear that you enjoyed Maverick's, as well as the service and experience at our property. We hope you will decide to come back and visit us again soon!
8/10 Bien
Tony
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 30 oct. 2023
Thank you for your feedback, Tony. Please feel free to reach out us at any time if there's anything else we can do to make your future stays better.
10/10 Excellent
Jim
2 oct. 2023
Jim
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
TIMOTHY
Voyage d’affaires
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
New but Terrible Silence
TIMOTHY
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Ahmad
14 sept. 2023
Ahmad
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Deb
Voyage en famille
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deb
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
JILL
Voyage en groupe
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JILL
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Donna
Voyage en famille
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Donna
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Joann
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joann
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
antonio
Voyage en famille
30 juil. 2023
Les points forts : Équipements
antonio
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hilton Garden Inn Management Team le 2 août 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.
10/10 Excellent
Cindy
24 juil. 2023
Cindy
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Jamie
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hilton Garden Inn Management Team le 2 août 2023
Thank you very much for your feedback and recent stay. I'm glad you enjoyed your experience. We hope to see you again in the near future!
6/10 Satisfaisant
Jennifer
22 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
9 am housekeeping?
Jennifer
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Hilton Garden Inn Management Team le 2 août 2023
Jennifer, Thank you for sharing your honest comments. We rely heavily on the feedback of our valued guests to help us improve our standards of quality and service. I am sorry to see that we did not live up to those standards during your recent stay. We will pass your feedback on to our housekeeping staff.We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.
10/10 Excellent
Joanne
17 juil. 2023
Joanne
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hilton Garden Inn Management Team le 2 août 2023
Thank you for your feedback and recent stay. We hope to see you again in the near future!
10/10 Excellent
Eduardo
16 juil. 2023
Eduardo
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hilton Garden Inn Management Team le 6 août 2023
Eduardo,Thank you for the 5 star review. We hope that you will stay with us again the next time you are in the area.
8/10 Bien
Grace
Voyage en famille
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Grace
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Management Team le 6 juil. 2023
Grace, thank you for taking a moment to share your positive experience with our staff. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
8/10 Bien
Matthew
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice in St Cloud
Matthew
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Management Team le 6 juil. 2023
Matthew, thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We know how important a good night’s sleep is and I sincerely apologize for the noise issue encountered during your stay. We hope you will consider staying with us again in the future so we can make sure your room is away from the heavier traffic areas and If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Our goal is to make your stay better and brighter.
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Management Team le 1 juil. 2023
Anthony, Thank you so much for the positive feedback. We hope you and your 'fur friend' will visit us again the next time you find yourself in our area!
10/10 Excellent
Peter, Alton
29 juin 2023
Peter
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hilton Garden Inn Management Team le 2 août 2023
Peter, Thank you for your positive rating. We appreciate your feedback. We hope to see you again for your next visit to the area.
8/10 Bien
Jon
Voyage d’affaires
16 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business trip
Jon
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de HGI Management le 18 juin 2023
Thank you for your positive feedback Jon. We're happy to hear you will be staying with us the next time you are in town. We look forward to seeing you again.
8/10 Bien
keith
Voyage en famille
13 juin 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
keith
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de HGI Management le 18 juin 2023
Thank you for the positive review Keith! We hope to see you on your next visit to the area!
10/10 Excellent
Autumn
Voyage en famille
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roomy clean and accommodating
Autumn
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Asst. General Manager le 23 mai 2023
Thank you for your review, Autumn! I'm very pleased to see that you enjoyed your experience at our property. I will be sure to pass on your appreciation to our front desk staff. We hope you will stay with us again during your future visits to the St. Cloud area.