Avis
8,4
Très bien
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
21 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Thoai Lai le 14 juil. 2017
Dear Kieu Tien,
Thank you for choosing Palace Hotel Vung Tau and for taking time to share your review!
I was delighted to read that you have enjoyed your stay with us and that the hotel staff looked after you well!
We look forward to welcoming you back again soon for a longer stay!
Warm regards,
Le Linh (Ms.) - Sales Executive of Palace Hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
kenavo, nice
17 févr. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Proche de la plage
kenavo
10/10 Excellent
Jamie
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mars 2024
Dear JamieThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards
8/10 Bien
Tinh Van
25 févr. 2024
Tinh Van
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 25 mars 2024
Dear Tinh VanThanks for your reiews abour out hotel. Nice to serve you next timeBest Regards
8/10 Bien
Alan
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Alan
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 24 févr. 2024
Dear AlanThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next time'Best Regards
10/10 Excellent
David, Charlotte
13 déc. 2023
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nguyen Thi Hang -Reservation Dept le 23 janv. 2024
Dear DavidThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards
8/10 Bien
Annemarie, Magnolia
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annemarie
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Nguyen Thi Hang -Reservation Dept le 23 janv. 2024
Dear AnnemarieThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest RegardsHotel Management
10/10 Excellent
Leanne
25 nov. 2023
Leanne
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nguyen Thi Hang -Reservation Dept le 23 janv. 2024
Dear LeanneThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards
10/10 Excellent
Barry
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barry
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Sale Dept le 17 mai 2023
Dear Mr BarryThank you for the positive review. I am grateful for your recognition of our hotel's efforts and accomplishment. I will continue to strive for excellence in all that I do. We look forward to serving you again. Have a great day!Best RegardsHotel Management
10/10 Excellent
Tuyen
Voyage en famille
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My trip very very good , we will come back soon
Tuyen
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Nguyen Thi Hang - Reservation Dept le 17 avr. 2023
Dear TuyenThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next tripBest RegardsHotel Management
8/10 Bien
jonghag
31 mars 2023
jonghag
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Manager le 18 avr. 2023
Dear Jonghag,Thank you for the positive review. I am grateful for your recognition of our hotel's efforts and accomplishment. I will continue to strive for excellence in all that I do. We look forward to serving you again. Have a great day!Best RegardsHotel Management
10/10 Excellent
francis
Voyage en famille, Voyage en groupe
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
francis
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Nguyen Thi Hang - Reservation Dept le 31 mars 2023
Dear FrancisThanks for your reviews. Nice to serve you next tripBest Regards
6/10 Satisfaisant
Stellan
Voyage en famille
12 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stellan
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Tuyen
26 déc. 2022
Tuyen
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
8/10 Bien
Kevin
8 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice staff. Great location.
Kevin
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Hotel Management le 15 juin 2020
Dear Kevin,
Thanks for your review about our hotel.
Nice to serve you next time
Best Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en février 2020
Réponse de Hotel Management le 19 févr. 2020
Dear sir / madam,
Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time
Best Regards
6/10 Satisfaisant
Phil, Philadelphia, Pa USA
Voyage en famille
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phil
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Hotel Management le 10 févr. 2020
Dear Mr. Phil,
Thank you for sharing your thoughts about your recent stay at the Palace hotel.
It is so pity that you had an uncomfortable stay with us. We also appreciate your comments. We certainly will improve our service based on your feedback. Therefore, we look forward to welcoming you back in the near future and we are sure that you will feel much more satisfied than you used to.
Thank you and best regards.
6/10 Satisfaisant
Jim
Voyage en groupe
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Far better value for money just around the corner.
Jim
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Hotel Management le 5 févr. 2020
Dear Mr. Glynn Jim,
Thank you for sharing your thoughts on the recent stay at the Palace Hotel.
We are sorry that you did not feel really comfortable during your recent stay. We also want to thank you for bringing this issue to our attention. We always try to do well the maintenance of facilities and equipment to improve service quality.
Therefore, we hope to have chance to welcome you back in the next time.
Best regards,
8/10 Bien
yongki
Voyage en groupe
10 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
팰리스 호텔 후기
yongki
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Hotel Management le 14 déc. 2019
Dear Yongki,
THanks for your review about our hotel.
Nice to serve you next time
Best Regards
10/10 Excellent
yongki
Voyage d’affaires
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yongki
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Hotel Management le 12 déc. 2019
Dear Yongki,
Thanks for your review about our hotel.
Nice to serve you next time
Best Regards
8/10 Bien
Thu
Voyage en famille
7 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thu
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Ban giám đốc khách sạn le 11 déc. 2019
Dear Thu,
Chân thành cám ơn sự đánh giá và chấm điểm của quý khách dành cho khách sạn.
Rất vui được đón tiếp và phục vụ quý khách trong kỳ nghỉ sau.
Trân trọng!
10/10 Excellent
Ng
Voyage d’affaires
7 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ng
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Hotel Management le 9 déc. 2019
Dear Ng,
Thanks for your review about our hotel.
Nice to serve you next time
BEst Regards
8/10 Bien
geir
Voyage d’affaires
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
geir
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Hotel Management le 6 déc. 2019
Dear guest,
Thanks for your review about our hotel.
Nice to serve you next time
Best Retards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel with free upgraded!!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hotel Management le 20 oct. 2019
Dear our valued guest,
Thank you for best rating for the Palace hotel.
We are very happy to know that you had a comfortable stay with us.
We are looking forward to seeing you again.
Thanks & Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Palace hotel's General Manager le 16 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for giving us a perfect rating and for your positive feedback about our hotel. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! Looking forward to seeing you again soon.
Thanks & best regards,
10/10 Excellent
Arvind
Voyage d’affaires
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Location was very good.
Arvind
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Hotel Management le 5 oct. 2019
Dear Arvind,
Thanks for your reviews about our hotel.
Nice to serve you next time
Best Regards
8/10 Bien
changyeul
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
changyeul
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Hotel Management le 25 juil. 2019
Thanks for your review about our hotel
NIce to serve you next time
Best Regards
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 juil. 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotel Management le 21 juil. 2019
Thanks for your review about our hotel.
Nice to serve you next time.
Best Regards
10/10 Excellent
Tan
23 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Tan
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Nguyen Thi Hang -Sales Dept le 27 juin 2019
Dear Tan,
Thanks for your review about our hotel
Nice to serve you next time
Best Regards
8/10 Bien
Geir
25 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Geir
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Nguyen Thi Hang - Sales Dept le 10 juin 2019
Thanks for your review about our hotel
We hope to serve you next time
Best Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Nguyen Thi Hang - Sales Dept le 13 juin 2019
Dear Anonymous,
Thanks for your review about out hotel
Best Regards
10/10 Excellent
hongju
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hongju
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Nguyen Thi Hang - Sales Dept le 10 juin 2019
Thanks for your review about our hotel
We hope to serve you next time
Best Regards
6/10 Satisfaisant
Maurizio
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Maurizio
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Nguyen Thi Hang - Sales Dept le 10 juin 2019
Thanks for your review about our hotel
We hope to serve you next time
Best Regards
8/10 Bien
Max
Voyage d’affaires
26 mars 2019
Max
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Palace hotel's GM le 13 avr. 2019
Dear Valued guest, thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. Thank you for your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
8/10 Bien
호현
22 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
펠리스 호텔 후기
호현
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Palace hotel's GM le 13 avr. 2019
Dear Valued guest, Thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear that our room arrangement did not meet your expectation. Rest assured that appropriate action will be taken to improve those areas on future visits. We do hope to have opportunity to welcome you back again. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Palace hotel's GM le 13 avr. 2019
Dear Happy Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. Look forward to welcoming you back
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
2 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Palace hotel's GM le 13 avr. 2019
Dear Valued guest, Thank you for your beautiful words on Palace hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.
10/10 Excellent
Bjarki
18 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice beach hotel
Bjarki
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Palace hotel's GM le 13 avr. 2019
Dear Bjarki, Thank you for your beautiful words on Palace hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
15 févr. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Palace hotel's GM le 13 avr. 2019
Dear Valued guest,
Thank you so much for sharing your experience at our Hotel. Thank you for your stay and I’m looking forward to having you again in our hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 9 févr. 2019
Dear Traveler, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 févr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for taking the time to review your stay with us. It would be a pleasure to welcome you back soon again. Best regards,
10/10 Excellent
Wayne
29 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Owls on tour
Wayne
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers.It would be a pleasure to welcome you back soon again. Best regards,
8/10 Bien
Thu
23 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Thu
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a good rating and for recommending our hotel to other travelers. We look forward to welcoming you back in the near future.
8/10 Bien
young su
23 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
young su
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de General Manager le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your positive feedback on our friendly service following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.
6/10 Satisfaisant
josefine
19 janv. 2019
josefine
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de General Manager le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.
6/10 Satisfaisant
guevara
8 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
guevara
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de General Manager le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. I was disappointed to learn of the shortcomings you experienced and we're currently taking steps to upgrade some of the facilities. We look forward to welcoming you back in the near future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de General Manager le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Genaral manager le 19 déc. 2018
Dear Valued Guest,
Thanks for your taking the time to review your stay with us. It would be a pleasure to welcome you back soon again. Best regards,