Avis sur Maistra Select Koversada Naturist Apartments
Maistra Select Koversada Naturist Apartments
Koversada - Blesicka, Vrsar
Avis
8,0
Très bien
7,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
22 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en juin 2023
Réponse de Sanja Šćulac le 27 juin 2023
Chers invités,En mon nom personnel et au nom de toute l’équipe du camping AC Koversada, je tiens à vous remercier d’avoir séjourné chez nous et d’avoir pris le temps de partager vos commentaires.La satisfaction de nos clients est notre priorité et nous valorisons chaque commentaire que nos clients partagent. Ce n’est que grâce à des commentaires comme le vôtre que nous povons améliorer, si nécessaire, le service que nous fournissons à nos précieux clients. D'un autre côté, chaque éloge prouve que nous sommes sur la bonne voie et incite à d'autres améliorations. Nous sommes impatients de vous revoir bientôt.Cordialement,
10/10 Excellent
Nathalie, annoeullin
18 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
exellent séjour ! magnifique
Nathalie
10/10 Excellent
Alain et Manuela, Suisse
7 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement exceptionnel, calme, à 300 m de la mer
Alain et Manuela
10/10 Excellent
Bernd
23 sept. 2023
Bernd
Séjour de 14 nuits en septembre 2023
Réponse de Sanja Šćulac le 22 nov. 2023
Dear guests, Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Sanja Šćulac le 19 août 2023
Dear guests,On my personal behalf and on behalf of the whole team of campsite Koversada, I would like to thank you for staying with us and for taking the time to share your comments.The satisfaction of our guests is our priority and we value every comment our guests share. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. On the other hand, every praise is proof that we are on the right track and serves as an incentive for further improvements. We look forward to welcoming you again soon.Kind regards, Campsite Koversada manager,
6/10 Satisfaisant
Alexandra
23 juil. 2023
Alexandra
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Sanja Šćulac le 13 août 2023
Dear guests,On my personal behalf and on behalf of the whole team of campsite Koversada, I would like to thank you for staying with us and for taking the time to share your votes.The satisfaction of our guests is our priority and we value every vote our guests share. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. On the other hand, every praise is proof that we are on the right track and serves as an incentive for further improvements. We look forward to welcoming you again soon.Kind regards, Campsite Koversada manager,
8/10 Bien
Robert
Voyage en couple
9 sept. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 11 nuits en août 2022
Réponse de Sanja Šćulac le 9 sept. 2022
Liebe Gäste, Ich möchte mich in meinem Namen und im Namen des ganzen Campingplatz-Teams dafür bedanken, dass Sie unser Gast waren und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung mit uns zu teilen.Unsere Priorität ist die Zufriedenheit und das Wohlergehen eines jeden Gastes, weshalb für uns alle Ihre Kommentare, sowohl positive als auch negative, überaus wichtig sind. Wir nehmen alle Mängel sehr ernst und bemühen uns, diese täglich zu korrigieren, und jedes Wort des Lobes ist uns ein Beweis, dass wir auf dem richtigen Weg sind und motiviert uns, noch besser zu werden. Wir freuen uns darauf, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Herzlich willkommen! Mit freundlichen Grüßen,
10/10 Excellent
Malgorzata
30 août 2022
Les points faibles : Propreté
Przyjemny pobyt
Malgorzata
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Sanja Šćulac le 12 déc. 2022
Dear guests, Thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Campsite Koversada manager,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en juillet 2022
Réponse de Sanja Šćulac le 25 juil. 2022
Dear guests,
On my personal behalf and on behalf of the whole team of campsite Koversada, I would like to thank you for staying with us and for taking the time to share your votes.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,
Campsite Koversada manager,
10/10 Excellent
Henrik Michael
19 juil. 2022
Henrik Michael
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sanja Šćulac le 21 juil. 2022
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,
Campsite Koversada manager,
10/10 Excellent
Marc
19 juin 2022
Marc
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Sanja Šćulac le 21 juin 2022
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,
Campsite Koversada manager,
10/10 Excellent
Willem
23 sept. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Willem
Séjour de 10 nuits en septembre 2021
Réponse de Sanja Šćulac le 26 sept. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Manuela
23 sept. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuela
Séjour de 11 nuits en septembre 2021
Réponse de Sanja Šćulac le 4 mars 2022
Thank you so much for all your votes. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Wolfgang H.
Voyage en couple
30 août 2021
Les points faibles : Équipements
Wolfgang H.
Séjour de 14 nuits en août 2021
Réponse de Sanja Šćulac le 10 sept. 2021
Liebe Gäste,
Ich möchte mich in meinem Namen und im Namen des ganzen Campingplatz-Teams dafür bedanken, dass Sie unser Gast waren und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung mit uns zu teilen.
Unsere Priorität ist die Zufriedenheit und das Wohlergehen eines jeden Gastes, weshalb für uns alle Ihre Kommentare, sowohl positive als auch negative, überaus wichtig sind. Wir nehmen alle Mängel sehr ernst und bemühen uns, diese täglich zu korrigieren, und jedes Wort des Lobes ist uns ein Beweis, dass wir auf dem richtigen Weg sind und motiviert uns, noch besser zu werden.Wir freuen uns darauf, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Herzlich willkommen!
Mit freundlichen Grüßen,
Sanja Šćulac campsite Koversada manager
10/10 Excellent
jaroslaw
Voyage en famille
13 août 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
jaroslaw
Séjour de 11 nuits en juillet 2021
Réponse de Sanja Šćulac le 14 août 2021
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,
Campsite Koversada manager,
Sanja Šćulac
4/10 Médiocre
Radoslav
3 août 2021
Radoslav
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
Réponse de Sanja Šćulac le 20 sept. 2021
Dear guests, Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juil. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
cebo
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en juillet 2021
Réponse de Sanja Šćulac le 25 juil. 2021
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
The satisfaction of our guests is our priority and we value every comment our guests share. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. On the other hand, every praise is proof that we are on the right track and serves as an incentive for further improvements.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,
Campsite Koversada manager,
Sanja Šćulac
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Maja le 29 déc. 2019
Sehr geehrte Gäste,
Ich möchte mich in meinem Namen und im Namen die ganze Anlage-Teams dafür bedanken, dass Sie unser Gast waren und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung mit uns zu teilen.
Wir sind überaus erfreut zu hören, dass wir mit unserem Service und unserer Gastfreundschaft dazu beitragen konnten, Ihren Aufenthalt bei uns zu einem erholsamen und angenehmen Erlebnis zu machen. Ihre Kommentare sind uns sehr wichtig. Sie ermöglichen es uns, mit den Augen des Gastes zu sehen und unseren Service, und damit auch Ihre Zufriedenheit, dementsprechend schneller zu verbessern.
Wir hoffen, Sie dank Ihrer Eindrücke bald erneut begrüßen zu dürfen und verbleiben bis dahin mit freundlichen Grüßen!
Maja Katić Lanča
Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en septembre 2019
Réponse de Sanja le 24 sept. 2019
Sehr geehrte Gäste,
Ich möchte mich in meinem Namen und im Namen die ganze Anlage-Teams Apartments Koversada, dafür bedanken, dass Sie unser Gast waren und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung mit uns zu teilen.
Wir sind überaus erfreut zu hören, dass wir mit unserem Service und unserer Gastfreundschaft dazu beitragen konnten, Ihren Aufenthalt bei uns zu einem erholsamen und angenehmen Erlebnis zu machen. Ihre Kommentare sind uns sehr wichtig. Sie ermöglichen es uns, mit den Augen des Gastes zu sehen und unseren Service, und damit auch Ihre Zufriedenheit, dementsprechend schneller zu verbessern.
Wir hoffen, Sie dank Ihrer Eindrücke bald erneut begrüßen zu dürfen und verbleiben bis dahin mit freundlichen Grüßen!
Sanja Šćulac
Manager
8/10 Bien
Annette
20 sept. 2019
Annette
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Maja le 27 déc. 2019
Liebe Gäste,
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung! Diese ist die Bestätigung für unsere Bemühungen und der Ansporn, weiter an der Verbesserung aller unserer Dienstleistungen zu arbeiten. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen und verbleiben bis dahin mit freundlichen Grüßen.
Maja Katić Lanča
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
RJ, New York
Voyage en couple
4 sept. 2019
RJ
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Sanja le 4 sept. 2019
Dear guests,
On my personal behalf and on behalf of the whole Apartments Koversada resort team I would like to thank you for staying with us and for taking the time to provide feedback on your stay.
Your comment about wi-fi, air conditioning and couch are very valued as it allows us to see what we do well and where there may still be room for improvement. The feedback such as yours help us to improve continually the service that we provide to our valued guests.
We look forward to the opportunity to welcome you back and exceed your expectations.
Kind regards,
Sanja Šćulac
Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Sanja le 3 sept. 2019
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,
Sanja Šćulac
Manager
10/10 Excellent
Attila
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Attila
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Sanja le 31 août 2019
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,
Sanja Šćulac
Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
27 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 19 nuits en août 2019
Réponse de Sanja Šćulac le 27 déc. 2019
Dear Mr/Mrs/Ms …,
First of all, I would like to thank you for taking the time to share your comments with us.
I truly regret that we were not able to meet during your stay with us to resolve this issue. I have personally checked the details regarding this matter and we have taken the necessary measures to improve our services and quality control.
The experiences you described are not characteristic of the level of service our team strive to provide and we look forward to the opportunity to welcome you back and exceed your expectations.
Yours sincerely,
Sanja Šćulac
Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Maja le 26 août 2019
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,
Maja Katić Lanča
Front Office Manager
8/10 Bien
Dieter
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wir können dieses Feriendomizil weiterempfehlen
Dieter
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de Maja le 30 déc. 2019
Sehr geehrte Gäste,
Ich möchte mich in meinem Namen und im Namen die ganze Anlage-Teams, dafür bedanken, dass Sie unser Gast waren und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung mit uns zu teilen.
Wir sind überaus erfreut zu hören, dass wir mit unserem Service und unserer Gastfreundschaft dazu beitragen konnten, Ihren Aufenthalt bei uns zu einem erholsamen und angenehmen Erlebnis zu machen. Ihre Kommentare sind uns sehr wichtig. Sie ermöglichen es uns, mit den Augen des Gastes zu sehen und unseren Service, und damit auch Ihre Zufriedenheit, dementsprechend schneller zu verbessern.
Wir hoffen, Sie dank Ihrer Eindrücke bald erneut begrüßen zu dürfen und verbleiben bis dahin mit freundlichen Grüßen!
Maja Katić Lanča
Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 juil. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Maja le 29 déc. 2019
Liebe Gäste,
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung! Diese ist die Bestätigung für unsere Bemühungen und der Ansporn, weiter an der Verbesserung aller unserer Dienstleistungen zu arbeiten. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen und verbleiben bis dahin mit freundlichen Grüßen.
Maja Katić Lanča
Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de Maja le 17 juil. 2019
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,
Maja Katić Lanča
Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Bello ma decisamente da migliorare.
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de Sanja le 28 juin 2019
Cari ospiti,
A nome mio e di tutto il resort Koversada Apartments, vorrei ringraziarla per essere stati nostri ospiti e per aver speso tempo prezioso nel condividere le Sue impressioni con noi.
Siamo immensamente lieti di sapere che il nostro servizio e la nostra ospitalità abbiano contribuito nel migliore dei modi a far sì che la Sua permanenza sia stata un’esperienza piacevole e rilassante. I Suoi commenti sono estremamente importanti per noi. Ci permettono di comprendere il punto di vista del cliente e di conseguenza di migliorare il servizio, nonché la Sua soddisfazione.
Ci auguriamo che le Sue impressioni siano una buona ragione per ritornare a farci visita il prima possibile. Nel frattempo, Le mandiamo i nostri più cari saluti.
Sanja Šćulac
Campsite manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en juin 2019
Réponse de Sanja le 28 juin 2019
Sehr geehrte Gäste,
Ich möchte mich in meinem Namen und im Namen des ganze Anlage-Teams Koversada Apartments, dafür bedanken, dass Sie unser Gast waren und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung mit uns zu teilen.
Wir sind überaus erfreut zu hören, dass wir mit unserem Service und unserer Gastfreundschaft dazu beitragen konnten, Ihren Aufenthalt bei uns zu einem erholsamen und angenehmen Erlebnis zu machen. Ihre Kommentare sind uns sehr wichtig. Sie ermöglichen es uns, mit den Augen des Gastes zu sehen und unseren Service, und damit auch Ihre Zufriedenheit, dementsprechend schneller zu verbessern.
Wir hoffen, Sie dank Ihrer Eindrücke bald erneut begrüßen zu dürfen und verbleiben bis dahin mit freundlichen Grüßen!
Sanja Šćulac
Campsite manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Réponse de Sanja le 25 juin 2019
Dear guests,
I would like to thank you for sharing your comments and feedback with us.
We hope you will return to experience the many enhancements we made. We look forward to the opportunity to welcome you back and exceed your expectations.
Yours sincerely,
Sanja Šćulac
Campsite manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 oct. 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Decisamente migliorabile. Purtroppo trascurato
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de Maja Katić Lanča le 26 oct. 2018
Spettabili ospiti,
Vi ringraziamo sinceramente per tutti i vostri commenti e le opinioni che avete deciso di condividere.
Siamo immensamente dispiaciuti che la vostra esperienza da noi non abbia risposto alle vostre aspettative e che l'impressione generale sul nostro servizio sia stata negativa. Potete stare sicuri che il vostro feedback è già stato trasmesso allo staff in modo tale da poter migliorare il servizio attuale.
A tantissimi ospiti abbiamo regalato esperienze e sensazioni indimenticabili, frutto di vacanze su misura. Speriamo vivamente che ci darete un'altra opportunità per potervi far sperimentare le stesse piacevoli sensazioni. Vi invitiamo calorosamente a fare ritorno da noi.
Cordiali saluti,
Maja Katić Lanča
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 sept. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Maja Katić Lanča le 19 sept. 2018
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
In anticipation of your return, with kind regards,
Maja Katić Lanča
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 sept. 2018
Les points faibles : Confort de la chambre
net appartementje
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2018
Réponse de Maja Katić Lanča le 3 sept. 2018
Dear guests,
Thank you very much for sharing your comments and feedback with us.
We truly regret that certain aspects of your experience did not meet your expectations, and that the situations you described made a negative impression of our service. I have made sure to share your comments with our team so that we may improve the level of our service.
We hope you will return to experience the many enhancements we made. We look forward to the opportunity to welcome you back and exceed your expectations.
Yours sincerely,
Maja Katić Lanča
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rust en ruimte
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2018
Réponse de Maja Katić Lanča le 21 août 2018
Dear guest,
On my personal behalf and on behalf of the whole resortKoversada Apartments, I would like to thank you for having been our guest and for taking the time to share your impressions with us.
We are delighted that our service and hospitality contributed to making your stay a relaxing and enjoyable experience. Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests.
We look forward to the opportunity to welcome you back again soon.
Kind regards,
Maja Katić Lanča
Front Office Manager
10/10 Excellent
Laszlo
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laszlo
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Maja Katić Lanča le 21 août 2018
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
In anticipation of your return, with kind regards,
Maja Katić Lanča
Front Office Manager
8/10 Bien
Zekerijah
10 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zeka
Zekerijah
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Maja Katić Lanča le 15 août 2018
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
In anticipation of your return, with kind regards,
Maja Katić Lanča
Front Office Manager
8/10 Bien
Trond
30 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fint område
Trond
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Maja Katić Lanča le 1 août 2018
Dear guests,
Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our campsite, especially apartments. We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.
Cordially yours,
Maja Katić Lanča
8/10 Bien
Otakar
25 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Otakar
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Maja Katić Lanča Front Office Manager le 2 juil. 2018
Dear guests,
Thank you so much for all your votes!
They are a testament to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
In anticipation of your return,
with kind regards,
8/10 Bien
Former Yugo, USA
3 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quiet and special place
Former Yugo
Séjour de 8 nuits en août 2017
Réponse de Ani le 8 sept. 2017
Dear guests,
Thank you for taking the time to share your impressions with us. I am delighted to hear that your stay with us was such a success!
All our staff work very hard to meet our guests’ needs and exceed their expectations. I will therefore personally pass on your praise to our entire team.
Thank you again for such wonderful feedback. We hope to welcome you again very soon.
Kind regards,
Ani Herak
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
fra, friuli
24 août 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Valutazione appartamento koversada
fra
Séjour de 7 nuits en août 2017
Réponse de Ani le 30 août 2017
Caro ospite,
Grazie per aver dedicato tempo prezioso nello scrivere i Suoi commenti sulla Sua permanenza da noi.
Siamo lieti che Le ha piacuto la tranquillita del resort.
È nostro sincero desiderio che sia nuovamente nostro ospite, pertanto La preghiamo di contattarci per suggerirle personalmente le stanze a Koversada. In tal modo saremo in grado di soddisfare le Sue esigenze.
Il miglioramento della qualità del servizio è uno dei nostri maggiori obiettivi e su di esso lavoriamo costantemente. Speriamo che ci darà la possibilità di mostrarglielo.
In attesa di riaverla presto nostro/a ospite, Le porgiamo i nostri più distinti saluti.
Ani Herak
Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en juillet 2017
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
In anticipation of your return, with kind regards,
Ani Herak
Front Office Manager
8/10 Bien
faja, ok
22 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
faja
Séjour de 11 nuits en juillet 2017
Dear guests,
Thank you so much for all your votes! They are a testament to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
In anticipation of your return, with kind regards,
Ani Herak
Front Office Manager
2/10 Horrible
Otakar
24 juin 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Doporučuji všem.
Otakar
Séjour de 11 nuits en juin 2017
Dear Mr. Otakar,
Thank you for your comments and detailed explanations. On my personal behalf and on behalf of the entire Koversada Apartments team, I would like to apologise for failing to meet your expectations.
We strive every day to exceed the expectations of our guests, as their satisfaction is our priority. We regret that we did not do so in your case. We have taken measures of even greater supervision and additional training in order to improve the level of service we offer to our valued guests.
We hope you will return to experience the many enhancements we made. We will do our utmost to exceed your expectations and regain your trust and support.
Yours sincerely,
Koversada Apartments Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schöne Apartments in Strandnähe
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Charlie, South Carolina
20 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sun fun sea and no clothing required
Charlie
6/10 Satisfaisant
Erich
19 sept. 2016
Les points faibles : Propreté
Nette Campinganlage
Erich
6/10 Satisfaisant
Soeren, Humlebæk
8 août 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Dejlig lejlighed med sol og udsigt
Soeren
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 mai 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erholung
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre