Piscine couverte, piscine extérieure (ouverte en saison)

Avis sur Hilton Virginia Beach Oceanfront

4 out of 5
Hilton Virginia Beach Oceanfront
3001 Atlantic Ave, Virginia Beach, VA

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 432 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 214 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 163 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 97 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 95 avis sur 1001." "

8,2/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Raymond

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Beds were terrible.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

JoAnne

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was excellent. Room was great… clean and comfortable.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hilton Virginia Beach Oceanfront le 13 mai 2024
Hello JoAnne, thank you for sharing your positive experience with us and for the 5-star rating! We are thrilled to hear that you found the room clean and comfortable during your stay. Your kind words motivate us to continue providing exceptional service. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another great stay.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

8/10 Bien

Asia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice, clean, convenient
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hilton Virginia Beach Oceanfront le 12 mai 2024
Hi Asia, thank you for your positive rating! We're thrilled to hear that you found your experience nice, clean, and convenient. Your feedback is greatly appreciated.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hilton Virginia Beach Oceanfront le 13 mai 2024
Hi David, thank you for the top rating! Your rating is greatly appreciated.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 Excellent

Frank

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hilton Virginia Beach Oceanfront le 30 avr. 2024
Hello Frank, we appreciate your positive feedback on the cleanliness of our facilities. Your comments inspire us to continue providing exceptional service. Thank you for choosing to stay with us.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 Excellent

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Always Love staying at Hilton Oceanfront
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hilton Virginia Beach Oceanfront le 30 avr. 2024
Hi Mark, thank you for your 5-star rating! We truly appreciate your loyalty and love for staying at Hilton Oceanfront.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

2/10 Horrible

Justin

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Joseph

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hilton Virginia Beach Oceanfront le 24 avr. 2024
Hi Joseph,Thank you for your 4-star rating! Your feedback is valuable to us. If you have any additional comments or suggestions, please feel free to share them.Thanks,Hilton Virginia Beach Oceanfront Management Team

10/10 Excellent

Cynthia

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hilton Virginia Beach Oceanfront le 3 mai 2024
Hello Cynthia, thank you for your five-star rating!Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 Excellent

Jennifer, COLONIAL HEIGHTS

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hilton Virginia Beach Oceanfront le 3 mai 2024
Hello Jennifer, thank you for your 5-star rating!Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

6/10 Satisfaisant

Lindsay

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Hotel was nice. Staff was so-so. Restaurant was very expensive and very limited in choices. No coffee or breakfast until 7am.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Candice le 13 avr. 2024
Good afternoon! We're so sorry you weren't satisfied with your stay! We try hard to ensure each of our guests are happy and excited about the services and amenities we offer. We hope you'll give us another chance in the not-to-distant future and enjoy your stay at the Hilton VB Oceanfront next time 'round!

10/10 Excellent

Kenneth, Bowie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Kayla

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyable experience. Staff were amazing friendly and polite. The indoor heated pool was a little chilly but the kids enjoyed it and thought it wasn’t cold. Nice way quick getaway stay.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Alexandria le 2 avr. 2024
Thank you for your review! We are happy to hear you and your family enjoyed your stay with us.

8/10 Bien

Neda

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et équipements
Good location, safe and well maintained
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Alyssa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
This property is usually one of my favorites but this trip was slightly disappointing this time around. The room had no cold water when we checked in. The toilet water was even boiling hot and you could feel the steam coming off the bowl. They reset the water and we got some cold to come through which was a relief but the shower head still barely put out any cold water and it looked like it was going to fall out of the wall. We also requested extra blankets that never came and the other people on our floor were loud and slamming the doors constantly late into the night (not the hotels fault, just frustrating). This property is usually a favorite of mine and we will be returning but I was less happy with our stay this time around than I have been in the past.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Oleksandr

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s a nice oceanfront hotel. The staff was friendly and professional. Parking is easy and in the garage. The room was clean and spacious.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Igor

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hilton Virginia Beach Oceanfront le 8 mai 2024
Hello Igor, thank you for your positive rating. We truly value your support and hope to see you again soon.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 Excellent

AJ

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place for the family.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Susannah, Alexandria

Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Wanda

Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Helen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
My trip was excellent
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Ivan

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Chad

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Richard

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

RELM

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff at Catch 21 went above and beyond to make sure my multiple food allergies where addressed. Perfect mini-getaway from parking to check out.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Melissa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

BROU

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 Bien

RICHARD

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Heather

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

LOURDES

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

brierre

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Jason

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Lisamarie

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Restaurant was closed and I was charged $20 a day for breakfast…no food available! Staff was unfriendly and very rude!
Réponse de Candice le 19 janv. 2024
Thank you for your feedback! I want to sincerely apologize for your poor experience with us. This is highly uncharacteristic of our staff as we aim to provide exceptional service to each and every one of our guests. With our restaurant being closed for maintenance, we did try to reach out to all guests prior to arrival and we're sorry if we weren't able to get in contact with you. The restaurant has officially reopened as of today, and we hope to welcome you back to a better stay experience in the not-too-distant future!

8/10 Bien

Ben

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Restaurant not open for renovations but the views were nice and staff very helpful. Beds comfortable and rooms clean . All in All nice stay.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Katina

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Although the onsite restaurant was closed, my wife and I were able to order delivery and enjoy a quiet stay. We loved every moment and will be back.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Erly

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

amy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The restaurant was closed for a number of weeks and I feel like that should have been told on the website!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Caroline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Jack

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Lauren

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

William

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Ann

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Michelle

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Josh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Tiffany

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Wendy

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Lindsay

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shower didn’t work, staff unhelpful
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Candice le 23 déc. 2023
Good morning Ms. Lindsay,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize that we missed the mark with your stay and our service. This is highly uncharacteristic of our hotel and we look forward to making it right wherever possible. We are typically better equipped to assist when issues are reported during your stay. For the inconvenience of not having a working shower, we discounted 50% of your 1-night stay. Thanks again for your feedback!

10/10 Excellent

Samantha

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Daniel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.