Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Liliana le 22 sept. 2023
Dear Luc,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen
8/10 Bien
Océane
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Océane
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Leonardo Hotel Vinkeveen le 27 août 2023
Dear Océane, Many thanks for rating our hotel with an 8!We are glad that you have liked the upgrade, hotel decor, breakfast and our staff. We hope to welcome you again!With warm regards, Team Leonardo Hotel Vinkeveen
8/10 Bien
ELIZABETH G
25 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ELIZABETH G
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Leonardo Hotel Vinkeveen le 27 août 2023
Dear Elizabeth G, Many thanks for rating our hotel with an 8!We hope to welcome you again in Vinkeveen. With warm regards, Team Leonardo Hotel Vinkeveen
10/10 Excellent
Lucka
Voyage en famille, Voyage en groupe
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lucka
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam le 19 févr. 2023
Dear Lucka,Thankyou for your review.We hope that you enjoyed your stay with us.Hopefully we will welcome you back in the near future.With kindest regards,
10/10 Excellent
Julien
Voyage en famille
24 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julien
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Carly le 25 oct. 2022
Dear Julien, Thank you very much for you 5 out of 5 review. It was a pleasure having you and we are looking forward to welcome you again. Kind regards, Carly
10/10 Excellent
Antonio
21 oct. 2022
Antonio
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Carly le 25 oct. 2022
Dear Antonio, Thank you very much for you 10 out of 10 review. It was a pleasure having you and we are looking forward to welcome you again. Kind regards, Carly
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Pascal
Voyage d’affaires
6 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pascal
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Arjan de Ridder - General Manager le 28 oct. 2020
Dear guest,
Thank you kindly for taking the time to share your experience with us. Your feedback is highly appreciated.
Kind regards,
4/10 Médiocre
CHAMILA
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté
CHAMILA
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
4/10 Médiocre
Annie
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
pollo hotel - mauvaise experience
Annie
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Arjan le 19 oct. 2019
Dear Annie,
We are sorry to hear that your stay was not as what you expected. Your are completely correct about the fact that rooms should be ready at 14:00hr. We apologize for this inconvenience.
We have made notes about your feedback and I will communicate this to the departments involved.
We hope that in the future you will give us a second change. So we can show you that we have improved due to your feedback.
With hospitable regards,
Arjan de Ridder
General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Arjan de Ridder le 4 mai 2019
Dear Anonymous,
Thank you for your review.
We are glad to read that you have enjoyed your stay and in particular the view from the room and the breakfast.
We therefore hope to welcome you back in the near future.
With kindest regards,
Arjan de Ridder
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Arjan de Ridder le 18 avr. 2019
Dear Mr. Mrs.
Thank you very much for taking the time to write a review!
We are very happy to read that you have enjoyed your stay with us.
We are looking forward to welcome you again in the near future.
With hospitable regards,
Arjan de Ridder
General Manager
10/10 Excellent
KARIM
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel magnifique.
KARIM
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Arjan le 25 févr. 2019
Dear Karim,
Thank you for your wonderful 5 star review!
It is fantastic to read that you have enjoyed your stay at the hotel.
We hope to welcome you again soon.
With hospitable regards,
Arjan de Ridder
General Manager
8/10 Bien
Joselito
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joselito
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Arjan le 6 janv. 2019
Dear Joselito,
Thank you for your 4 star review.
We are more than happy to read that you have enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you again in the near future.
With hospitable regards,
Arjan de Ridder
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Arjan le 15 nov. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for your 5 out of 5 star review!
We hope to welcome you again in the near future.
With hospitable regards,
Arjan de Ridder
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Arjan le 18 oct. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for your wonderful 5 out of 5 star review.
It is more than great to read that you have enjoyed your stay at the Apollo Hotel Vinkeveen.
We hope to welcome you again in the near future.
With hospitable regards,
Arjan de Ridder
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Arjan le 6 sept. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for your 4 star review!
We hope to welcome you soon again at the Apollo Hotel Vinkeveen.
With hospitable regards,
Arjan de Ridder
General Manager
10/10 Excellent
Pierre-Olivier
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre-Olivier
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Arjan le 27 août 2018
Dear Pierre-Olivier,
Thank you for your 5 out of 5 star rating!
We hope te welcome you again in the near future.
With Hospitable regards,
Arjan de Ridder
General Manager
8/10 Bien
Alexandre
13 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
👍
Alexandre
Réponse de Arjan le 16 mai 2018
Dear Alexandre,
Thank you for your fantastic review!
we hope to welcome you again in the near future.
With hospitable regards,
Arjan de Ridder
General Manager
10/10 Excellent
Aymeric
30 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande...
Aymeric
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Anna le 31 janv. 2018
Dear Aymeric,
Thank you for your fantastic review!
We are happy to read that you enjoyed your stay at the hotel.
With hospitable regards,
Anna Vogelesang
Front office Supervisor
10/10 Excellent
Sylvain
26 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hotel, très agréable, en campagne.
Sylvain
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Dear Sylvain,
Thank you so much for this wonderful 5 star review!
We are more than happy to read that you enjoyed your stay with us!
We hope to welcome you soon again at the Apollo Hotel Vinkeveen .
With hospitable regards,
Arjan de Ridder
General Manager
4/10 Médiocre
Régis
9 juin 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Régis
Séjour de 1 nuit en juin 2017
6/10 Satisfaisant
CATHERINE
5 mai 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
CATHERINE
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien placé
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Cesar
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Cesar
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam le 21 mai 2024
Dear Cesar,We appreciate you taking the time to provide feedback about your experience at our hotel. We're truly sorry to hear that you felt the empathy of our staff was poor. Please be assured that we take your comments seriously and will address this internally to ensure that all our guests receive the warm and welcoming hospitality that we strive for.We hope for the opportunity to welcome you back and provide you with a more positive experience.Warm regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam
8/10 Bien
Ellen
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ellen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam le 21 avr. 2024
Dear Ellen,Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your thoughts and experiences with us. If you have any specific comments or suggestions you'd like to share, please feel free to let us know so we can continue to improve our services.Warm regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam
6/10 Satisfaisant
Lukasz
31 mars 2024
Lukasz
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Lasse
Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lasse
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Vinkeveen le 7 avr. 2024
Dear Lasse, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 8 out of 10. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon! Kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen
8/10 Bien
Anastasiia
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anastasiia
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Team Leonardo hotel Vinkeveen le 3 janv. 2024
Dear Anastasiia,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 Bien
monique
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
monique
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front office le 25 déc. 2023
Beste Monique, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Leonardo Hotel Vinkeveen
8/10 Bien
evelien
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
evelien
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Team Leonardo Hotel Vinkeveen le 1 janv. 2024
Dear Evelien, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 4 out of 5. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon! With kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen
8/10 Bien
Callista
25 nov. 2023
Callista
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Team Leonardo Hotel Vinkeveen le 1 janv. 2024
Dear Callista, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 4 out of 5. We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future. With kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen
8/10 Bien
Maria
Voyage en famille
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Front Office Vinkeveen le 4 févr. 2024
Dear Maria, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 4 out of 5. We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future. With kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen
10/10 Excellent
Anmette
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ganske godt
Anmette
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Tonaor, Team Leonardo Hotel Vinkeveen le 11 nov. 2023
Dear Ganske godt, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 10! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,
8/10 Bien
Henk
1 oct. 2023
Henk
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Milan le 5 oct. 2023
Dear Henk,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Team Leonardo Hotel Vinkeveen
4/10 Médiocre
Thorben
3 sept. 2023
Thorben
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Liliana le 24 sept. 2023
Dear ThorbenThank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen
10/10 Excellent
Marian
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marian
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Liliana le 11 juil. 2023
Dear Marian,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen
8/10 Bien
Marc
Voyage en groupe, Voyage en couple
26 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marc
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de puck le 28 juin 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are sorry to hear that you experienced problems with our airco system we will inform our staff about the problem to make sure this won't happen again, our apologies. We are glad to hear that you enjoyed your stay, and we hope we can welcome you back any time soon! With kind regards,PuckTeam Leonardo Hotel Vinkeveen
8/10 Bien
Henning
Voyage d’affaires
4 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henning
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Liliana le 5 mai 2023
Dear Henning,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen
8/10 Bien
Martin
19 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Liliana le 5 mai 2023
Dear Henning,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen
10/10 Excellent
Heidi
28 déc. 2022
Heidi
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Liliana le 30 déc. 2022
Dear Heidi,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Team Leonardo Hotel Vinkeveen
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Liliana le 26 déc. 2022
Dear Guest, Thank you for your 5 star review. Kind regards, Liliana Team Leonardo Hotel Vinkeveen
8/10 Bien
Ursula
30 nov. 2022
Ursula
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Amber le 1 déc. 2022
Dear Ursula,We want to thank you for rating us with an 8!We hope to welcome you again in our hotel. Sincerely, Amber, Leonardo Hotel Vinkeveen
8/10 Bien
Moa
26 oct. 2022
Moa
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Carly le 28 oct. 2022
Good day Moa, Thank you very much for your 8 out of 10!We hope to see you soon in the near future. Kind regards,Carly
6/10 Satisfaisant
Tommy
27 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tommy
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
john
17 août 2022
john
Séjour de 1 nuit en août 2022
4/10 Médiocre
Michael
23 juil. 2022
Michael
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Carl, Escazu
Voyage en famille
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carl
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Noura
Voyage en couple
4 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noura
Séjour de 2 nuits en juin 2022