Réfrigérateur, micro-ondes, plaque de cuisson, lave-vaisselle

Avis sur TownePlace Suites by Marriott Vincennes

2.5 out of 5
TownePlace Suites by Marriott Vincennes
1320 Willow St, Vincennes, IN

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 215 avis sur 350." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 92 avis sur 350." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 24 avis sur 350." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 10 avis sur 350." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 350." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Samantha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Robin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Albert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
very accommodating for multitude of eclipse tourists
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

WOODROW

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amber le 6 févr. 2024
We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your stay with us TownePlace Suites Vincennes Indiana. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon.

8/10 Bien

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
C
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amber le 6 févr. 2024
We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your stay with us TownePlace Suites Vincennes Indiana. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Amber le 21 janv. 2024
Thank You for your review

10/10 Excellent

Larry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic - Stay Here!!
Fantastic facility, staff, and service!!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Amber le 21 janv. 2024
Thank you for your response

10/10 Excellent

Kate

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was very nice. We brought our dogs and it was an easy stay.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Amber le 21 janv. 2024
Thank you for your response

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommend
Always a nice stay. Clean rooms, comfortable beds and really friendly staff.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Dian

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Could have been cleaner
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Nancy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Barbara

Séjour de 14 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Marie

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff is amazing!
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

2/10 Horrible

Andrea

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Personnel et service
Once I booked this pet friendly hotel and paid at checkin and since I was paying cash they wanted a $50 pet fee, and wanted to charge me incidental fees, damages of $350 on top of the cost of room.. nothing on website said anything about pet fees… nor did they say anything on there website about paying in cash either .. so in a total of over $657 to get a room for one night here. They weren’t sorry for any of it either she was smirking the entire time.. like they were draining my account on purpose… I’ve stayed here before and had nothing of this nature at all… ridiculous people these days..
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Joy le 11 sept. 2023
Andrea, We are very sorry to hear about your experience. After researching I do see that on the website it shows we do charge a 50 non-refundable pet fee charge. We accept cash either with a cash deposit typically 250 or a credit or debit card on file for incidentals. Since you could not provide a card we asked for a 250 refundable deposit. Since you declined we went ahead and cancelled your reservation without any penalties. Please feel free to reach out with any questions or additional comments you may have. Have a wonderful day!

10/10 Excellent

Brandi

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a great stay, the room & property in general were very clean with friendly staff. Plenty of drawers all over (kitchen, bathroom, bedside table) to unpack and stay organized. Especially enjoyed the area map at the lobby entry. Also for the few of us out here that are still smokers, this hotel had the BEST outdoor smoking area I've encountered. Five stars, will def stay again.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Tanner

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

4/10 Médiocre

Loren

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We felt the lobby area was not as impressive as some Mariotts we stayed in in years past. Also, although the brick walk immediately at the door entrance was attractive, it wasn't practical as when you roll a luggage cart across it we had to be careful or some items would fall off.
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Charles

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elevator was down the entire stay. Furniture was very uncomfortable in room. Was not a fully stocked kitchen of pots, pans, utensils etc( keep that in mind) fire alarm went off at 1:30 a.m. then again next day person next to us cooking. Other than that a great stay! We stayed 3 days in 2 bedroom suite. The shower is wonderful, the room was very clean. Cooling/heating unit and thermostat in lr and both bedrooms. Staff was very nice and helpful.
Séjour de 2 nuits en août 2023

8/10 Bien

Mark

Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Noel

Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

april

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Alex

Séjour de 4 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Noel

Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Janice

Séjour de 2 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Nancy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The check in experience was terrible. The desk clerk said they needed to swipe my credit card for “incidentals”. She couldn’t tell me what the amount would be. Since we were checking in at close to midnight and really needed a place to sleep, I allowed it. When I got to the room, I got a message from my credit card company that the hotel had put a hold on my card for $1,110.00!! The room was paid for in full two months prior! After several phone calls the next day, management reversed the charge but wanted to swipe my card again for “incidentals”. I didn’t do it and they didn’t press the issue. When we checked out, we got the same desk clerk that checked us in. She was not friendly. I was not even asked how our stay was. We stayed 7 nights and received no service until the last day. I had to ask for trash bags, toilet paper and clean towels. I understand it’s an extended stay hotel, but some service should be provided mid-week instead of the last day. The facility itself was nice enough and it was nice to have a two bedroom suite, so I would consider staying again but not if they’re going to hold my credit card for ransom for over a thousand dollars!
Séjour de 7 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Amber

Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Braeden, Vincennes

Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 Bien

Levi

Séjour de 1 nuit en mai 2023

6/10 Satisfaisant

Linda, Viroqua

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bed was nice, floor in kitchen and mirror in bathroom no clean
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Amber le 2 mai 2023
Linda,We appreciate you taking the time to write a review. I will take these issues to our Housekeeping leadership team. We take cleanliness very seriously Thank You

10/10 Excellent

Scott

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Mairon

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 5 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Benjamin Joseph

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet and clean location
Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 Bien

Dan

Séjour de 3 nuits en février 2023

10/10 Excellent

Cody

Séjour de 1 nuit en février 2023

6/10 Satisfaisant

Leslie

Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 Excellent

Liz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was kind and the property was clean and in good condition. I think the bed needs to be updated
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Amber le 27 févr. 2023
Dear Liz,Thank you for the review, we have started updated our mattresses. We only have 10 % of them done.. If you do come stay with us again. Please let us know and we can make sure you get a new mattress.Thanks again

10/10 Excellent

Roger

Séjour de 1 nuit en février 2023

8/10 Bien

Katie, Corydon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good place to stay. Good breakfast and staff were nice
Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 Excellent

Anita

Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 Excellent

PRINCE

Séjour de 3 nuits en février 2023

10/10 Excellent

Garin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff and convenient to Good Sam Hospital. Room was comfortable and well-appointed. Have stayed here multiple times.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Joy le 9 févr. 2023
Garin, We are so glad you enjoyed your stay! We look forward to seeing you next time!

8/10 Bien

Karla

Séjour de 2 nuits en février 2023

8/10 Bien

Nickolette

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our stay, staff was great and property was clean. Definitely will be back.
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Amber le 1 févr. 2023
Dear Nickolette,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Amber HardigAssistant General Manager

10/10 Excellent

Garin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good room with set up for extended stays. Convenient location, near Hwy 41 and Good Sam Hospital. Great staff!
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 Excellent

Cassie

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property! Friendly management
Réponse de Amber le 20 janv. 2023
Thank You for taking the time out to write a review.

10/10 Excellent

Payton

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Amber le 20 janv. 2023
Thank You for taking the time out to write us a review.

10/10 Excellent

Troy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Amber le 20 janv. 2023
Thank YouFor taking the time out to write a review.

6/10 Satisfaisant

Brad

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel fine and room was decent except there was blood on the drapes in one of the bedrooms
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Amber le 1 févr. 2023
I do apologize for you experience with us.We hope that you give us another chance, we take cleanliness very seriously. If you would like to reach out to me, please feel free todo so, we hope you choose to stay with us again. Thank YouAmber HardigAssistant Manager

8/10 Bien

Vinita

Les points forts : Personnel et service et équipements

4/10 Médiocre

Kevin

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
2-day stay, no housekeeping refresh after first day, no body wash in dispenser and not refilled after notifying front desk, burned out light bulb in lamp, kitchen table surfaces not wiped clean from previous guest residue and smudges. Breakfast was very average, ran out of coffee multiple times requiring guests to notify front desk. Disappointing compared to competitors in same price point.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Amber le 20 oct. 2022
I do apologize for the misunderstanding since we are an extended stay propertystayover service is every three days and full service is every seven days unless requested service daily. If you would like to contact the property to discuss this further, please let me know.