Avis sur Le Charme Vientiane Hotel
Le Charme Vientiane Hotel
2 12 Francois Nginn St, Mixai Village Chanthaboury Dist, Vientiane
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Le Charme Vientiane Hotel le 29 janv. 2024
Hi Myriam,We are thrilled to see you had a positive stay!Thanks again for choosing our hotel and hope to see you on your next trip to Vientiane!
8/10 Bien
Françoise
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Françoise
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
NICOLAS
Voyage en groupe
1 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NICOLAS
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Kris Bosman le 1 août 2022
Dear Nicolas,
Thanks for taking your time to score our hotel. We hope to see you again on your next trip in Vientiane!
10/10 Excellent
GILBERT
5 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gilbert Best Western
GILBERT
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Sarah Lim - General Manager le 7 mars 2020
Dear Mr. Gilbert,
We're glad to hear you had such a great experience with our staff and facilities.
We can't wait to host you again soon for another amazing experience! Have a nice day!
8/10 Bien
Chantal
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chantal
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Sarah Lim - General Manager le 29 févr. 2020
Thank you for staying with us, We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Simon
Voyage d’affaires
13 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simon
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
CYRILLE
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CYRILLE
Séjour de 12 nuits en août 2019
Réponse de Sarah Lim - General Manager le 9 sept. 2019
Thank you for stayong with us, We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
CYRILLE
31 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel
CYRILLE
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Sarah Lim - General Manager le 9 sept. 2019
Thank you for staying with us, We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
THIERRY
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
THIERRY
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Sarah Lim - General Manager le 9 sept. 2019
Thank you for staying with us, We appreciate your feedback.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 janv. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Sarah Lim - General Manager le 20 janv. 2019
Dear Madam,
Thank you for your recent stay with us, We appreciate your feedback. We deeply regret to inform you that we can afford to offer complementary Airport pick up and Transfer for an International Flights only due to our limited Shuttle Service.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Sarah Lim - General Manager le 27 janv. 2019
Thank you for your recent stay, We would love to welcome you back again.
Have a fantastic day!
10/10 Excellent
catherine
23 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de bon standing et très bien situé
catherine
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Sarah Lim - General Manager le 26 déc. 2018
Dear Madam Catherine,
Thank you for staying with us, We appreciate your feed back.
8/10 Bien
CYRILLE
24 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
CYRILLE
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
Réponse de Sarah Lim - General Manager le 23 déc. 2018
Thank you for staying with us, We appreciate your feed back!
6/10 Satisfaisant
CYRILLE
21 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
CYRILLE
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Sarah Lim - General Manager le 23 déc. 2018
Dear Cyrille,
Thank you for reviewing Best Western Vientiane Hotel. We do our best to control outside noise disturbances and apologize for any you experienced. I hope you will decide to join us again in the near future.
Have a fantastic day!
10/10 Excellent
marc
20 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
marc
Réponse de Sarah Lim le 25 févr. 2018
Dear Sir,
Thank you for staying with us, We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Claude
12 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très bien situé
Claude
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
Ely
13 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien placé pour départ de visite de la ville
Ely
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
RICHARD S.
28 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Superbe
RICHARD S.
6/10 Satisfaisant
isa, Nantes
14 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel bien situé en centre ville
isa
8/10 Bien
MARIE, LA ROCHELLE
21 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL CONFORTABLE ET TRES BIEN SITUE
MARIE
10/10 Excellent
alain
18 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
alain
10/10 Excellent
David, Emeryville
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kris BOSMAN le 22 févr. 2024
Dear David,Thanks for sharing your well written review.I am thrilled to see that you enjoyed staying at the hotel and rate us a 5 out of 5!We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to Vientiane.Best regards
6/10 Satisfaisant
Ashley
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Ashley
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kris Bosman le 5 févr. 2024
Hi Ashley,Thanks for taking your time to score our hotel.Regards,
8/10 Bien
sangyuel
Voyage en groupe
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
품위있는 호텔
sangyuel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kris Bosman le 2 févr. 2024
Dear Sanyuel,Thank you very much for staying at our hotel.We hope to have the pleasure to welcome you back on your next visit to Vientiane
6/10 Satisfaisant
kunio
Voyage d’affaires
30 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
kunio
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Kris Bosman le 2 févr. 2024
Dear Kunio,Thank you for staying with us again and taking the time to write your feedback!We are looking forward to welcome you back on your next visit in Vientiane.
10/10 Excellent
ALLAN
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALLAN
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Kris le 25 janv. 2024
Hi Allan,It was good seeing you again!Thanks for staying at the hotel and hope to welcome you back on the next visit to Vientiane!Best regards,
10/10 Excellent
P
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
P
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Kris Bosman le 18 janv. 2024
Hi P,We are thrilled to see you had an impeccable stay and we can't wait to welcome you back on your next trip to Vientiane.Thank you for taking the time to write a review!
8/10 Bien
Tony
6 janv. 2024
Tony
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kris Bosman le 2 févr. 2024
Hi Tony,Thank you for staying with us and taking your time to leave a score.We hope to have the pleasure of welcoming you back here on your next visit to Vientiane.
8/10 Bien
Masao
Voyage d’affaires
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Masao
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kris Bosman le 18 janv. 2024
Dear Masao,Thanks for leaving a review.Glad to see that you enjoyed your stay at the hotel!Sorry about the construction noises from down the street. There is a new hotel opening up soon and, from what we heard, they're putting in the final touches to make the deadline for the opening. At the same time, a small shop house just across the street decided to also renovate their property.Thanks again for choosing our hotel and for taking the time to leave a review!All the best
8/10 Bien
Masao
Voyage d’affaires
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Masao
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kris le 26 déc. 2023
Dear Masao,Thank you for taking the time to leave your review.I am thrilled to see you had a positive stay overall!Each room has an individual water heater so I am surprised the water took long to get hot. I will look into this with our technical right away.Kind regards,
10/10 Excellent
Ngee Huat
7 nov. 2023
Ngee Huat
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kris BOSMAN le 8 nov. 2023
Dear Ngee,Thanks for leaving your score.We are thrilled to see you had an impeccable stay!Kind regards
10/10 Excellent
Ngee Huat
2 nov. 2023
Ngee Huat
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kris Bosman le 8 nov. 2023
Dear Ngee,Thanks for leaving your score.All the best
10/10 Excellent
Timi
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timi
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Kris Bosman le 12 oct. 2023
Hi Timi,Thanks for sharing your feedback.We are excited to see you had an impeccable stay!Kind regards,
10/10 Excellent
YOHAN
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
YOHAN
Réponse de Kris le 13 sept. 2023
Hi Yohan,Thanks for the review.All the best!
10/10 Excellent
Michel, Gatineau
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kris BOSMAN le 26 juil. 2023
Dear Michel,We're thrilled to see you had an impeccable stay.All the best to you.
10/10 Excellent
Michel, Gatineau
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Kris BOSMAN le 26 juil. 2023
Hi Michel,I'm pleased to see you had a positive experience staying at our hotel and well noted about your feedback.Hope to see you again on another visit to the capital of Laos.Kind regards
10/10 Excellent
YUKI
8 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
YUKI
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Kris Bosman le 14 juin 2023
Hi Yuki,Thanks for leaving your score.We're glad to see you had an impeccable stay!All the best,
8/10 Bien
Darren jason
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darren jason
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de Kris Bosman le 12 juin 2023
Hi Darren,Thanks for your feedback.We hope you chose Le Charme Vientiane Hotel again on your next visit!All the best
8/10 Bien
Hiroki
4 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hiroki
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Kris BOSMAN le 8 mai 2023
Dear Hiroki,Thanks for taking the time to review our hotel. We are pleased to see you liked our staff and that you found our breakfast tasty. I'm a bit surprised regarding the internet comment, as our internet speed is 100mbp/s. It might have been a defect in your room's router. We will look into it and make sure to fix this issue.We hope to see you again on your next trip to Vientiane.Best regards
8/10 Bien
rodomarque
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rodomarque
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Kris le 25 avr. 2023
Hi Rodomarque,Thanks for leaving your score.We hope to be your hotel of choice, next time you visit Vientiane!
6/10 Satisfaisant
Kevin
30 mars 2023
Kevin
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Kris le 5 avr. 2023
Hi Keving,Thanks for rating our hotel. Especially for the lower rated reviews it would be useful to have some more details. Your feedback would give us invaluable information as to where we can improve our service.I would really appreciate it if you could email me direct with some context on gm@lecharmevientiane.com.Thanks again for staying with us and hoping to hear from you!Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Kris le 5 avr. 2023
Thank you for leaving a review and hope to see you again on your next trip in Vientiane.
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Kris BOSMAN le 14 mars 2023
Hi David,Thanks for taking the time to leave a review. It's a pleasure to see that all the aspects of our hotel satisfied you!We hope you chose Le Charme Vientiane Hotel again on your next visit to Vientiane.
10/10 Excellent
Mylia
Voyage en famille
4 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mylia
Réponse de Kris le 6 févr. 2023
Hi Mylia,Great to see you had a wonderful time at our hotel!I will make sure to pass your feedback to the team.Looking forward to welcome you back on your next visit to Vientiane!
8/10 Bien
Johanna
Voyage d’affaires
26 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good location
Johanna
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Kris le 28 janv. 2023
Dear Johanna,Thanks for taking the time to leave your review.The reason why the windows are translucent (frosted appearance) is that on the back side of the hotel (Deluxe Rooms), there is no view. This style of windows gives us the option to let in a lot of light, without having to look at the neighbour's wall. I appreciate you giving us a high class hotel comment even though we consider ourselves to be a mid range hotel!I'm a bit shocked to see that you did not have soap since all rooms are supplied with 2 big refillable containers that are labeled as 'shampoo' and 'body wash'. Thanks again for staying with us and hope to see you again for your next trip in Vientiane!
10/10 Excellent
Mylia
Voyage en famille
15 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mylia
Réponse de Kris le 16 janv. 2023
Dear Mylia,Thanks for taking the time to leave your feedback.What a pleasure to see that you enjoyed our hotel this much!We are looking forward to welcome you back on your next trip to Vientiane!
8/10 Bien
Brenda
29 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel a bit tired, location is great
Brenda
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Kris BOSMAN le 30 déc. 2022
Dear Brenda,First of all thank you for taking the time to leave your review.Your feedback and criticism gives us invaluable information to keep improving as a hotel.I apologize about the bed sheet situation, i understand from our housekeeping department that this was resolved right away after you reported it. Due to the pandemic and having no income for the last 3 years, we had to make budgeting choices with regards to our renovations. We have prioritized becoming an eco friendly hotel and have installed high quality, isolating PVC windows in every room and 180 sqm of solar panels on the roof to power the hotel.With kindest regards
8/10 Bien
POONYAWEE
27 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
POONYAWEE
10/10 Excellent
Mary
20 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Kris BOSMAN le 1 déc. 2022
Hi Mary,Thanks for taking your time to leave a review.We hope to see you again on your next trip to Vientiane!