Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
9 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Judith Brix - Deputy Hotel Director le 15 mai 2023
Dear Nicolas, thank you very much for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us as well as our location. We are looking forward to welcome you back soon.Best regards,
10/10 Excellent
Patrice
19 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrice
Séjour de 8 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Alexia
Voyage d’affaires
9 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexia
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
WAGNER COELHO DE
Voyage d’affaires
11 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
WAGNER COELHO DE
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Guillemin
3 oct. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dans la norme
Guillemin
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
muharrem
Voyage en famille
24 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
muharrem
Séjour de 2 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
passage rapide de 2 nuits pour une mission a l'ONU
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
6/10 Satisfaisant
Emmanuel
13 avr. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Malodorant
Emmanuel
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour magique pour le nouvel an
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 déc. 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Anne
15 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Anne
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
10/10 Excellent
Marc, Genève
26 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
4/10 Médiocre
didi, lyon
4 août 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel proche du métro
didi
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
gg, toulon
10 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel proche du métro
gg
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Serge
8 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Serge
Séjour de 4 nuits en juin 2017
10/10 Excellent
Daniela, Fribourg
6 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le top!
Daniela
Séjour de 3 nuits en juin 2017
6/10 Satisfaisant
clem, meaux
12 nov. 2016
Hotel agréable
clem
6/10 Satisfaisant
Lawrence
9 déc. 2015
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Petra, Schilde
21 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable
Petra
8/10 Bien
Christophe, Alsace
24 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excentré, mais au calme.
Christophe
8/10 Bien
Gt33, France
5 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lits de qualité
Gt33
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
27 juil. 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Biennes
6 janv. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Confort
Biennes
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Heather
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Michelle Sardón le 26 avr. 2024
Dear Heather,Thank you for taking the time to let us know that you had a great stay and that you especially enjoyed the great service, our closeness to the subway and the delicious food you had for breakfast and dinner. We are looking forward to welcome you once again in our house and continue giving you a great time in Vienna or in any of our NH houses. Best regards, Michelle SardónAssistant Front Office Manager
8/10 Bien
Luca
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luca
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 8 avr. 2024
Dear Luca, Thank you so much for taking the time to let us know that you had a lovely stay in our hotel. It makes us happy to know that our guests are happy in our house. We are looking forward to your next visit. Best regards, Matthias Pichl - Front Office Manager
10/10 Excellent
Linda, Fort Collins
31 mars 2024
Linda
Séjour de 5 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Ivan
24 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ivan
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Michelle Sardón Assistant front office manager le 8 avr. 2024
Dear Ivan, Thank you so much for taking the time to let us know that you had a lovely stay in our hotel. It makes us happy to know that our guests are happy in our house. We are looking forward to your next visit. Best regards, Michelle Sardón Assistant front office manager
10/10 Excellent
Commeletia
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Commeletia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 11 mars 2024
Dear Commeletia, thank yo for choosing our NH Danube Hotel as yours while you visited Vienna. It makes us very happy to know that you had a lovely stay and specially enjoyed our friendly staff, the excellent location and our silent and comfortable rooms. We are looking forward to welcome you once again. Best regards, Matthias Pichl - Front Office Manager
10/10 Excellent
Ezra
Voyage d’affaires
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ezra
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 22 févr. 2024
Dear Mrs. EzraGreat feedback like yours is always very much appreciated and we are very happy to hear that you had a fantastic experience at the NH Wien Belvedere. It is such a pleasure to read the lauding words about the friendliness of our staff and of course I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. We constantly aim to provide our guests with the finest of facilities and services and we thank you again for staying at our hotel and for your feedback. We would be very happy welcoming you soon again here in Vienna. With best regards,
2/10 Horrible
Egon
Voyage en groupe
3 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Alter Kasten mit sehr hohen Parkgebühren!
Egon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 5 févr. 2024
Dear Egon, thank you for taking your time to write a review. We are very happy that you fully enjoyed our service. And we do not have our own parking, but there are different parking houses with different prices around. Please next time, ask to our team and we will gladly inform you about all your options. We are looking forward to welcome you again in our house. Best regards, Matthias Pichl - Front Office manager
10/10 Excellent
Tarcisio
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tarcisio
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 6 févr. 2024
Dear Tarcisio, Thank you for taking your time to write a review about your stay. It is our pleasure to know that you had a great stay at the NH Danube City Hotel and that you especially enjoyed our closeness to the underground station, the possibility to park for free on the street at nights and during the weekends, the friendliness and service of our team, our large, functional and well-kept rooms. We are very looking forward to your next visit. Please receive our warmest regards, Matthias Pichl - Front Office Manager
10/10 Excellent
Andrej
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrej
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 5 févr. 2024
Dear Andrej, thank you for taking your time to write a review. We are very happy that you fully enjoyed our service. And we do not have our own parking, but there are different parking houses with different prices around. Please next time, ask to our team and we will gladly inform you about all your options. We are looking forward to welcome you again in our house. Best regards, Matthias Pichl - Front Office Manager
10/10 Excellent
Amner
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amner
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 8 févr. 2024
Dear Amner, thank you very much for taking the time to review your stay. We are glad to read you enjoyed your stay to the fullest and we could meet your expectations. We are already looking forward to welcome you back soon! Best regards, Matthias Pichl - Front Office Manager
10/10 Excellent
E
1 janv. 2024
E
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 8 févr. 2024
Dear E, thank you very much for taking the time to review your stay. We are glad to read you enjoyed your stay to the fullest and we could meet your expectations. We are already looking forward to welcome you back soon! Best regards, Matthias Pichl - Front Office Manager
10/10 Excellent
Bahman
30 déc. 2023
Bahman
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 8 févr. 2024
Dear Bahman, thank you very much for taking the time to review your stay. We are glad to read you enjoyed your stay to the fullest and we could meet your expectations. We are already looking forward to welcome you back soon! Best regards, Matthias Pichl - Front Office Manager
8/10 Bien
Bernhard
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bernhard
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Isabel
Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabel
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 22 déc. 2023
Dear Isabel, Thank you very much for taking your time to let us know that you enjoyed your stay. It makes us very happy to know that you especially enjoyed the comfortable beds, the friendliness of our team, the good and varied breakfast, the nice location and the view. We are looking forward to welcome you once again in our house. Kindest regards, Matthias Pichl - Front Office Manager
10/10 Excellent
Arnaud
15 déc. 2023
Arnaud
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
SOZOS
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
SOZOS
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
SIMMONE
11 déc. 2023
SIMMONE
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Norio
8 déc. 2023
Norio
Séjour de 6 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Kinga
Voyage d’affaires, Voyage en couple
4 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kinga
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Michelle Sardón le 12 déc. 2023
Dear guest, Thank you for taking your time to write your feedback. We ae sorry to know that we did not fulfil your expectations. We try to get better everyday to give the best possible experience to our guests so we take your opinion as an opportunity to see how we can improve. In order to have the sauna ready and without any disruptions and to give the right information, it functions everyday from 18 to 22 hours. Guests do not have to book but it has a limited capacity. Our superior rooms count with Nespresso machines, and in the rooms there are 3 different kinds of coffee that can be prepared, the difference is the intensity. We try to make our breakfast as varied as possible, and you can find from cold to warm dishes and drinks, as well as suitable for every kind of diet. We also want to share with you that a renovation is on the way, maybe if you decide to give us another opportunity, you will be able to enjoy the new fresh house.We hope that you can give the NH family a new opportunity and we will make our best to surpass your expectations. Best regards,Michelle SardónAssistant front office manager
8/10 Bien
Eric
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
3 déc. 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 8 déc. 2023
Dear Eric, Thank you for letting us know that you had a wonderful stay in our house. We are very glad to know that you especially enjoyed the cleanliness, our team, the breakfast and the location. We are looking forward to welcome you once again in our house. Please receive our warmest regards, Matthias Pichl - Front Office Manager
2/10 Horrible
juhwan
29 nov. 2023
juhwan
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Matthias Pichl, Front Office Manager le 3 déc. 2023
Dear Juhwan, thank you for taking the time to review your stay with us. We are very sorry to read that you not have been satisfied with our services. We trying always to make the best stay for our guests. Please be assured that I will forward your feedback to our responsible manager who will take care of this topic. We would appreciate if you give us another chance to proof you that we can do better. Best regards, Matthias Pichl - Front Office Manager
8/10 Bien
Valeria cheyenne
28 nov. 2023
Valeria cheyenne
Séjour de 3 nuits en novembre 2023