Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Alain
25 juil. 2022
Alain
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Iva Milicevic - Front Office Agent le 26 juil. 2022
Dear guest,
thank you for your stay. We are so glad you enjoyed your stay and that you informed us about it. We hope to welcome you back very soon and wish you a nice week.
Best regards,
Iva Milicevic - Front Office Agent
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Melia Vienna le 6 nov. 2021
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns so ein tolles Feedback zu schreiben!
Es ist schön zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt im Hotel Melia Vienna genossen haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
Selina Tabernig - Front Office Agent
6/10 Satisfaisant
Guillemin
7 oct. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien mais pas digne d’un 5*
Guillemin
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Hotel Melia Vienna le 10 oct. 2021
Dear Mr Guillemin,
first I want to thank you for taking the time to write a feedback and get in touch with us. We can only improve our service by getting in direct contact with our customers and are trying to keep our standards high at all times.
We are happy to hear that you have enjoyed the unique architecture of the hotel and the rooms.
Nevertheless, we are sorry to hear that you have experienced a few struggles during your stay. Please note that due to COVID the hotel has to follow restrictions, which also prohibit providing amenities like kettles, hair dryers etc. in the room. Of course it is possible to bring all those things up to the room at any time by calling the Reception directly. We are sorry to hear that you have experienced a rather long waiting time, we are always trying to process the request as quickly as possible.
We hope to be able to convince you of our high standards on your next visit and would be very happy to welcome you back again soon.
Please do not hesitate to contact us at any time if you have any further requests, questions, or feedback.
Kind regards,
Selina Tabernig
Front Office Agent – Hotel Melia Vienna
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 15 déc. 2020
Dear guest,
Thank you very much for choosing our Hotel Melia Vienna and for your fantastic feedback!
We are very pleased that you spent wonderful days at our hotel and are already looking forward to welcoming and pampering you again soon.
Best regards,
Astrid Zupan
10/10 Excellent
Irfan
Voyage d’affaires
6 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Irfan
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager - Meliá Vienna le 12 févr. 2020
Dear Irfan,
Thank you very much for your excellent rating. We really appreciate it!
It was a pleasure having you at Meliá Vienna and we are looking forward to welcoming you back soon.
Best Regards,
Astrid Zupan
10/10 Excellent
Lucie
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lucie
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Meliá Vienna le 30 août 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your kind review. We are looking forward to welcoming you back to Meliá Vienna in the not too distant future!
Best regards,
Antonina Simoshina,
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
2 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de George K. le 10 juil. 2019
Dear Guest.
Thank you for taking the time to write this review.
Kindly be informed that you have opted for a non refundable reservation which allows you to reserve a hotel room for a lower price. This type of reservation cannot be cancelled without a cancellation fee. Our hotel does offer more flexible rates which allow you to cancel in advance and get a refund.
We highly appreciate your feedback and looking forward to your next stay at the Meliá Vienna. For any further assistance, please do not hesitate to contact us.
Best regards,
4/10 Médiocre
ALINE
13 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ALINE
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Meliá Vienna le 17 juin 2019
Dear ALINE,
thank you for taking the time to rate your recent stay at Meliá Vienna.
It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our guests.
It would be our pleasure to host you again in the not too distant future:
Cordially,
Antonina Simoshina,
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Meliá Vienna le 28 mai 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to rate your recent stay at Meliá Vienna.
It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests.
It would be our pleasure to host you in the near future again!
Kind Regards,
Antonina Simoshina,
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short stay in Vienna for meeting
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
8/10 Bien
felix, clermont ferrand
25 août 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Quatre étoiles à débattre ?
felix
Séjour de 14 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Pierre, 75007
20 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre
Séjour de 4 nuits en juin 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 avr. 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2018
10/10 Excellent
Alexandre
27 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
JMF, GRENOBLE
9 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
la plus haute tour, gratte ciel
JMF
10/10 Excellent
Saifon, Paris
28 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant et bien desservi
Saifon
10/10 Excellent
Juan
24 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juan
8/10 Bien
Kevin
26 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Kevin
8/10 Bien
Pierrette
12 oct. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel moderne et classe mais pas central
Pierrette
8/10 Bien
Peggy, Paris
18 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de rêve
Peggy
6/10 Satisfaisant
Sébastien, Paris
17 août 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bon hôtel, mais ce n'est pas un véritable 5 étoile
Sébastien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top
Voyageur vérifié
8/10 Bien
aude
14 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sejour très agréable tout confort et avons appreci
aude
6/10 Satisfaisant
vincent h.
31 déc. 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
séjour en couples
vincent h.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 juil. 2015
Les points forts : Confort de la chambre
Très commode et confort
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Guybrush
4 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon séjour pour Nouvel An
Guybrush
6/10 Satisfaisant
lebohneurestpasloin
19 janv. 2015
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Hiver à Vienne MELIA
lebohneurestpasloin
2/10 Horrible
Qi
Voyage d’affaires
22 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Qi
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
George Philip
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George Philip
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Simrat
Voyage en famille
12 mai 2024
Simrat
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Daniela Wiesner Guest Experience Manager - le 14 mai 2024
Dear Simrat,Thank you for taking the time to share your feedback.We are truly sorry to hear that your stay did not meet the high standards we strive to uphold. We pride ourselves on our meticulous housekeeping services and regret to learn that there was an oversight in cleaning your room. Please rest assured that this is not indicative of our usual service culture. Additionally, while we receive many compliments on our room experience, including the spaciousness of our shower areas and the natural light through our floor-to-ceiling windows, we understand that preferences vary and apologize if this aspect did not meet your expectations. We are continuously working to enhance our guest experience, and your comments are invaluable in this process.We hope we can welcome you back in the future.Kind regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"
4/10 Médiocre
Gurkiran
Voyage en famille
12 mai 2024
Gurkiran
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Daniela Wiesner Guest Experience Manager le 14 mai 2024
Dear Gurkiran,Thank you for taking the time to review your stay.We regret to hear that your experience with room cleanliness did not meet your expectations. Our team prides itself on maintaining the highest standards of cleanliness and guest satisfaction, and we truly apologize if we fell short in this instance. Additionally, we note your comments regarding the lighting and mirror in the room. While our rooms are designed to offer a modern and comfortable environment, we understand that personal preferences vary, and we're always looking for ways to improve the room experience for our guests.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"
10/10 Excellent
eunjoo
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
eunjoo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Daniela Wiesner Guest Experience Manager le 29 avr. 2024
Dear Eunjoo,Thank you for taking the time to review your recent stay.We're delighted to hear that the high ceilings, magnificent views, and the comfort of our large beds contributed to a memorable room experience for you. Your appreciation for our clean facilities and the breadth of amenities provided underscores our commitment to service culture. It's wonderful to know that our gastronomic experiences, including the breakfast buffet, met your expectations. Furthermore, we are glad our location allowed for convenient subway access to the heart of Vienna, making your exploration of the city effortless.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"
10/10 Excellent
Judith
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Daniela Wiesner Guest Experience Manage le 23 avr. 2024
Liebe Judith,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.wir danken Ihnen herzlich für Ihr positives Feedback und freuen uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer und die exklusiven Vorzüge unserer The Level Lounge in vollen Zügen genossen haben. Es ist wunderbar zu hören, dass Ihr Aufenthalt bei uns sehr angenehm war und Sie die hochwertigen Annehmlichkeiten Ihres Zimmers schätzen konnten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"
4/10 Médiocre
Matt
Voyage d’affaires
10 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Daniela Wiesner
Guest Experience Manager - Meliá le 11 avr. 2024
Dear Matt,Thank you for taking the time to share your review.The comfort and convenience of our guests are top priorities and we are sorry that the room temperature was not ideal. Rest assured we are having our maintenance team look into this and regret we were not able to find a solution to allow you to fully enjoy your stay.Should you ever come back to Vienna, please do let us know.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"
10/10 Excellent
Mark
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Daniela Wiesner
Guest Experience Manager - Meliá le 7 avr. 2024
Dear Mark,It was a pleasure to receive this kind review of your time with us.We are thrilled to hear you found our hotel architecturally stunning and appreciated the ease of access from the airport. Your accolades for the beautiful views and great service are truly valued, and it is delightful to know that these aspects contributed positively to your room experience. Our team is dedicated to maintaining high standards of cleanliness and we are glad this was reflected during your stay.We hope to welcome you back soon.Best wishes,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"
8/10 Bien
Alex
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Kerrie
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerrie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Daniela Wiesner
Guest Experience Manager - Meliá le 23 mars 2024
Dear Kerrie,Thank you for sharing this lovely review.We're delighted to hear that our team's service culture made a positive impact on your stay and that the breathtaking views from our rooms and the 57 lounge added to the enjoyment of your visit. It's also wonderful to know that our location provided convenient transport links and a pleasant atmosphere for your explorations into the city. We're honored by your recommendation and appreciate your high ratings on room cleanliness, hotel condition, and service, though we note there's room to enhance the room amenities experience further.We look forward to the opportunity to welcome you back for another memorable stay. Warm regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"
8/10 Bien
Tishka
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tishka
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Fernando
22 févr. 2024
Fernando
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Mario, Palermo
Voyage en couple
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniela Wiesner Guest Experience Manager le 5 févr. 2024
Gentile Mario,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo molto felici di sapere che la sua permanenza nel nostro albergo sia stata in generale molto positiva. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante e le sue parole, oltre ad essere una grande gratificazione, ci incoraggiano a proseguire su questa strada.Speriamo di avere molto presto il piacere di ospitarla di nuovo. Cordiali Saluti,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"
4/10 Médiocre
Niamh
30 janv. 2024
Niamh
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buen hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Daniela Wiesner
Guest Experience Manager - Meliá le 29 janv. 2024
Estimado huésped,Gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo a compartir su experiencia con nosotros.Nos complace mucho saber que encontró su habitación a su gusto, destacando su amplitud, comodidad y las hermosas vistas, así como la modernidad y limpieza del baño y la calidad de nuestro Dream Maker colchón. Lamentamos que el desayuno no haya cumplido con sus expectativas y que haya percibido una espera en el servicio; su apreciación es muy valiosa para nosotros y nos permite mejorar continuamente la calidad de nuestras experiencias gastronómicas.Nos encantaría recibirle en otra ocasión. Atentamente,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"
10/10 Excellent
Mohammad Rafiq
Voyage en groupe
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammad Rafiq
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Daniela Wiesner
Guest Experience Manager - Meliá le 30 janv. 2024
Dear Rafiq,It's a real reward to receive such a great review.We're thrilled to hear that the quality of our rooms met your expectations and that you enjoyed the breathtaking views from the 57th floor. It's also wonderful to know that Mohsen provided you with exceptional service during your stay. Your kind words are a testament to our team's dedication to delivering an unforgettable experience.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"
10/10 Excellent
Kingsley
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kingsley
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Daniela Wiesner
Guest Experience Manager - Meliá le 31 janv. 2024
Dear Kingsley,Thank you for taking the time to review your stay.We are thrilled to hear you had a perfect stay and appreciated the cleanliness of your room, the service provided by our team, and the amenities available. Our staff strives to maintain the highest standards of cleanliness, and we're delighted to know this was reflected during your visit. The dedication to service is a cornerstone of our hotel's ethos, and your recognition of our efforts is greatly appreciated. We're also glad that you enjoyed the room amenities; from the Dream Maker mattresses to the RITUALS toiletries, we aim to provide a luxurious and comfortable experience for all our guests.We look forward to the opportunity to welcome you back for another exceptional stay in Vienna.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024