Avis sur Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast
Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast
1 Cook Street, Victoria, BC
Avis
9,2
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
6 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Dashwood Manor le 6 oct. 2021
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Julie, Chicoutimi
Voyage en famille
8 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Max le 8 sept. 2021
Thank you for the great review, and we hope to see you soon in the near future!
10/10 Excellent
Patrick
6 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vacances
Patrick
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Max le 7 sept. 2021
Thank you for the great review! We hope to see you again in the near future!
10/10 Excellent
Axel
26 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Axel
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Christy Z. le 14 juil. 2019
Dear Guest:
On behalf of all the staffs at Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast, we would like to thank you for taking your precious time to submit our real time feedback ☺ Please be assure that we will be using your valuable comment to improve all aspects of our accommodation and services for the future!
Thank you so much for choosing to stay with us for your recent visit to Victoria! We hope your stay would make the highlight of your trip and we are looking forwards to welcoming you back again in the near future!
Sincerely yours,
Christy Z.
Owner
10/10 Excellent
sandra, montreal, quebec
2 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien aimé
sandra
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
10/10 Excellent
marthe, montreal,qc
2 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bed and breakfast a victoria
marthe
Réponse de Dashwood Manor le 1 mai 2017
Merci beaucoup de prendre le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous attendons votre prochaine visite.
10/10 Excellent
craig
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
craig
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
edward, Nanaimo
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
edward
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Stephen John, Calgary
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Stephen John
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk Team le 21 mai 2024
Hi Stephen, Thank you for your feedback. We apologize for the issues you encountered during your stay. We're addressing the broken chair immediately by replacing it. The smoke detector issue is being resolved to prevent future disturbances. It is due to low battery, which will be replaced. Also we’re glad to hear you enjoyed the dining service and location. Your comments help us improve, and we hope to provide a better experience to all of our guests.Best regards,Dashwood Manor
10/10 Excellent
Marg
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marg
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Steve
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Victoria
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Marie
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Laura
7 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Yueru
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yueru
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Yueru,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to see you again in the future!Warm regards,
8/10 Bien
Roger
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Roger
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Roger,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us as well as the location of our property! We will be sure to pass your compliments on to our staff members.Regarding your observations about the property, we take your feedback seriously. We apologize for any inconvenience caused by the issues you mentioned, such as the need for window washing, blinds maintenance, and landscaping tidying. We are committed to addressing these areas promptly to enhance the overall guest experience.We look forward to welcoming you back! :)Warm regards,
4/10 Médiocre
Arlene
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arlene
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Max le 3 mai 2024
Hi Arlene,I would like to apologize for the stressful experience. The door code we have sent was not delivered. I have reached out the Expedia platform. This is due to a recent technical issue for the messaging system on the Expedia booking platform. This is a system wide situation we have experienced with the booking platform. We have since escalated this situation to them. Also we have been calling our guests directly for the codes just in case, and will be texting our guests as well. Sincerely,Dashwood Manor
10/10 Excellent
Ashley-Gail
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley-Gail
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Max le 3 mai 2024
Hi Ashley,We're glad that you've enjoyed your stay at the Dashwood Manor. We hope to see you again in the near future!Best regards,Dashwood Manor
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Max le 3 mai 2024
Hi Michael,We're glad that you've enjoyed your stay at the Dashwood Manor, and that you've enjoyed the soaker tub. We have many other different rooms as well for you to try. We hope to see you again to see you again in the near future!Best regards,Dashwood Manor
8/10 Bien
Katherin Paola
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherin Paola
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Garrett
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Garrett
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Juanita
15 avr. 2024
Juanita
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Erin
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Erin,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to see you again in the future!Warm regards,
6/10 Satisfaisant
Helen, Burnaby
12 avr. 2024
Helen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Max le 3 mai 2024
Hi Helen,Thank you for your review. If there is anything you would like to share, that could help improve your experience, please let us know! Dashwood Manor
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Barbara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Ross
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ross
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
HELANA
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HELANA
10/10 Excellent
Lacey
Voyage en couple
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lacey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Brent
29 mars 2024
Brent
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Brent,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to see you again in the future!Warm regards,
8/10 Bien
Brent
28 mars 2024
Brent
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Devon
28 mars 2024
Devon
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Devon,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to see you again in the future!Warm regards,
10/10 Excellent
Devon
Voyage en famille, Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Devon
10/10 Excellent
Dakota
26 mars 2024
Dakota
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Dakota,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to see you again in the future!Warm regards,
10/10 Excellent
Earl
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Earl
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Earl,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to see you again in the future!Warm regards,
10/10 Excellent
Jeff
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Tiffany
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Tiffany,Thank you for being a valued guest at Dashwood Manor during your multiple stays. We greatly appreciate your loyalty and are thrilled to hear that your experiences have consistently been excellent. Your kind words about our staff, breakfasts, and unique rooms warm our hearts. The Dorset room is indeed a gem, and we’re delighted that it’s your favorite. :)We look forward to welcoming you back again for another memorable stay! Warm regards,
10/10 Excellent
Candis
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Candis
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Candis,Thank you for your feedback! We appreciate your kind words about our location and our staff! Also, we’re glad you enjoyed our breakfast :)We look forward to seeing you again in the future! Warm regards,
10/10 Excellent
Shubham
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shubham
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Shubham,Thank you for choosing to stay at Dashwood Manor during your recent visit to Victoria. We are thrilled to hear that you had a memorable experience and appreciated our beautiful property and well-maintained facilities.Your kind words about Ana, Chef and our entire staff warm our hearts! Your endorsement means a lot, and we look forward to welcoming you back for your next stay in Victoria.Warm regards,
10/10 Excellent
Sarah
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Sarah,We are delighted to hear that you had a memorable experience and enjoyed our unique building and beautiful character home.Also, we appreciate your kind words about our location and our breakfast!We look forward to welcoming you back whenever your travels bring you to our area.Warm regards,
10/10 Excellent
Rick
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rick
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Rick,Thank you for the excellent review! :) We are glad to hear that you enjoyed staying at the Manor! We hope to see you again in the future! Warm regards,
10/10 Excellent
Christina
3 mars 2024
Christina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Christina,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to see you again in the future!Warm regards,
10/10 Excellent
Andrea
3 mars 2024
Andrea
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dashwood Manor Seaside Bed & Breakfast Inn le 7 mai 2024
Hi Andrea,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to see you again in the future!Warm regards,
10/10 Excellent
Louella
27 févr. 2024
Louella
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Lynka
27 févr. 2024
Lynka
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Patricia
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 8 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Christina
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Zachariah
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zachariah
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Shuk
20 févr. 2024
Shuk
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dashwood Manor FD team le 21 févr. 2024
Hello Shuk,We apologize for the oversight regarding the chocolate sauce. We've spoken to our chef since, and have taken in account that not all guests love chocolate sauce with their pancakes. We'll serve it on the side next time. We do list our breakfast menu at the sign by the breakfast room entrance. We also encourage our guests to notify us of any dietary preferences beforehand, so that our chefs can better cater to dietary requests or preferences. We appreciate your input and hope to better meet your expectations in the future.Sincerly,Dashwood Manor
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Dashwood Manor FD Team le 21 févr. 2024
Hi Stephen,Thank you for your kind review! We will share this with our service team and chef.Have a great day and we hope to see you again in the future!Best regards,Dashwood Manor