Avis sur Holiday Inn Express Hotel & Suites Ventura, an IHG Hotel
Holiday Inn Express Hotel & Suites Ventura, an IHG Hotel
1080 Navigator Dr, Ventura, CA
Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
28 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Marie-Violaine
27 août 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Marie-Violaine
Séjour de 1 nuit en août 2018
8/10 Bien
Michel
16 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
Séjour de 3 nuits en août 2017
8/10 Bien
herve
23 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
holiday inn ventura ca
herve
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
6/10 Satisfaisant
Thierry, Montanay
1 août 2015
Thierry
Réponse de Guest Services le 7 nov. 2015
Thank you for taking time writing your review.
10/10 Excellent
Andy
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 27 mai 2024
Thank you!
10/10 Excellent
Richard
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 13 mai 2024
Thank you! Glad you liked our property.
10/10 Excellent
Sheryl, Reynoldsburg
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheryl
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 7 mai 2024
Thank you for the nice review. Really appreciate the feedback. We hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Maude
Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Maude
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 6 mai 2024
Sorry for your experience. There was a Hotel System Outage for some of the properties that utilize the same system as we do. There is Night Staff on and a bell at the desk when the door is closed for Security purposes. Just had to ring the bell or call the property directly. I apologize anyhow because should not have occured.
10/10 Excellent
Elizabeth
6 mai 2024
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 27 mai 2024
Thank you!
10/10 Excellent
Alma
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alma
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 1 mai 2024
Thank you for the nice review. Really appreciate your business and hope you will stay with us in the near future once again. Cheers!
8/10 Bien
Linda
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 23 avr. 2024
Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Larry
Voyage en famille, Voyage d’affaires
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 23 avr. 2024
Thank you for staying with us. Glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Erin
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 19 avr. 2024
Thank you! Glad you enjoyed your stay and hope you will be back with us soon.
2/10 Horrible
Mario, Los Angeles
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
18 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 19 avr. 2024
Thank you for staying with us. I sincerely apologize for the inconvenience you experienced with us. We hope you will give us another opportunity to serve you in the future.
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Lisa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 15 avr. 2024
Thank you! Hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Ronald
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 12 avr. 2024
Thank you!
10/10 Excellent
PAUL
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PAUL
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us. Sorry about the parking charge. This property has always charged for parking as it is located in the marina harbor which will start charging for parking too.
10/10 Excellent
Ruth
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 1 avr. 2024
Thank you for the nice review. We look forward to hoping you will return with us.
6/10 Satisfaisant
Eliezer
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eliezer
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 25 mars 2024
Thank you for staying with us. We hope you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Ronald
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Équipements
Ronald
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 18 mars 2024
Thank you! Glad you enjoyed your stay.
4/10 Médiocre
Michael
16 mars 2024
Les points faibles : Propreté
Michael
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 18 mars 2024
I apologize for whatever you experienced with us. I will be sure to take care of you in some way next time in the area.
10/10 Excellent
Anne
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely Stay
Anne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 26 févr. 2024
Thank you! We hope to see you back again soon.
2/10 Horrible
Henry
18 févr. 2024
Henry
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 25 mars 2024
Thank you for staying with us but we do deeply apologize for the inconvenience you encountered during your stay.
6/10 Satisfaisant
George
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us. We understand that but now a days you go anywhere there are signs about liability and not responsible for any damages. All these sites now have a clause notifying the potential Guests about additional charges maybe held at such and such property. Anyway, I completely understand but policies are put forth that we must follow.
8/10 Bien
Brittney
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place.
Brittney
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 15 févr. 2024
Glad you enjoyed your stay with us. Great photo! Sorry about the bleach smell. Will have to look into that.
6/10 Satisfaisant
Riza
Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Riza
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 12 févr. 2024
Thank you for staying with us. Sorry we were unable to accommodate your room with proper supplies. Our Rooms for two Guests are suppose to come with two sets of towels and two rolls of toilet paper. Regarding the porch light you must have stayed in the Renovated building and the developer and the Habor Marina asked for when renovating that we put Security Balcony lights that stay on all night long for more Security lighing on our side of the Marina. Unfortunately, that is the way it is but we are working to see if the Harbor will allow us to put switiches on each balcony.
10/10 Excellent
Toni
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toni
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 2 févr. 2024
Thank you!
10/10 Excellent
Nicholas
Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 2 févr. 2024
Glad you enjoyed the stay. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Ashton
20 janv. 2024
Ashton
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 12 févr. 2024
Thank you! Glad you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
JONG
8 janv. 2024
JONG
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 23 janv. 2024
Thank you! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Victor
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable bed with fresh coastal breeze
Victor
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 23 janv. 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you back soon. Glad you enjoyed your stay.
6/10 Satisfaisant
Dakota
3 janv. 2024
Dakota
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Danny Efron, General Manager le 23 janv. 2024
Thank you! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One of the best hotels in Ventura
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 1 janv. 2024
Thank you for staying with us and very happy that everything went well. We hope to see you again! Happy New Year!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 30 déc. 2023
Thank you for staying with us and sharing your experience. I am glad you enjoyed your stay but apologize for the inconvenience with the breakfast issues. We hope you will give us another opportunity to serve you.
10/10 Excellent
laura
29 déc. 2023
laura
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 23 janv. 2024
Thank you! We hope to see you back soon!
10/10 Excellent
Kristy
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 18 déc. 2023
Thank you!
10/10 Excellent
ANN
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANN
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 11 déc. 2023
Thank you!
10/10 Excellent
Jamie
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 11 déc. 2023
Thank you! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Kathryn
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 11 déc. 2023
Thank you! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Yevgeniy, west palm beach
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yevgeniy
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 28 nov. 2023
Thank you! Glad you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Shannon
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 28 nov. 2023
Thank you! Glad you enjoyed your stay with us. Yes, our buildings are really long due to the size of our Guest Rooms which are larger than most. Not sure if you were aware but we have a bridge that connects both of our buildings including the Four Points next door. We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Maria, Corona
Voyage en famille
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 28 nov. 2023
Thank you! Glad you enjoyed the property. Hope to see you back soon.
2/10 Horrible
Alejandro
Voyage d’affaires
20 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alejandro
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 21 nov. 2023
Thank you for giving us a try. I apologize for the experience.
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en famille
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 20 nov. 2023
Thank you! We hope to see you again in the near future.
8/10 Bien
steve
Voyage avec des animaux de compagnie
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
steve
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 20 nov. 2023
Thank you! Sorry you disagree with the Pet Fee but we are in line with our Competitors and some are even more unless you go to a lower type of Brand Property.
10/10 Excellent
Lee, San Diego
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 20 nov. 2023
Thank you!
10/10 Excellent
Timothy
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Timothy
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 11 nov. 2023
Thank you!
10/10 Excellent
Hallie
6 nov. 2023
Hallie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 7 nov. 2023
Thank you! We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Kathie
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Kathie
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Danny Efron, General Manager le 7 nov. 2023
Thank you! We hope to see you back soon.