Avis sur Sandman Hotel Vancouver Downtown
Sandman Hotel Vancouver Downtown
180 W Georgia St, Vancouver, BC
Avis
7,6
Bien
7,6/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
francoise
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
francoise
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 29 mars 2024
Dear Francoise,Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you found our staff attentive during your stay.Your satisfaction is important to us, and we're pleased that our team members made a positive impression on you. Providing excellent service is our top priority, and we're glad that they met your expectations.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another great stay in the near future.
10/10 Excellent
Pier-Olivier
19 févr. 2024
Pier-Olivier
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Catherine
Voyage en couple
19 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 5 nov. 2023
Good Day Catherine,Thank you for your feedback and four-star review. We appreciate your positive comments about our friendly staff, the convenience of our luggage storage service, and the prompt repair of pool facilities. We apologize for the cleanliness issue you encountered in the bathroom, and we are taking steps to address this concern.We are pleased to hear that you found our hotel well-located, quiet, and affordable. Your feedback is invaluable, and we hope to have the opportunity to welcome you back to the Sandmain Hotel during your next visit to Vancouver.Warm regards,
6/10 Satisfaisant
Brigitte
27 sept. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Brigitte
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Derar H.| Duty Manager le 28 sept. 2023
Dear Brigitte,Thank you for the time to leave us a review, hope to see you very soon with a better stay experience.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Catherine
12 sept. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Plus que médiocre
Catherine
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 19 sept. 2023
Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour ne correspondait pas à vos attentes, Catherine. Nous mettons tout en œuvre pour améliorer nos services et nous espérons sincèrement que vous nous donnerez une autre chance lors de votre prochain voyage.
10/10 Excellent
richard, lasalle
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
richard
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 24 juil. 2023
Good Day Richard,Thank you for the perfect 5* review out team was excited to learn of your perfect stay and look forward to welcoming you back in the futurem
4/10 Médiocre
Yvan
7 juil. 2023
Yvan
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Derar H.| Duty Manager le 9 juil. 2023
Dear Yvan,Thank you for your giving us the excellent rating regarding your recent stay. We are very happy to know that you enjoyed your overall stay. On behalf of the entire team here and we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Vianney
Voyage en famille
3 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vianney
Réponse de Derar H. | Duty Manager le 3 déc. 2022
Dear Vianney,Thank you so much for your positive review and feedback, and we are so happy to know that you enjoyed your stay with us. looking forward for welcoming you through our hotel door soon!Thanks, and best regards
10/10 Excellent
Mathilde
7 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathilde
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Paul B. Director of Operations le 8 sept. 2022
Dear Mathilde,Thank you for staying with us. We trust your stay was most enjoyable.We look forward welcoming you back again soon.
4/10 Médiocre
Maurice
29 août 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maurice
Séjour de 1 nuit en août 2022
6/10 Satisfaisant
Herve Philippe
Voyage en famille
26 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Herve Philippe
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Paul B. Director of Operations le 10 sept. 2022
Cher Hervé,Merci d'avoir pris le temps de partager vos précieux commentaires. L'expérience que vous décrivez n'est pas caractéristique du niveau de service que nos associés s'efforcent de fournir. Veuillez m'indiquer le meilleur numéro de contact et l'heure pour vous joindre, ou n'hésitez pas à me contacter directement pour discuter plus en détail de votre plainte.
4/10 Médiocre
Pierre
Voyage en groupe
10 août 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Paul B. Director of Operations le 10 août 2022
Cher Pierre,
Merci d'avoir pris le temps de partager avec nous comment nous aurions pu améliorer votre séjour.
Je suis désolé d'apprendre que nous n'avons pas répondu à vos attentes, car ce n'est pas l'expérience que nous souhaitons que vous viviez lorsque vous séjournez chez nous.
Soyez assuré que chacun de nos invités est important pour nous. N'hésitez pas à me contacter directement lors de la planification de votre prochaine visite.
Encore une fois, merci pour vos commentaires et nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau.
10/10 Excellent
Martine
Voyage en famille
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martine
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Paul B. Director of Operations le 7 août 2022
Chère Martine,
Merci d'être resté. Merveilleux que vous ayez apprécié nos chambres et notre piscine récemment rénovées.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau.
6/10 Satisfaisant
Sarah
31 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Sarah
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Paul B. Director of Operations le 31 juil. 2022
Chere Sarah
Merci de nous avoir choisis et regrettons les inconvénients lors de votre séjour. Ils ne sont certainement pas conformes à nos attentes ou aux expériences de la majorité de nos clients.
Nous attendons avec impatience l'occasion de vous accueillir à nouveau dans le futur.
Salutations,
8/10 Bien
Francois
13 avr. 2022
Francois
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de Paul B-Director of Operations le 15 avr. 2022
Dear Francois,Thank you so very much for taking the time wirite. We are so thrilled to have provided you the perfect guest experience, and we hope to welcome you back soon. Thank you!
4/10 Médiocre
Olga Lucia
1 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olga Lucia
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Paul B-Director of Operations le 6 oct. 2021
Chère Olga Lucia, Merci pour votre avis et vos commentaires. Nous nous excusons pour les difficultés que vous avez rencontrées lors de votre dernier séjour, et les notes que vous nous avez fournies seront traitées dans les plus brefs délais pour tous les futurs clients. Si vous avez l'amabilité de nous fournir d'autres commentaires afin que nous puissions rectifier vos préoccupations, ce sera très apprécié. Merci beaucoup d'être resté avec nous et nous espérons avoir de vos nouvelles bientôt.
6/10 Satisfaisant
Sébastien
30 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sébastien
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
Manon
12 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé
Manon
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Guest Services - CCC le 13 sept. 2021
Hello Manon, thank you for your 10/10 review! We are so thrilled that you were able to enjoy your stay with us, and we hope to see you back in the near future
10/10 Excellent
Patrick
11 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 12 sept. 2021
Hello Patrick, thank you so very much for your fantastic review! We are so delighted to have provided you the perfect guest experience, and we hope to welcome you back to our hotel soon.
8/10 Bien
Claude
24 août 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Claude
Séjour de 7 nuits en août 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en juillet 2021
Réponse de Paul B-Director of Operations le 20 août 2021
Merci de rester avec nous. Nous espérons que votre séjour a été des plus agréables. Nous espérons vous accueillir bientôt
8/10 Bien
CESAR
Voyage en famille
17 août 2021
Les points forts : Personnel et service
CESAR
Séjour de 8 nuits en août 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 17 août 2021
Hello Cesar, thank you for your review and feedback! We are delighted to have provided you an excellent guest experience, and we hope to welcome you again soon. Thank you for staying with us!
8/10 Bien
Gino
Voyage en famille
13 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel.
Gino
Séjour de 9 nuits en août 2021
Réponse de Paul le 14 août 2021
Cher Gino,
Merci de nous avoir fait part de vos commentaires et d'avoir recommandé notre hôtel à d'autres voyageurs ! Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié nos chambres calmes avec des lits confortables. Nous sommes heureux d'annoncer que les dernières étapes de la mise à niveau de notre ascenseur pour les clients seront terminées la semaine prochaine, nous regrettons que vous ayez été dérangé à l'hôtel pendant les travaux et nous vous remercions de votre patience.
Nous espérons vous accueillir à nouveau dans un proche avenir!
Meilleures salutations,
Paul Banis-Directeur des opérations
8/10 Bien
SOFIANE
Voyage en famille
12 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SOFIANE
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 13 août 2021
Hello Sofiane, thank you for your wonderful review and feedback! We are so pleased to have provided you an excellent stay, and we hope to welcome you again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 août 2021
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juillet 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 10 août 2021
Hello! Thank you for your great review and feedback. We are pleased to have offered you a great guest experience, and we hope to welcome you back to our hotel soon.
4/10 Médiocre
Bianca
7 août 2021
Les points forts : Propreté
Bianca
Séjour de 4 nuits en août 2021
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 août 2021
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 12 août 2021
Hello! Thank you for your review and feedback, as it is your feedback that allows us to truly work towards the perfect guest experience. We are sorry for the difficulties that you experienced during your stay, and we have since corrected the points that you have mentioned for us. If you would be so kind to provide us additional feedback, we will follow up with you as soon as possible. Thank you for staying with us!
8/10 Bien
Marylou
31 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Marylou
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 10 août 2021
Hello Marylou, thank you for you great review! We are pleased knowing that you were able to enjoy your stay with us! We sincerely thank you for your stay and hope to welcome you back to our hotel in the near future.
8/10 Bien
Marie-Neige
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
31 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Généralement bien
Marie-Neige
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 10 août 2021
Hello Marie, thank you for your fantastic review! We are pleased to have provided you a great guest experience, and we hope to see you back with us soon. Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 27 juil. 2021
Hello! Thank you so very much for your fantastic review and feedback! We are pleased to have provided you the perfect guest experience that you deserve, and we hope to welcome you again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 27 juil. 2021
Hello! Thank you for your great review and feedback! I am so delighted knowing that my guest services team were able to provide you excellent service! Thank you so much for the points that you have made for us, as I will be speaking with my department managers to have them rectified for all future guests. Thank you so much for your feedback and I hope to welcome you again soon!
10/10 Excellent
Kevin Habib
Voyage en groupe
22 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin Habib
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 22 juil. 2021
Hello Kevin, thank you for your spectacular review! We are so pleased to have provided you the perfect guest experience, and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 19 juil. 2021
Hello! Thank you for your fantastic review! We are so pleased to have provided you the absolute perfect guest experience, and we look forward to welcoming you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 19 juil. 2021
Hello! Thank you so much for your excellent review and feedback! We are so pleased knowing that you thoroughly enjoyed our fantastic location in the heart of downtown Vancouver. We look forward to welcoming you again soon, and thank you for staying with us!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Joseph Lee GM le 19 juil. 2021
Hello! Thank you for your review and feedback. We are sorry to see the difficulties that you experienced during your stay with us. We would sincerely appreciate the opportunity to discuss further with you so that we can rectify your concerns, please let us know and we will be happy to follow up with you as soon as possible. Thank you for your stay and we hope to hear from you soon!
8/10 Bien
Davinder, Mercer Island
27 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Davinder
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Zahra
26 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Zahra
Séjour de 7 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Adrienne
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Adrienne
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 25 mai 2024
Dear Adrienne,Thank you for sharing your experience and giving us a 4/5 rating. We're glad to hear that, overall, you had a pretty good stay, and that the construction did not affect your sleep.We apologize for any inconvenience caused by the ongoing construction and the tight parking spaces. Your feedback is important to us, and we will work on improving these areas to enhance our guests' experiences.We hope to welcome you back to Sandman Hotel Vancouver Downtown for an even better stay in the near future.
10/10 Excellent
Olivia
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Olivia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 25 mai 2024
Good Day Olivia,Thank you for you perfect 5/5 regarding your recent stay with us. We are glad to hear you had a perfect guest experience and look forward to seeing you again in the near future.
10/10 Excellent
Paola
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paola
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 25 mai 2024
Dear Paola,Thank you for your fantastic 5/5 rating! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Sandman Hotel Vancouver Downtown and found our location convenient with plenty of transport options.We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon in the near future.
6/10 Satisfaisant
Janelle
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 25 mai 2024
Good Day Janelle,Thank you for sharing your experience and providing a 3/5 rating. We apologize for any disappointment caused by the room size and pricing. We understand how important value for money is and regret that we did not meet your expectations.Your feedback is important to us, and we will review our pricing and room standards to improve our offerings. We appreciate your insights and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the near future.
8/10 Bien
Maggie
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Maggie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 25 mai 2024
Good Day Maggie,Thank you for sharing your experience and giving us a 4/5 rating. We appreciate your feedback and are glad to hear that you had a positive stay with us.Your satisfaction is important to us, and we look forward to welcoming you back to Sandman Hotel Vancouver Downtown in the near future.
8/10 Bien
Diane
23 mai 2024
Diane
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 25 mai 2024
Dear Diane,Thank you for sharing your experience and giving us a 4/5 rating. We're delighted to hear that you enjoyed our great location for the SkyTrain.We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back to Sandman Hotel Vancouver Downtown in the future.
10/10 Excellent
Tammie
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 25 mai 2024
Good Day Tammie,Thank you for the perfect 5* rating. We are happy to hear you had a great stay and look forward to welcoming you back in the near future.
6/10 Satisfaisant
Courtney
Voyage en famille
22 mai 2024
Courtney
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 25 mai 2024
Good Day Courtney,Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the ongoing construction and the lack of helpfulness from our front desk staff.Please know that your experience does not reflect the high standards we aim to uphold. We will address these issues internally to ensure improvements are made and that our staff provides the level of service our guests deserve.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back to Sandman Hotel Vancouver Downtown for a more enjoyable stay in the near future.
10/10 Excellent
Ian
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cam Conception-Cordova | Night Manager le 25 mai 2024
Dear Mr. Ian,Thank you for your perfect 5/5 rating! We're thrilled to hear that you appreciated our pet-friendly hotel.We love welcoming furry friends to Sandman Hotel Vancouver Downtown and look forward to hosting you and your pet again in the future.
10/10 Excellent
Greg
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
David
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Eric
Voyage en famille, Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en mai 2024