Avis sur DoubleTree by Hilton Hotel Vancouver
DoubleTree by Hilton Hotel Vancouver
12712 SE 2nd Cir, Vancouver, WA
Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jessica le 13 mai 2024
Good Morning Mark, Thank you for your feedback regarding your most recant stay. I do apologize for the inconvenience of your most recent stay and do thank you for your patience and understanding as we continue with our renovation.
6/10 Satisfaisant
Steve
7 mai 2024
Les points forts : Propreté
Steve
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jessica le 8 mai 2024
Thank you for your feedback!
4/10 Médiocre
Yulien
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yulien
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jessica le 18 avr. 2024
Thank you for leaving feedback regarding your most recent stay. We do apologize for the inconvenience the ongoing renovation has caused during your stay with us. We do hope you will visit us after the remodel.Thank you!
10/10 Excellent
Jana
31 mars 2024
Jana
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 4 avr. 2024
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Zena Emily
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Zena Emily
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jessica le 4 avr. 2024
Hello Zena! I am so glad you had the opportunity to work with our staff! We do hope to see you again soon! Thank you!
2/10 Horrible
Paula
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 4 avr. 2024
Hello Paula, Thank you for your feedback regarding your most recent visit. I do apologize for the inconvenience of the ongoing renovation. We are equally looking forward to the finished product of the renovation and hope you will join us again after the renovation has been completed.Thank you!
4/10 Médiocre
Khushdip
26 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Khushdip
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jessica le 4 avr. 2024
Thank you for your feedback!
2/10 Horrible
Bernadette
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernadette
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica le 4 avr. 2024
Hello Bernadette! Thank you for your feedback and do apologize for the inconvenience the ongoing renovation has caused. We do hope you will join us after the renovation has been completed to enjoy the full splendor of the hotel.Thank you!
6/10 Satisfaisant
John
Voyage en groupe
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jessica le 25 mars 2024
Hello John, Thank you for leaving feedback regarding your most recent stay! I am so glad you had the opportunity to work with Renee! We do apologize for the inconvenience the ongoing renovation has caused and hope you will join us again in the future! Thank you!
4/10 Médiocre
Marcos
Voyage en famille
9 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcos
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jessica le 13 mars 2024
Hello Marcos, We do apologize for the inconvenience of the ongoing renovation. We are actively working to expedite our ongoing renovation which will be addressing the furniture issues within the room. We do hope to see you again after the full renovation! Thank you!
4/10 Médiocre
Malachi
26 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Malachi
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jessica le 28 févr. 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Travis
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Travis
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jessica le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback!
2/10 Horrible
Ryan, Poulsbo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jessica le 22 févr. 2024
Hello Ryan, Thank you for taking the time to leave feedback regarding your stay at our location. We do apologize for the ongoing renovation and do thank you for your Patience while we continue with the renovation process. As the renovation process is very lengthy and fluid, we have provided this information to all of our booking platforms. It does appear the renovation disclosure and dates have been added to this particular platform. Thank you!
4/10 Médiocre
Kellie
18 févr. 2024
Kellie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jessica le 19 févr. 2024
Thank you for your feedback! We do hope you will come back and give us another try after our renovation! Thank you!
2/10 Horrible
Alex
Voyage en famille, Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jessica le 16 févr. 2024
Good Morning Alex, We do apologize for the miscommunication you experienced during your stay. We currently do have our pool and spa down for renovation as listed on the booking platform. We do hope you will join us again after our full hotel renovation! Thank you!
6/10 Satisfaisant
Suzanne
12 févr. 2024
Hidden fee, $30 more than listed
Suzanne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jessica le 12 févr. 2024
Good Morning! We do apologize for the confusion regarding the incidental hold. The 30.00 incidental hold is there in the event anything is charged to the room. In the event nothing is charged to the room that incidental hold does return to your card anywhere from 3-8 days depending on the speed to which your bank processes the dropped hold. We do hope we have cleared up any confusion at this time and hope to see you again soon! Thank you!
2/10 Horrible
Sara
11 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jessica le 12 févr. 2024
Thank you Sara for your feedback, I do apologize we did not meet your expectations and hope you will try us again after the remodel.
8/10 Bien
Teresa
Voyage en famille
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Disappointed
Teresa
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jessica le 7 févr. 2024
Good Morning Teresa, Thank you for your feedback regarding your most recent stay at our property! I do apologize your stay was anything less than exceptional! We are addressing all of your concerns in our remodel and hope you will visit us again! Thank you!
6/10 Satisfaisant
Aarin
4 févr. 2024
Aarin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jessica le 21 mars 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Ama
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ama
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 7 févr. 2024
Thank you for your feedback!
4/10 Médiocre
Dave
2 févr. 2024
Dave
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jessica le 3 févr. 2024
Thank you for your feedback!
6/10 Satisfaisant
Russell
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 29 janv. 2024
Hello Russell, Thank you for your most recent feedback regarding your stay! I am so glad you had the opportunity to work with our wonderful team! I do apologize for the inconvenience the ongoing renovation has caused during your stay! We do hope to continue to expedite the process in the coming months!I do hope you will stay with us again! Thank you!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 23 janv. 2024
Hello! Thank you for taking the time to leave feedback regarding your most recent stay at our location! I do apologize for the situation that was encountered upon arrival. We do take safety very seriously at our location. As we had severe snow and ice storm warnings out for several days we were unable to run the shuttle as our schedule. Unfortunately we were unable to guarantee the shuttle services in this instance until travel conditions were determined safe for our staff and guests.
2/10 Horrible
Lisa
Voyage d’affaires
21 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Jessica le 23 janv. 2024
Hello Lisa, Thank you for leaving your feedback regarding your stay! I do apologize the elevator went down during your stay and completely understand how frustrating that can be! Please know; we were diligently working with the appropriate electricians and elevator technicians to remedy the situation as quickly as possible. We did try to schedule additional staff during the peak times to assist any guests with help as needed. We do apologize for any inconvenience and thank you for your patience and understanding,
2/10 Horrible
John
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not a place to stay again
John
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Jessica le 23 janv. 2024
Hello John, Thank you for taking the time to leave feedback regarding your most recent stay at our location. I do apologize for the lack of menu items available. While we do try to plan for any unexpected events, the most recent snow and ice storm did stop most incoming deliveries to not only hotels; but most surrounding grocery stores. We do apologize for the inconvenience and hope you will give us another try after our full hotel remodel. Thank you!
2/10 Horrible
Michael
15 janv. 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 23 janv. 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Elias
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elias
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 23 janv. 2024
Thank you for your feedback!
2/10 Horrible
Dustin
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dustin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jessica le 23 janv. 2024
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Nicholas
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jessica le 23 janv. 2024
Thank you for your feedback!
6/10 Satisfaisant
MULLANKANDY
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
MULLANKANDY
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jessica le 23 janv. 2024
Hello, Thank you for sharing your feedback regarding your most recent stay at our location. I do apologize your stay was any less than exceptional. I do hope you will see us again after the full hotel renovation to experience our exceptional service along with our new room and hotel design.
10/10 Excellent
Adela
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adela
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jessica le 23 janv. 2024
Thank you for your feedback!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dirty
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jessica le 26 déc. 2023
Good Morning! Thank you for your feedback regarding your most recent stay. I do apologize for your experience at our location and will be sure to bring this up with our housekeeping team during our next staff meeting. We do hope you will come see us again after the renovation has been completed. Thank you!
6/10 Satisfaisant
john
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
john
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jessica le 19 déc. 2023
Good Morning John, I do apologize for the confusion regarding the breakfast prices. We do try to keep our guests informed of the breakfast charges through the online platforms and during the check in process. We do apologize that we fell short of that expectation in this instance. We do hope we will see you again! Thank you!
2/10 Horrible
Karli
18 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karli
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jessica le 19 déc. 2023
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en couple
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jessica le 4 déc. 2023
Good Morning Sarah, Thank you for taking the time to leave us feedback regarding your stay! We do thank you kindly for your patience and understanding as we continue through our remodel. I will be sure to pass your kind words onto our staff. We do hope to see you again soon! Thank you!
10/10 Excellent
Taylor
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylor
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jessica le 20 nov. 2023
Good Morning Taylor! We do thank you for your kind words and hope to see you again soon! Thank you!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 nov. 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jessica le 13 nov. 2023
Good Morning, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us! We do appreciate taking the time to let us know! We do apologize for the inconvenience the ongoing renovation has caused and do hope you will join us once the renovation has been completed! Thank you!
6/10 Satisfaisant
Pete
12 nov. 2023
Pete
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jessica le 19 déc. 2023
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Jeanna
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jessica le 10 nov. 2023
Good Morning Jeanna, I will be sure to pass on your kind words to our staff! We do hope you will stay with us again soon!Thank you!
10/10 Excellent
Navdeep
Voyage en couple
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Navdeep
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jessica le 10 nov. 2023
Good Morning! Rest assured we are addressing this in our renovation and looking forward to our room designs soon!Thank you!
4/10 Médiocre
Ed Mason Mannahouse
Voyage d’affaires
1 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ed Mason Mannahouse
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Jessica le 2 nov. 2023
Hello Ed, We do thank you for the feedback regarding your experience during your most recent stay. I do apologize for the inconvenience of the elevator going out of service the date of your stay; we were just as surprised as our guests when the elevator started to experience issues. We are very thankful to the service technicians that were able to respond early the next morning to our service requests. We do thank you for your patience and understanding for this unforeseen circumstance.
2/10 Horrible
Nina
Voyage d’affaires
29 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nina
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Jessica le 30 oct. 2023
Good Morning Nina, I have reviewed the notes fully regarding your concern over our ongoing renovation. While I understand your frustrations at the condition of the rooms while undergoing the renovation, we do our best to remain transparent with the renovation status in addition to rolling a considerable renovation discount to reflect the current situation running much lower than the other Hilton's in our immediate area. I do apologize you are unhappy with the result and wish you the best of luck in the future.
10/10 Excellent
Julie
29 oct. 2023
Julie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Jessica le 20 nov. 2023
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Chris
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nice room, terrible furniture.
Chris
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Jessica le 30 oct. 2023
Good Morning, Thank you for your recent stay with us and for sharing your feedback. We apologize for any inconvenience you experience due to the ongoing renovation. Our team has made considerable efforts to communicate the renovation through various channels, including signage at the front desk, online updates and Hilton approved room designs displayed in the lobby.We regret that this information was not adequately conveyed to you before your arrival. We realize the inconvenience the ongoing renovation poses to your stay and already apply a renovation discount to your rate to reflect the current situation. Please know that we continuously strive to enhance our communication efforts to ensure all our guests are well-informed.We hope you consider staying with us again in the future, once our renovations are complete, to experience the full splendor of our refreshed hotel.Thank you,
10/10 Excellent
John
Voyage d’affaires
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Jessica le 30 oct. 2023
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Emmanuel
17 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Emmanuel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Jessica le 30 oct. 2023
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Susan L
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Susan L
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Jessica le 9 oct. 2023
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Bethany
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bethany
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Jessica le 2 oct. 2023
Hello Bethany! Thank you for your feedback, I am so glad you had the opportunity with our Front Desk Manager, Renee; she is a true gem! In regards to the renovation; rest assured; our team is working diligently on renovations. It is a very l lengthy process; but we are nearing our approval phase and hope to all of our hard work and efforts soon forthcoming! We do hope you will visit us after the renovation has been completed! Thank you!
10/10 Excellent
Susan
30 sept. 2023
Susan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jessica le 30 oct. 2023
Thank you for your feedback!
2/10 Horrible
James
Voyage en famille
18 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
James
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jessica le 18 sept. 2023
Good Morning James, I do apologize for the inconvenience you experienced with one of the in-house teams. We do thank you for bringing this to our attention and will be sure to go over policies and procedures when it comes to individual teams who have made reservations at our location. Thank you.