Avis sur Motel 6 Vallejo, CA – Napa Valley
Motel 6 Vallejo, CA – Napa Valley
44 Admiral Callaghan Lane, Vallejo, CA
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
23 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de GM le 25 juil. 2022
We're grateful for the effort you put into writing this review. We're excited to hear that you were impressed with our room and service, front desk courtesy, clean rooms, and bath. We're appreciative of our ability to completely satisfy most of our guests. You can't find a greater commitment to excellence at Motel6 Property 3286 Vallejo than at our hotel property in this area. We'll be here for you when you need us in the future with a clean room, amazing staff, great recommendations and more. Nothing is more important than serving you well when you come again. Please note your review has made a difference. Thanks for sharing.
10/10 Excellent
Mike
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Natalia
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalia
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Jose
Voyage d’affaires
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Jose,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Amber, Canby
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Amber,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Mark
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Mark,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Sharda
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Sharda, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
nyisha
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nyisha
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Nyisha, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
8/10 Bien
Rochelle
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rochelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Rochelle,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Bernardo
28 avr. 2024
Bernardo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Christopher, Vallejo
Voyage d’affaires
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 11 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Christopher,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Joseph, Hansville
Voyage en groupe
25 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Joseph,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
ilene
22 avr. 2024
ilene
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Michael
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 1 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Sabrina, Tucson
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 1 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en groupe
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 avr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Peter
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 avr. 2024
Hi Peter, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Christopher, Vallejo
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 avr. 2024
Hi Christopher,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Lucas
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 avr. 2024
Hi Lucas, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Christopher, Vallejo
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 avr. 2024
Hi Christopher,Thank you for the amazing review! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Alise
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alise
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Alise,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Eddie Jr., Sacramento
31 mars 2024
Eddie Jr.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Christopher, Vallejo
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 avr. 2024
Hi Christopher,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Rafael
24 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 4 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Holly
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Holly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 4 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Christopher, Vallejo
21 mars 2024
Christopher
Séjour de 14 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Bryant
11 mars 2024
Bryant
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 mars 2024
Hi Bryant, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Alise
7 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alise
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 mars 2024
Hi Alise, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Omar
29 févr. 2024
Omar
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
John
29 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi John,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Christopher, Vallejo
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi Christopher,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Alise
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alise
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 5 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Trishia
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trishia
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Aizac
20 févr. 2024
Aizac
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Christopher, Vallejo
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 12 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Christopher,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Alise
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alise
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Alise,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Alise
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alise
Séjour de 7 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Alise
15 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alise
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi AliseAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Sassy
Voyage en couple
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sassy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2024
Hi Sassy, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Monica, Vallejo
7 févr. 2024
Monica
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Devin
Voyage d’affaires
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Devin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Lucas
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hey friend, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
4/10 Médiocre
Emily
29 janv. 2024
Emily
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 5 févr. 2024
Hi Emily,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Fill
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fill
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 janv. 2024
Hi Fill,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Kamala
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Kamala
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Jacqueline
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
10/10 Excellent
mark
21 déc. 2023
mark
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Cinthia
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cinthia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Analynn
15 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Analynn
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
JAMES
12 déc. 2023