Avis
9,2
Merveilleux
9,8/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
6 juil. 2022
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
Bruno
28 juin 2022
Bruno
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
Marc
Voyage en famille
29 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mérite ses étoiles
Marc
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Your stay at Residence Hotel le 9 nov. 2021
Dear guest
Thank you for staying with us and your review.
We are happy you did enjoy your stay at our hotel.
We hope to welcome you again soon in Vaduz.
Best regards
Your Residence Team
10/10 Excellent
Paul
21 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
31 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un beau et élégant séjour
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Sandra le 5 janv. 2021
Merci beaucoup pour votre commentaire positif. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Nous serions très heureux de vous accueillir à nouveau parmi nous. Bien sûr, avec un siège côté fenêtre. Nous vous souhaitons une bonne et heureuse année et vous présentons nos meilleurs voux.
10/10 Excellent
Muriel
2 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Que du bonheur !
Muriel
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Residence Team le 14 août 2020
Dear Muriel, Thank you so much for your positive review. We are very pleased to read that you had such a great stay and you enjoyed our breakfast. We hope to see you back soon. Best regards, Your Residence Team
8/10 Bien
Michael
11 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de The Residence Team le 11 déc. 2019
Dear Michael,
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Best regards
Anja Gehrke
Chef de Reception
Hotel Residence
10/10 Excellent
Ahmed
24 nov. 2018
Ahmed
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
10/10 Excellent
Jean
28 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean
10/10 Excellent
Aurélie, Nancy
20 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel parfait
Aurélie
8/10 Bien
Quentin
14 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quentin
8/10 Bien
Bruno
29 juin 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bruno
10/10 Excellent
jean berney, suisse
22 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
service impeccable
jean berney
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 déc. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good hotel overall but bathroom out of age.
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
ahmed
26 oct. 2023
ahmed
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Jens Ockert, reception le 6 nov. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind request.We can't wait to welcome you again soon.Best regardsJens Ockert, reception
10/10 Excellent
Richard
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jens Ockert, reception le 6 oct. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you soon again.Best regardsJens Ockert, reception
10/10 Excellent
Krzysztof
Voyage en famille
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Krzysztof
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jens Ockert, reception le 17 sept. 2023
Dear GuestThank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again soon.Best regardsJens Ockert, reception
6/10 Satisfaisant
Risto
Voyage en couple
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Risto
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Jens Ockert, reception le 17 sept. 2023
Dear Guest We thank you very much for your review. We understand your intention, but of course we can upgrade our guests when we get to chance to hear from inconvenient circumstances. Most days are not so warm like few of them in summer in our country. Please let us know next time. We are only able to make it better when our guests come to the reception. Afterwards your stay we can't of course. Best regards Jens Ockert, reception(AC are in Liechtenstein forbidden, that is why we use wall cooling systems)
10/10 Excellent
Kerstin
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Frühstück
Kerstin
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jens Ockert le 9 août 2023
Sehr geehrter GastWir freuen uns über Ihr freundliches Feedback.Gern begrüssen wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch.Freundliche GrüsseJens Ockert, Rezeption
10/10 Excellent
Nils
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nils
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jens Ockert, reception le 2 août 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review.We can't wait to welcome you again soon.Best regardsJens Ockert, reception
10/10 Excellent
Thomas
25 juil. 2023
Thomas
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jens Ockert, Rezeption le 2 août 2023
Sehr geehrter GastWir danken Ihnen sehr für Ihr freundliches Feedback.Gern begrüssen wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch.Freundliche GrüsseJens Ockert, Rezeption
8/10 Bien
Andrew
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Central
Andrew
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jens Ockert le 22 juil. 2023
Dear GuestWe thank you for your review. By law we are not allowed to have air conditioning. We use in our country the allowed installment of a special green footprinting wall cooling sytem. Next time we recommend to book a higher category in Central, it is our new part and perfect for ac affine guests, while we are using there a wall cooling sytem of the new generation. Best regards Jens Ockert, reception
4/10 Médiocre
Mark
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Mark
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jens Ockert, reception le 17 juil. 2023
Dear Guest You made the first review with 4 from 10 in history of our hotel. We hope you are satisfied.)Best regardsJens Ockert, reception
8/10 Bien
Balraj
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Balraj
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jens Ockert le 29 juin 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind request. We can't wait to welcome you again soon.Kind regardsJens Ockert, reception
10/10 Excellent
Mario
7 mai 2023
Mario
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Jens Ockert le 10 mai 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review.We can't wait to welcome you again soon.Kind regardsJens Ockert, reception
10/10 Excellent
Brit
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brit
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Jens Ockert, reception le 10 mai 2023
Dear Guest We thank you very much for your kind request.We can't wait to welcome you again soon.Kind regardsJens Ockert, reception
10/10 Excellent
Timothy John
Voyage en couple
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy John
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Jens Ockert le 24 avr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again soon.Kind regardsJens Ockert, reception
10/10 Excellent
Philipp
Voyage en couple
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philipp
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Jens Ockert le 20 avr. 2023
Sehr geehrter GastWir danken Ihnen für Ihr freundliches Feedback. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.Freundliche GrüsseJens Ockert, Rezeption
10/10 Excellent
Dennis
7 avr. 2023
Dennis
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Jens Ockert, reception le 10 mai 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind request.We can't wait to welcome you again soon.Kind regardsJens Ockert, reception
10/10 Excellent
Bindhumadhavan
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bindhumadhavan
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Jens le 27 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
8/10 Bien
Gabrijela
Voyage d’affaires
4 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Optimal für Businesstrips
Gabrijela
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Sehr geehrter GastWir danken Ihnen für Ihre freundliche Beurteilung. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Freundliche GrüsseJens Ockert, Rezeption
10/10 Excellent
Roberto Augusto
Voyage en couple
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto Augusto
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
maria patrizia
Voyage en couple
26 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
maria patrizia
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
Alan
25 août 2022
Alan
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
Farid
Voyage en famille
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Farid
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
Clare
Voyage en famille, Voyage en couple
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clare
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
BRIAN, Cypress
Voyage en famille
29 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BRIAN
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
Mona
8 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mona
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
Alicia
Voyage en couple
6 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Alicia
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
Otto T
29 mai 2022
Otto T
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
Karen
2 mai 2022
Karen
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Jens Ockert, reception le 10 mai 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review.We can't wait to welcome you again soon.Kind regardsJens Ockert, reception
10/10 Excellent
Bente
Voyage en famille
4 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helt fantastisk!
Bente
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
10/10 Excellent
CHARILAOS
Voyage d’affaires
2 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CHARILAOS
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Jens Ockert le 16 févr. 2023
Dear GuestWe thank you very much for your kind review. We can't wait to welcome you again.Kind regardsJens Ockert, Reception
4/10 Médiocre
Tim
27 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Tim
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Best regards Reception Residence Hotel le 30 mars 2022
Dear Tim
Thank you for your feedback.
We are very sorry that your stay with us was not to your full satisfaction. Our restaurant is open from Wednesday to Sunday. We would have been happy to accommodate your beverage request. In addition, all rooms have an extensive minibar.
We would like to welcome you again in the future at the Residence Hotel.
8/10 Bien
Christopher John
26 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher John
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Your stay le 27 nov. 2021
Dear Mr. Christopher
Thank you for staying with us.
We are glad you enjoyed your stay and liked the food of our Bistro even if you had to wait longer than usual. We do our best to serve all guests in time and we are very sorry that you had to wait.
We would be happy to welcome you again in Vaduz soon and serve our delicious dishes.
Best regards
Your Residence Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel in a great location.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Your stay le 27 nov. 2021
Dear guest
Thank you for your very kind review.
We hope to welcome you again soon.
Have a very nice weekend.
Best regards,
Your Residence Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
8 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Your stay le 9 nov. 2021
Dear guest
Thank you for staying with us and your review.
We are happy you did enjoy your stay.
Unfortunately the noise of the street can not be avoided.
The rooms on the backside of the hotel are quieter and so are the rooms at Central by Residence.
We hope to welcome you again in Vaduz.
Best regards
Your Residence Team
10/10 Excellent
Kaj
26 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vælg dette hotel hvis du vil forkæle et parforhold
Kaj
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Your stay le 9 nov. 2021
Dear Kaj
Thank you for staying with us and your kind feedback.
We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you again soon in Vaduz.
Best regards,
Your Residence Team
10/10 Excellent
Robert
18 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RESIDENCE HOTEL IS AN EXCELLENT CHOICE
Robert
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Your stay le 9 nov. 2021
Dear Robert
Thank you very much for staying with us and your review.
We are happy you enjoyed your stay at Residence Hotel and hope to welcome you again soon in Vaduz.
Best regards
Your Residence Team
8/10 Bien
Jonathan, Brandon
Voyage en couple
1 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jonathan
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Your stay le 9 nov. 2021
Dear Jonathan
Thank you for staying with us and for your feedback.
Only our Suites have an air conditioning system. We do our best to keep all of our rooms cool.
As a recommendation, the rooms at Central by Residence do have a ventilation system, so the rooms are cool and they have a terrace which is perfect for warm summer nights.
We hope to welcome you again in Vaduz.
Best regards
Your Residence Team