Avis sur Sthala, A Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali
Sthala, A Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali
Jalan A.A Gede Rai, Banjar Mawang Kelod, Ubud, Bali
Avis
9,6
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
11 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2018
10/10 Excellent
mabrouk, paris france
10 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mabrouk
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Management of Sthala le 12 sept. 2017
Dear mabrouk,
We appreciate your compliments and thank you for choosing Sthala.
We look forward to welcome you again for another memorable stay.
Regards,
Management
10/10 Excellent
THIBAUT
19 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
THIBAUT
Séjour de 5 nuits en août 2017
Thank you for taking the time to write this review. We are very glad to see that you enjoyed staying in our hotel and we thank you for all your compliments about the hotel and its accommodations. We hope to have the pleasure to welcome you again to Sthala for another stay soon.
10/10 Excellent
Kerry
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kerry
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Harshada, Ithaca
5 mai 2024
Harshada
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Halimah
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Halimah
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Helen
7 avr. 2024
Helen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Rita
Voyage en couple
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita
Séjour de 8 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Carson
17 févr. 2024
Carson
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
SODAMI
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SODAMI
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Ariel
Voyage en groupe
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel!!
Ariel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Harry
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Harry
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
reddy
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
reddy
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Katherine
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Ehsan
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ehsan
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Jason
Voyage en couple
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Dharamraj Uttamrao
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dharamraj Uttamrao
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Marilyn
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marilyn
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
halabi, Rayan ibrahim M
15 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
halabi, Rayan ibrahim M
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Daniela
8 août 2023
Daniela
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Chaitanya
Voyage en famille
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chaitanya
10/10 Excellent
Marie Lillianne
8 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie Lillianne
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Dominique
18 juin 2023
Dominique
Séjour de 5 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Natalia
11 juin 2023
Natalia
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Shalaka
Voyage en famille
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shalaka
Séjour de 4 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
josephine
18 mai 2023
josephine
Séjour de 4 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Galo
Voyage en famille
2 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Galo
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Adi Pramana le 3 avr. 2023
Dear Galo, Warmest Greetings from Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali – Marriott International. Our sincere thank you for your stay and your valuable feedback. We are pleased to learn your stay was enjoyable and proud to be part of your memorable journey. We look forward to welcoming you back to our hotel, your home away from home.Warm Regards,
10/10 Excellent
Paul
Voyage en groupe
12 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great choice in Ubud
Paul
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Adi Pramana le 3 avr. 2023
Dear, Warmest Greetings from Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali – Marriott International. Our sincere thank you for your stay and your valuable feedback. We are pleased to learn your stay was enjoyable and proud to be part of your memorable journey. We look forward to welcoming you back to our hotel, your home away from home.Warm Regards,Sthala Ubud
10/10 Excellent
Inderjot
Voyage en groupe
11 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Inderjot
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Adi Pramana le 3 avr. 2023
Dear Inderjot, Warmest Greetings from Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali – Marriott International. Our sincere thank you for your stay and your valuable feedback. We are pleased to learn your stay was enjoyable and proud to be part of your memorable journey. We look forward to welcoming you back to our hotel, your home away from home.Warm Regards,Sthala Ubud
10/10 Excellent
Ranu
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
28 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ranu
Réponse de Sugeng Purnomo le 11 janv. 2023
Thank you for sharing your experience at the Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali. We are delighted to hear that you had a great stay. We are pleased to inform you that free shuttle is available daily to and from Central Ubud to explore more experience. We look forward to welcoming you again soon on your next visit to Ubud. Best Regards, Management
10/10 Excellent
Kang hee
Voyage en famille
28 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kang hee
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Sugeng Purnomo le 21 oct. 2022
Dear Mr/s. Kang heeWarmest greetings from Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali by Marriott International. Thank you for your high score and for choosing our hotel for your holiday in Bali. Giving wonderful services is our priority. Have you tried our Afternoon Tea? Enjoy your day with a fresh beverage and fresh atmosphere of Ubud. We truly recommend you to try it on your next visit. We look forward to welcoming you at Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali. Warm regards, Sugeng Purnomo
10/10 Excellent
William Kasper
Voyage en groupe
31 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rigtig godt
William Kasper
Séjour de 8 nuits en août 2022
Réponse de Sugeng Purnomo le 14 sept. 2022
Dear Mr. Rigtig godt, Greeting from Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali by Marriott International. Thank you for your high score review, we appreciate it. We are happy to hear that you enjoy our facilities and service, especially our food. Have you tried our Afternoon Tea? You could enjoy your day with a beautiful green view at our hotel. We truly recommend you try it on your next visit. We look forward to welcoming you at Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali. Kind regards, Sugeng Purnomo
10/10 Excellent
Adrian
Voyage en couple
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrian
Séjour de 5 nuits en août 2022
10/10 Excellent
MATTHEW
Voyage en famille
18 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable with lovely staff
MATTHEW
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Sugeng Purnomo le 19 juil. 2022
Dear Mr. Matthew
Greetings from Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali.
Thank you for your valuable review of your recent stay with us. We truly appreciated it.
Our team is encouraged to offer genuine Balinese hospitality with personalized service. We are thrilled to learn that our services meet your expectation.
Did you get a chance to learn Balinese dance and Balinese musical instruments during your stay with one of our teams? We recommend you experience this on your upcoming visit to Sthala Ubud Bali.
We look forward to welcoming you back to Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali.
Kind regards,
Sugeng Purnomo
10/10 Excellent
AVIJIT
Voyage en famille
30 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AVIJIT
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Warm Regards, Management le 30 juin 2022
Dear Mr/Mrs Avijit
Thank you for sharing your experience stay with us. We look forward to welcoming you back here.
6/10 Satisfaisant
Ervita
7 mai 2022
Ervita
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Management le 9 mai 2022
Dear Ms. Ervita, Thank you for your time to give us your reviews, and we do apologize that your experience was not enjoyable. We will investigate our team for more improvement about our services so it can meet your expectation. Hopefully we can welcome you back in the future.
Regards, Management
8/10 Bien
Stephen
Voyage en famille
2 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good choice for a hotel style
Stephen
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Dwi Janana le 27 janv. 2021
Dear Mr. Tris,
Greetings from Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali – Marriott International
Thank you for sharing your wonderful review. We strive for excellence and to exceed our guest expectations. It is such a pleasure to know that your stay was a memorable one. We truly thank you for your stay and look forward to welcoming you back to Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali.
Please feel free to let us know if we can be of any further assistance.
Thank you and kind regards
Management
10/10 Excellent
Mufaddal
31 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mufaddal
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Management le 12 févr. 2020
Dear Mufaddal,
Thank you for taking your time for completing your reviews in Expedia. We are very glad you had a great time with your recent stay in our hotel. We do apologize for inconvenience about the issues. We will make sure all of associates are well trained to give the service that meets our guests expectation in the future. We look forward to welcoming you again soon!
Regards, Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Management le 12 févr. 2020
Dear Valued Guest,
A pleasure for us to read your feedback. Thank you for having a wonderful stay at Sthala, Tribute Portfolio Ubud Bali. We look forward to welcoming you again soon.
Best Regards, Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Management le 13 déc. 2019
Dear Valued Guest,
Appreciate on your high score in Expedia, thank you for choosing Sthala, a Tribute Portfolio Hotel. We hope could see you again soon.
Regards, Management
8/10 Bien
Shardé, Texas
5 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shardé
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Management le 5 déc. 2019
Dear Shardé,
Thank you so much for your kind words. We are very grateful for your review and we are so happy that you enjoyed your Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali experience. We are already looking forward to your return stay.
Regards, Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Management le 27 nov. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your experience at the Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
Sincerely, Management
10/10 Excellent
Kaede
12 nov. 2019
Kaede
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Sovina
Voyage en famille
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sovina
Séjour de 11 nuits en octobre 2019
Réponse de Maya le 5 nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Management le 15 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Appreciate on your score, thank you for choosing Sthala, a Tribute Portfolio Hotel. We hope could see you again soon.
Regards, Management
10/10 Excellent
KRISHNAKUMARI
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel stay ever
KRISHNAKUMARI
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Management le 16 sept. 2019
Dear Krishnakumari,
Appreciate on your review and thank you for taking time sharing your wonderful experience with us. Your feedback has been noted for improvement. look forward to welcoming you again soon on your next visit to Ubud.
Sincerely, Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel, would stay again
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Management le 2 sept. 2019
Dear valued Guest,
Thank you for staying with us at Sthala, Tribute Portfolio Ubud Bali. We are pleased to read your feedback. Once again, thank you. Yes, free shuttle is available. Please feel free to enjoy it. We look forward to welcoming you again soon.
Sincerely, management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Management le 2 sept. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your experience at the Sthala, a Tribute Portfolio Hotel, Ubud Bali. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
Sincerely, management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Management le 4 sept. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking your time for completing your reviews in Expedia. we are very glad you had a great time with your recent stay in our hotel. we are certainly look forward to welcome you again for another visit.
Regards, Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Management le 20 août 2019
Dear valued guest, appreciate on your review, thank you for choosing Sthala, a Tribute Portfolio Hotel. We hope could see you again soon. Regards, Management