Avis
5,6
5,8/10
Propreté
6,2/10
Personnel et service
4,8/10
Équipements
5,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
25 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
2/10 Horrible
Scharita
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scharita
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Oscar
3 mai 2024
Oscar
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Alexander
Voyage en famille, Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Tai
19 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tai
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dewi le 20 mai 2024
Hi, Tai! We deeply regret the unpleasant experience you had with us. Thanks for notifying this issue, and be assured we will be taking this up and rectifying it at the earliest. Have a nice day ahead! Regards, Dewi
2/10 Horrible
Mary
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Joey le 20 mai 2024
Something like this should not have happened, Mary! We are sorry to hear about the issue you had, however, this has been highlighted with the relevant team to take necessary measures. Regards, Joey
4/10 Médiocre
Terri
Voyage d’affaires, Voyage en couple
10 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Terri
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Barbara le 20 mai 2024
Hello, Terri! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted, and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara
10/10 Excellent
Kaleb
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaleb
8/10 Bien
Pat
Voyage en couple
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pat
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Thanks for the positive rating, Pat! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Me
Voyage en famille, Voyage en couple
8 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Me
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Apologies for the problems you had faced. We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
6/10 Satisfaisant
Anthony
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It,s Texas
Anthony
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Anthony! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim.
4/10 Médiocre
Bonita
28 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonita
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Barbara le 22 janv. 2024
Sorry for the unpleasant experience you had with us. Bonita! Thank you for notifying us and we will surely be working for the better guest experience. Regards, Barbara
8/10 Bien
Larry
Voyage en couple
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Michael
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Hi, Michael! Thanks a lot for staying with us and for the positive feedback. Looking forward to giving an amazing experience on your stay. Regards, Eva
4/10 Médiocre
david
Voyage d’affaires
19 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
david
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Hi, David! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Eva
2/10 Horrible
JaMozyia
4 sept. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
THEY RUBBED ME!!!!
JaMozyia
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Jamozyia! We sincerely apologize for the trouble caused. We would like to thank you for sharing such important feedback, we will surely work on this to ensure your next stay turns out to be an amazing one. Regards, Eva
10/10 Excellent
Victor
Voyage d’affaires
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Victor
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Dewi le 11 sept. 2023
That is great to hear, Victor! Thank you for joining our family, and we will always aim to live up to your standards. Regards, Dewi
2/10 Horrible
LaMichael
Voyage en couple
30 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LaMichael
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Lamichael! We are sorry that the stay did not turn out to be an amazing one. Hope to have another chance soon so that we can make it up to you by an amazing stay ahead. Regards, Eva
4/10 Médiocre
Charlie
Voyage d’affaires
19 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Don’t stay
Charlie
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Maria le 21 juin 2023
Sorry for the inconvenience, Charlie! We understand that we have not been able to live up to your expectations. Do not worry, we are continually working to improve our services to make sure your next stay is enjoyable with us. Regards, Maria
2/10 Horrible
Hugo
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugo
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Barbara le 21 juin 2023
Sorry for the inconvenience, Hugo! We understand that we have not been able to live up to your expectations. Do not worry, we are continually working to improve our services to make sure your next stay is enjoyable with us. Regards, Barbara
8/10 Bien
Carroll
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carroll
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ava le 31 mai 2023
Hey, Carroll! Thanks for making our day by your charming words. Glad you liked our services. Regards, Lisa
4/10 Médiocre
Antoniyo
22 mai 2023
Les points faibles : Propreté
Antoniyo
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Ammy le 24 mai 2023
Hi, Antoniyo! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Patricia
17 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Barbara le 18 mai 2023
Hi, Patricia! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Ryan, Salem
Voyage en famille
16 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Réponse de Rosy le 18 mai 2023
Hi, Ryan! We are sorry that the stay turned out to be an average one. We have updated the feedback and the issues that troubled you with our team. Regards, Rosy
2/10 Horrible
markell
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
26 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
markell
Séjour de 4 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
steven
Voyage d’affaires
29 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quick pleasant night in Tyler.
steven
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Lisa le 1 avr. 2023
Heartfelt gratitude for sharing this, Steven! This brings more responsibilities on our shoulder to ensure your future visit is nothing less than amazing. Keep this love coming :) Regards, Lisa
6/10 Satisfaisant
MICHAEL
27 mars 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
MICHAEL
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Lisa le 1 avr. 2023
Hi, Michael! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Pavel
12 mars 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pavel
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Eva le 15 mars 2023
Hi, Pavel! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Eva
2/10 Horrible
Alexis
Voyage d’affaires
7 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexis
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ammy le 14 févr. 2023
Hi, Alexis! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
8/10 Bien
maribell
5 févr. 2023
maribell
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Ammy le 14 févr. 2023
Thanks for the positive rating. Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Carolyn
Voyage en groupe
5 déc. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible night desk help!
Carolyn
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Ammy le 27 déc. 2022
Hi, Carolyn! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim
8/10 Bien
Sean
Voyage d’affaires
23 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 6 nuits en novembre 2022
Réponse de Ammy le 1 déc. 2022
Hi, Sean! Thank you for your support, your feedback made it into our day. We hope to regularly amaze you with our services. Regards, Tim
2/10 Horrible
Ashley
21 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Ava le 22 déc. 2022
Hi, Ashley! We are sorry to see that you are dissatisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones ahead Regards, Ava
2/10 Horrible
Mathew
13 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathew
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Ammy le 19 nov. 2022
Hi, Mathew! We regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Noah
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
12 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2022
Réponse de Ammy le 23 nov. 2022
Hi, we are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim
8/10 Bien
Christopher
26 oct. 2022
Christopher
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Ammy le 4 nov. 2022
Thanks for the positive rating, Christopher! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah
4/10 Médiocre
Terry
18 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Ava le 19 oct. 2022
Hi, Terry! We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Ava
6/10 Satisfaisant
Angela
Voyage en couple
7 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Angela
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Ava le 19 oct. 2022
Hi, Angela! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Ava
6/10 Satisfaisant
Franklyn
26 sept. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Only if really tight on money
Franklyn
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Eva le 2 oct. 2022
Hi, Franklyn! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Eva
2/10 Horrible
Michael
Voyage d’affaires
19 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AVOID THIS HOTEL
Michael
Séjour de 1 nuit en août 2022
4/10 Médiocre
pamler
Voyage d’affaires
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
pamler
Séjour de 1 nuit en août 2022
2/10 Horrible
Leanor
1 août 2022
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Leanor
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Arthur le 19 août 2022
Hi, we are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Arthur
8/10 Bien
Tina
Voyage d’affaires
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tina
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Jon le 17 août 2022
We appreciate your feedback! Hope to welcome you soon :) Regards, Jon
2/10 Horrible
Max
9 juil. 2022
Max
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
2/10 Horrible
mahmoud
Voyage d’affaires
26 juin 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very dirty
mahmoud
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Simon le 10 juil. 2022
Hi, thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Simon
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
12 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Simon le 10 juil. 2022
Hi, thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Simon
2/10 Horrible
Londyn
10 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotels.com Stole My Money with the Help of OYO
Londyn
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Jane le 23 juin 2022
Hi, Londyn! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Jane!
8/10 Bien
Janet
Voyage en famille
27 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Janet
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Simon le 23 juin 2022
Thanks for the positive rating, Janet! Hope to welcome you again soon. Regards, Simon
6/10 Satisfaisant
Henry
Voyage d’affaires
26 mai 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 1 nuit en mai 2022