Extérieur

Avis sur Courtyard By Marriott Tupelo

3 out of 5
Courtyard By Marriott Tupelo
1320 N Gloster St., Tupelo, MS

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 135 avis sur 279." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 82 avis sur 279." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 38 avis sur 279." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 14 avis sur 279." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 10 avis sur 279." "

9,0/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Julian

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Pretty standard Courtyard provision, but v limited food options
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Ryleigh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Teresa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Keshia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Varranda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

SHEILA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Dont stay here during the holidays
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Theotric

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Reauna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

zachary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Theotric

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was excellent
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Holly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Melanie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice property Attentive staff Room nicely furnished Mattress could use an update. Bathroom door -poor design hits the glass shower door. Overall, great place to overnight.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Timothy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable bed
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Kelli

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We were traveling to and from the Ole Miss and LSU game and chose this particular location and it’s worth every minute we spent here! The breakfast was DELICIOUS & AMAZING…French Toast and Loaded Hash browns….Thank You for a great visit…We will be back!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Donna

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and comfortable
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 Bien

sheliah

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BDAY WKND VIBE
Overall my 3 day weekend stay was nice, my only problem was our tv wasn't working. They gave u some troubleshooting directions that didnt work. After we had unpacked and got comfy they asked if we wanted another room but i wasn't trying to go thru those motions. Other than that, the trip was a success and i would recommend the hotel
Séjour de 2 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Meagan, Muscle Shoals

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Personnel et service
The property is in a great location and overall clean and in good condition. However, the service is lacking. We stayed two nights and never had a housekeeping visit to take out trash or provide clean towels. The room also had a musty smell.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Erin

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

Zach Ryan

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

Heather

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Did not like that they offered a hot tub and did not have one!!!! Had a baseball team there and could not go to sleep till 11 pm!!!!! Was there to rest and could not until 1 am. Front desk had a very hard time controlling everyone and only catered to baseball team and not others!!!!!!
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Teresa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our stay during a softball tournament. The hotel staff was friendly and courteous. I was able to wash softball gear as needed. Our room was clean and nice. The fitness area was perfect and clean. The area is surrounded with stores and restaurants. We will definitely be returning.
Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Daniel

Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

Shirley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Passing through
Comfortable stay. We love Starbucks downstairs however miss having a continental breakfast. But we knew it booking. We would stay here again!
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Diana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I thoroughly enjoyed my stay. The facilities were clean and pleasant. The staff were extremely nice and helpful.
Séjour de 2 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

Velvet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 Excellent

Jasmine

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved my stay here! I will most definitely visit again! The service provided was top tier! Our room was clean and neat! The overall decorum of the facility was on point;up to date fixtures and appliances. I had no complaints!!
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

4/10 Médiocre

Lubomir

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
W drodze do Nashville
Mila obsluga. Basen nie zacheca do korzystania. A pokoj bardzo glosny. Klimatyzacja huczy okropnie a witrak w toalecie jeszcze gorszy. Spac trzeba w dusznym pokoju bo przy takim halasie trzeba wszystko wylaczac.
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

Rodrick

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff extremely friendly....located near everything
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

Marcia

Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

Melvin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2022

10/10 Excellent

Lashauna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Kim le 21 févr. 2022
Thank you for taking the time to do a survey, we appreciate your feedback. Sincerely, Kimberly Crump General Manager

10/10 Excellent

Lina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Kim le 17 janv. 2022
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate your feedback. Thank you for staying with us. Sincerely, Kimberly Crump General Manager

10/10 Excellent

Loree

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Stay. Very friendly staff!
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Kim le 20 déc. 2021
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate your feedback. Thank you for staying with us. Please feel free to stay with us again whenever your travels bring you back to Tupelo, MS. Sincerely, Kimberly Crump General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Decent hotel, good customer service
Overall, our stay was good. Upon arrival, we were checked into a room with a few issues (mainly an odd odor, like mildew, and a toilet that didn't work). After contacting the front desk clerk, our complaints were recorded, and we were transferred to another room. The new room was satisfactory, and we were happy with our stay. We were also contacted by a manager after our stay to apologize for the issues. While I didn't find the facilities outstanding, I appreciated the staff's help and willingness to remedy the issues. They had cute breakfast bags Saturday morning as well, and we appreciated that gesture. Overall it was a good stay.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
It was fine
Standard 3 star experience, overpriced
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Mya le 6 déc. 2021
Thank you for choosing the Courtyard in Tupelo, Ms. Your feedback is greatly appreciated.

10/10 Excellent

Joseph

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place
Great place, clean and comfortable
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Kim le 15 nov. 2021
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate your feedback and are delighted to hear you had a good stay. Please feel free to stay with us again, whenever your travels bring you back to Tupelo, MS. Sincerely, Kimberly Crump General Manager

6/10 Satisfaisant

Doug

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Nice hotel didn’t like that they are still using COVID as a reason to keep the Starbucks closed and not serving breakfast.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Kim le 8 nov. 2021
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate your feedback. Please know that Covid has nothing to do with us being closed for Saturday, Sunday and Monday. We are actually short staffed and trying our very best to hire more employees. We do provide complimentary in room coffee and complimentary breakfast bags. We apologize for the inconvenience this caused during stay. Sincerely, Kimberly Crump General Manager

6/10 Satisfaisant

Delisa, Hoover

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Staff wasn’t friendly or helpful. No breakfast options peoviddd
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Kim le 21 sept. 2021
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate your feedback. Providing the highest level of hospitality is our main goal and we apologize for falling short of meeting your expectations. We provide breakfast bags every Saturday, Sunday and Monday from 6:00am until 10:00am. Our Bistro is closed on those days due to being shorthanded on staff. We thank you for staying with us. Kimberly Crump General Manager

10/10 Excellent

Keith, Texarkana

Séjour de 1 nuit en août 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juillet 2021

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Our room was clean and ready. I had no problem with our room. My problem was the staff member checking me in. When checking in, I observed the staff pleasantly offering bottled water and explain the hours for breakfast to the guests in line in front of me. I expected a pleasant exchange. When it came to my turn, I asked if I may have a room with a balcony and the reply was a curt ‘No’. I said ‘How about the first floor? Is there one available?’ Once again, the reply was ‘No.’. I was handed a single key (even though my party had two guests), and told ‘Room 316’. No water, breakfast instructions, or an offer for two keys. When we got to the room, it had a balcony…I don’t know what the woman had against me, but I am a smiley, friendly person and did not expect that sort of attitude:(
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Kim le 1 juil. 2021
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate your feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Please know that the information has been shared with the appropriate hotel staff to make sure we do a better job of treating our guest. Sincerely, Kimberly Crump General Manager

10/10 Excellent

Craig

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Kim le 21 juin 2021
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate your feedback. Please feel free to stay with us again whenever your travels bring you back to Tupelo, MS. Sincerely, Kimberly Crump General Manager

10/10 Excellent

Aaron

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Kim le 19 juin 2021
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate your feedback. Sincerely, Kimberly Crump General Manager

10/10 Excellent

tami

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Kim le 14 juin 2021
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate your feedback. Please feel free to stay with us again whenever your travels bring you back to Tupelo, MS. Sincerely, Kimberly Crump General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was fine
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Kim le 3 juin 2021
Thank you for taking the time to do a survey we appreciate your feedback. Sincerely, Kimberly Crump

8/10 Bien

jeff

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de Kim le 24 mai 2021
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate your feedback. Please feel free to stay with us again. Sincerely, Kimberly Crump General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
I liked it was walking distance from places to eat.. It was very loud at bed time though in the hotel itself. May children running up and down the hallway and yelling.
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Kim le 9 mai 2021
Thank you for taking the time to do a survey. We appreciate your feedback. We apologize for the loud noise we would have been more than happy to speak to the parents on your floor. Sincerely, Kimberly Crump General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Kim le 14 mai 2021
Thank you for doing a survey. We appreciate your feedback, Sincerely, Kimberly Crump General Manager