Avis sur OYO Hotel Tulsa N Sheridan Rd & Airport
OYO Hotel Tulsa N Sheridan Rd & Airport
35 N SHERIDAN ROAD, Tulsa, OK
Avis
5,0
5,4/10
Propreté
6,0/10
Personnel et service
3,6/10
Équipements
4,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
3,2/10
Écoresponsabilité
Avis
7 avr. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
2/10 Horrible
William
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
jack
27 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jack
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Goupu
Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Goupu
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Elliott
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elliott
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Steven
Voyage en famille, Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Steven! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
10/10 Excellent
Billi
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Billi
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Glad to see that you have rated us positively, Billi! Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Diego
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diego
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Diego! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Gabriela
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gabriela
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Gabriela! We never expect any of our guests to face this kind of problem. Since understanding the kind of hassle faced by our guests, we are highly apologetic. We have shared this with our team to take the appropriate steps to ensure that it does not happen again. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Jasmine
31 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasmine
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Jasmine! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim.
10/10 Excellent
Kyle
25 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Thanks for the positive rating, Kyle! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.
8/10 Bien
Mason
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mason
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
We appreciate your positive rating, Mason! We take pride in providing our guests with a great experience. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Trish
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Trish
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Trish! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Jordan Lyle
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan Lyle
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Jordan! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Marleni
11 janv. 2024
Marleni
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Marleni! We regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Albert
Voyage en famille, Voyage d’affaires
9 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Albert
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Albert! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Joeshawn
7 janv. 2024
Les points faibles : Équipements
Joeshawn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Joeshawn! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim.
2/10 Horrible
Armando
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Armando
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Armando! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Cheyenne
22 déc. 2023
Cheyenne
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Sincere Apologies, Cheyenne! We are highly disappointed to see that our guest is not completely satisfied with our services. We promise to improve the services further and continue to make sure our valued guests are delighted. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Jonathan
Voyage d’affaires
21 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonathan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Jonathan! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Marco
16 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Marco! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 22 janv. 2024
Hi, thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Victoria
Voyage d’affaires
4 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de A le 3 mai 2024
Hi, Victoria! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
1 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yuck
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Joey le 22 janv. 2024
Sorry for the trouble caused, Hi! Thanks for notifying us and we will surely work towards a better guest experience in the future. Regards, Joey
2/10 Horrible
Bronson
25 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bronson
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Walker P
25 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Walker P
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Joey le 22 janv. 2024
Apologies for the inconvenience caused, Walker! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joey
2/10 Horrible
Rusty
Voyage d’affaires
23 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avoid avoid avoid.
Rusty
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Joey le 22 janv. 2024
Sincere apologies, Rusty! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Joey
2/10 Horrible
Kwasi
Voyage en famille
21 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kwasi
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Joey le 22 janv. 2024
We are sorry for the inconvenience caused to you, Kwasi! We will surely look into this issue and will put our best efforts to enhance your experience. Regards, Joey
2/10 Horrible
Cynthia
19 nov. 2023
Cynthia
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Dewi le 22 janv. 2024
We are sorry to disappoint you, Cynthia! We can understand that your stay with us has not been a pleasant one, however, we will strive hard to serve better. Do give us another chance and we will ensure that you would experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon. Regards, Dewi
2/10 Horrible
Amber
Voyage en famille, Voyage en groupe
14 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Barbara le 22 janv. 2024
Hi, Amber! We are sorry for the inconvenience you had. Rest be assured, we have escalated this matter to the management for overall improvement. We would like to thank you for sharing this experience with us, it helps us for continuous improvements. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
2 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
never again
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Nieshail
29 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible conditions
Nieshail
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Tim le 5 déc. 2023
Hi, Nieshail! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim
4/10 Médiocre
Rheeturaag
Voyage d’affaires
29 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rheeturaag
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Tim le 5 déc. 2023
We are sorry the stay turned out to be an average one, Rheeturaag! We have checked the reviews and the problems within our services that have bothered you and we are working on it. Just take this as an off-case, this is certainly not how we treat our guests. Hope to get another chance soon so that we can make things up for you with an awesome stay ahead. Regards, Tim
2/10 Horrible
Dennis
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dennis
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Cassie
25 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Didn’t leave the car
Cassie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Noah le 5 déc. 2023
We are extremely sorry to know this, Cassie! Thanks for notifying this concern to us. We will surely escalate this to the relevant team to take corrective action and to make sure it is not repeated in the future. Regards, Noah
6/10 Satisfaisant
Daniel
24 oct. 2023
Daniel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Joey le 5 déc. 2023
Hi, Daniel! Thank you for sharing your feedback with us. We will work even harder for complete satisfaction on your next stay. Regards, Joey
2/10 Horrible
Derrick
Voyage avec des animaux de compagnie
16 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derrick
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Barbara le 5 déc. 2023
Hi, Derrick! We are sorry for the unpleasant experience. Cleanliness is something that we cannot compromise with and we never want our guests to experience such issues. Thanks for highlighting this issue, request you to be assured we will be taking this up and get it fixed with immediate effect. Have a great day ahead! Regards, Barbara
2/10 Horrible
Dan
16 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
very disapointed and mad
Dan
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Tim le 5 déc. 2023
Hi, Dan! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim
2/10 Horrible
Seqouyah
16 oct. 2023
Seqouyah
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Noah le 5 déc. 2023
Hi, Seqouyah! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Noah
2/10 Horrible
Joshua
10 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Noah le 5 déc. 2023
Hi, Joshua! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
You decide
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Barbara le 5 déc. 2023
Pleased to hear your kind words of gratitude, Hi! We are going to do our best to never fail to impress you every time. Regards, Barbara
6/10 Satisfaisant
Lillian
11 sept. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not a happy camper
Lillian
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Lillian! We are sorry that the stay did not turn out to be an amazing one. Hope to have another chance soon so that we can make it up to you by an amazing stay ahead. Regards, Eva
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
10 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nice to let people know.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Maria le 11 sept. 2023
Sorry for the trouble caused! Thanks for notifying us and we will surely work towards a better guest experience in the future. Regards, Maria
2/10 Horrible
Randall
8 sept. 2023
Randall
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Randall! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Eva
4/10 Médiocre
Jerry
29 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerry
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Joe le 11 sept. 2023
Apologies for the inconvenience caused, Jerry! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joe
10/10 Excellent
Elizabeth
28 août 2023
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Elizabeth! It feels great to see that our guest had a nice stay. We will feel obliged if you give us a chance to serve again. Have an amazing day ahead. Regards, Eva
2/10 Horrible
Nik
19 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Horror!
Nik
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Barbara le 11 sept. 2023
Hello, Nik! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
19 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Guest! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Eva
4/10 Médiocre
Stanley
14 août 2023
Stanley
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Maria le 11 sept. 2023
Sorry for the hassle you faced, Stanley! We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Maria
2/10 Horrible
Katherine
Voyage d’affaires
27 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Barbara le 29 juil. 2023
Hi, Katherine! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Barbara