Avis sur OYO Hotel Tulsa International Airport
OYO Hotel Tulsa International Airport
1016 North Garnett Road, Tulsa, OK
Avis
5,2
5,6/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
3,6/10
Équipements
4,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
3,6/10
Écoresponsabilité
Avis
14 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Boulliak, France
30 juin 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Tout a fait correct
Boulliak
8/10 Bien
82 abdiv, France
26 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Grand confort
82 abdiv
2/10 Horrible
Joyner
20 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Joyner
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Jermaine
Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jermaine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Adam
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Zeb
Voyage d’affaires
9 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zeb
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Barbara le 20 mai 2024
Hello, Zeb! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Ralph
8 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralph
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joey le 20 mai 2024
Sincere apologies, Ralph! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Joey
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
7 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Tim le 20 mai 2024
We are sorry to stay turned out to be an average one! We have checked the reviews and the problems within our services that have bothered you, and we are working on it. Just take this as an off-case, this is certainly not how we treat our guests. Hope to get another chance soon so that we can make things up for you with an awesome stay ahead. Regards, Tim
2/10 Horrible
Salman
28 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Salman
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Jerry
28 mars 2024
Jerry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Sarah
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Tim le 20 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Sarah! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim
2/10 Horrible
Jo
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jo
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Barbara le 20 mai 2024
Hi, Jo! We are sorry that the stay turned out to be an average one. We have updated the feedback and the issues that troubled you with our team. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Neil
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Neil
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Barbara le 20 mai 2024
Sorry for the inconvenience, Nei! We understand that we have not been able to live up to your expectations. Do not worry, we are continually working to improve our services to make sure your next stay is enjoyable with us. Regards, Barbara
4/10 Médiocre
Raymond
3 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raymond
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Shana
5 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shana
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
We are sorry to disappoint you, Shana! We can understand that your stay with us has not been a pleasant one. However, we will definitely strive hard to serve better. Do give us another chance and we will ensure that you would experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon :) Regards, Lisa
2/10 Horrible
Mehrnaz
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mehrnaz
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
We are sorry to hear about your experience, Mehrnaz! Being a visitor, we expect everything is perfect. Do not worry, we have shared the feedback to our relevant team immediately to rectify the issue. We hope to serve you better in the future. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Kaycee
2 févr. 2024
Kaycee
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hi, Kaycee! Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Sabri
2 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabri
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hi, Sabri! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Dawn
25 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dawn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Lisa le 2 mai 2024
Hi, Dawn! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa
6/10 Satisfaisant
Chris
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheap, for a reason
Chris
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
scott
21 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
scott
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Scott! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
4/10 Médiocre
Todd
19 janv. 2024
Todd
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Todd! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
8/10 Bien
Thomas Mitchell
16 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cheaper in a bad time of America
Thomas Mitchell
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Thomas! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
4/10 Médiocre
Tonya
Voyage d’affaires
15 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tonya
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Tonya! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
4/10 Médiocre
Clifford
Voyage d’affaires
9 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clifford
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Clifford! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Delou
4 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Delou
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Delou! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
10/10 Excellent
Thomas Mitchell
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good times
Thomas Mitchell
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Thomas! Thank you for your support, your feedback made it into our day. We hope to regularly amaze you with our services. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Md Najmus
30 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Md Najmus
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Apologies for the problems you had faced. We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Todd
Voyage en couple
25 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Todd
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Todd! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Logan
Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Logan
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Logan! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Michelle
16 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Michelle! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Thurman
Voyage en famille
9 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible hotel!!
Thurman
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Thurman! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Theodore
Voyage d’affaires
2 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
They have roaches
Theodore
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Theodore! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Noah.
2/10 Horrible
jeannette
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jeannette
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Joey le 22 janv. 2024
Sorry for the unpleasant experience you had with us, Jeannette! Thank you for sharing the feedback, we are using this as an opportunity to escalate the matter with the relevant team. We assure you that your next experience will be a memorable one. Regards, Joey
2/10 Horrible
Israel
Voyage d’affaires
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Israel
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Barbara le 9 déc. 2023
Hello, Israel! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Fidel
14 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fidel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Barbara le 9 déc. 2023
Sorry for the unpleasant experience you had with us. Fidel! Thank you for notifying us and we will surely be working for the better guest experience. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Walter
Voyage d’affaires
10 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Walter
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
5 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Shauna
31 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shauna
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Leslie
Voyage en couple
23 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Luis
Voyage d’affaires
23 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Christopher, Hondo
Voyage d’affaires
21 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Alan
17 oct. 2023
Alan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Sacha
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roaches and poorly kept
Sacha
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Heather
Voyage en groupe
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Heather
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Chris
9 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
KEVIN
1 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KEVIN
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Hi, Kevin! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Eva
2/10 Horrible
Dave
Voyage en groupe
22 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Hi, Dave! We regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Eva