Avis
7,2
Bien
7,0/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
12 mars 2020
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de CM le 14 mars 2020
Good day,
Thank you for taking the time to share your thoughts. We are happy to know that overall you enjoyed your stay with us.
We hope to see you back to offer you great service and great facilities.
With kind regards
10/10 Excellent
Nathalie
Voyage en famille
5 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathalie
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Community Manager le 18 mars 2020
Liebe Nathalie,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um Ihre Bewertung zu hinterlassen. Wir freuen uns zu sehen, dass Sie Ihren Urlaub vollkommen genossen haben.
Wir hoffen Sie wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de CM le 1 mars 2020
Chère hôte,
L'équipe du Memories Trinidad del Mar vous remercie pour vos commentaires positifs. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel.
C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt.
Salutations cordiales,
10/10 Excellent
Julien
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Julien
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Community Manager le 21 nov. 2019
Cher Julien,
L'équipe du Memories Trinidad vous remercie pour vos commentaires positifs. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel.
C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt.
Salutations cordiales,
6/10 Satisfaisant
christine
Voyage en famille
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Nourriture horrible !!!
christine
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Salutations CM le 2 oct. 2019
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. Malheureusement, nous n'avons pas été en mesure de répondre à vos attentes et nous souhaitons nous en excuser.
4/10 Médiocre
Philippe
18 août 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Philippe
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de CM le 18 août 2019
Dear Philiipe,
Thank you for taking the time to rate the resort. Unfrotuntely we do not know why we were not able to fully meet you expectations.
With kidn regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 août 2019
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Salutations CM le 20 août 2019
Merci d'avoir pris le temps d'écrire quelques mots positifs. Merci pour ça
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de CM le 16 août 2019
Dear former guest,
We are sad to heat that we were not able to meet your expectations. It would have been great to know in which part we were not able to do so in order being able to major that service or part of facility.
Thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Sandra-Community Manager le 14 mai 2019
Nous vous remercions d’avoir choisi Memories Trinidad Del Mar pour votre séjour.
Salutations distinguées
4/10 Médiocre
stéphane
5 janv. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
rencontre avec tourisme soviétique des années 80
stéphane
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Sandra-Community Manager le 1 févr. 2019
L'équipe du Memories Trinidad del Mar vous remercie pour vos commentaires positifs. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel.
C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt.
Salutations cordiales,
10/10 Excellent
Vanessa, Göttingen
Voyage en famille, Voyage en groupe
23 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Community Manager le 25 nov. 2020
Sehr geehrte Vanessa,
wir danken Ihnen vielmals für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um uns einen so wunderschönen Kommentar zu hinterlassen.
Ihre Kommentare sind uns wichtig, denn Sie zeigen uns, wie Sie sich bei uns wohlfühlen.
Wir hoffen, Sie wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de CM le 8 mars 2020
Good day,
Thank you for taking the time to give us a feedback. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for your recommendation.
We hope being able to welcome you back in the future.
With kind regards
2/10 Horrible
Nathalie
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
29 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathalie
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de CM le 3 mars 2020
Dear Nathalie,
we are sad to see that you did not enjoy your stay with us. We would loved to have a feedback what we need to improve in order to have you have a great time with us.
With kind regards
6/10 Satisfaisant
Gigault
29 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gigault
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de CM le 1 mars 2020
Dear Gigault.
Thank you for taking the tim to share your thought. On the one hand we are happy to see that you were able to enjoy your stay. On the other side we are unhappy that you were not satisfied with the quality of food and the maintanance. Please konw that the hotel was taken over about a year ago - a lot of changes have been done already and further updates will follow.
WIth kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de CM le 26 févr. 2020
Good day,
Thank you for choosing Memories Trinidad. We are happy to know that you fully enjoyed the stay in our little paradise.
We are looking forward welcoming you again
With kind regards
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de CM le 25 févr. 2020
Good day,
we are very sorry to read that you were not able to enjoy the stay mainly because you were arguing with a person that does not work for the hotel. This is especially sad as you for that reason were not able to enjoy the services that the hotel has to offer. The stores are operated by a third party and you may by drinks that you may also enjoy in the hotel. For expample Cola we offer you in the resort - you may also buy it in the store when leaving the resort or for a day trip etc.
We take you notes on the rooms and will check.
With kind regards
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 févr. 2020
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de CM le 21 févr. 2020
Good day,
Thank you for taking the time to share your opinion. We are sad to read that you were not able to enjoy your vacation with us due to various factors. We want to aplogize for the incoveniences faced during your stay especially for the interaction with staff. Our staff is typically known for their friendliness and attentiveness. That you had a different feeling mackes us sad.
We hope to receive the a second chance to show that we can do better.
With kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de CM le 18 févr. 2020
Good day,
Thank you very much for your feedback. We are very happy that you had an enjoyable time in our Memories Trinidad.Thank you for taking the time to wirte your beautiful words. We hope you are able to welcome you back to a relaxing vacation in our little paradise.
WIth kind regards
10/10 Excellent
Eeva-Liisa
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erittäin hyvä, kotoisa
Eeva-Liisa
Séjour de 9 nuits en janvier 2020
Réponse de CM le 17 févr. 2020
Dear Eva-Lisa,
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us at Memories Trinidad. It was a pleasure of welcoming and hosting you and we are looking forward to welcome you again to our cozy facilities.
Have a great day
6/10 Satisfaisant
Pedro
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Pedro
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de CM le 16 févr. 2020
Dear Pedro,
Thank you for taking the time to share your feedback with us. On the one side we are happy that you mostly enjoyed the stay with us on the other side we are concerned that you were not fully able to enjoy. We would like to receive more details in order to know where we need to improve our services or facilities in order to have you have a vacation of your dreams.
With kind regards
10/10 Excellent
Henrike
8 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toll!! aber keine Perfektion erwarten.
Henrike
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de CM le 14 févr. 2020
Liebe Henrike,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns einen Kommentar zu hinterlassen. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.
Wir hoffen, Sie wieder einmal bei uns im kleinen Paradies begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de CM le 12 févr. 2020
Good day,
Thank you very much for taking the time to share your experience with us at Memories Trinidad and thank you for choosing our little paradise in the first place.
It has been a pleasure for us to host you.
Please when having an issue talk to our public relations managers- they will take best care of you and will do the best to fix the issue as fast as possible - as done in your case.
Thank you once again and we hope to see you back.
With kind regards
8/10 Bien
Tullio
Voyage en famille
23 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Tullio
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de CM le 12 févr. 2020
Dear Tullio,
Thank you very much for taking the time to rate our hotel. We are happy to see that you had a great vacation with us and that you enjoyed the facilities provided.
Thank you for choosing Memories Trinidad for your stay.
With kind regars
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de CM le 20 janv. 2020
Thank you for your feedback.
Our guests comments are very important for us to know how our guests feel under our care. That you mostly enjoyed your stay makes us happy. We would have liked to know where we can improve our services or facilities in order to make your stay more enjoyable.
With kind regards
2/10 Horrible
Marina
Voyage en famille
16 janv. 2020
Les points faibles : Personnel et service
Marina
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de CM le 12 févr. 2020
Dear Marina,
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that you had problems with your reservation. Travel agencies need to provide full details to the hotel - in your case this was unfortunately not the case. The hotel then needs to communicate with the agent to receive missing information.
We are sorry that for that reason you were not fully able to enjoy your vacation.
With kind regards
2/10 Horrible
Jay
Voyage en famille
5 janv. 2020
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jay
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de CM le 6 janv. 2020
Dear Jay,
Thank you for sharing your opinion with us. We are sad to hear that we were not able to meet your expectations. Please know that the bites you got - have probably come from jejenes - a kind of sand flea. Please rinse of legs and bathing clothes when coming from the beach - doing this you will not have nasty bites anymore. Please report issues in your room while being in the resort to give us a chance to fix it.
With kind regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not the best Memories
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de CM le 31 déc. 2019
Thank you for taking the time to share your thoughts with us.
We apologize that we did not meet you expectations.
The fitness center is currently closed for maintanance reasons. We are sorry that this cause incoveniences to you.
We hope to receive a 2nd chance.
With kind regards
General Manager
10/10 Excellent
Ruth, San Diego CA
Voyage en couple
15 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Community Manager le 15 déc. 2019
Dear Ruth,
Thank you for your kind comment.
We are happy that you enjoyed your stay with us at Memories Trinidad.
We hope to welcome you back one day
With kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Sandra-CM le 9 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for your kind words. It was a pleasure to welcome you to Memories Trinidad. We are happy that you liked the changes and are looking forward to welcome you again to our little paradise:
With kind regards
8/10 Bien
Daniel
Voyage en famille
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Daniel
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Community Manager le 21 nov. 2019
Estimado Daniel,
En nombre de todo el equipo de Memories Trinidad quisiera agradecerle el tiempo que se ha tomado para escribir este comentario. Nos alegra mucho saber que han disfrutado de sus vacaciones y que pasaron una agradable estancia. Esperamos volver a verles pronto por Trinidad.
Atentamente,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de CM le 21 nov. 2019
Vielen Dank für Ihren lieben Kommentar.
Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Memories Trinidad genossen haben und dass unsere Drinks ausgesprochen lecker waren.
Liebe Grüße
6/10 Satisfaisant
Teresa
12 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de CM le 13 sept. 2019
Dear Teresa,
Thank you for choosing Memories Trinidad.
We are happy that overall you enjoyed your stay at the resort.. On the other side we are sad that we were not fully able to meet your expectations.
We hope being able to host you once again to show you that we can do even better. With kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de CM le 24 août 2019
Dear Guest,
Thank you for your great feedback.
It has been a pleasure for us to host you.
We hope being able to welcome you back one day.
With kind regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de CM le 16 août 2019
Thank you for choosing Memories Trinidad del Mar as host for your vacation.
We are happy to know that you liked your stay with us
With kind regards
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
6/10 Satisfaisant
Karim
23 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bad really bad
Karim
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de CM le 30 juil. 2019
Dear Karim,
We are disappointed to know that on this opportunity we haven't exceeded your expectations and you did not like your experience. Receive our apology for all the drawbacks of your stay, it wasn't our intention make the experience uncomfortable and unpleasant.
Cuba is a country that offer a lot of beauty and in our hotel we always try to guarantee to our guests top notch services and accommodation, this is the main reason why we are very disconcerted with your experience. We must follow strict procedures that help us to provide the food and drinks under the proper treatment.
Once again, thanks for bringing your disappointment, the hotel management team will check what happened with the departments concerned.
Regards,
General Manager
6/10 Satisfaisant
Charlotte
21 juil. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Tolerable in order to stay right by the beach
Charlotte
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de CM le 30 juil. 2019
Dear Charlotte,
We really appreciate to receive your feedback about your stay at Memories Trinidad for us is really important our guests opinions we will improve the excellence in our service in order to provide the best quality to you.
It would be a pleasure to show you how we can change our facilities and offer you a more enjoyable holidays. If you give us the chance on your next visit to Trinidad.
With my best greetings and regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Community Manager le 12 juil. 2019
Thank you very much for staying with us.
We are happy to know that you enjoyed your stay with us.
We want to apologize though that we were not fully able to meet you expectation.
We will keep working to improve services and facilities provided to have an even more comdortable stay with us.
Thank you once again and kind regards
6/10 Satisfaisant
EstherR, Mexico
Voyage en couple
25 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
EstherR
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Sandra- Community Manager le 29 juin 2019
Gracias por elegir Memories Trinidad del Mar para sus vacaciones. Nos complace saber que, en general, disfrutó de su estadía con nosotros. Lamentamos que no te haya gustado la piscina.
Saludos
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Sandra-CM le 30 avr. 2019
Dear Guest,
Thank youf for your great 5 of 5 rating.
We are happy to know that you enjoyed your stay with us.
Until next time
With kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Sandra -CM le 28 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to give us a feedback.
We appreciate your help and thank you for the 10 of 10 rating. We hope to see you back again.
With kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Sandra-CM le 12 avr. 2019
Dear former guest,
Thank you for recommending our beautiful resrort.
We are happy to know that we were able to meet your expecations and that you had a wonderful time with us.
With kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Sandra-CM le 15 mars 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your kind worst.
We are happy to know that you enjoyed the scenic architecture of the resort as well as our food, animation and beach.
it was a pleasure for us hosting us.
Have a great day and hopefully see you again soon
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Passeio legal
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Sandra-Community Manager le 30 janv. 2019
En nombre de todo el equipo de Memories Trinidad del Mar quisiera agradecerle el tiempo que se ha tomado para escribir este comentario. Nos alegra mucho saber que han disfrutado de sus vacaciones y que pasaron una agradable estancia. Esperamos volver a verles pronto por Trinidad.
Atentamente,
8/10 Bien
Dino
14 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dino
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Sandra-Community Manager le 29 janv. 2019
Dear Dino,
Thank you very much for taking to time to give us a feedback on your recent stay with us.
We hope to see you back soon
With sunny regards
10/10 Excellent
C
6 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
C
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Sandra-Community Manager le 1 févr. 2019
Vielen Dank für das postitive Feedback.
Wir freuen uns sehr, dass Sie den Aufenthalt mit uns genossen haben.
Wir hoffe, Sie wieder einmal begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen aus Kuba
8/10 Bien
Olaf
15 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Eigentlich ein sehr schönes Hotel
Olaf
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
2 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2018
4/10 Médiocre
V, Vancouver
7 mai 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The beach is great but......
V
Séjour de 2 nuits en mai 2018