Extérieur

Avis sur Country Inn & Suites by Radisson, Traverse City, MI

3 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 529 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 334 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 88 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 27 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 22 avis sur 1000." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Sebastien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Jenn le 1 août 2022
Thank you Sebastien!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C’était propre et le personnel extraordinaire! Les dispositions de la salle de bain peu de comptoirs pour y mettre nos choses.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de JylleTC le 11 oct. 2019
Thank you for taking the time to share your experience with us! We are delighted that our staff members made you feel very welcomed. We appreciate you staying with us and we look forward to seeing you again.

8/10 Bien

Jason

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nick (GSM) le 22 mai 2024
Jason, thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Steven

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was great and very helpful, and all areas were very clean.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nick (GSM) le 16 mai 2024
Steven, thank you for your feedback. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Vinh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ok
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nick (GSM) le 12 mai 2024
Vinh, thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was quiet and clean. Staff was friendly. Very nice pool and jacuzzi. A bit far from downtown but an easy drive.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nick (GSM) le 11 mai 2024
Charles, thank you for your feedback and for staying with us.

10/10 Excellent

Jojo

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nick (GSM) le 7 mai 2024
Jojo, thank you for taking the time to fill out our review. We are glad to see you enjoyed your stay.

2/10 Horrible

Jonah

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tv did not work, and reception desk was terrible
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nick (GSM) le 5 mai 2024
Jonah, we are sorry about the issues you had with your TV. In the future, please make these concerns known to us so that we have a chance to correct them.

8/10 Bien

Shawn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nick (GSM) le 3 mai 2024
Shawn, thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us.

10/10 Excellent

David

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel for families
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nick (GSM) le 28 avr. 2024
David, thank you for staying with us and taking the time to fill out the survey.

10/10 Excellent

Deborah

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great clean and comfortable hotel at a great price
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Danny le 21 avr. 2024
Dear Deborah,Thank you for your wonderful review! We're thrilled our hotel met your expectations for cleanliness, comfort, and value. It's always our goal to deliver an exceptional stay.We appreciate your business and look forward to welcoming you back soon.Best regards,Danny PatelGuest Services Manager

8/10 Bien

Amanda

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nick (GSM) le 14 avr. 2024
Amanda, thank you for staying with us. We will see you again next time.

10/10 Excellent

Connie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was excellent.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nick (GSM) le 8 avr. 2024
Connie, thank you for staying with us. We enjoyed having you stay with us.

10/10 Excellent

Tadele

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice, and quiet, also the hotel is clean,. The price is also affordable.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nick (GSM) le 1 avr. 2024
Tadele, thank you for staying with us. We are glad you enjoyed your stay.

8/10 Bien

Jeffrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in and out was easy. The room was nice and clean and the hotel was very quiet. Location was very convenient to downtown
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nick (GSM) le 27 mars 2024
Jeffrey, we are glad you enjoyed your stay with us.

6/10 Satisfaisant

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Check in person was rude pool was down and didn't offer discount because of it.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nick (GSM) le 27 mars 2024
John, sorry about the pool and thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Robert

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was nice, but sadly the pool wasn't available to use and that was our main reason for staying.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nick (GSM) le 27 mars 2024
Robert, sorry for the mechanical issues we experienced.

2/10 Horrible

Steven

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nick (GSM) le 13 avr. 2024
Steven, thank you for your feedback.

8/10 Bien

Geraldine

Les points forts : Propreté et personnel et service
After a sleepless first night the staff didn’t hesitate to give us a new room. We were much more comfortable and rested well.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nick (GSM) le 20 mars 2024
Geraldine, we are glad we were able to make you comfortable.

2/10 Horrible

mark

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nick (GSM) le 4 mars 2024
Mark, thank you for your feedback.

8/10 Bien

Pamela

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
The only thing was when I checked in, I was told there was a $200 deposit per room per night for locals… Wish I would have known that before I booked..
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nick (GSM) le 26 févr. 2024
Pamela, thank you for taking the time to fill out an online survey. We apologize for the issue you have with the deposit and will do our best to rectify this in the future.

10/10 Excellent

Tonya

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Love that you can start your day with a good breakfast before going to local wineries nearby!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nick (GSM) le 25 févr. 2024
Tonya, thank you for taking the time to fill out an online survey. We, are glad you enjoyed the breakfast.

6/10 Satisfaisant

Kindra

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nick (GSM) le 19 févr. 2024
Kindra, thank you for taking the time to give us your feedback.

8/10 Bien

Patrick

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice breakfast and pool, clean.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nick (Guest Service Manager) le 3 févr. 2024
Patrick, thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Pat

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nick (GSM) le 30 janv. 2024
Pat, thank you.

8/10 Bien

Maggie, KINROSS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nick (GSM) le 27 janv. 2024
Maggie, thank you.

10/10 Excellent

Lindsey

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The pool was fun with the color changes and calming. Breakfast was really good with many options. Definitely staying again
Réponse de Nick (GSM) le 27 janv. 2024
Lindsey, thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Amanda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nick (GSM) le 14 janv. 2024
Amanda, thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Laura

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nick (GSM) le 9 janv. 2024
Laura, thank you for your feedback.

8/10 Bien

Wendy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
decent hotel
Hotel was nice and clean. Staff was friendly. Downfall was the smell of pot on the second floor.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 8 janv. 2024
Wendy, thank you for your feedback.

8/10 Bien

Christopher

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good except beverage policy
Hotel was good. Friendly. Really terrible that they will not all drinks or beverages of any sort at the pool. I understand food, but beverages? Kind of a joke, especially with kids.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 6 janv. 2024
Christopher, thank you for the feedback.

8/10 Bien

Kip

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The pool was outstanding. The housekeeping staff were great. Manager was easy to talk too. Business center was great. I did not like the interrogation at check in beyond the ADA standards about my wife’s service animal and questing if I was telling the truth with looming threat of additional financial charge.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 6 janv. 2024
Kip, thank you for the feedback.

2/10 Horrible

Gigi

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Personnel et service
It was a giant surprise when (after having reserved my room in advance and paid for it online) I was told during check-in that residents within a 25-mile radius must pay an additional $200 reservation/hold fee. This inconvenience/annoyance set the tone for the entire stay. Extremely disappointing that Expedia chooses not to make this clear on their site.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 6 janv. 2024
Gigi, thank you for the feedback.

10/10 Excellent

Rodawn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 27 déc. 2023
Rodawn, thank you for your feedback!

8/10 Bien

Benjamin

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Key card readers could be updated not all we're working.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 17 déc. 2023
Benjamin, thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Dan

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 1 janv. 2024
Dan, thank you.

10/10 Excellent

Ronald, Sault Ste. Marie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was amazing the service was amazing. We got in really early for our check-in but they got us a room right away and fast. The breakfast buffet was akso great. Highly recommended this place.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 11 déc. 2023
Ronald, thank you.

10/10 Excellent

James

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de JH le 8 déc. 2023
Thanks James!

4/10 Médiocre

brandon, Muskegon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Was not a great welcome when we were asked to take down our Player hockey door flags from our door for our child’s safety because they could be targets. Not a great Hotel for Sports teams and their families.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JH le 8 déc. 2023
We appreciate your feedback. Not posting identifying information on any hotel door is standard safety procedures.

8/10 Bien

Joanne

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 23 déc. 2023
Joanne, thank you for the feedback.

8/10 Bien

Walter

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was nice. The Front Desk agent at check-in was very friendly. I went over Thanksgiving and because of that 1 of the lights by the bed was out all 3 nights. Pool was cool and there were others in the hot tub in street clothes. Breakfast was average - not as full as other Country Inns I have visited. TV remote well worn... the place simply shows its age. Not a bad stay for $64/night average... The biggest issue relates to Expedia's Price Match Guarantee and not the hotel. It is that which is leaving a bad taste in my mouth about this stay.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Nick (Guest Service Manager) le 28 nov. 2023
Walter, thank you for the feedback.

10/10 Excellent

Pat

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nick (Guest Service Manager) le 28 nov. 2023
Thank you Pat.

10/10 Excellent

Cecilia, Charlevoix

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It doesn’t look nice from outside, but inside is clean, good service, nice front desk person. Good location.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 23 nov. 2023
Thank you Cecilia.

10/10 Excellent

michael, Alpena

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is my third stay this year. Though I didn’t get the opportunity to utilize the breakfast, my partner did and felt it was adequate. The hotel overall has very good facilities and excellent environment. The exercise room has decent equipment though a couple of pieces of equipment need maintenance to help prevent potential injuries. (e.g. The weight bench has loose components needing just some tightening or bushings.) Would stay again anytime.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nick (Guest Service Manager) le 17 nov. 2023
Michael, thank you.

8/10 Bien

Blake

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was an average place. No complaints, good value for the price.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nick Grandstaff (Guest Service Manager) le 13 nov. 2023
Blake, thank you.

8/10 Bien

Kent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Country Inn - Traverse City
Great location Checkin, Checkout excellant Room small but very clean and comfortable Breakfast good but cold two mornings out of 3. Nice hotel, but could improve breakfast with very little effort.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Nick Grandstaff (Guest Service Manager) le 13 nov. 2023
Kent, thank you for the feedback.

8/10 Bien

Linda

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 30 nov. 2023
Linda, thank you for your feedback.

2/10 Horrible

Travis

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nick (GSM) le 30 nov. 2023
Travis, thank you for the feedback.

6/10 Satisfaisant

Scott

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nick Grandstaff (Guest Service Manager) le 30 oct. 2023
Thank you for the feedback.

10/10 Excellent

Claudia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nick Grandstaff (Guest Service Manager) le 30 oct. 2023
Claudia, thank you.