Avis sur Hotel Fénix Torremolinos - Adults Only Recommended
Hotel Fénix Torremolinos - Adults Only Recommended
Avenida de las Mercedes, 22, Torremolinos, Málaga
Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 8 janv. 2024
Bonjour Pierre,Nous vous remercions chaleureusement pour votre commentaire positif et pour avoir pris le temps de partager votre expérience chez nous. Nous sommes enchantés d'apprendre que la situation de notre hôtel, la gentillesse de notre personnel et la qualité de notre cuisine ont contribué à rendre votre séjour agréable. Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement
10/10 Excellent
Isabelle
9 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
6/10 Satisfaisant
Patrice
2 sept. 2022
Patrice
Séjour de 7 nuits en août 2022
8/10 Bien
THOMAS
31 août 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bien dans l’ensemble
THOMAS
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 3 sept. 2021
Thomas. On sent l'odeur que vous nous dites et qu'elle ne devrait pas apparaître après la dernière rénovation. Nous signalons votre réclamation à la maintenance pour en trouver la cause et les solutions. Nous nous excusons pour votre aversion pour la politique de location de serviettes de plage.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre buffet et que notre excellente situation vous ait permis de passer un meilleur séjour.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 juin 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 11 juin 2021
Cher client. Merci d'avoir laissé votre avis afin que nous puissions nous améliorer. Malheureusement, le protocole de sécurité sanitaire a fait que, à l'occasion, des attentes se forment dans le service alimentaire.
8/10 Bien
Mauro
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mauro
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 28 nov. 2019
Dear Mauro,
Thank you for your review.
We will look forward to hosting your future visits to Torremolinos, will do our best to make the next experiences perfect from beginning to end.
Receive our warmest greetings!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Telma
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Telma
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Jean Michel
28 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Jean Michel
Séjour de 4 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2019
2/10 Horrible
STANCO
29 mai 2017
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'Hotel pas à hauteur de ces soit disant 4* + ??
STANCO
10/10 Excellent
Andri
Voyage en groupe
16 mai 2024
Andri
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de The Palm Experience Hotels le 22 mai 2024
Dear Adri,Thank you for your kind words! We are delighted to hear that you enjoyed our great location and found our staff friendly. It's wonderful to know that you appreciated our nice and clean pool area. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards
8/10 Bien
Marthijn
Voyage en groupe
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marthijn
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Palm Experience Hotels le 22 mai 2024
Beste Marthijn,Hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen uw opmerking over de parkeergelegenheid en nemen dit mee in onze verbeteringen. We hopen dat u desondanks een prettig verblijf heeft gehad en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te verwelkomen.Met vriendelijke groet
6/10 Satisfaisant
Francislene
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Barulhos vindos do restaurante
Francislene
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Harri
Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harri
Séjour de 14 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Richard, Hailsham
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Nigel
2 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Sleepless in Torremolinos!
Nigel
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 8 janv. 2024
Dear Nigel,First of all, we want to express our sincerest thanks for sharing your experience. We deeply regret the inconveniences you experienced due to noise and disturbance during your stay. Rest assured that we are taking steps to improve the sound insulation of our rooms and will reinforce our protocols to handle similar situations more swiftly in the future.We understand that rest is fundamental and we apologize for not having met your expectations on this occasion. Your experience matters to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more peaceful stay. Warm regards
6/10 Satisfaisant
David
1 déc. 2023
David
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Marcus
Voyage en couple
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcus
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 8 janv. 2024
Hello Marcus,Thank you for taking the time to leave a review. We're thrilled to hear that our staff, especially Angela, made you feel at home. We strive to provide a welcoming atmosphere and it's rewarding to know we've succeeded. Looking forward to welcoming you back soon.Warm regards
10/10 Excellent
Justin
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 7 nov. 2023
Thank you, Justin, for taking the time to provide your feedback. Your input is invaluable to us, and we're pleased to hear about your positive experiences. If you ever decide to visit us again, we look forward to providing you with an even better stay.
10/10 Excellent
Michelle
Voyage en groupe
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location with a relaxed atmosphere
Michelle
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 7 nov. 2023
Dear Michelle,Thank you for sharing your feedback. We're delighted to hear that you had a great stay and enjoyed our central location and lift access to various areas. Your comments about the pool and relaxed atmosphere are appreciated. We'll certainly consider your input regarding the carpets. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.
8/10 Bien
Nicholas
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicholas
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Fénix Torrelinos le 7 nov. 2023
Dear Nicholas,We greatly appreciate your feedback.Your insights are valuable to us, and we're pleased to know you enjoyed your stay. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Best regards
8/10 Bien
Simon
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great location!
Simon
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 7 nov. 2023
Thank you, Simon, for sharing your thoughts.We're delighted to hear that you appreciated our prime location, friendly staff, and clean rooms. While we aim to provide a comfortable stay, we also acknowledge your comments about the rooms needing a little refresh. Your feedback is important to us, and it will assist us in making improvements. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kort vei til alt
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2023
8/10 Bien
Marcus
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marcus
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Tuomas
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tuomas
Séjour de 10 nuits en août 2023
8/10 Bien
Nigel
27 août 2023
Nigel
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
ALBERTO
Voyage en groupe
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Estancia en agosto 2023
ALBERTO
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Antonio M.
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Espectacular!
Antonio M.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 7 août 2023
Estimado Antonio,¡Muchas gracias por elegir nuevamente el Hotel Fénix Torremolinos para tus vacaciones y por compartir tu experiencia con nosotros!Nos alegra mucho saber que has tenido una experiencia inolvidable y que nuestro hotel se ha convertido en tu elección preferida. Es un honor saber que nuestro personal ha contribuido a hacer que te sientas como en casa. Transmitiremos tus amables palabras a Ángela, José Antonio, José Miguel, Francisco, Fernando, Emilio y a todo el equipo. Su dedicación y amabilidad son fundamentales para que nuestros huéspedes disfruten de una estancia maravillosa.Esperamos tener el placer de recibirte nuevamente en el futuro y seguir brindándote experiencias memorables en cada visita.¡Hasta pronto y que tengas unas vacaciones inolvidables!
8/10 Bien
Marcus
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Unexpectedly Very Good !!
Marcus
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 7 août 2023
Dear Marcus,Thank you so much for sharing your wonderful experience at Hotel Fénix Torremolinos!We are delighted to hear that you were pleasantly surprised by your large room with a sea view and balcony. It's great to know that the Air Conditioning worked well and that you found the bed comfortable with clean and soft white bed linen and towels. We take pride in maintaining a high standard of cleanliness and comfort for our guests, and your positive feedback is very much appreciated.We are thrilled to hear that you found our reception staff friendly and that our cleaning ladies provided excellent service with a smile. We will make sure to pass on your kind words to them.It's fantastic to hear that you enjoyed the recently refurbished bathroom, and we are glad to know that you felt safe and comfortable during your stay.Thank you for already booking another stay with us in August! We can't wait to welcome you back for another enjoyable experience.Lastly, we are pleased that you found the lift to street level convenient for easy access to the beach.Thank you for choosing Hotel Fénix Torremolinos, and we look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Isaac
11 juil. 2023
Isaac
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Quality Department le 18 juil. 2023
Dear Isaac,Thank you for your great rating. Hope you have had a good time with us.We look forward to welcoming you back soon.
2/10 Horrible
John
10 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de recepcion le 10 juil. 2023
Good afternoon ,We are sorry for his comment and would like to help.What room do you have? , so we will help to solve,at reception we can help, ángela
10/10 Excellent
Mr James
6 juil. 2023
Mr James
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Fénix Torremolinos le 7 août 2023
Thank you for choosing Hotel Fénix Torremolinos. We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en famille
21 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandra
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de recepcion le 10 juil. 2023
Estimado Sandra , muchas gracias por sus buenos comentarios, esperamos que la estancia sea de su agrado.No dude en contactar con recepción si necesita cualquier cosa.Saludos,Recepción Hotel Fenixángela
10/10 Excellent
david
9 juin 2023
david
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de recepcion le 10 juil. 2023
Estimado cliente, muchas gracias por dedicar unos minutos para valorar su experiencia , esperando volver a verles ,gracias Saludos,
8/10 Bien
Juan
Voyage en groupe
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de ángela le 6 juin 2023
Thank you very much for taking a few minutes and giving us a pleasant review of our hotel. This helps us to improve.We hope to see you againgreetings ,ángela
10/10 Excellent
Marco
Voyage en groupe
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente estancia.
Marco
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Quality Department le 16 juin 2023
Thank you Marco!
8/10 Bien
Bo
30 mai 2023
Bo
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Quality Department le 16 juin 2023
Thank you Bo!
10/10 Excellent
Erja
Voyage en groupe
17 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erja
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Quality Department le 25 mai 2023
Thank you very much, Erja!
8/10 Bien
Adam
10 mai 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Quality Department le 25 mai 2023
Thank you very much, Adam
8/10 Bien
Seamus Gerard
Voyage en couple
7 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Seamus Gerard
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Quality Department le 25 mai 2023
Dear Seamus Gerard,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We appreciate your compliments and we're delighted to hear that you had a very nice stay overall. We would like to address the concerns you raised about the extra charges for late check-out and pool towels. While we understand your perspective, please allow us to clarify that these charges are intended to cover the additional operational costs associated with these services. However, we appreciate your feedback and will take it into consideration as we review our policies to ensure they align with our guests' expectations.We are pleased to note that you found our recent refurbishments appealing, especially the updated bathrooms. Your positive comments are greatly appreciated, as we continuously strive to provide a contemporary and comfortable experience for our guests.We regret that the gym did not meet your expectations. and we apologize if it fell short of the standards you would expect from a four-star hotel. We will review the gym facilities and consider improvements to ensure they are more in line with our guests' needs.Once again, we sincerely appreciate your feedback, as it allows us to better understand our guests' preferences and make necessary adjustments to enhance their experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable stay.Warm regards,
10/10 Excellent
Vibe
Voyage en groupe
5 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vibe
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Quality Department le 25 mai 2023
Thank you very much Vibe!
10/10 Excellent
bruno
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
21 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
bruno
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Departamento de Calidad le 26 avr. 2023
¡Muchísimas gracias, Bruno, por tu valoración!
10/10 Excellent
Klaudia
16 avr. 2023
Klaudia
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Quality Department le 26 avr. 2023
Thank you, Klaudia!
8/10 Bien
Kelly
8 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kelly
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de Quality Department le 12 avr. 2023
Thank you for your positiv ratin!
8/10 Bien
Emelie
8 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helt okej!
Emelie
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Quality Department le 12 avr. 2023
Kära Emelie,Tack så mycket för att du berättade hur din vistelse var. Vi värdesätter alla dina bidrag mycket eftersom de är en möjlighet att fortsätta arbeta med att förbättra vår service till våra gäster.Med vänliga hälsningarKvalitetsavdelning
10/10 Excellent
Francisco
8 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francisco
Réponse de Departamento de Calidad le 8 févr. 2023
¡Muchas gracias, Francisco!