Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
30 nov. 2023
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Corinne
Voyage d’affaires
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Corinne
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
Hi Corinne, thank you for your delightful review! We're thrilled to hear that you enjoyed the ambiance, decoration, and exceptional atmosphere during your stay. Providing impeccable service and convenience is our priority, and we're so happy to hear that we met your expectations. Your positive feedback is truly appreciated. We look forward to welcoming you back for another wonderful experience. X[OH!]
10/10 Excellent
Samuel
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Bayley le 27 juin 2023
Hi Samuel, we're so glad to hear you had a perfect stay! We hope to see you again soon! X[OH!]
10/10 Excellent
France
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
14 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
France
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Bayley le 14 nov. 2022
Hi France,We're so glad to hear you enjoyed the decor at The Drake, and had a comfortable night's sleep! We hope to welcome you back soon! X[OH!]
10/10 Excellent
katherine
7 nov. 2022
katherine
10/10 Excellent
Charles-Etienne, Montreal
Voyage en couple
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles-Etienne
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Bayley le 15 oct. 2022
Hi Charles-Etienne, we're so glad to hear you enjoyed your stay at The Drake Hotel, and enjoyed our restaurant offerings. We can't wait to see you again! X[OH!]
10/10 Excellent
Katia
Voyage en couple
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katia
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Genevieve
21 août 2022
Genevieve
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Martin
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de The Drake Hotel le 20 juil. 2022
Thank you very much for taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you back in near future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
10/10 Excellent
Carmela
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Baldev
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Baldev
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Tony
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Michael
5 avr. 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Sara
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Natalie le 13 avr. 2024
Hi Sara! So happy to hear you enjoyed your stay. Looking forward to hosting you again soon! X[OH!]
10/10 Excellent
Sue
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sue
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Hayden
26 mars 2024
Hayden
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Stephen, Portugal Cove
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
SORIN-CLAUDIU
Voyage d’affaires
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SORIN-CLAUDIU
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Natalie le 24 mars 2024
Thank you Sorin, for sharing your experience with us! We agree, our neighbourhood is truly one of the best, wait until you see it in the summer. Looking forward to hosting you again!
10/10 Excellent
Brendan
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brendan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Natalie le 24 mars 2024
Thank you so much for sharing, Mark. We look forward also, to you returning! -Natalie
10/10 Excellent
Aneta
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aneta
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Greg
Voyage en couple
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Natalie le 28 févr. 2024
Thank you for the stylish and fun review! We're delighted you enjoyed our great neighborhood. Looking forward to your next visit!
10/10 Excellent
Kendra
29 janv. 2024
Kendra
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Merrill
29 janv. 2024
Merrill
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Michael
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en famille
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Natalie le 25 janv. 2024
Thanks for your feedback Chris! We look forward to hosting you again soon! X[OH!]
10/10 Excellent
Matthew
23 janv. 2024
Matthew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Linda
20 janv. 2024
Linda
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Boris
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Boris
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
PETER
12 janv. 2024
PETER
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Erdwin
4 janv. 2024
Erdwin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Gregory
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Taiah
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Taiah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Natalie le 25 janv. 2024
Thanks for your feedback Taiah, we are so excited to host you again soon! - Natalie
10/10 Excellent
Safwat
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Safwat
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Adam
13 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Adam
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Jason, Vancouver
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Natalie le 6 déc. 2023
Thank you very much for giving us a chance to host you and for your taking the time to share your feedback. The HVAC is to tech forward, it's a blessing and a curse at times, but appreciate your feedback! We look forward to welcome you back in near future! X[OH!]
10/10 Excellent
Anju Visen
Voyage d’affaires
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anju Visen
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Natalie le 6 déc. 2023
Thank you very much for giving us a chance to host you and for your taking the time to share your feedback. We look forward to welcome you back in near future! X[OH!]
10/10 Excellent
Mai
29 nov. 2023
Mai
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Katya
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katya
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
Hi Katya, we're go glad to hear you had an amazing stay at The Drake Hotel! We're thrilled to hear that your stay exceeded expectations, from the seamless check-in and complimentary drink to the room upgrade and enjoyable room service. We're so glad to hear that the unexpected room credit added to your positive experience, especially given the hiccups with the delayed train and canceled concert. We can't wait to welcome you back for another memorable stay! X[OH!]
10/10 Excellent
jennifer
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jennifer
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
Hi Jennifer, thank you for the glowing review! We're delighted to hear that you had such a fun and enjoyable experience during your stay. It's wonderful to know that our service, food, and nightlife added to your experience. We take pride in our eclectic art and style, and we're thrilled that you loved it too. Your appreciation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay. X[OH!]
2/10 Horrible
Shawn
19 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
Hi Shawn, thank you for taking the time to share your experience, and we're sorry to learn that somewhere along the way we missed the mark. Your feedback is invaluable to us, and we would like to understand more about your specific concerns to address them effectively. If you would be willing to reach out to the hotel directly, it would greatly assist us in improving our services. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the opportunity to make amends and exceed your expectations in the future. X[OH!]
10/10 Excellent
Amita
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amita
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
Hi Amita, we're delighted to hear you had a five-star stay! We look forward to welcoming you back to The Drake Hotel again soon! X[OH!]
10/10 Excellent
Robert
18 nov. 2023
Robert
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
Hi Robert, we're so glad to hear your stay was a 10/10! We look forward to welcoming you back to The Drake Hotel again soon! X[OH!]
8/10 Bien
Cathy
16 nov. 2023
Cathy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
Hi Cathy, we're so glad to hear you enjoyed you stay at The Drake Hotel; we hope to see you again soon! X[OH!]
8/10 Bien
Ronda
6 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronda
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
HI Ronda, thank you for taking the time to provide feedback about your Drake Hotel experience! We're sorry to hear about the challenges you faced in the parking lot. Your safety is our top priority, and we apologize for any discomfort caused. On a positive note, we're thrilled to know you found our place fabulous with great service. We appreciate your understanding, and if there's anything specific you'd like us to address, please feel free to share. We look forward to the opportunity to welcome you back soon! X[OH!]
2/10 Horrible
james, vancouver
Voyage en couple
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
james
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
Hi James, thank you for sharing your thoughts about your stay. We're genuinely sorry to hear that our hotel did not meet your expectations. Your feedback about the ambiance and decor is crucial, and we take it seriously. We're committed to continuous improvement and will review the lighting and overall atmosphere to create a more welcoming space. We hope you might consider giving us another chance in the future. Your insights guide us toward providing a better experience for our valued guests. X[OH!]
10/10 Excellent
A
Voyage en groupe
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
Hi Andrew, thank you so much for your 10/10 review! We hope to see you again soon! X[OH!]
6/10 Satisfaisant
Mindy
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mindy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
Hi Mindy, we're thrilled to hear that you enjoyed our vibrant atmosphere and delicious cuisine. However, we sincerely apologize for the inconvenience caused by the lack of available parking and the noise disturbance from a crying baby. We always recommend guests book parking as far in advanced to secure their spot, as downtown Toronto parking is in high demand! Your feedback is crucial, and we're actively exploring solutions to enhance soundproofing in our rooms. We understand the importance of a good night's sleep and regret falling short on this occasion. We appreciate your honesty and hope to have the opportunity to welcome you back. X[OH!]
8/10 Bien
Mike
Voyage en famille, Voyage en couple
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Bayley le 30 nov. 2023
Hi Mike, thank you for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that overall, you had a positive experience. We apologize for any inconvenience caused by the air conditioner noise during the night. Please be assured that we're looking into ways to address this concern to ensure a more restful stay for our guests. Your comments are valuable to us, and we appreciate your understanding. We hope to welcome you back soon! X[OH!]