Avis
5,0
5,2/10
Propreté
4,4/10
Personnel et service
4,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
9 oct. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Grid le 10 oct. 2018
THANK you very much for your stay. It was our pleasure hosting you.
4/10 Médiocre
Alejandro
6 août 2019
Les points faibles : Propreté et personnel et service
No me gusto el servicio
Alejandro
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Benz le 13 août 2019
Hi Alejandro,
Thank you for sharing your feedback. We're sorry that your experience didn't match your expectations. It was an uncommon instance and we'll do better.
Please feel free to reach us out to our hotline with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would like to make things right if you give us another chance.
Sincerely,
Your Pelican Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Pelican Team le 4 août 2019
Thank you.
8/10 Bien
Andrew
20 nov. 2018
Andrew
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Grid le 29 nov. 2018
Thanks for leaving us such a wonderful review. We are glad that you and family loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. They work very diligently and it will provide them with great encouragement to keep doing what they are doing. Next time you or your friends want to visit us, please give us a call in advance and we will provide you with the best possible deals and options that you will not find online. Thank you, once again, for your kind words.
6/10 Satisfaisant
Craig
5 nov. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Need to get their act together
Craig
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
Réponse de Jon le 12 nov. 2018
Thank you for leaving us a review.
Your understanding and patience is very important to us and you can be sure that your concerns will be forwarded immediately to management and maintenance. We do apologize you have gone through that, we are usually known for outstanding service.
2/10 Horrible
LINDA, HALIFAX
11 oct. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LINDA
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Grid le 25 févr. 2019
Thanks
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
B&B falsely advertising as an hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2018
6/10 Satisfaisant
xuxo, Silicon Valley
29 juin 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to main attractions in downtown Toronto
xuxo
Séjour de 4 nuits en mai 2018
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
20 juin 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Maggie, Ottawa
28 mai 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
great price, great location
Maggie
Séjour de 3 nuits en mai 2018
6/10 Satisfaisant
BMills
25 mai 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
VERY CONVENIENT FOR MOST ACTIVITIES DOWNTOWN
BMills
Séjour de 3 nuits en mai 2018