Avis sur Hyatt Place Toronto - Brampton
Hyatt Place Toronto - Brampton
3455 QUEEN STREET EAST, Brampton, ON
Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 15 avr. 2024
Dear David,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
6/10 Satisfaisant
Iad
Voyage d’affaires, Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Iad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 14 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
kamel
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kamel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mars 2024
Dear Kamel,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton -
10/10 Excellent
Stephan
8 mars 2024
Les points forts : Équipements
Stephan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mars 2024
Dear Stephan,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton -
10/10 Excellent
CHRISTIAN
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CHRISTIAN
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 18 janv. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Frederic
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frederic
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 27 déc. 2023
Dear Frederic,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
10/10 Excellent
Marc
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 6 déc. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
CHRISTIAN
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CHRISTIAN
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 6 déc. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Marcos antonio
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcos antonio
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 13 nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Jonathan
10 nov. 2023
Jonathan
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 6 déc. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Kawal
Voyage en groupe
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kawal
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 31 oct. 2023
Dear Kawal,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
10/10 Excellent
Odile
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un très bon hôtel
Odile
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 29 oct. 2023
Dear Odile,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
10/10 Excellent
Boutheyna
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Boutheyna
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 26 oct. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Duval
Voyage en couple
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Duval
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 1 oct. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Kevin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 26 sept. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Keven
Voyage en couple
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keven
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Management le 7 sept. 2023
Dear Keven,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
10/10 Excellent
Steven
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Management le 20 août 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
JOEL DAMIAN
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOEL DAMIAN
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Management le 20 août 2023
Dear Joel Damian,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
8/10 Bien
Yves
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 août 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yves
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Management le 17 août 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Management le 9 août 2023
Dear Jonathan,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
10/10 Excellent
Julie
Voyage en famille
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 4 août 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Ariane
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ariane
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 28 juil. 2023
Dear Ariane, Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
10/10 Excellent
Juicy
Voyage en couple
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juicy
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 27 juil. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Julien
13 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julien
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 14 juil. 2023
Dear Julien,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
10/10 Excellent
David
9 juil. 2023
David
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 30 juil. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
woogon
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
woogon
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Management le 7 juil. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Edna
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edna
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Komal Gill le 12 juin 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Julien
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julien
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de GK le 8 mai 2023
Dear Julien,Thank you so much for staying with us at Hyatt place Toronto-Brampton.We really appreciate your feedback and will consider your suggestions and let us management know.Hope to serve you again with better hospitality services.Regards,
10/10 Excellent
Eric
28 avr. 2023
Eric
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Komal Gill le 3 mai 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
duc-linh
Voyage d’affaires
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
duc-linh
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Komal Gill le 13 avr. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
daniel
Voyage en couple
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
daniel
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Komal Gill le 13 avr. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
8 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Komal Gill le 9 mars 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Gladys Alejandra
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
3 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gladys Alejandra
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Komal Gill le 9 avr. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
karine
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
karine
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Komal Gill le 26 mars 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Mbaye diene
3 janv. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
NICE
Mbaye diene
Séjour de 5 nuits en décembre 2022
Réponse de GK le 7 janv. 2023
THANK YOU, WE WISH TO SERVE YOU AGAIN WITH BETTER HOSPITALITY.
2/10 Horrible
Stephen
Voyage d’affaires, Voyage en couple
16 déc. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Stephen
Réponse de GK le 23 déc. 2022
We apologies for the inconvenience Stephen, hope to get another chance to serve you better with our hospitality.
8/10 Bien
Loodgy
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
5 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loodgy
Réponse de GK le 7 déc. 2022
Dear Loodgy, Thank you for sharing your experience, we value your feedback and will share with our staff. We would like to serve you better for your future stays.Please feel free to contact the hotel.Regards,
6/10 Satisfaisant
jessika
Voyage d’affaires
16 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jessika
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de GK le 17 nov. 2022
Thank you Jessika for your feedback, please let us know what can make your stay better at Hyatt Place. Thank you
8/10 Bien
Ibrahim
Voyage en famille
7 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ibrahim
Réponse de GK le 9 nov. 2022
Thank you for choosing Hyatt Place Toronto/Brampton, hope you enjoyed your stay. We wish to serve you again with our better hospitality.Regards,
10/10 Excellent
nhu ngoc
23 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nhu ngoc
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de GK le 21 oct. 2022
Thank you so much for your positive feedback, we are glad you enjoy the stay and breakfast. We at Hyatt Place Toronto Brampton care for people so they can be there best. have a wonderful day!
10/10 Excellent
parimal
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
parimal
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Ada
Voyage en famille, Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ada
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Komal Gill le 26 mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Allen Chun Yiu
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allen Chun Yiu
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Komal Gill le 26 mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Kamini
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamini
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Komal Gill le 24 mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Lisa
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 23 mai 2024
Dear Lisa,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
10/10 Excellent
Pradeep, NORTH BRUNSWICK
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pradeep
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 22 mai 2024
Dear Pradeep,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
8/10 Bien
Imadeddin
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Imadeddin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 21 mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Melissa
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 21 mai 2024
Dear Melissa,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton
10/10 Excellent
landa
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
landa
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Shirley
Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shirley
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 19 mai 2024
Dear Shirley,Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. We greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Hotel ManagementHyatt Place Toronto/Brampton