Chambre Premium, 1 très grand lit | Draps italiens Frette, literie de qualité supérieure

Avis sur Gladstone House

4 out of 5
Gladstone House
1214 Queen St West, Toronto, ON

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 580 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 286 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 85 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 39 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 1003." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Amal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel très bien décoré, propre et staff adorable. Mais chambre ultra petite (c’est un vrai casse-tête pour ouvrir de grandes valises et les laisser ouvertes), bruyante quand vous êtes à l’étage du billard qui est accessible jusqu’à 22h, et très chères au vue du quartier et de ce qu’on peut avoir chez des concurrents pour le même prix. Je ne reviendrai pas.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Alyssa le 9 avr. 2024
Dear Amal, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're glad to hear that you appreciated the décor, cleanliness, and our lovely staff. However, we apologize for any inconvenience caused by the room size and noise from the billiards floor. We aim to provide value for our services and will consider your comments about pricing. We're sorry to hear you won't be returning but we appreciate your stay and feedback. If there's anything else you'd like to share or if there's anything we can do to improve, please let us know. Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

6/10 Satisfaisant

Martine

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful, comfortable, but I ended up checking out 1 day earlier, the room was not made up when I left (at 2 pm), so I asked if they could reduce the invoice or offer a late check-out option and they did not budge. The hotel was quiet, not high season by any means so they likely didn,t lose a booking. Also, having to go to another floor for coffee in the morning is a bit annoying . Since the restaurant doesn't open until 8 am, coffee in the morning was complicated.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alyssa le 29 févr. 2024
Dear Martine, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're glad to hear that you found our hotel beautiful and comfortable. However, we're sorry to hear about the issues you experienced with the room not being made up and the inconvenience with coffee in the morning. Your feedback is valuable to us, and we will address these concerns with our team to ensure a better experience for our guests in the future. We apologize for any inconvenience caused and hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless stay. Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Jean-Francois

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très belle hôtel, service et propreté irréprochable.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alyssa le 3 févr. 2024
Dear Jean-Francois, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated our hotel's service and cleanliness. Your kind words mean a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience. Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

camille

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hébergdment!
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Alyssa le 16 sept. 2023
Dear Camille, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another great stay in the future. Warm regards, Alyssa, on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Anthony

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel, très bien situé. Décoration des chambres et des parties communes extraordinaires. Personnel accueillant et efficace.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Alyssa le 12 août 2023
Dear Anthony, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! Thank you for sharing your experience at our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed our beautiful location as well as the exceptional decoration of our rooms and common areas. Our welcoming and efficient staff strives to provide you with a memorable stay. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

8/10 Bien

Caroline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Alyssa le 27 juin 2023
Dear Caroline, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Alyssa le 2 juin 2023
To our valued guest, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Alyssa le 28 mai 2023
To our valued guest, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

dominic

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
très beau secteur! service de restauration excellente!
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Monica le 13 sept. 2022
Merci Dominic!!!

8/10 Bien

Gilles

Excellente localisation super plusieurs choses et endroits à maximum 15 mns de marche
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Monica le 30 août 2022
Merci Gilles! S'il vous plait, revenez bientôt!

10/10 Excellent

Andre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement de rêve
Jolies chambres, emplacement de rêve à proximité d'excellentes boutiques et d'excellents restaurants. Belle surprise : options véganes délicieuses au menu du bistro.
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
Réponse de Morgan le 3 déc. 2021
Bonjour, André merci beaucoup pour l'avis, nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un si bon moment. Nous sommes impatients de vous revoir.

10/10 Excellent

Tatiana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Splendide
Impressionné juste en arrivant par l’architecture et la décoration. Même impression avec la chambre, très belle, propre et lit confortable. Le petit déjeuner était original et délicieux. Seul point négatif: le claquement des portes des chambres et étages qui est impossible à éviter. Cela nous a même réveillé en plein milieu de la nuit. Bref, très bel hôtel mais pas super reposant.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Monica le 18 oct. 2021
Thank you!

10/10 Excellent

louise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’intérieur de l’hôtel est formidable et un confort plus que parfait pour la chambre avec un décor hors du commun. Nous avons aussi pris le déjeuner sur place qui fût excellent. The inside of the hotel is fabulous and the room are very comfortable which a unique decor. We also took the breakfast there and the food was excellent.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Monica le 1 oct. 2021
Merci!! Reviens bientôt!!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mai 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Le rapport qualité prix n’est pas excellent. C’est dispendieux
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Une expérience hôtelière des plus agréablement chaleureuse et confortable!
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

10/10 Excellent

Jean-Baptiste, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très belle expérience au Gladstone hotel. C'est plus qu'un logement car c'est un projet social et artistique depuis 2003. Les chambres sont décorées par des artistes diverses, très originales. Le confort est bon pour un établissement de cet âge (1874..?). Le quartier est le meilleur à Toronto. Personnel adorable. Merci!
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

Paule, Montreal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beaucoup de cachet, hotel qui est aussi une galerie d’art, bien situé.
Séjour de 1 nuit en août 2018

8/10 Bien

Patricia, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Artsy stay
Super service à l'accueil. Chambre propre et déco unique. Belle exposition d’œuvres d'art dans les corridors. Très bien situé. Beaux resto autour.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Magnifique hôtel bien situé Seul bémol, les nuits sont bruyantes mais les bouchons sont fournis!
Séjour de 1 nuit en mars 2018

2/10 Horrible

Youri

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Un bel endroit mais terrible si l'on veut y dormir
Quand nous sommes arrivés à l'accueil, on nous a prévenu que l'hôtel allait être plus "occupé" que d'habitude avec plus de passages, dans le cadre du CUTMR (exhibitions dans les galeries et couloirs de l'hôtel. Ce que l'on ne nous a pas dit, c'est qu'il y allait également y avoir des soirées dansantes organisées dans la salle de ball au rez-de-chaussée, jusqu'à 2/3h du matin. La première nuit dans la chambre 312 a été insupportable, mais nous avons pris sur nous en nous disant que c'était temporaire. Le son des basses de la musique traversaient les planchers et les murs, et malgré les protèges tympans fournis, notre corps tremblait aux vibrations des chansons et des gens qui parlaient/criaient. La deuxième nuit a été encore pire, et nous avons du demander à changer de chambre à 1h30 du matin. On nous a déplacé un étage au dessus, dans la chambre 415. Une chambre plus petite, avec un lit double plutôt que queen dans l'autre, et une douche plutôt qu'un bain. Les sons étaient atténués, mais on a continué d'entendre les vibrations et le bruit jusqu'à 3h du matin. Le staff a été très compréhensif et agréable (ce qui nous fait penser que cela n'est pas une première) : on nous a offert en "dédommagement" 2 coupons pour petits-déjeuners, d'une valeur totale de 30$ environ... ce qui ne correspond pas vraiment à balancer la terrible expérience que nous avons eue, car quand on paye 550$ pour ne pas dormir, on préfère toujours avoir du fun.
Séjour de 2 nuits en janvier 2018

8/10 Bien

gui, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tou était très bien, le quartier est intéressant avec tout à proximité, l’hôtel dispose de tous les services, juste à savoir, pour le prix élevé des chambres, les salles de bains des chambres restent très petites et les chambres ne sont pas du tout insonorisées. L’hôtel est historique avec exposition d’oeuvre d’art à chaque étage. Je recommande cet hôtel.
Séjour de 2 nuits en novembre 2017

8/10 Bien

Marie, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé pour accéder au centre-ville en autobus
Stationnement payant disponible à proximité. Chambre petite mais confortable, avec décoration originale. Douche très petite. Beaucoup de restaurants et boutiques dans le quartier.
Séjour de 1 nuit en juin 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lieu calme et agréable
Literie et chambre propre,lit confortable.Personnel advenant. Nourriture intéressante.

8/10 Bien

CRT

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

Matthew

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Douglas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent stay, friendly staff always
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Alyssa le 23 avr. 2024
Dear Paul, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! On behalf of myself and the team, we very much appreciate your 5/5 rating. We look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Maximiliano

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and quiet hotel. Good to get away for a bit
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alyssa le 20 avr. 2024
Dear Maximiliano, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're glad to hear you enjoyed the peace and quiet during your stay. It's great to know you found our hotel a relaxing getaway. We hope to welcome you back for another peaceful stay soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Gregory

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Alyssa le 18 avr. 2024
Dear Gregory, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! On behalf of myself and the team, we very much appreciate your 5/5 rating. We look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

C. Paul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hidden gem!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Alyssa le 12 avr. 2024
Dear C. Paul, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're thrilled to hear that you consider our hotel a hidden gem. We strive to provide a unique and memorable experience for all our guests, and we're delighted that you enjoyed your stay with us. Your kind words mean a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another great stay in the future. Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

stacey

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the Gladstone. The staff was super friendly and the rooms beautifully furnished.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Alyssa le 5 avr. 2024
Dear Stacey, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! Our team works hard to provide a friendly and welcoming atmosphere, and we're delighted that you felt well taken care of. It's also great to hear that you appreciated our rooms. Your feedback means a lot to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay. Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Angie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alyssa le 28 mars 2024
Dear Angie, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We thank you for your kind words. On behalf of myself and the team, we very much appreciate your 5/5 rating. We look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Roy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
great place
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Alyssa le 25 mars 2024
Dear Roy, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. If there's anything specific you like or if there's anything we can do to make your next stay even better, please let us know! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Ashok

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Always a lovely environment at the Gladstone. Surrounded by art and aesthetic care.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alyssa le 25 mars 2024
Dear Ashook, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're delighted to hear that you always enjoy your stay at Gladstone House. We strive to create a unique and inspiring atmosphere for our guests, and we're glad that you appreciate it. If there's anything else you'd like to share or if there's anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please let us know! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Jolene

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel, super comfy, fun elevator
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alyssa le 22 mars 2024
Dear Jolene, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel and found the accommodations comfortable. We're also glad you enjoyed our historic elevator! If you have any other comments or if there's anything else we can do to make your next stay even better, please let us know! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Jon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The food and drinks were amazing! The bed was beyond comfortable. The staff were very attentive and friendly.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alyssa le 20 mars 2024
Dear Jon, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! It's fantastic to hear that you enjoyed the food, drinks, and comfortable bed during your stay! We're also glad to hear that our staff's attentiveness and friendliness enhanced your experience. If there's anything else you need or if you plan to visit again, please don't hesitate to let us know! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Lyn, Rochester

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alyssa le 5 avr. 2024
Dear Lyn, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! On behalf of myself and the team, we very much appreciate your 5/5 rating. We look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Heather

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The environment was unique and fun! The food at the Bistro was excellent and our service overall was great! We'll definitely be back.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alyssa le 16 mars 2024
Dear Heather, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! That's fantastic to hear! It sounds like you had a wonderful experience at The Bistro. We're delighted that you enjoyed the unique environment, excellent food, and great service. We look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

8/10 Bien

Jordan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very cool place to stay. They had a gorgeous staircase that took you up to the 4th floor. The staircase wrapped around an old fashioned lift. The room we stayed in had beautiful art pieces and unique closet space. Or only complaint was that the common rooms and bar closed at 10pm.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alyssa le 11 mars 2024
Dear Jordan, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're delighted to hear that you found our hotel to be a cool place to stay. It's great that you appreciated the gorgeous staircase and unique features of your room, such as the beautiful art pieces and unique closet space. We're sorry to hear that the common rooms and bar closed early at 10 pm. We will take your feedback into consideration as we strive to improve our services. We hope to welcome you back again soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Juan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alyssa le 4 mars 2024
Dear Juan, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're thrilled to hear that you found our staff great. We take pride in providing excellent service to our guests, and we're delighted that our team made your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back on your next visit! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Anthony

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great spaces, quiet, showcasing lots of contemporary art. If I were pressed to find any quibbles, and this is incredibly minor, the garbage can could have been easier to find. Overall, a fantastic stay and would recommend it to friends or family without hesitation.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alyssa le 4 mars 2024
Dear Anthony, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're thrilled to hear that you enjoyed our common spaces, atmosphere, and the contemporary art showcased throughout the hotel. We appreciate your feedback about the garbage can and will certainly take that into consideration to improve our guest experience. It's fantastic to hear that you had a fantastic stay and would recommend us to friends and family. We look forward to welcoming you back again soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Larysa

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Unique hotel filled with interesting art
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alyssa le 3 mars 2024
Dear Larysa, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're thrilled to hear that you enjoyed the unique art throughout our hotel! Thank you for your feedback, and we hope to welcome you back soon for another inspiring stay. Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

6/10 Satisfaisant

beth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alyssa le 29 févr. 2024
Dear Beth, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We would like to know more about your stay. Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

8/10 Bien

Brittany

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alyssa le 2 mars 2024
Dear Brittany, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! On behalf of myself and the team, we very much appreciate your rating. We look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

8/10 Bien

Louis Tyler Keir, Toronto

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great. Pillows were not very comfortable, shower head didn’t work and the heating system was so loud every 20mins it turned on and it sounds like a jet engine in the room it keeps waking you up at night. Everything else is good though so it’s a good place to stay for a short visit but I don’t know if I would stay long term.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alyssa le 26 févr. 2024
Dear Louis, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're sorry to hear about the issues you encountered during your stay. Your comfort is important to us, and we apologize for the inconvenience caused by the pillows, shower head, and heating system. We appreciate your feedback and will address these concerns to improve the experience for future guests. We're glad to hear that overall, you found your stay enjoyable, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more comfortable experience in the future. Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Melanie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very unique and cool place to stay! Staff extremely helpful and easy to reach for assistance.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alyssa le 26 févr. 2024
Dear Melanie, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're delighted you found our hotel unique and cool! Our team aims to make every stay exceptional, and we're glad you found them helpful. Thank you for staying with us! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Brittany

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alyssa le 23 févr. 2024
Dear Brittany, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We thank you for your kind words. On behalf of myself and the team, we very much appreciate your 5/5 rating. We look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House

10/10 Excellent

Marian

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved my stay at the Gladstone! Will definitely vr making this my regular place when I'm in the city. The art by Cole Swanson in the room was a great addition
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alyssa le 20 févr. 2024
Dear Marian, Thank you for your feedback with regards to your recent stay with us at Gladstone House! We're thrilled to hear that you loved your stay at the Gladstone House and that you plan to make it your regular place when you're in the city. We're glad you enjoyed the art by Cole Swanson in your room; it's always great to hear when our guests appreciate the unique artistic touches that make our hotel special. We look forward to welcoming you back on your next visit! Warm regards, Alyssa on behalf of The Guest Services Team at Gladstone House