Avis
7,6
Bien
7,4/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de フロント le 4 oct. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your staying with us this time at HOTEL MYSTAYS Asakusa.We are glad if you have good time experiences here in HOTEL MYSTAYS Asakusa and bring back good memory with you to your country. If you have any chances to come to Tokyo, we are all looking forward to welcoming you again. Thank you very much for your review. Sincerely, HOTEL MYSTAYS Asakusa
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de フロント le 3 oct. 2019
この度はホテルマイステイズ浅草をご利用頂きまして誠にありがとうございます。浅草へのご旅行はいかがでしたか。当館ホテルマイステイズ浅草でのご滞在もご満足いただけて要であれば大変うれしく思っております。もし機会がございましたらどうぞお立ち寄りくださいませ。お会いできる日を心よりお待ち申し上げております。この度は貴重なご意見をありがとうございました。
ホテルマイステイズ浅草 佐藤
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception le 21 avr. 2019
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have come to rely on.
Sincerely, Akira Hirai, Manager, HOTEL MYSTAYS Asakusa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 15 nuits en mars 2019
Réponse de HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception le 31 mars 2019
Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Asakusa, and we appreciate you spending your time to provide feedback. Our staff will continue its hard work to improve our customer service and try to meet the expectations of our guests. When you travel to the Asakusa area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 15 nuits en mars 2019
Réponse de HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception le 31 mars 2019
Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Asakusa, and we appreciate you spending your time to provide feedback. Our staff will continue its hard work to improve our customer service and try to meet the expectations of our guests. When you travel to the Asakusa area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
31 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2019
Réponse de HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception le 1 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying at HOTEL MYSTAYSAsakusa, and we appreciate you spending your time to provide feedback. Our staff will continue its hard work to improve our customer service and try to meet the expectations of our guests. When you travel to the Asakusa area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. Thank you.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 janv. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
average
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception le 9 janv. 2019
Thank you very much for your staying with us this time at HOTEL MYSTAYS Asakusa. Did you enjoy your staying in Asakusa area? We are glad if you have good time experiences here in HOTEL MYSTAYS Asakusa and bring back good memory with you to your country. If you have any chances to come to Tokyo, we are all looking forward to welcoming you again. Thank you very much for your review.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Un peu déçue quand même
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception le 19 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Asakusa, and we appreciate you spending your time to provide feedback. Our staff will continue its hard work to improve our customer service and try to meet the expectations of our guests. When you travel to the Asakusa area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. Thank you.
10/10 Excellent
Maud
1 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel sympathique
Maud
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception le 2 août 2018
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Asakusa. We are glad to hear that you enjoyed a comfortable stay at our hotel. We sincerely hope to welcome you again at our hotel. Thank you.
8/10 Bien
Marcelle, Paris
17 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice place but clean yourself
Marcelle
Séjour de 6 nuits en avril 2018
Réponse de HOTELMYSTAYS Asakusa le 17 avr. 2018
Thank you very much for sharing your comments regarding your stay at HOTEL MYSTAYS Asakusa.
It is always a pleasure to read such lovely comments about our Hotel and we are delighted that you had a great stay.
8/10 Bien
Marc, Québec, Canada
2 oct. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel bien situé
Marc
Séjour de 6 nuits en septembre 2017
Réponse de Makoto Okada le 4 oct. 2017
Dear Guest,
Thank you very much for your staying with us this time at HOTEL MYSTAYS Asakusa.
All of us are glad to know that you have enjoyed your stay with us.
In this area, we are located near Kuramae station where it crosses Asakusa line and Oedo line. Both of them are easy to access to Tokyo metropolitan area. In addition to that, there are JR Ryogoku station, Asakusa Giza line, and Tobu line within 20 minute by walking.
Thank you very much for your review, and all of our members are looking forward to welcoming you again soon.
Sincerely, Makoto Okada, Receptionist, HOTEL MYSTAYS Asakusa
8/10 Bien
Kevin Mehdi
27 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin Mehdi
Dear Guest,
Thank you very much for your staying with us this time at HOTEL MYSTAYS Asakusa. Did you enjoy your staying in Asakusa area? We are glad if you have good time experiences here in HOTEL MYSTAYS Asakusa, and bring back good memory with you to you country. If you have any chances to come to Tokyo, we are all looking forward to welcoming you again. Thank you very much for your review.
Sincerely, Yuki Yoshida, Manager, HOTEL MYSTAYS Asakusa
10/10 Excellent
Gisèle
18 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gisèle
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Dear Guest,
Thank you very much for your staying with us this time at HOTEL MYSTAYS Asakusa.
Have you enjoyed of your stays here in Asakusa area?
We are glad to know that you got satisfied of your stays here in HOTEL MYSTAYS Asakusa.
If you have any chances to come to Tokyo, we are all looking forward to meeting you again soon, and we will impress you better for your next stay as well.
Thank you very much for your review.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Michael, Paris
21 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
OK
Michael
4/10 Médiocre
Ana
17 août 2016
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Chambre pour poupé
Ana
6/10 Satisfaisant
Armelle, Lille
13 juin 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
moyen mais travaux d'amélioration en cour
Armelle
Réponse de General Manager le 12 déc. 2016
Thank you very much for your review on Expedia and as well staying with us here at Mystyas Asakusa. Did you enjoy your stays here in Asakusa area? Thank you and we are all looking forward to meeting you soon. Front Service
4/10 Médiocre
GH, France
24 avr. 2016
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas terrible juste ok pour 1 nuit
GH
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon Hotel bien placé et pas trop cher !
Voyageur vérifié
Réponse de HOTEL MYSTAYS ASAKUSA le 12 déc. 2016
Thank you very much for your review on Expedia and as well staying with us here at Mystyas Asakusa. Did you enjoy your stays here in Asakusa area? Thank you and we are all looking forward to meeting you soon. Front Service
8/10 Bien
Louis, Paris
9 févr. 2016
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Louis
Réponse de HOTEL MYSTAYS ASAKUSA le 12 déc. 2016
Thank you very much for your review on Expedia and as well staying with us here at Mystyas Asakusa. Did you enjoy your stays here in Asakusa area? Thank you and we are all looking forward to meeting you soon. Front Service
8/10 Bien
Lisung, New Taipei
16 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel tres pratique pour visiter Tokyo
Lisung
6/10 Satisfaisant
Daniel, Montréal, Canada
4 sept. 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon rapport qualité/prix
Daniel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 mai 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Asakusa
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Florian, Erquy
12 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flo et anne
Florian
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Frédéric, Paris
25 avr. 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Mystays so si la la
Frédéric
10/10 Excellent
David, Dijon
14 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
David
6/10 Satisfaisant
christophe, paris
6 avr. 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
assez déçu pour le rapport qualité/prix/confort
christophe
10/10 Excellent
michel, Cleguer
16 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Formidable
michel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 janv. 2015
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Très bon rapport qualité prix
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Josie
Voyage en famille, Voyage en groupe
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Josie
Séjour de 11 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Mystays Asakusa Front desk le 5 mai 2024
Thank you very much for choosing our hotel.We are happy that you had a pleasant stay during your stay.We look forward to welcoming you back to Asakusa.
6/10 Satisfaisant
RIMI
27 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
RIMI
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de フロントマネージャー le 28 avr. 2024
この度はホテルマイステイズ浅草にご宿泊を頂きまして誠にありがとうございます。しかしながら、お客様がご予約されましたお部屋と異なるお部屋にご案内してしまいまして、大変申し訳ございませんでした。今後はこの様事がない様、スタッフに指導してまいります。全てのお客様が快適にお過ごしいただけるよう、全スタッフで努めてまいります。この度は、お忙しところご投稿いただき、誠にありがとうございました。ホテルマイステイズ浅草 マネージャー
10/10 Excellent
GWANWOO
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
GWANWOO
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Akira
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Akira
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ホテルマイステイズ浅草 フロント le 29 mars 2024
この度はホテルマイステイズ浅草をご利用頂き誠にありがとうございました。ソファの座り心地が良いとのお声を頂戴し、嬉しく思っております。また浅草へお越しの際はぜひ当ホテルをご利用ください。またこの度は当ホテルへのコメントありがとうございました。
8/10 Bien
Claudia
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Claudia
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Mystays Asakusa,Frontdesk le 29 mars 2024
Dear guestThank you very much for using Hotel MyStays Asakusa this time.We apologize for the inconvenience caused by the small room.Renovation work is progressing little by little in the bathroom.We hope you will use our hotel again if you have the opportunity.Thank you for your comment.
10/10 Excellent
Teruaki
25 mars 2024
Teruaki
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
MICHIO
Voyage d’affaires
22 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
MICHIO
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 4 avr. 2024
Thank you very much for choosing Hotel Mystays Asakusa.However, we apologize that we could not fully satisfy you during your stay.We have been renovating the kitchen and unit baths, albeit little by little.We hope that you will not be disappointed and that you will stay with us again.Thank you very much for your stay.Hotel Mystays Asakusa Front Desk
10/10 Excellent
Ryoga
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryoga
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ホテルマイステイズ浅草 フロント le 18 mars 2024
この度はホテルマイステイズ浅草をご利用頂き誠にありがとうございます。またご滞在中は快適にお過ごし頂けた様に当ホテルスタッフも喜ばしく思っております。浅草に再度お越しの際にはホテルマイステイズ浅草をお選びいただけましたら、当ホテルスタッフ一同大変うれしく思います。この度は誠にありがとうございました。
6/10 Satisfaisant
kenji
11 mars 2024
kenji
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Connor
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Connor
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Mystays Asakusa Front desk le 7 mars 2024
Thank you very much for choosing our hotel.We are happy that you had a pleasant sightseeing experience during your stay.The hotel has good transport links, as mentioned by our guests.Once again, thank you very much for your time and valuable feedback.We look forward to welcoming you back to Asakusa. Best Regards.
8/10 Bien
Haruki
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Haruki
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ホテルマイステイズ浅草 くちこみ担当 le 7 mars 2024
この度は、ホテルマイステイズ浅草をご利用頂きまして、誠にありがとうございました。数あるホテルの中からお選びいただいたにも拘わらず、大変ご不快な思いをお掛けいたしましたこと、深くお詫び申し上げます。引き続き清掃スタッフには、チェックを念入りに行う様に指導してまいります。また、お忙しい中、ご投稿くださいましたことにつきましても、併せてお礼申し上げます。ホテルマイステイズ浅草 フロント
4/10 Médiocre
Akira
1 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Akira
Séjour de 6 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
Mina
Voyage en groupe
1 mars 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Mina
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de フロント le 3 mars 2024
この度はホテルマイステイズ浅草にご宿泊をいただだきまして、誠にありがとうございます。しかしながら、設備の面でお客様にご不便をお掛けいたしました事をお詫びいたします。少しづつではございますが、設備の更新を行っております。最後になりましたが、ご投稿、誠にありがとうございました。ホテルマイステイズ浅草 フロント
8/10 Bien
??
15 févr. 2024
??
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Akane
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Akane
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de ホテルマイステイズ浅草 フロント le 18 févr. 2024
このたびは数ある中、当館をご利用いただきまして誠にありがとうございました。お客様ご滞在中、当館のロケーションや交通の便に関してご満足して頂きこちらとしても幸いでございます。また浅草来る機会ございましたら、ご利用をお待ちしております。
10/10 Excellent
Ronald
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Réponse de Hotel Mystays Asakusa Front desk le 14 févr. 2024
Thank you very much for choosing our hotel.Thank you for your compliments on the location of our hotel and the hospitality of our staff during your stay. We are also pleased to hear that you were satisfied with our services.We look forward to seeing you again when you come to Asakusa.Once again, thank you very much for your valuable feedback.
4/10 Médiocre
DAVID
Voyage en famille
7 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
DAVID
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de ホテルマイステイズ浅草 くちこみ担当 le 11 févr. 2024
Thank you very much for staying at Hotel Mystays Asakusa.We would also like to thank you for taking time out of your busy schedule to write a review of our hotel.We are very sorry for the inconvenience caused by the aging facilities.We are sorry that we were not able to respond to your request immediately, but we will take your comments into consideration in the future.We will not settle for the status quo, but will strive to maintain the cleanliness of our rooms and improve our services to everyone's satisfaction.We sincerely look forward to seeing you again.Hotel Mystays Asakusa Front Desk
8/10 Bien
CHANICK
Voyage en famille
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CHANICK
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
MANAKA
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MANAKA
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
TAKEYUKI
18 janv. 2024
TAKEYUKI
Séjour de 1 nuit en décembre 2023