Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Frontdesk Nanami le 24 févr. 2024
Thank you for your stay!And thanks for the nice review!We are so happy that you are satisfied with your stay. Please feel free to visit us again when you come back to Tokyo.
10/10 Excellent
Charlotte
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charlotte
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Frontdesk Pattison le 15 janv. 2024
Dear CharlotteThank you for staying with us during your stay in Tokyo.We truly appreciate your review and we hope we can welcome you back at our hotel in the near future.Best regards
8/10 Bien
Astrid
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonne adresse
Astrid
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Kosuke Goto le 4 nov. 2019
Dear Bonne adresse,
Thank you very much for staying our hotel and writing a positive review. We are glad to hear that you enjoyed common space and breakfast.
We sincerely apologize to you for little soundproof of room. We share this problem with manager and other staffs to improve our facility and service.
We hope to welcome you again when you come back Tokyo.
8/10 Bien
stephane
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel pour un séjour en famille
stephane
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Eri Tamashiro le 20 sept. 2019
Dear stephane,
Thank you very much for taking time to write a kind review.
We are so pleased to read that you had a great time with us.
If you come to Tokyo again, we will be happy to seeing you.
Best Regards,
10/10 Excellent
marion
22 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un endroit calme et reposant
marion
Séjour de 8 nuits en mai 2019
Réponse de Fuyuki Kikuchi le 22 mai 2019
Dear Marion
Thank you for staying us and taking time to write the review.
We are very happy to hear that you have good time on your stay.
We look forward to see you again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Fuyuki le 4 mai 2019
Thank you for staying us and taking time to evaluate.
We are very happy that I can get a good score from you.
We are looking forward to seeing you again in the future.
10/10 Excellent
Stefan
24 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Havre de paix
Stefan
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de yoshi le 26 févr. 2019
Dear Stefan:
Thank you for your taking time to write a review.
We are glad to know that you had a good time with us.
We look forward to seeing you again.
Sincerely,
HOTEL GRAPHY NEZU
Yoshi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de HOTEL GRAPHY NEZU le 4 déc. 2018
Dear Guest:
Thank you for your taking time to write a review.
We are glad to know that you had a good time with us.
We look forward to seeing you again.
Sincerely,
HOTEL GRAPHY NEZU
Yoshinari Yamada
10/10 Excellent
chantale
9 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
chantale
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de HOTEL GRAPHY NEZU le 15 oct. 2018
Dear chantale:
Thank you for your taking time to write a review.
We are glad to know that you had a good time with us.
We look forward to your next stay here in Nezu.
Sincerely,
HOTEL GRAPHY NEZU
Yoshinari Yamada
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en septembre 2018
Réponse de HOTEL GRAPHY NEZU le 1 oct. 2018
Dear Guest:
Thank you for your taking time to write a review.
We look forward to seeing you again.
HOTEL GRAPHY NEZU
Yoshinari Yamada
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2018
Réponse de Hotel Graphy Nezu team le 3 juil. 2018
Dear Mr. or Ms.,
Thank you for taking your time to write a review.
We are glad to here that you had a good time with us.
We look forward to seeing you again here in Nezu.
Sincerely,
Hotel Graphy Nezu
8/10 Bien
Ludovic
27 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable hôtel dans un milieu calme.
Ludovic
Réponse de Hotel Graphy Nezu le 4 juin 2018
Dear Ludovic,
Thank you very much for staying with us and taking the time to give us a kind review. We are glad to hear that you have enjoyed facilities and the meals at the cafe. However, we sincerely apologize for the kitchen odor, and we will work on improvements as soon as possible.
We hope to serve you again on your next trip to Tokyo!
Once again, thank you for staying with us at Hotel Graphy.
8/10 Bien
Alain
8 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allez y en tout cas moi j'y retourne
Alain
Séjour de 19 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
Stefan
26 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great
Stefan
10/10 Excellent
Sandra, Paris, France
1 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandra
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
10/10 Excellent
benoit
22 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hotel design !
benoit
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
AMANDINE
19 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le Top à Ueno
AMANDINE
Séjour de 6 nuits en août 2017
8/10 Bien
catherine
20 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel jeune, original et design
catherine
Séjour de 5 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Steve
2 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel sympa
Voyageur vérifié
8/10 Bien
rodolphe, Essonne
18 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rodolphe
4/10 Médiocre
Angiasy, Cannes
19 avr. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fuyez !
Angiasy
10/10 Excellent
Sébastien
31 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sébastien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Xavier , Paris
10 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel simple et design. Bien situé.
Xavier
2/10 Horrible
damien
9 sept. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hossssssssssssstel
damien
10/10 Excellent
Arthur, rennes
30 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Graphy Nezu
Arthur
6/10 Satisfaisant
Matheu
15 juil. 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Matheu
8/10 Bien
2M, Nice
4 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bien situé dans le quartier de Ueno
2M
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Proche de la perfection
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Sylvain, Montréal
10 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Sylvain
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Definitely recommended!
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hotel
Voyageur vérifié
8/10 Bien
eric, pantin
11 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel,chambre spacieuse,5mn du metro NEZU,
eric
10/10 Excellent
JUNSEUNG
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JUNSEUNG
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front desk Zeng le 23 mai 2024
Thank you for choosing our hotel! We are glad that you are satisfied with our service and facilities. We look forward to meeting you again when you back in Tokyo. Best regards.
10/10 Excellent
Lilibeth
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lilibeth
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Front desk Zeng le 23 mai 2024
Thank you for your review. We are honored that you like our hotel. We are looking forward to seeing you again. Best regards.
6/10 Satisfaisant
Yu
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Yu
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Frontdesk Pattison le 21 mai 2024
Dear YuThank for staying with us during your trip to Tokyo.We are glad to hear that you were content with the location, and the service from the hotel staff.We will work on developing our facility in the future to meet the guests' needs.Best regards
10/10 Excellent
Kyoko
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyoko
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de フロント 漢城 le 14 mai 2024
この度はHOTEL GRAPHY 根津にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。当ホテルのスペースをお楽しみいただけましたようで、大変嬉しく思います。お子様にとっても快適なご滞在になりましたことを祈っております。またお近くにいらした際にはぜひお気軽にご来館くださいませ。
8/10 Bien
Ruben, Arlington
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruben
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Frontdesk Moeki le 3 mai 2024
Thank you for staying at HOTEL GRAPHY NEZU with us! We are glad to know you were satisfied with our hotel. We look forward to seeing you once again when you visit Tokyo!
8/10 Bien
TAKEYUKI
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TAKEYUKI
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de フロント松尾 le 27 avr. 2024
この度はHOTEL GRAPHY NEZUにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。お客様にまたお越しいただけますよう向上に努めて参ります。再度お近くにお越しの際はぜひご利用くださいませ。スタッフ一同お待ちしております。
10/10 Excellent
Ian Nicholie
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian Nicholie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Frontdesk Pattison le 25 avr. 2024
Dear Ian NicholieThank you for staying with us during your trip to Tokyo.We are glad to hear that you were satisfied with the staff service and the location of our hotel.We hope we can welcome you back at our hotel in the near future.Best regards
10/10 Excellent
Qing Chang
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Qing Chang
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Frontdesk Ayako le 24 avr. 2024
Thank you so much for staying at our hotel. We are glad to hear that you enjoyed staying with us especially FREE BEER!! We are hoping to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Eric
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Frontdesk kiyo le 19 avr. 2024
Thank you for staying with us!I am really glad to hear you could stay comfortably.If you come back to Japan please come to nezu again!
8/10 Bien
phil
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
phil
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Frontdesk Ayuka le 21 avr. 2024
Thank you for your staying with us. We are happy to hear that you satisfied our service. We are looking for seeing you again!
6/10 Satisfaisant
Yayoi
2 avr. 2024
Yayoi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Frontdesk Ayako le 24 avr. 2024
Thank you very much for staying at our hotel. We are looking forward to seeing you again hopefully in the near future.
10/10 Excellent
Manuel Alexis
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel Alexis
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Frontdesk Nanami le 31 mars 2024
Thank you for your stay. Thank you also for your nice review! Please feel free to visit us again when you are in Tokyo. We look forward to seeing you again!
10/10 Excellent
Michael
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Réponse de Frontdesk Pattison le 22 mars 2024
Dear MichaelThank you for staying with us during your stay in Tokyo.Also we truly appreciate your review and we are glad that you have enjoyed the environment, the food and the atmosphere.Best regards
8/10 Bien
Miwa
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Miwa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Frontdesk Soma le 25 mars 2024
Thank you for staying with us. We are looking forward to seeing you soon!
8/10 Bien
JeongHyeon
15 mars 2024
JeongHyeon
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Frontdesk Pattison le 4 avr. 2024
Dear JeongHyeonThank you for staying with us during your trip to Tokyo.We hope we can welcome you back at our hotel in the near future.
10/10 Excellent
ANDREW
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANDREW
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Frontdesk Nanami le 12 mars 2024
Thank you very much for your stay. Thank you also for your nice review! Please feel free to visit us again when you are in Tokyo.