Avis sur DoubleTree by Hilton Tinton Falls - Eatontown
DoubleTree by Hilton Tinton Falls - Eatontown
700 Hope Road, Tinton Falls, NJ
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
2 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Propre, beau, confortable
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Steve
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 28 mai 2024
Thank you so much! We're thrilled you had a great stay.
8/10 Bien
Stefanie
27 mai 2024
Stefanie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 28 mai 2024
Thank you!
10/10 Excellent
mark
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 28 mai 2024
Thanks! We're so glad you enjoyed everything about your stay.
10/10 Excellent
Marlice
21 mai 2024
Marlice
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 22 mai 2024
Thanks for the incredible review! We're so pleased you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Linda
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 22 mai 2024
Thank you for the wonderful review! We're pleased you enjoyed your stay, but we do apologize for the noise you experienced. We do have security and staff onsite that would have gone up to quiet the disruptive guests. We appreciate you letting us know. Thanks again for the great review, and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Donald
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 20 mai 2024
Thank you so much!
10/10 Excellent
Linda
Voyage en couple
19 mai 2024
Linda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 20 mai 2024
Thanks! We're thrilled that you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
28 avr. 2024
Robert
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 30 avr. 2024
Wow - thank you! We're thrilled you enjoyed your stay, and we appreciate your recommendation to other travelers. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Brandon
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 30 avr. 2024
First of all, CONGRATS! We're so glad everything was perfect for your sister's wedding. We greatly appreciate your review.
10/10 Excellent
Donna
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 26 avr. 2024
Thank you so much! We're thrilled you enjoyed our renovations and our comfortable guest rooms. We greatly appreciate your review, and we hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Ashley
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 23 avr. 2024
We apologize this was your experience. We were made aware of the noise, and security was sent to quiet the noisy guests right away. This is not typical of our hotel, and we're disappointed it happened during your stay.
10/10 Excellent
Scheyla
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scheyla
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 15 avr. 2024
Thank you so much!
10/10 Excellent
Gina
Voyage en famille, Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 15 avr. 2024
Wow - thank you! We're thrilled you had a great stay.
10/10 Excellent
Sam K
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam K
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 15 avr. 2024
Thanks!
8/10 Bien
Charles D
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles D
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 8 avr. 2024
Thank you for the lovely review and helpful feedback. We are so glad you enjoyed your stay, but we're disappointed there was debris in the ice. We will investigate this immediately. Thank you again for the wonderful review, and we hope to see you soon!
10/10 Excellent
Rachel
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 12 avr. 2024
Thanks for the incredible review! We are so glad you enjoyed everything about your stay. We greatly appreciate your review, and we hope to see you again soon!
10/10 Excellent
LINDA
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LINDA
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 27 mars 2024
Thank you so much!
10/10 Excellent
jolana
24 mars 2024
jolana
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 27 mars 2024
Thanks for the incredible review! We're glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Lisa
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 27 mars 2024
We are happy to hear you completely enjoyed your stay! We hope you choose to stay with us again soon.
10/10 Excellent
Mary, Miller Place
Voyage en couple
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 20 mars 2024
Thank you for your wonderful review and helpful feedback.
10/10 Excellent
Carol
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 13 mars 2024
Thanks so much for the incredible review!
10/10 Excellent
Lisa
Voyage d’affaires
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 4 mars 2024
Thanks so much!
10/10 Excellent
Chris
Voyage d’affaires
26 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 26 févr. 2024
Thanks so much!
10/10 Excellent
James
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 23 févr. 2024
Thank you for the wonderful review! We're so glad you had a great stay, and we're happy to hear that Andrew went above and beyond to assist you. We'll be sure to share your review with him, as we're sure it will brighten his day. Thanks again, and we hope to see you soon.
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 15 févr. 2024
Thank you for the outstanding review! We are thrilled you enjoyed your stay at our newly renovated hotel, and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Hanting
14 févr. 2024
Hanting
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 15 févr. 2024
Thank you so much!
10/10 Excellent
Mark David
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark David
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 14 févr. 2024
Thanks for the wonderful review! We're so glad you had a great stay.
4/10 Médiocre
Alise
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alise
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 12 févr. 2024
We are disappointed to hear you did not completely enjoy your stay. We apologize if you ran into any inconveniences, and we'd like to know how we can improve. Please don't hesitate to reach out to us at your earliest convenience.
10/10 Excellent
Kiara
8 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Kiara
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 8 févr. 2024
Thank you so much!
10/10 Excellent
jacqualyn
4 févr. 2024
jacqualyn
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 6 févr. 2024
Thank you so much for the incredible review! We're glad you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Judith
Voyage en couple
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 5 févr. 2024
Thanks so much!
10/10 Excellent
Kathryn
Voyage en famille
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 5 févr. 2024
Thanks for the great review! We're thrilled you enjoyed your stay with us, and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 5 févr. 2024
Thanks!
10/10 Excellent
Jennifer
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 29 janv. 2024
Thanks so much! We're thrilled you had an incredible stay.
6/10 Satisfaisant
Taishon
14 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Taishon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 18 janv. 2024
Thank you for taking the time to review your recent stay.
10/10 Excellent
Lisa
Voyage d’affaires
13 janv. 2024
Lisa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 15 janv. 2024
Thanks for the incredible review!
10/10 Excellent
Kathryn
9 janv. 2024
Kathryn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 30 janv. 2024
Thank you! We're glad you completely enjoyed your stay, and we hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Chava
7 janv. 2024
Chava
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 12 janv. 2024
We're sorry that you weren't happy with your recent stay. We would like to know how we can improve, so please don't hesitate to reach out at your earliest convenience.
10/10 Excellent
Kathryn
7 janv. 2024
Kathryn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 29 janv. 2024
Thanks for the incredible review!
10/10 Excellent
Megyn
Voyage en groupe
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Megyn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 12 janv. 2024
Thanks!
10/10 Excellent
Sharon
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family visit
Sharon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 12 janv. 2024
Thank you for your review and feedback! We're glad you enjoyed your stay, but we apologize for your experience with our team at night. We'll reiterate the importance of providing exceptional customer service at all times.
4/10 Médiocre
Richard
Voyage d’affaires
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 12 janv. 2024
Thank you for your review and feedback. We apologize this was your experience, and we would like to make it right. Please don't hesitate to reach out to us at your earliest convenience.
8/10 Bien
Jessica
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Jessica
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 5 janv. 2024
Thank you for the wonderful review and helpful feedback. We apologize some of your concerns were dismissed, and we will address this with the team as exceptional customer service should be provided at all times. Thank you again, and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Gary
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 5 janv. 2024
Thank you for the wonderful review! We are thrilled you had a great time while visiting family. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
James
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 29 déc. 2023
Thanks for the 5-star review!
10/10 Excellent
Lilian
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lilian
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 29 déc. 2023
Thanks!
8/10 Bien
Urfil
Voyage en famille, Voyage d’affaires
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Urfil
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 29 déc. 2023
¡Gracias por tu reseña! Nos alegra que haya disfrutado de su estadía, pero le pedimos disculpas por su experiencia cuando llegó. Reiteraremos la importancia de brindar un servicio al cliente excepcional en todo momento. Gracias nuevamente por su reseña y comentarios, y esperamos que elija quedarse con nosotros nuevamente pronto.
10/10 Excellent
Erin
Voyage en couple
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de DoubleTree Tinton Falls Management le 29 déc. 2023
Thank you!