Piscine extérieure

Avis sur Grand Hotel Tijuana

3.5 out of 5
Grand Hotel Tijuana
Blvd. Agua Caliente #4558, Col. Aviación, Tijuana, BC

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1649 avis sur 2484." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 463 avis sur 2484." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 149 avis sur 2484." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 100 avis sur 2484." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 123 avis sur 2484." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Pablo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Concierge GH le 30 sept. 2023
Nos agrada mucho saber que disfruto su estancia con nosotros, esperamos volver a tenerlos de vuelta en esta su segunda casa.Saludos cordiales.

8/10 Bien

Pablo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Concierge GH le 13 sept. 2023
Nos agrada mucho saber que disfruto su estancia con nosotros, esperamos volver a tenerlos de vuelta en esta su segunda casa.Saludos cordiales.

10/10 Excellent

Mayela

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo muy bien. Piscina con agua templada y cortesias de biemvenida que no esperaba. Excelente lugar.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Ana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Confortable accommodations and very friendly staff. The buffet is very good. A lot of options to eat.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

jesus

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Facilitaron todo al maximo!! Excelente estancia y súper dócil entendimiento de todo el staff 👋🖖👋 recomendaría a todos .
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Adrian

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Faltó mejorar el servicio de limpieza, pedí que aspiraran la habitación, lo hicieron, pero no adecuadamente. Ruidos extraños de maquinaria y pedí que arreglaran el servicio de agua ya que no salía muy caliente. Buena ubicación, pero pueden modernizar el mobiliario de la habitación, me pegué un par de ocasiones con las esquinas de las camas.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Elizabeth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good stay
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Tanya

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything has been great. Will definitely be back.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Roberto Mendez

Voyage en couple
The hotel is ok it’s outdated. Be prepare to pay for parking every time you leave I don’t get why we have to pay when we are already guest.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Jorge

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Manuel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Never disappoint me! This is the best hotel in Tijuana. The staff and the food are amazing, The manager Victor always welcome us with a warm greeting and we do appreciate the hospitality. Thank you very much for such a wonderful experience 👍
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Rosalba

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good service, clean
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Cecilio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Lillian

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful place nice and clean.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Mike, San diego

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sigan con ese excelente servicio y limpieza Siempre es un placer quedarse en este hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Rubén Javier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

JONATHAN CHARLES

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All in all this is the best 4 star hotel in Tijuana and certainly for the price. The rooms are quiet and spacious, the check-in always good. Good location in the Zona Rio for restaurants. Rooms are nice and quiet with a good view. The lounge for breakfast is on the 32nd floor and has a great view of TJ- you can even see the USA.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Rubi

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
Everyone inside hotel very friendly but the check in part very unclear didn’t give me any welcoming tour , even when asking for a map of hotel and what hotel had on site
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

AnnaEmiliana

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing stay, service very attentive. Must have brunch . The customer service at brunch is very friendly . Feeling like home
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

8/10 Bien

Zhiqiang

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Brandon

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff is very rude. Had to reactivate my key cards multiple times. Noisy neighbors. Don’t stay here !!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.

10/10 Excellent

Alma R

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There’s no drinking water
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

10/10 Excellent

Manuel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
As always this Grand Hotel Tijuana offers the best customer service! The excellent treatment from the staff is the best, kudos to Victor de manager for his hospitality and warm welcome. We never disappointed with this selection to stay at this Hotel.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

10/10 Excellent

Diego

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cleanliness
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

10/10 Excellent

Yasmin

Voyage en famille
Love this place been comming for YEARS !
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

10/10 Excellent

Frank

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 Excellent

Elias

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
The manager was excellent and everything was comfy and clean
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

6/10 Satisfaisant

Faramarz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No vip
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.

10/10 Excellent

Martha

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Casino is Great!!! and inside the HOTEL
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

10/10 Excellent

Johana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo muy bien
Réponse de Concierge Grand Hotel le 18 mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

8/10 Bien

Eena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
REGULAR
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 18 mai 2024
Lamentamos mucho que la experiencia dentro de nuestras instalaciones no hayan sido las que esperaba. Para nosotros no hay nada más importante que la satisfacción de nuestros valiosos huéspedes, como lo es usted. Por ello, de la forma más honesta posible, queremos pedirle disculpas.

10/10 Excellent

Manuel

Every body is very friendly . Food is good and the pool is amazing clean same with the hotel . We love to stay at this same place most of the time
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 18 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 Excellent

Enrique

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo bien
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 Excellent

Jose, Utica

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All right
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 Excellent

Isai

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
One of the best in TJ
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 Excellent

Rodolfo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I like everything Loe.the casino
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 Excellent

Rigo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Best
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 Excellent

Luis, Camarillo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff very professional, room was clean and the so the whole areas of the hotel.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

8/10 Bien

Irma

Voyage en famille
La gente hace las cosas de mala gana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
Lamentamos mucho que la experiencia dentro de nuestras instalaciones no hayan sido las que esperaba. Para nosotros no hay nada más importante que la satisfacción de nuestros valiosos huéspedes, como lo es usted. Por ello, de la forma más honesta posible, queremos pedirle disculpas.

10/10 Excellent

Heath

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff is really nice. And they had nice views of the city and the golf course. Is very convenient to everything also
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 Excellent

Juanfernando

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
excelente servicio y muy bonito hotel sin duda lo recomiendo
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
Apreciamos su comentarios positivos sobre nuestras instalaciones, servicios y personal. Nuestro objetivo principal es asegurarnos de que cada cliente tenga una experiencia memorable, por lo que saber que cumplimos con sus expectativas nos motiva a seguir mejorando.

10/10 Excellent

Cynthia

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
It was very clean amd the staff were very helpful
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 Excellent

Raymond

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Customer service was A ,attention to detail in all areas.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 Excellent

Christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Awesome place
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 Excellent

Brenda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The place is huge and they have it all in here. Super clean place. Upstairs has stores and different places to buy stuff and get services like hair color and nails. We also loved the casino area. Very lovely stay. We will definitely stay here again.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 Excellent

alfredo

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall, a great place to spend the weekend.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

8/10 Bien

Claudia

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
*
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 Excellent

Pedro

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La propiedad es exceptional
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 Excellent

Cristina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall a great experience to stay at the grand hotel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

8/10 Bien

Elizabeth

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and clean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.