Avis sur Grand Hotel Tijuana
Grand Hotel Tijuana
Blvd. Agua Caliente #4558, Col. Aviación, Tijuana, BC
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Concierge GH le 30 sept. 2023
Nos agrada mucho saber que disfruto su estancia con nosotros, esperamos volver a tenerlos de vuelta en esta su segunda casa.Saludos cordiales.
8/10 Bien
Pablo
Voyage d’affaires
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pablo
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Concierge GH le 13 sept. 2023
Nos agrada mucho saber que disfruto su estancia con nosotros, esperamos volver a tenerlos de vuelta en esta su segunda casa.Saludos cordiales.
10/10 Excellent
Mayela
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mayela
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Ana
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
jesus
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jesus
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Adrian
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Adrian
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Elizabeth
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Tanya
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanya
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Roberto Mendez
Voyage en couple
27 mai 2024
Roberto Mendez
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Jorge
26 mai 2024
Les points forts : Propreté
Jorge
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Manuel
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Rosalba
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosalba
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Cecilio
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilio
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Lillian
Voyage en groupe, Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lillian
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Mike, San diego
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Rubén Javier
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rubén Javier
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
JONATHAN CHARLES
Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JONATHAN CHARLES
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Rubi
Voyage d’affaires
21 mai 2024
Les points forts : Équipements
Rubi
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
AnnaEmiliana
Voyage d’affaires, Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AnnaEmiliana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
8/10 Bien
Zhiqiang
Voyage en groupe
21 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zhiqiang
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Brandon
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.
10/10 Excellent
Alma R
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alma R
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
10/10 Excellent
Manuel
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
10/10 Excellent
Diego
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diego
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
10/10 Excellent
Yasmin
Voyage en famille
18 mai 2024
Yasmin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
10/10 Excellent
Frank
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
10/10 Excellent
Elias
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Équipements
Elias
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
6/10 Satisfaisant
Faramarz
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Faramarz
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.
10/10 Excellent
Martha
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
10/10 Excellent
Johana
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johana
Réponse de Concierge Grand Hotel le 18 mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
8/10 Bien
Eena
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eena
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 18 mai 2024
Lamentamos mucho que la experiencia dentro de nuestras instalaciones no hayan sido las que esperaba. Para nosotros no hay nada más importante que la satisfacción de nuestros valiosos huéspedes, como lo es usted. Por ello, de la forma más honesta posible, queremos pedirle disculpas.
10/10 Excellent
Manuel
15 mai 2024
Manuel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 18 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 Excellent
Enrique
14 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enrique
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
10/10 Excellent
Jose, Utica
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.
10/10 Excellent
Isai
14 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isai
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.
10/10 Excellent
Rodolfo
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodolfo
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.
10/10 Excellent
Rigo
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rigo
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 Excellent
Luis, Camarillo
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.
8/10 Bien
Irma
Voyage en famille
12 mai 2024
Irma
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
Lamentamos mucho que la experiencia dentro de nuestras instalaciones no hayan sido las que esperaba. Para nosotros no hay nada más importante que la satisfacción de nuestros valiosos huéspedes, como lo es usted. Por ello, de la forma más honesta posible, queremos pedirle disculpas.
10/10 Excellent
Heath
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heath
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 Excellent
Juanfernando
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juanfernando
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 21 mai 2024
Apreciamos su comentarios positivos sobre nuestras instalaciones, servicios y personal. Nuestro objetivo principal es asegurarnos de que cada cliente tenga una experiencia memorable, por lo que saber que cumplimos con sus expectativas nos motiva a seguir mejorando.
10/10 Excellent
Cynthia
Voyage d’affaires
9 mai 2024
Les points forts : Équipements
Cynthia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 15 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 Excellent
Raymond
Voyage en groupe
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raymond
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 Excellent
Christopher
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 Excellent
Brenda
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 Excellent
alfredo
Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
alfredo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
8/10 Bien
Claudia
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
10/10 Excellent
Pedro
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
10/10 Excellent
Cristina
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Concierge Grand Hotel le 9 mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.