Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
26 janv. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
8/10 Bien
Pierre Alain
25 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre Alain
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Tamara le 24 oct. 2019
Dear Guest,
thank you very much for your time to share your feedback.
looking forward to host you in the future.
respectfully
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
10/10 Excellent
ALDINO
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel
ALDINO
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Clement
21 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super design et le personnel au top!
Clement
10/10 Excellent
Brian
25 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
ERCAN
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ERCAN
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Nugzar
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nugzar
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Rooms Tbilisi le 24 mai 2024
Dear Nugzar,Thank you for choosing ROOMS Tbilisi for your recent stay and sharing your positive experience with us.We are delighted to hear that you enjoyed every aspect of your stay and that we were able to meet your expectations. We are looking forward to welcoming you back for another enjoyable experience whether at ROOMS Tbilisi or any of our other properties within the group. Warm Regards, ROOMS’ Team
10/10 Excellent
Erik, København
Voyage d’affaires
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 6 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Mara, Sunnyside
Voyage en groupe
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mara
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Rooms Tbilisi le 24 mai 2024
Dear Mara, Thank you for choosing ROOMS Tbilisi for your recent stay and for taking the time to provide us with your feedback. We're thrilled to hear that you enjoyed our great property, convenient location, comfortable rooms, and the overall positive attitude of our staff.We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your visit to our hotel bar. Your feedback regarding the service delay and the lack of follow-up from our staff is concerning, and we assure you that we are taking steps to address these issues internally.Regarding the vouchers you mentioned, we want to clarify that they are part of our standard offering for all guests who book through certain platforms. However, we understand how this might not have been effectively communicated to you, and we apologize for any confusion it may have caused.Please know that we are committed to prioritizing the needs of our hotel guests and ensuring that they receive the highest level of service during their stay. If you have any further concerns or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us directly.We hope to have a pleasure of welcoming you back to ROOMS Tbilisi or any other hotel within our group to provide you with a more seamless experience.Warm Regards,ROOMS’ Team
10/10 Excellent
Timur
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timur
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Rooms Tbilisi le 24 mai 2024
Dear Timur, Thank you for choosing ROOMS Tbilisi for your recent stay and sharing your positive experience with us.We are delighted to hear that you have found our property quiet, contributing to a restful night's sleep. We are looking forward to welcoming you back for another enjoyable experience whether at ROOMS Tbilisi or any of our other properties within the group. For your next stay, feel free to reach out to us directly so that we can tailor your experience to your needs and preferences.Warm Regards,ROOMS’ Team
8/10 Bien
Shoji
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shoji
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Rooms Tbilisi le 22 avr. 2024
Dear Shoji,Thank you for choosing ROOMS Tbilisi for your recent stay and for sharing your thoughts with us. We're thrilled to hear that you enjoyed our stylish and clean rooms, as well as our convenient location. Rest assured, we are actively working on ways to ensure a seamless and personalized experience for all our guests, and your input helps us in this endeavor.It would be our pleasure to welcome you back to ROOMS Tbilisi or any of our properties, For your next stay, we invite you to reach out to us directly so that we can better tailor your experience to your needs and preferences.Warm regards,ROOMS’ Team
10/10 Excellent
Angela
Voyage avec des animaux de compagnie
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 4 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Audrey
Voyage d’affaires
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mooi design maar niet echt praktisch voor business
Audrey
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de The ROOMS Team le 5 févr. 2024
Dear Audrey,Thank you so much for choosing ROOMS Tbilisi for your recent stay and for sharing your feedback.. Your insights are valuable to us, and we sincerely apologize for any inconvenience you encountered. As proud members of the design hotels, every element in our properties is meticulously chosen for guest comfort. We apologize that your experience did not align with our standards.We hope, you will give our property another try so that we tailor your stay. For your next visit, whether it's returning to ROOMS Tbilisi or exploring any of our other properties, please reach out to us directly.We look forward to hosting you again.Sincerely, The ROOMS Team
10/10 Excellent
Anna
3 janv. 2024
Anna
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Very bad experience
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The ROOMS Team le 18 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing ROOMS Kazbegi and ROOMS Tbilisi for your stay, and for sharing your detailed feedback. We sincerely regret the inconveniences you experienced during your time with us.We are actively investigating the issues you've highlighted, including the service lapses and room allocation concerns. Please be assured that the checkout procedure is standardized and applies equally to every guest.As a gesture of our commitment to your satisfaction, we would like to extend a personalized stay arrangement and a discounted offer for your next visit to any of the ROOMS properties. We want to assure you that any perception of racism is not aligned with our values, and we take this matter seriously.We hope for the opportunity to host you again, providing an improved and enjoyable experience. Should you have any further concerns or specific requests, please feel free to reach out to us. We look forward to welcoming you back, whether in Tbilisi or at any of our properties within the ROOMS group.Sincerely,The ROOMS Team
10/10 Excellent
Christian
Voyage en groupe
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Giorgi
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giorgi
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de The ROOMS Team le 18 janv. 2024
Dear Giorgi,Thank you so much for choosing ROOMS Tbilisi for your recent stay and for sharing your valuable feedback.We're happy to hear that you had a perfect experience at ROOMS. For your next visit, whether it's returning to ROOMS Tbilisi or exploring any of our other properties, please reach out to us directly.We look forward to hosting you again.Sincerely, The ROOMS Team
10/10 Excellent
James
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Aisulu
Voyage en couple
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aisulu
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de ROOMS Team le 18 janv. 2024
Dear Aisulu,Thank you so much for choosing ROOMS Tbilisi for your recent stay and for taking the time to share your nice feedback. We are thrilled to hear that you had a positive experience at ROOMS Tbilisi.For your next visit, whether it's returning to ROOMS Tbilisi or exploring any of our other properties, please reach out to us directly.We look forward to hosting you again Sincerely,The ROOMS Team
8/10 Bien
Andrew
20 nov. 2023
Andrew
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Christian
Voyage en groupe
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel in the city
Christian
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
ZAHER
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ZAHER
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Nugzar
7 nov. 2023
Nugzar
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Sareta, London
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sareta
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Pelle Moller
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pelle Moller
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Armen
5 sept. 2023
Armen
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Judith
Voyage en groupe, Voyage en couple
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Ammar, Portland
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ammar
Séjour de 3 nuits en juin 2023
4/10 Médiocre
Alexander
Voyage en famille
22 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Alexander
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relations Manager le 2 juil. 2023
Dear Alexander, Thank you for taking the time and providing your valuable feedback! We are growing with every guest experience and improving our services. We appreciate your loyalty and apologize for the inconvenience you have encountered! As a member of the Design Hotels group, we have specific guidelines that we are following in the design part; We are truly sorry that the lack of availability of moving the tables has been inconvenient for you. We would like to have the pleasure of hosting you with us repeatedly. Kind regards,Devis DolidzeGuest Relations Manager
8/10 Bien
Tobias
22 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tobias
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Zoro, Yerevan
Voyage d’affaires
14 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Zoro
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Devis le 21 juin 2023
Dear Zoro,Thanks for taking the time and sharing your feedback on this portal! Kindly be informed that the A/C is already functional. We hope to host you for a flawless Rooms Hotel Tbilisi experience in the foreseeable future. Kind regards,Devis DolidzeGuest Relations Manager
8/10 Bien
Bria
1 juin 2023
Bria
Séjour de 2 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Kah Gek
25 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quaint boutique hotel in Tbilisi
Kah Gek
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Aleks. Guest Relations le 12 avr. 2023
Dear Kah Gek,Thank you so much for taking the time to post valuable feedback following your recent stay with us. We apologize for the smell issue. Usually, it is not a common problem. But still, the relevant department has been informed to monitor the bathroom further. We hope to host you again soon at Rooms Hotel Tbilisi.Kind regards,Aleksandre KibishauriGuest relations manager
10/10 Excellent
Zoro, Yerevan
Voyage en famille
25 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zoro
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Nugzar
15 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nugzar
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Nugzar
2 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nugzar
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Ogulcan
3 janv. 2023
Ogulcan
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Batuhan
Voyage en groupe
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Batuhan
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
8/10 Bien
Alexander
Voyage en famille
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Alexander
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Douglas
27 nov. 2022
Douglas
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
AYSE
13 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AYSE
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
Martin
Voyage d’affaires
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Stig
Voyage d’affaires
2 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stig
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Pedro
Voyage en couple
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de guest relations manager le 26 sept. 2022
Dear Pedro,We are grateful for your choosing to stay with us and for reviewing our property on this portal, and we thank your compliments regarding our staff and restaurant. Dou to the importance of your comment will follow up on areas of needed attention. We hope to host you again soon at Rooms Hotel Tbilisi!Best regards,Aleksandre KibishauriGuest relations manager
10/10 Excellent
Zoro, Yerevan
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zoro
Séjour de 1 nuit en août 2022
4/10 Médiocre
Abiola
21 août 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Abiola
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Guest Relations Manager le 24 août 2022
Dear Abiola,Firstly, we would like to thank you for staying with us at Rooms Hotel Tbilisi and for your feedback. Kindly accept our sincere apology for the noise issue you have encountered. I will pass your comment to the relevant department for subsequent reactions.Should you allow us the privilege of hosting you repeatedly, we will make sure to accommodate you in the quietest part of the property.Sincerely,Aleksandre KibishauriGuest relations manager
10/10 Excellent
Mehmet
Voyage en groupe
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mehmet
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Guest Relations Manager le 24 août 2022
Dear Mehmet,Warm Greetings from Adjara Group Hospitality; thank you for choosing Rooms Hotel Tbilisi and for your excellent feedback. Therefore, your positive feedback and five stars are truly rewarding for our continuous advancement. We look forward to seeing you at our properties, and for the next stay, please write to me prior for personalized stay arrangements.All the best,Aleksandre KibishauriGuest relations manager
10/10 Excellent
Ammar
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Unique atmosphere hotel
Ammar
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Ivan
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One of the best hotels I've stayed in
Ivan
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Aleks le 26 sept. 2022
Hi Ivan, it is our pleasure to have hosted you at Rooms Hotel Tbilisi! Thanks for the brilliant review, and hope to host you with us many more times!All the best,Aleksandre KibishauriGuest relations manager