Avis sur Miran International Hotel
Miran International Hotel
4 Shakhrisabz Passage, Mirabad District, Tashkent
Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
14 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en février 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Kyo Seung
Voyage d’affaires
17 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
안락하고 편안한
Kyo Seung
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 août 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
6/10 Satisfaisant
Dr Sabil
Voyage en famille
18 août 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dr Sabil
Séjour de 5 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
WOOJONG
8 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
넓은 객실 그리고 건강을 위한 황톳물(?)
WOOJONG
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 mai 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
スタッフの当たりハズレがあります
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 mai 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
きれいで荘厳な内装のホテルだが、市税の支払いに注意。
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
10/10 Excellent
HUIBOK
12 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
HUIBOK
Séjour de 2 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 déc. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
4/10 Médiocre
Kibum
1 nov. 2018
Les points faibles : Personnel et service
데스크 불만족
Kibum
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
6/10 Satisfaisant
Terutada
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
それなりの滞在をすることが出来た。
Terutada
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov le 2 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Miran International Hotel and staying with us.
Thank you for your comments and feedbacks.
Hope that you will choose our Hotel in your next visit Tashkent.
8/10 Bien
Patrick
26 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel in central location
Patrick
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov le 1 nov. 2018
Dear Mr. Patrick,
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
Michael
12 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov le 30 oct. 2018
Dear Mr. Michael,
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
Lars
12 oct. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
big rooms
Lars
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov le 29 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International.
We appreciate your feedbacks and comments.
We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
We are very sorry that you were unhappy. We will do our best to ensure that this problem no longer occurs. Thank you for your message.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommended
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov, Sales & Marketing Manager le 5 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
SANGSOO
11 sept. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
SANGSOO
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov, Sales & Marketing Manager le 7 oct. 2018
Dear Mr. Sangsoo,
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov, Sales & Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 août 2018
Les points forts : Confort de la chambre
출장
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 7 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 7 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
orit
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great place to stay
orit
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 5 oct. 2018
Dear Mrs.Orit Dahan.
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 7 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 mai 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2018
8/10 Bien
Vladimir
16 mai 2018
Les points forts : Personnel et service
Vladimir
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 10 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
Tera, 福島市
4 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
立地以外は高級ホテル
Tera
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 10 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
YOUNG JUN
8 avr. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
룸은 넓지만 관리가 조금 안됩니다.
YOUNG JUN
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
KYUNGDONG
26 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
KYUNGDONG
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 10 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 oct. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
huge room!!
Voyageur vérifié
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Vera
30 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Veramente buono
Vera
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
Antony, Dubai, UAE
23 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business hotel in Tashkent
Antony
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 10 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
Yusuke
6 févr. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good Hotel, but bad receptionist (Bakhrom)
Yusuke
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1 Tag in Taschkent
Voyageur vérifié
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 10 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ein Tag in Tashkent
Voyageur vérifié
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 10 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
4/10 Médiocre
Tricia, GB
2 nov. 2016
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Disappointing
Tricia
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
4/10 Médiocre
Masami
30 oct. 2016
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Masami
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
KANGHYUN
24 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
프론트 데스크 직원들 불친절 빼고는 추천!!
KANGHYUN
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
22 oct. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 oct. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
いたって普通の大型ホテルです
Voyageur vérifié
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
2/10 Horrible
旅の人, 日本
3 sept. 2016
Les points faibles : Personnel et service
不誠実なホテル
旅の人
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
vera, Milano
2 sept. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bello, ma non un 5 stelle
vera
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Kostyantyn, Kharkiv
5 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kostyantyn
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
Alvaro
4 août 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alvaro
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 août 2016
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Estancia no recomendable para NO repetir
Voyageur vérifié
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Avetik
15 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avetik
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 juil. 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
Cem, New York, USA
7 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Center of City
Cem
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
6/10 Satisfaisant
David, Korea
4 juin 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
도시 중앙에 있는 호텔
David
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
快適でした
Voyageur vérifié
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Anand, London
10 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel
Anand
Réponse de Akmal Tashpulatov Sales & Marketing Manager le 10 oct. 2018
Thank you for your stay and choice of the Hotel Miran International. We appreciate your feedbacks and comments. We hope for your choice of the Miran Hotel in next visit to Tashkent.
Sincerely,
Akmal Tashpulatov
Sales & Marketing Manager