Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
4 mars 2024
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Castle Hotel and Spa le 31 mars 2024
Thank you for taking the time to share your rating of your recent stay at Castle Hotel. Your feedback is valuable to us as we continuously strive to enhance our guests' experiences.
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en famille
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi Thomas, we are glad your family enjoyed the hotel and the property, come and stay with us again in spring or summer when the pool is open. the pool opens on Memorial Day. see you soon at the Castle.
8/10 Bien
janet
24 mai 2024
Les points forts : Propreté
janet
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
michael
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille
22 mai 2024
Maria
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Ronald
Voyage d’affaires
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ronald
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Douglas
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Robert
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
ANGELA
Voyage en famille, Voyage d’affaires
16 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
ANGELA
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Kerry
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Kristyn, Washington
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristyn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Susan
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Sonie
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sonie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Daryl
30 avr. 2024
Daryl
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Todd R
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Todd R
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Stephen
24 avr. 2024
Stephen
Séjour de 3 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Sharlyn
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharlyn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Dorothy
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dorothy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Sean
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Jeffrey
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 4 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Trisha
1 avr. 2024
Trisha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Cecilia
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Castle Hotel and Spa le 31 mars 2024
Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that you had such a wonderful stay at Castle Hotel and that you would definitely consider returning.Your satisfaction is our top priority, and we are delighted to learn that you enjoyed your time with us. It means the world to us to know that our efforts to provide exceptional service are being recognized and valued by our guests.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. If there's anything we can do to make your next visit even more memorable, please don't hesitate to let us know. We're here to ensure that your future stays with us are just as fantastic as this one.
8/10 Bien
Stephanie
Voyage en couple
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Castle Hotel and Spa le 19 mars 2024
Hi Stephanie, we are glad you enjoyed your stay at the castle and feedback is always appreciated . we look forward to you returning to the castle
10/10 Excellent
Monica
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Castle Hotel and Spa le 19 mars 2024
hi Monica, thank you for the review and hope you come back to stay at the Castle.
2/10 Horrible
Annette
Voyage en couple
4 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Castle Hotel and Spa le 10 mars 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the disappointment you experienced during your stay. Your comments are of great concern to us, and we are committed to addressing each issue to improve our services.We apologize for falling short of your expectations regarding the room amenities and cleanliness. This is certainly not reflective of the standards we strive to maintain. Rest assured, we are conducting a thorough investigation into the matters you raised, and appropriate measures will be taken to rectify them.Our guests' comfort is our top priority, and we regret any inconvenience you faced. Please be assured that your comments have been shared with our housekeeping team to ensure that such oversights are not repeated in the future.Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we hope to have the chance to regain your trust in the future.
10/10 Excellent
Elizabeth
1 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Elizabeth
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de front desk agent le 7 mars 2024
hi Elizabeth, we are happy you enjoyed your stay at the castle. we hope you come back soon.the castle hotel and spa
8/10 Bien
Ramiere
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramiere
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de front desk agent le 7 mars 2024
hi ramiere, we are happy you enjoyed your stay at the castle. we hope you return real soon.castle hotel and spa
2/10 Horrible
Agata
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
29 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Agata
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Castle Hotel and Spa le 10 mars 2024
Thank you for sharing your thoughts about your recent stay at our hotel. We're delighted to hear that you appreciated the picturesque surroundings and the pleasant climate with a nice view. However, we are genuinely sorry to learn about the challenges you encountered during your stay.We sincerely apologize for any inconvenience you experienced with our staff and the difficulty in obtaining your stay receipt. This is certainly not the level of service we aim to provide, and we appreciate your bringing it to our attention. We are actively addressing the issue to ensure a more efficient and helpful process for future guests.Regarding the breakfast options, we understand the importance of a satisfying morning meal, and we appreciate your feedback. While our current offerings may be more on the continental side, we are always looking for ways to enhance our breakfast selections to cater to diverse preferences.We value your input and hope to have the opportunity to improve your perception during a future stay. If there's anything specific you would like to discuss or if there are additional details you can provide, please feel free to reach out to us directly.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to the possibility of welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Yang, Mansfield
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yang
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de front desk agent le 28 févr. 2024
hi Yang, we are happy you enjoyed your stay at the castle and hope you come and visit us again. warmest regards the staff at the castle hotel and spa
10/10 Excellent
William
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
HI WILLIAM, Thank you for your great review, we are glad you enjoyed your stay at the castle. we hope you come back and stay with us again. The Castle Hotel and staff.
8/10 Bien
Tong-Chia
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tong-Chia
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi Tong-Chia, Thank you for your review we're glad you enjoyed your stay at the castle. we look forward to your return.
10/10 Excellent
Catherine
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A hidden gem!
Catherine
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Sawako
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sawako
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi Sawako, were glad you enjoyed your stay at the castle, we look forward to your return.
10/10 Excellent
Martin
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi Martin, thank you for your kind review. we are glad you enjoyed your stay at the castle. we look forward to your return.
8/10 Bien
Cynthia
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Cynthia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Castel Hotel and Spa le 10 mars 2024
Thank you for taking the time to provide your feedback following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive remarks about the comfortable rooms and the ease of check-in and check-out.However, we are genuinely sorry to hear about the issues you encountered with certain linens, robes, and the torn shower curtain. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. We take your comments seriously and will address these concerns immediately to ensure a higher standard of quality.Regarding your expectations for breakfast and the overall cost, we regret that we fell short of meeting your anticipated level of satisfaction. Your feedback is valuable, and we will use it to evaluate our offerings and pricing structure to better align with guest expectations.We appreciate your suggestion about renovations, especially since we market ourselves as a spa hotel. We are committed to providing a rejuvenating and pleasant experience for our guests, and your input will guide us in making necessary improvements.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and showcase the positive changes we are implementing based on your valuable feedback.
4/10 Médiocre
Flavia
15 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Flavia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Castle Hotel and Spa le 10 mars 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your positive mention of the spacious room and acknowledge your concerns regarding certain aspects of your stay.We apologize for the inconvenience caused by the non-functional mini fridge and the issues you encountered with the TV instructions. Your frustration is understandable, and we are reviewing our procedures to ensure accurate information is provided to our guests. We regret any wasted time and will work to improve our communication in this regard.The cleanliness concerns you mentioned, especially finding garbage under the bed, are unacceptable, and we sincerely apologize for this oversight. We have shared your comments with our housekeeping team to address and rectify these lapses immediately.Regarding breakfast, while we're pleased to hear it was better than nothing, we understand the importance of a satisfying start to the day. Your feedback will be used to assess and enhance our breakfast offerings.We appreciate your candid comments and hope you might consider giving us another chance in the future to provide a more positive experience.
6/10 Satisfaisant
Jinwoo, West New York
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jinwoo
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Crystallynn
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Crystallynn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
thank you Crystallynn, for the 5 stars. we hope to see you again at the Castle
8/10 Bien
Diane
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi Diane, we're glad you enjoyed your stay at the castle, come back and stay with us again soon.
10/10 Excellent
Julinda
Voyage en couple
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julinda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Castle Hotel & Spa le 12 févr. 2024
Dear Julinda,we appreciate your nice review, and we look forward to welcoming you back in the future. Warmest regards,
8/10 Bien
Kathleen
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Romance and history!
Kathleen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi Kathleen, we are glad you enjoyed the Castle. We are sorry the TV did not work properly. Give us another try . we look forward to seeing you again at the Castle.
10/10 Excellent
Eliya
7 févr. 2024
Eliya
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi Eliya, thank you for the 10 on the review. we do appreciate it and hope you return to the castle again.
8/10 Bien
Judy
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Judy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi, Judy thanks for the review. come back and stay at the castle again soon.
10/10 Excellent
Tiffany
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Tiffany
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi Tiffany, thanks for the 10 on your review. we look forward to you staying again at the castle
8/10 Bien
Nancy
1 févr. 2024
Nancy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Castle Hotel and Spa le 31 mars 2024
Thank you for taking the time to share your rating of your recent stay at Castle Hotel. Your feedback is valuable to us as we continuously strive to enhance our guests' experiences.
10/10 Excellent
Gordon
1 févr. 2024
Gordon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Castle Hotel and Spa le 31 mars 2024
Thank you for taking the time to share your rating of your recent stay at Castle Hotel. Your feedback is valuable to us as we continuously strive to enhance our guests' experiences.
10/10 Excellent
Polina
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Polina
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi Polina, we hope to see you again at the castle. thanks for your review
8/10 Bien
Bradley
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bradley
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi Bradley, thank you for the review and we hope you stay with us again at the castle.
10/10 Excellent
Jennifer
26 janv. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi Jennifer, we are glad you enjoyed your stay and look forward to you staying with us again at the Castle.
10/10 Excellent
William
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
William
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de front desk agent le 26 févr. 2024
hi William, thank you for the review, we look forward to you staying with us again at the castle.