Piscine extérieure

Avis sur Royal Orchid Guam Hotel

3 out of 5
Royal Orchid Guam Hotel
626 Pale San Vitores Road, Tumon, Tamuning

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 169 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 298 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 287 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 146 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 103 avis sur 1003." "

6,2/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

6,2/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,0/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Hotel close to beach and restaurants
La chambre est spacieuse mais nécessite d'un coup de neuf, robinet cassé, tête de lit pas très nette, moquette à remplacer, dommage car très bien situé. Ce n'est pas sale mais pas entretenu, auparavant cela devait être un splendide hôtel.
Séjour de 10 nuits en septembre 2017
Réponse de Mona le 18 oct. 2017
Hafa Adai Anonymous on expedia, Thank you for taking the time to review and clarifying comment, your comment is very much value to us. I apologize you experience unwanted issue during your stay. However our rooms are ongoing renovations; Hotel and Location wise…absolutely great and grand you are right… your comment is greatly appreciated. Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Maritess

Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Ardean Hugh

Convenient to shopping and eating establishments.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Ysabella Marie

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Naoki

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Richard, Yigo

Les points faibles : Propreté et équipements
Smelled of mold and air conditioner was not adequately cooling the room.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Royal Orchid Guam Management le 23 avr. 2024
Hafa Adai! Thank you for your comment. About the air conditioner, we took immediate action. It is fixed, it's been running pretty good. As for the smell, we have installed UV lights in each room to eliminate the mold smell. We apologize for any discomfort you may have experienced during your stay. We hope to see you again in the future.

4/10 Médiocre

Fujino

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
1階からフロントがある2階へのエスカレーターが故障、さらに室内WiFiの接続も極めてよくない。以前に比べると室内各所やジムエリアも整備された印象だが、まだまだ改善が必要だと感じました。
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

akihiro

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Lisa Ann R

The room was really nice
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Lani Mae

Séjour de 5 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Akihiro

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

miku

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
浴槽が汚かったから使わなかった。 スタッフの対応がとても良かった。
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Sumin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Esther

Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Amber

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Antonio

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy buen hotel y el personal muy bueno en todos los departamentos
Séjour de 2 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

J

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
There is a beautiful beach near this hotel.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

YUMIKO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

YUKIO

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
cons At first , I sent queries at reservation without any reply. Second at arrival , no elevator nor escalator to the check in counter was not working. Later escalator was sometimes working only downward and the hand belt on the left side wasn't moving ! The room was triple partial ocean view , yes it was but full garbage dump view which was not welcome. Amenities were fine , but no cleaning was not done for the first morning and asked at the counter. She said , it's asked if you need clean up at check in. None asked at our check in though. No CLEAN UP sign at the door , only DD , so you better/need to confirm at check in if not asked. Shower head was rubbish. Some guys smoking in rooms on check out morning and told the counter. Very noisy guest on a night till in the early morning. Not the hotel's fault. pros Japanese style a## cleaning toilet was great. Chinese one , but worked surprisingly fine. Tony Roma in the hotel (but room charge was not available) , Jamaican Grill , Beach'n Shrimp , a Cafe and ABC store are next door. Beach is several minute walk straight across the front road. Overall enjoyed the stay. Need to understand they got hit both by pandemic and very strong hurricane. They are still recovering and hope they will be fine again soon.
Séjour de 4 nuits en février 2024

2/10 Horrible

KOKO

Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

BRANDON

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Foul smell
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

MINAMI

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 Bien

Ryan

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No hot water for showers and wifi didn’t work at all
Séjour de 3 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Brice

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Place was cheap. Had potential for a nice hotel but super dirty and had cockroaches inside the rooms.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Mizuki

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
ショッピングセンタが近かったため、非常に便利でした。部屋は奇麗で清潔でした。ただ、シャワーがお湯が出るまでに時間がかかります。そしてあまり熱くない…。インターネットは弱いです。エスカレータも動いてません。 立地がよいのでまた使おうとは思います
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Hirotsugu

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
良いホテル
このホテルも含め、全てのグアムのホテルが円安、北米の物価高によりコロナ前の値段の倍以上になっていてどのホテルにするか迷いましたが、その中でも比較的安いこのホテルを選びました。リニューアルされているようで部屋は綺麗でした。タムニンの中心より外れているので静かで良いです。隣にABCマートもあり、24時間営業のKマートも徒歩圏内で非常に便利です。老朽化は目立ちますが値段の割には良いホテルだと思います。
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

BYUNGKIL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

James

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Kazuyuki

Séjour de 5 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Jose

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
The first night, there was a strong odor from, perhaps, the drainage. It smelled like from a sewer line or septic tank. The water heater was not working and was fixed after my third day of stay. The front desk staff were friendly and helpful. One gentleman coordinated with the maintenance to check our rooms and remedy the issues.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Marlene

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I njoy staying here whenever i am on island
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Shallon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This resort is a diamond in the rough. Needs a little improvement. Overall loved our room, except the 3 large roaches we had to kill, was very comfortable. Water was not hot. The only restaurant was Tony Romas. The hotel is pretty! Has lots of potential. No ice makers? Otherwise would stay there again.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

Ryu

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Clifford

Les points forts : Équipements
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

Natasha

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
- Our reservation was for a room with two twin beds.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

MaryAnn

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Leslie

Les points forts : Propreté et personnel et service
Stayed at this hotel for weeks at a time between 1999 and 2004 and off and on through 2016. It had several on-site restaurants, convenience store, bridal shop, karaoke bar, and USO. Now, it seems somewhat rundown, even with new tile flooring in the rooms and fancy toilets and shower fixtures. Some signage still mention long-closed on-site businesses, escalators do not work, only one elevator seemed to work, at least 3 vehicles covered with dust appear to be abandoned on the fourth floor of the parking garage, and a trash pile on the north side of the hotel infested with rats can be seen from guest rooms. Faster and more reliable internet would likely increase stays by military personnel and contractors
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Yusaku

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

KEIKO

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
フロントは2階だがエスカレーターが動いていないので重いスーツケースをもって足で上がった。非常に危険だ。部屋には得体のしれない2センチほどの虫が頻繁に出て50匹ほど捕まえたと思う。しばらく営業していなかったらしく埃だらけで自分でベッドサイドのスタンドやその他もろもろ掃除をする羽目にあった。トイレの電気はキレるはあげたらきりはないが客を迎える準備が全くできていなかった。もう泊まることはないだろう。
Séjour de 5 nuits en novembre 2023

4/10 Médiocre

Hoseon

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Hyokyeong

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Mittal

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Courtney Mosley le 20 nov. 2023
We appreciate your business and feeback.

2/10 Horrible

YUKI

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
・ホテル内がカビ臭い 。チェックインの際に、毎日掃除出来ないと言われた。結果、2日毎。 ・室内は大量のゴキブリが歩き回っていた。 ・初日のトイレにゴキブリの死骸があった。 ・お湯が出ないため、水でシャワーした。 ・6日間のうち、3回ほど、キーエラーにより部屋に入れなかった。  その都度、遠いフロントに行く羽目になった。 ・トイレのウォシュレットのコンセントを外すことが出来ない上、座ると水が強制的に出てきて  お尻がビショビショに濡れて、悲惨だった。 以上が、宿泊時の事実ですが 帰国後に驚いたのが、我が家は20年以上ゴキブリは発生したことが無いのですが、 スーツケースから、弱ったゴキブリが出てきました! また、スーツケーズには、ホテル特有のカビ臭さが付着しており、吐き気がしました。 二度と泊まりません!
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Courtney Mosley le 7 nov. 2023
We appreciate your feedback.

10/10 Excellent

Kyl

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Courtney Mosley le 16 oct. 2023
We appreciate your feedback.

8/10 Bien

gwangil

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Courtney Mosley le 29 oct. 2023
We appreciate your feedback.

10/10 Excellent

Kyl

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Courtney Mosley le 12 oct. 2023
We appreciate your feedback.

10/10 Excellent

Elvira

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Love this hotel
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Courtney Mosley le 12 oct. 2023
We appreciate your feedback.

10/10 Excellent

Youngsue

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Courtney Mosley le 12 oct. 2023
We appreciate your feedback.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Royalty
Great stay great staff But no hot water and dust underneath couch
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Courtney Mosley le 14 sept. 2023
Hafa Adai,We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Natalia

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Did not accommodate a medical circumstance reason for a reservation that was booked less than 24 hours
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Courtney Mosley le 11 sept. 2023
Thank you for your feedback.